Jump to content

Recommended Posts

Bah , in Ossewit zeker (dat kan niet he voor een vegetarier zoals ik) :vomit: .

 

geen probleem. Echte belgische frieten worden handgesneden en gebakken in plantaardige olie.

 

En wij bij de Nederlanders? Ga ni gebeuren. Komt nooit goed. Al passen onze frietjes wel heel goede samen met jullie snacks. :p

Link to comment
Share on other sites

haha, da is de reden dat Vlaanderen en Nederland niet samen kunnen. We worden gewoon vet van al die frieten en snacks.

En nog een belangrijke reden... wij zullen onze frieten nooit patat gaan noemen. Ne patat is al het antwerps voor aardappel. Het wordt te verwarrend voor beiden

Link to comment
Share on other sites

geen probleem. Echte belgische frieten worden handgesneden en gebakken in plantaardige olie.

 

En wij bij de Nederlanders? Ga ni gebeuren. Komt nooit goed. Al passen onze frietjes wel heel goede samen met jullie snacks. :p

 

Kzou wel graag een Belg willen worden hoor. Kvind jullie nou eenmaal een gezellig volk, en ik kan zelfs nog wel Belgisch praten :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ik weiger te geloven dat mensen van boven de 40 sex hebben. :noey:

 

Mooi ben jij , LOL :D !!!! Gisteren wilde een knul van 25 een aantal badges van mij kopen op MP , begint ie dat ie op oudere dames valt , en of ik een foto van mezelf had , haha !! Schrok me eigen wild :eek: . Ik zei dat ie wellicht op de verkeerde site zat :LOL: .

En excuseer maar ik ben gewoon helemaal smoor op Matt :p .

Link to comment
Share on other sites

Chris was toen al da bomb :cool:

 

Ja, over Chris kunnen we niets negatief zeggen. Dieje is altijd al een beest geweest. Chris wordt gewoon nooit een lelijke man.

Ik ga zo voor team Chris voor de NME sexiest male!!! Hij heeft ook zoveel gedaan om het te verdienen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...