Jump to content

Recommended Posts

Ihan hyvin on kyllä maistunu ja oon kyllä viihtyny tuolla :yesey: En oo ees harkinnu paikan vaihtoa, ku sillon edellisenä vuonna se pyöri vaan enemmän ja enemmän mielessä, ku kevät lähesty :LOL:

 

Ai on vai :awesome: Tuli semmonen olo, että voiskohan se olla joku tuttu :shifty:

 

No se on hienoa! :happy: Mulle ei fysiikka oikein napannut, niin aattelin kokeilla jotain muuta. Kattoo ny miten äijän käy, mut onneks täs on aikaa vähä ettiä itteään, ei tarvi heti ykkösellä kolahtaa.

 

Hmm, ainakin se on sun kans samanikäinen. MÄ PM:ÄÄN SULLE MUA ALKO KIINNOSTAA. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

No se on hienoa! :happy: Mulle ei fysiikka oikein napannut, niin aattelin kokeilla jotain muuta. Kattoo ny miten äijän käy, mut onneks täs on aikaa vähä ettiä itteään, ei tarvi heti ykkösellä kolahtaa.

 

Hmm, ainakin se on sun kans samanikäinen. MÄ PM:ÄÄN SULLE MUA ALKO KIINNOSTAA. :awesome:

Niinpä, ja ku vielä ei oo käsittääkseni tullu sitä uudistustakaan, että ekaa kertaa hakevat on etusijalla :yesey:

 

Aattelinki ehottaa, jos voisit laitta jonku viestin :LOL:

Link to comment
Share on other sites

hyihyihyi kohta lontoon presale hyidsigfgdfgfsfddsfsf :noey: apuva

 

Sanos muuta!

Niitä sitten jossain bussissa ostamaan noh Mut olen valmistautunut pettymään

 

 

OLenko ihan idiootti kun Seinäjoella otan bussin sairaalalle, kestää vaan 10 min Mut pelkäään et eksym muuten matkalla :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

OLenko ihan idiootti kun Seinäjoella otan bussin sairaalalle, kestää vaan 10 min Mut pelkäään et eksym muuten matkalla :facepalm:

 

Et sä oo kö Seinäjoki on niin iso kaupunki :chuckle: En oo ikinä käyttänyt siellä julkista, en ees tienny et sairaalaan pääsee bussilla. :chuckle: Mut tsemppiä haastatteluun!

Link to comment
Share on other sites

Eeeet, koska se on kuitenkin suht ikävä matka kävellä. :yesey:

 

Et sä oo kö Seinäjoki on niin iso kaupunki :chuckle: En oo ikinä käyttänyt siellä julkista, en ees tienny et sairaalaan pääsee bussilla. :chuckle: Mut tsemppiä haastatteluun!

 

noh hyvä! :LOL:

 

Onhan tää aikamoinen city!

Link to comment
Share on other sites

Vaihto kuuluu, mutta en oo nyt varma tosta, pitääkö se olla englantia puhuvassa maassa. Koska Euroopassa on monia vaihtopaikkoja, mutta niistä vaan muutama on UK:ssa...

 

Aaa niin no joo tietysti voihan sitä muuallakin opiskella :facepalm: oolrait! :happy:

 

 

ja tietenkään en muistanu painaa lähetä-painiketta, kun tän viestin kirjoitin ja kipitin suihkuun :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

vittu gigsandtours/seetickets on niin perseest kun ne ei pidä varattuna niitä lippuja sen aikaa ku säätää paymentin kanssa. :facepalm: toivottavast ne ei ny rahaa ottanu. :erm:

 

noh vusdghjfaas niinpä mikä pointti! Noh Mut ei sitten

Link to comment
Share on other sites

Sanos muuta!

Niitä sitten jossain bussissa ostamaan noh Mut olen valmistautunut pettymään

 

 

OLenko ihan idiootti kun Seinäjoella otan bussin sairaalalle, kestää vaan 10 min Mut pelkäään et eksym muuten matkalla :facepalm:

 

AINIIN sulla on tänne se haastattelu! :awesome:

 

vooi luoja mulle iski ahistus, kun äiti oli jättänyt mulle sen auton käyttöön (toivoin et se ois jättäny pyörän) ja nyt mua pelottaa lähteä autoilemaan tolla, kun se on manuaalivaihteinen ja muutenkaan en oo ajanu autoa varmaan puoleen vuoteen ja hyihyi :noey:

noh pakko kai se on jos meinaan sen työsopimuksen tän päivän aikana saada tehtyä, toivottavasti en kuale matkalla tai kolaroi :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

We're really sorry, but unfortunately it looks like we ran out of stock while you were entering your payment details.

 

Whatever

 

"We're really sorry, but unfortunately it looks like we ran out of stock while you were entering your payment details."

 

kiitti täst. :):)

 

No voi perskeles, sympatiani. :supersad: Ei oo kyllä koskaan ollu lippujen hankkiminen näin totaalisen perssiistä.

Link to comment
Share on other sites

We're really sorry, but unfortunately it looks like we ran out of stock while you were entering your payment details.

 

Whatever

"We're really sorry, but unfortunately it looks like we ran out of stock while you were entering your payment details."

 

kiitti täst. :):)

 

Aww, voi harmi :supersad:

 

Aaa niin no joo tietysti voihan sitä muuallakin opiskella :facepalm: oolrait! :happy:

 

 

ja tietenkään en muistanu painaa lähetä-painiketta, kun tän viestin kirjoitin ja kipitin suihkuun :facepalm:

Juu, mutta on se silti jotenki kummallista, että niitä paikkoja on aika vähän oikeesti englantia puhuvissa maissa! Tai no onhan niitä sitte just USA:ssa ja Kanadassa, mutta en halua ite niin kauas, ja Englanti :supersad:

Pitää varmaan tossa syksyllä alkaa katella vaihtohommia, jos meinaa kolmantena vuonna lähteä...

 

Haha, no eipä tuo haittaa, vaikkei heti tullukaan :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mitä mä teen tuon Pesaron kaa! Jos olisin menny ajoissa takas nukkumaan ni ei olis tarttenu aatella tätäkään nyt :chuckle:

noh mihin päätökseen tulit? ':happy:

AINIIN sulla on tänne se haastattelu! :awesome:

 

vooi luoja mulle iski ahistus, kun äiti oli jättänyt mulle sen auton käyttöön (toivoin et se ois jättäny pyörän) ja nyt mua pelottaa lähteä autoilemaan tolla, kun se on manuaalivaihteinen ja muutenkaan en oo ajanu autoa varmaan puoleen vuoteen ja hyihyi :noey:

noh pakko kai se on jos meinaan sen työsopimuksen tän päivän aikana saada tehtyä, toivottavasti en kuale matkalla tai kolaroi :chuckle:

 

jOooo täällähän minä ja aivan liian ajoissa,! :LOL:

 

Ja hyvin se menee! Vanhasta muistista jne!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...