Jump to content

Recommended Posts

On nyt vähän höntti olo ko kaikki muut postaukset liittyy käytännössä lippupaniikkeiluun mut oletan ettei kukaan loukkaannu jos jatkan itse tutulla ja turvallisella zombeilu/itkis/tmi/dear diary -linjalla :yesey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ainii lapkosta sen verra ku se ol eile klustermukses, onks sillä siis AINA päällä ne kamalat vslkoset farkkushortsit? :erm:

 

oi lapko :happy: ja joo mä oon nähny sillä aina vaan ne valkoset shortsit :noey: ne on vaan niin hirveet..

Link to comment
Share on other sites

oi lapko :happy: ja joo mä oon nähny sillä aina vaan ne valkoset shortsit :noey: ne on vaan niin hirveet..

voi ei :LOL: joo oltiin siinä alkuillasta aika lähellä lavaa istuskelees ni se tuli sieltä ns bäkkäriltä kattelee hetkeks siihe iha vieree ja aattelin vaa et HUH ainaki sillä on oikeet housut jalas mut turha toivo oli :noey::chuckle:

 

ihan kiitettävästi oli porukkaa kyllä, varmaa just tuon lapkon ansiota.. kelit oli taas kyllä nii voi! ku ilmaisfestari ja aina tappiolla ja se järjestetää just "rakkaudesta musiikkiin" ni niin sääli välillä kattella ku tuntuu että taivas tippuu päälle ja yleisöö on muutama kymmene joista puolet on selkä päi lavaan ja hölöttää jottai :chuckle: varsinki ko nytki oli jostai lapista asti jotai raukkoja raahautunu sinne sateesee soittelee

 

ja aina ko siellä yleisössä bongaili että aww söpö tulitikkujalkaindiemies ni eiköhä se aina ollu joku seuraavan bändin rumpali/solisti/basisti :facepalm: ne bändit tuppaa olemaa vähä semmosia tuntemattomia :LOL:

Link to comment
Share on other sites

voi ei :LOL: joo oltiin siinä alkuillasta aika lähellä lavaa istuskelees ni se tuli sieltä ns bäkkäriltä kattelee hetkeks siihe iha vieree ja aattelin vaa et HUH ainaki sillä on oikeet housut jalas mut turha toivo oli :noey::chuckle:

 

ihan kiitettävästi oli porukkaa kyllä, varmaa just tuon lapkon ansiota.. kelit oli taas kyllä nii voi! ku ilmaisfestari ja aina tappiolla ja se järjestetää just "rakkaudesta musiikkiin" ni niin sääli välillä kattella ku tuntuu että taivas tippuu päälle ja yleisöö on muutama kymmene joista puolet on selkä päi lavaan ja hölöttää jottai :chuckle: varsinki ko nytki oli jostai lapista asti jotai raukkoja raahautunu sinne sateesee soittelee

 

ja aina ko siellä yleisössä bongaili että aww söpö tulitikkujalkaindiemies ni eiköhä se aina ollu joku seuraavan bändin rumpali/solisti/basisti :facepalm: ne bändit tuppaa olemaa vähä semmosia tuntemattomia :LOL:

 

:LOL: sais kyllä oikeesti käyttää jotain eri housuja :chuckle: mut kait niitten shortsien on joskus pakko rikkua tai kulua puhki ni ehkä se sit silloin viimeistään alkaa käyttää keikoillaki joitain vähä miellyttävämmän näkösiä housui :yesey:

 

mun olis niin tehny mieli lähtee kans sinne lapkoo kattoo mut hehheh kiitos tulevan tiistain pääsykokeen ni en kyllä voinu ees kovin vakavissani harkita sinne lähtöö ku vähä oli tota luettavaa ja siis edelleenki on :facepalm: mut mun mielestä on vähä liikaa ku 5 kirjaa yhteen pääsykokeeseen ja sit pitäis viä jotain muistaakki :noey:

Link to comment
Share on other sites

Joo Emppu Itkispaita koska <3. Mäkin haluaisin, täällä sitä ainakaan ei kukaan tuntis tai antais turpaa ainakaan sen takia. :chuckle: Vähän ku pariisinkevätpaitaakin käyttelen lol.

 

Mut aww Klustermus. Mutta jos Villemaljasta puhuitte ni oon kerran nähnyt eikä ollut valkosia shortseja ja mitä siitä vaikka oliskin kun vaan ihminen voi olla kuuma :stongue:

Link to comment
Share on other sites

aaaahhh ne notificationit tuleeki tiistaina! :eek: no ompaha päivä enempi panikoida.

 

mul on niin paha olooooodgjlgdjlgsgs

 

AI tullee vai noh joo noh sit niin :yesey:

 

:kiss: pahalle ololle :supersad:

 

täytyy muuten tarkentaa vähän työjakoa viel tässä. ku ne presalet on tiistai-aamul molemmaiset et miten sit jnejne mut jooh. ja torstaiki sit viel mut nii jospa tosta "arvonnasta" tulis ne suomen liput ei tarttis stressata mut tiedä häntä ku tajua :noey:

 

nukkumaan! Öitä :kiss: en meinaa osata keskittyä nukkumaan ku musiikki kuulostaa kaikki siltä et se keinuttaa niin kivasti ja nukkumaan mennessä ei tunnu siltä kuitenkaan. joo lol. kauniita unia.q

Link to comment
Share on other sites

AI tullee vai noh joo noh sit niin :yesey:

 

:kiss: pahalle ololle :supersad:

 

täytyy muuten tarkentaa vähän työjakoa viel tässä. ku ne presalet on tiistai-aamul molemmaiset et miten sit jnejne mut jooh. ja torstaiki sit viel mut nii jospa tosta "arvonnasta" tulis ne suomen liput ei tarttis stressata mut tiedä häntä ku tajua :noey:

 

nukkumaan! Öitä :kiss: en meinaa osata keskittyä nukkumaan ku musiikki kuulostaa kaikki siltä et se keinuttaa niin kivasti ja nukkumaan mennessä ei tunnu siltä kuitenkaan. joo lol. kauniita unia.q

 

no jos sää pystyt tiistaina yrittää niin pysytään tässä jaossa et sää diilaat sen viron kanssa ja mää latvian? torstaina sama jos ei nyt onnaa. ja noihan on silleen ettei tohon aikaan oo muita lippuja, suomen liputhan tulee ensimmäisinä. ja joo toivottavast tulis arvonnasta. olinhan mää sun siin arvonnassa mukana? :chuckle:

 

sit on se hampuri jonka kanssa en tiedä vielä ihan varmaksi miten tehhään, steffi sanoi et joku niistä vois kyllä ostella mut niitä on jo 4 lähössä ja en oo varma tajusiko se et kaksi ylimääräst lippua pitäis ostella... mut mut että. katellaan.

 

ja öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

sillä minä olen lentänyt kerran jos toisenkin ja halpa se on ja siihen liittyen kaikki asiat maksaa ja kaikkea myydään, mut en tiedä mitä muuta suurta vikaa siinä oisi. hyvin se toimii :yesey:

Kuulin tutultakin että se on siis oikeesti niin halpa että siinä vaan kaikki ruoka ja lehdet ja kaikki maksaa. Onko sitte mitää lentokenttämaksuja erikseen joka tulee siihen lisänä?

Link to comment
Share on other sites

oikeesti järkevä rahankäyttö, yhyy rinkasta toki aina voi ja pitää säästää vaikka oliski täydelline mut sit tilaillaanki jottai portal-polvisukkia ja vaaleanpunaisia star wars -paitoja ei kiesus.. :facepalm:

 

/terapia

 

this is relevant to my interests... t. tilattiin kaverin kanssa portal-topit, että voidaan pitää niitä meidän Oranssien opiskelijahaalareiden kanssa (Y)

 

ja ville maljalla oli Mustat shortsit tavastian keikalla!

 

ja apua rypyn arvostus :LOL:

 

ja ei kai muuta..

Link to comment
Share on other sites

Kuulin tutultakin että se on siis oikeesti niin halpa että siinä vaan kaikki ruoka ja lehdet ja kaikki maksaa. Onko sitte mitää lentokenttämaksuja erikseen joka tulee siihen lisänä?

 

kentällä ei oo mittään maksuja erikseen, siin tilaessa tulee kaikenmoisia veroja tms, mut sen lopullisen hinna kyl näkee ilman maksamatta. Ja on se silti halvempi :yesey: Online check in sun muilla, ja jos pelkällä käsimatkatavaral pystyy menee nin kyl se o ihan jees :yesey:

Link to comment
Share on other sites

this is relevant to my interests... t. tilattiin kaverin kanssa portal-topit, että voidaan pitää niitä meidän Oranssien opiskelijahaalareiden kanssa (Y)

 

:eek::awesome:!! En edes keksi sanoja tälle kateuden määrälle koska instant!Chell joka opiskelijatapahtumassa = ASFADGLDÖAKORSOFDMF?!!?!?!

 

Toisin sanoen: VAADIN KUVIA!! D:

 

 

 

edit: "Kolmasosa alle 20-vuotiaista raskauden keskeyttäjistä vuonna 2011 ei ollut THL:n tietojen mukaan käyttänyt minkäänlaista ehkäisyä raskauden alkaessa. Ehkäisyä käytetään vain hieman enemmän kuin 1990-luvun alussa."

 

Mitä halavatun vattua, teinixit? Oikeesti? Mitä? Virta päälle ny hei pikkuhiljaa.

Link to comment
Share on other sites

kentällä ei oo mittään maksuja erikseen, siin tilaessa tulee kaikenmoisia veroja tms, mut sen lopullisen hinna kyl näkee ilman maksamatta. Ja on se silti halvempi :yesey: Online check in sun muilla, ja jos pelkällä käsimatkatavaral pystyy menee nin kyl se o ihan jees :yesey:

Oo sillä kannattanee sitte lennellä Lontooseen kun sein aika tulee :awesome: Ruotsiin se ei ilmeisesti lennä. Täytyisi keksiä joku halpa tapa päästä sinnekkin :shifty:

Edited by Farelial
Link to comment
Share on other sites

:chuckle: olen ylinukkunut.

 

TB:n haluan nähdä, mutta porukoilla olen niin äääää!

 

edit. AIniin, kuka tuo jannu avassasi on? :shifty:

:LOL: Samoin, keskittymiskyky huipussaan.

 

Miksi se haittaisi? :shifty:

 

PewDiePie aka Felix Kjellberg, se on ruotsalainen tyyppi joka pelailee peleja ja tekee videoita nettiin, mikä kuulostaa supertylsältä mutta on oikeastaan sairaan huvittavaa :chuckle: Sen hassu huumorintaju käy yhteen omani kanssa.

Link to comment
Share on other sites

:LOL: Samoin, keskittymiskyky huipussaan.

 

Miksi se haittaisi? :shifty:

 

PewDiePie aka Felix Kjellberg, se on ruotsalainen tyyppi joka pelailee peleja ja tekee videoita nettiin, mikä kuulostaa supertylsältä mutta on oikeastaan sairaan huvittavaa :chuckle: Sen hassu huumorintaju käy yhteen omani kanssa.

en mää tiie, ehkä vähän ei-ystävällistä mennä kotiin kahveille ja kattoo vaan kuulokkeet korvilla tietokoneen ruutuu :chuckle:

 

ooolrightyh, söpö on :yesey:

 

 

vitun tara ja hänen olemassa oleminen. UGH!

Link to comment
Share on other sites

PewDiePie aka Felix Kjellberg, se on ruotsalainen tyyppi joka pelailee peleja ja tekee videoita nettiin, mikä kuulostaa supertylsältä mutta on oikeastaan sairaan huvittavaa :chuckle: Sen hassu huumorintaju käy yhteen omani kanssa.

 

:awesome: Mulle ei ainakaan tarvi selitellä mikä pelivideoissa viehättää. :awesome: Oon tänkin päivän tuhlannu L4D- ja Minecraft-videoita kattomalla. Erittäin rakentavaa puuhaa.

 

En oo kyl kyseisestä svedusta kuullu, mut mä en hirveen laajasti tota YT:n pelaajaporukkaa tiedäkään. Tekeekö se Let's Playta vai jotain muuta?

Link to comment
Share on other sites

en mää tiie, ehkä vähän ei-ystävällistä mennä kotiin kahveille ja kattoo vaan kuulokkeet korvilla tietokoneen ruutuu :chuckle:

 

ooolrightyh, söpö on :yesey:

Noojooo..... :chuckle: Mä olen kanssa missannut KAIKEN, Game Of Thronesista näin vain kolme vikaa jaksoa ja True Bloodkin on vähän jäänyt :(

 

Onon :happy:

:awesome: Mulle ei ainakaan tarvi selitellä mikä pelivideoissa viehättää. :awesome: Oon tänkin päivän tuhlannu L4D- ja Minecraft-videoita kattomalla. Erittäin rakentavaa puuhaa.

 

En oo kyl kyseisestä svedusta kuullu, mut mä en hirveen laajasti tota YT:n pelaajaporukkaa tiedäkään. Tekeekö se Let's Playta vai jotain muuta?

Aliarvostettua :noey: Tulee vaan kamala himo pelata itekkin, mutta läppäri ei oikein pyöritä kunnolla.

 

Joo, se tekee Let's Play-videoita, ja lähinnä on kuuluisa Happy Wheelsin ja Amneisan Custom tarinoiden pelaamisesta. Kannattaa tsekata, ite alotin kattelemalla koottuja parhaita paloja sen videoista :yesey:

Link to comment
Share on other sites

no jos sää pystyt tiistaina yrittää niin pysytään tässä jaossa et sää diilaat sen viron kanssa ja mää latvian? torstaina sama jos ei nyt onnaa. ja noihan on silleen ettei tohon aikaan oo muita lippuja, suomen liputhan tulee ensimmäisinä. ja joo toivottavast tulis arvonnasta. olinhan mää sun siin arvonnassa mukana? :chuckle:

 

sit on se hampuri jonka kanssa en tiedä vielä ihan varmaksi miten tehhään, steffi sanoi et joku niistä vois kyllä ostella mut niitä on jo 4 lähössä ja en oo varma tajusiko se et kaksi ylimääräst lippua pitäis ostella... mut mut että. katellaan.

 

ja öitä. :kiss:

Tähän piti vastata, mä kain vaan tarvitsin et joku kokoo tän mulle kasaan :LOL:

mut jooh olet siinä mun suomilippuarvonnassa. Ja tänään tuli latviastakin s-posti ja linkkiä ja asioita. Ja joo möä voin yrittää tota tallinnaa, mut jos siin menee kauan niiin :LOL:

 

pare jos ei mene koska mul o kymmenelt eka aika :shifty: (ja nyt synninpäästön haluan mut yleensä olen aina ajoissa enkä ostele keikkalippuja, ja ei tässäkään muuten mitään mut huomisen ajat on yhdessä hoitajan kans niin vähän hämää olla myöhäs, sit koska sekin on sit myöhäs niin joo)

 

mut jos heti kympiltä aloitan niin kyl pitäisi onnata, mut en voi takkuisesti jäädä oikein oottaan jos joku ei onnakaan :yesey: tai niin kauan lipunostamiseen yleensä menee?...

 

Ja se torstain jako sopii ihan ok. Ja jos niitä Hamburg lippuja ei oo niin voin kyl sit koettaa, koska ei mul oo siin sillo mittään sinänsä paitsi bussiin siirtymistä klo 11.

 

ja ei kait muut. joo anteeks tää paniikkikertailu :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Aliarvostettua :noey: Tulee vaan kamala himo pelata itekkin, mutta läppäri ei oikein pyöritä kunnolla.

 

Joo, se tekee Let's Play-videoita, ja lähinnä on kuuluisa Happy Wheelsin ja Amneisan Custom tarinoiden pelaamisesta. Kannattaa tsekata, ite alotin kattelemalla koottuja parhaita paloja sen videoista :yesey:

 

Mulla olis ny alla semmonen semihyvä peliläppäri, mut en jaksa latailla mitään pelejä. :facepalm: Tai on mulla Assassin's Creedit ja Sims 3 lol ja Bastion ja Limbo... ja, noh, ei tarpeeksi kaikkee mielenkiintoista! Jonku Tomb Raiderin vois ladata jonain kauniina päivänä. Ja Skyrimin. Paitsi kun oon nähny miten uskomattoman hienolta se näyttää kunnon PC:llä, niin voi olla etten kykenis nauttimaan siitä yhtä paljon mun läppärillä. /rant

 

Ahaaaa, no mää josai vaihees katon vaikka nuita Amnesia-videoita. :happy: Ne on yleensä suht hauskaa seurattavaa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...