Jump to content

Recommended Posts

onnea immeiset :yesey:

 

itsehän en sitä tarvitse koska tuli lontoon suhteen vähä rahotusongelmii :facepalm:

 

tai siis en luota siihe et ruåtsin kaa ois hirveesti hankaluuksia :yesey:

 

mutta niin joo :LOL: ghjklwemfelw

 

 

paitsi kohta ostan paniicis vahingossa suomiliput ku pyörin tiketin sivuil ruuhkauttamassa :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Joo no totaaaaa, jos en saa kenttälippuja niin fuq dis shit. :awesome: Ja ei ainakaan tällä hetkellä ees harmita hirveesti niin taisin just säästää semmoset 120 €?

 

Kattoo ny, jos niitä vielä sais jollain ihmeen kaupalla josai vaihees. Mut mä en ees pääse Tiketin sivuille vieläkään, niin joo, lol...

Link to comment
Share on other sites

en saanu ku yläkatsomost sori :'( en tajuu mikä tohon meni kun se tilaa liput-linkki vei aluks vaa jonnekki johon voi laittaa sähköpostiosotteensa jos haluaa ilmotuksen keikasta tms :rolleyes:

 

Ei se mitään. :kiss: Aika karua miten voi mennä noin nopsaa kaikki. Mä olin viimekskin Hartwallilla yläkatsomossa ni tää on vähän niinku sit tällasta nostalgisointia samalla.

Link to comment
Share on other sites

en saanu ku yläkatsomost sori :'( en tajuu mikä tohon meni kun se tilaa liput-linkki vei aluks vaa jonnekki johon voi laittaa sähköpostiosotteensa jos haluaa ilmotuksen keikasta tms :rolleyes:

 

Joo mul tuli sama. Sit vasta ku siihen linkin viereen ilmesty se hinta, nii sit pääsin siihen lippujen ostamiseen, ehin valita kaks kenttälippua ja HUPS ei ollut enää siinä kategorias MITTÄÄN. Jeejee.

 

Ja tiketti tosiaan alko vittuileen mulle viittä vailla tasan niin se oli ihan no-go mulle. Täähän meni hyvin. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ei se mitään. :kiss: Aika karua miten voi mennä noin nopsaa kaikki. Mä olin viimekskin Hartwallilla yläkatsomossa ni tää on vähän niinku sit tällasta nostalgisointia samalla.

awww

mut nii en tajua. :supersad: voit sit diggailla mun siskon kans teil varmaan tulee olemaan vierekkäiset paikat. :yesey:

Joo mul tuli sama. Sit vasta ku siihen linkin viereen ilmesty se hinta, nii sit pääsin siihen lippujen ostamiseen, ehin valita kaks kenttälippua ja HUPS ei ollut enää siinä kategorias MITTÄÄN. Jeejee.

 

Ja tiketti tosiaan alko vittuileen mulle viittä vailla tasan niin se oli ihan no-go mulle. Täähän meni hyvin. :LOL:

 

joo ja alakatsomon kanssa sama juttu! oon ihan varma et ne jotenki ei laittanu niitä ees myyntiin vielä ja joo. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...