Jump to content

Recommended Posts

... die nog in mijn kamer verstopt lag van jou vorige bezoek, volgens mij...

en ja... nou zijn wij natuurlijk ook ouder geworden maar idd, hij is een beetje een parodie van zichzelf... en dan te bedenken dat we daar ooit klapperende premature eierstokjes van kregen en een loopdoos...:LOL::LOL:

 

Klopt :LOL: Ahhh man overload van herinneringen nu :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Niet alleen 2004. Weet je nog dat wij keihard door aan het tetteren waren wachtend op Colour of Fire (denk ik) tijdens de dodenherdenking :LOL::LOL:

 

OVER SEX!!!!!! :LOL::LOL::LOL: Jaaaaaa ik moest er laatst nog aan denken! "oh ja en bla, bla, bla... erm....waarom is iedereen zo stil?....oh....KUT!"

Link to comment
Share on other sites

:$ Nee, was behoorlijk afgeknapt op erik doen bleek dat hij geen fatsoenlijke pannenkoek kon bakken. :p

 

zaadkanon :LOL:

 

... minder is hij niet. Chris dan

 

... en vergeet niet dat Lenny Erik natuurlijk al flink heeft afgelebbert. ;) Geen pannekoeken bakken?! en dat noemt zich dan een man...

Link to comment
Share on other sites

Uiteraard, hebben wij het ooit over iets anders dan sex en Dinand, en vooral sex met Dinand :LOL::LOL:

 

POEPseks met Dinand?! :LOL::LOL::LOL:

Ik vond het ook wel mooi dat ik na dat schaamteloze geblaat erachter kwam dat een vriendin van een van mijn, erm, subjecten een paar meter van ons af bleek te staan.

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me vooral herinneren dat het voorprogramma van colour of fire bijzonder slecht en levensgevaarlijk was :LOL:

 

oh jeeeeezus ja... dat was afgrijselijk... ik weet niet eens meer hoe die band heette...Kan me herinneren dat Evi iemand kende uit die band, dus ik dacht oh leuk, maar het was heeel... erg...KUT! of waren er nou 2 voorprogramma's? Ik wordt seniel. :p

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me nog iets herinneren van een gevecht om drumstokjes... dat duurde vrij lang geloof ik? 2 mensen die maar niet los wilden laten ofzo?

 

Yup! het waren 3 mensen... 4 toen ik me er ook nog eens mee ging bemoeien... die hoer liet maar niet los! en maar krabben! En bijten! en dat terwijl ze m van ons had afgepakt...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...