Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

genau, jez hani di längst zyt überleit, wer echtsch no es ticket hetti wele, dasses öpper vo do usem forum hett chönä sii, isch mer aber nid in sinn cho :rolleyes:

 

 

wünschä eu a dere stell no en schönä aafang vo de adventszyt (oder foht diä ersch am sunntig aa? isch jo aber au egal, i wott nur das lässe smily bruuche: ) :rudolph: mir gsehn üs jo dnen am samichlaus :happy:

Link to comment
Share on other sites

@Heva_Elva:

irgendwie kann ich dir keine Mail schreiben. Versuche es deshalb auf diesem Weg. Also ein Freund von mir bräuchte noch unbedingt ein Ticket. Falls du es noch hast, würde er es dir bestimmt abkaufen. Meine E-Mail-Adresse ist florinderer@bluewin.ch.

Link to comment
Share on other sites

DEFINITIV!

 

...no einisch schlofe!

 

Ech han geschter 4 Stond demet verbracht mini Tickets z'fende, ech han jedes einzelne Blatt Papier döregluegt ond: nix... Han alles ufgä, hamer scho eBay-Links of beobachte gsetzt ond woni is Bett gang gsehni ned rächt wonoi plötzli die Billet rotzfräch zwösche Rost ond Matraze gse föreluege... No einisch Glöck gha...

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;2412879']DEFINITIV!

 

...no einisch schlofe!

 

Ech han geschter 4 Stond demet verbracht mini Tickets z'fende, ech han jedes einzelne Blatt Papier döregluegt ond: nix... Han alles ufgä, hamer scho eBay-Links of beobachte gsetzt ond woni is Bett gang gsehni ned rächt wonoi plötzli die Billet rotzfräch zwösche Rost ond Matraze gse föreluege... No einisch Glöck gha...

ach du scheisse, ich währ durredräht! bin jetzt scho die ganz ziit am kontrolliere öb ich miini tickets na han.

freu mich so wahnsinnig fescht. mis 5. muse-konzert!

Link to comment
Share on other sites

jou ab morn gohts los, 2öbe met muse geht secher en gueti woche

was e ame ned ganz verstoh werom das no lüt geht wo ticks suechet, do het mer jetzt jo alli zit vo de wält gha zom zo tickets cho, da esch jo ned e viertelstond gange bes usverchauft gsi esch tja ned mis problem

Link to comment
Share on other sites

jou ab morn gohts los, 2öbe met muse geht secher en gueti woche

was e ame ned ganz verstoh werom das no lüt geht wo ticks suechet, do het mer jetzt jo alli zit vo de wält gha zom zo tickets cho, da esch jo ned e viertelstond gange bes usverchauft gsi esch tja ned mis problem

also ich meinerseits suche nur noch ein ticket für einen freund von mir. ich selber hatte beim vorverkaufsstart meine tickets schon morgens um 8.05 uhr im sack. kann ja immer sein, dass man gar nicht mitbekommt, welche band wann und wo spielt.

Link to comment
Share on other sites

jo cha scho passiere, aber wemer sini favoritegroppe chli intesiv metverfolgt oder sich über news letter vo groppene oder fan-clubs ufem laufende haltet esch d'chance doch greng das mers verpasst, vorallem wenns mehreri woche goht bes ticks weg send.

ja, ich weiss scho was du meinsch. so sind viellich mir, aber du weisch gar nid was ich zum teil für chaoschöpf kenn. bi denne ischs scho es wunder, dass am morge nid eifach vergessed ufzstah.

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hauptsach mini Tickets send jetzt mini 4 Tickets send jetzt met je 4 Chläbstreife ade Wohnigstör befeschtiget, hoffentli chomi nor ned of d'Idee si z'vergässe ^^. Ech han mettlerwiile 3 schwarzi Textil-Marker kauft ond er glaubeds ned, keine esch gange... D'Flagge gseht emmer no gliich us wie nochem Gampel :eek:

 

Hey mer gseht sech bestemmt am Mettwoch, jetzt woni jo mini Tix weder han ^^ Wer ned met dem Zog vo Bärn us chond won ech zuestiige ond au velli anderi denne send ond gliich no dezuestosse well. So chönt mer mech erreiche: ++++++++++++++++

Link to comment
Share on other sites

shit,dir machet mir richtig angscht...chume hüt ersch am nüni hei,aber z'erschte woni wirde mache isch mis ticket ga aluege...(faus es hoffentlech no am gliche ort isch,wonis z'letscht mau ha gseh...)

 

u no so vo wäge tixkets nid becho: i wär hüt am abe o i somne gwüsse hauestadion...wenn i de tickets hätt becho! aber ihas versifft,wüu i i de ferie bi gsi:(

Link to comment
Share on other sites

shit,dir machet mir richtig angscht...chume hüt ersch am nüni hei,aber z'erschte woni wirde mache isch mis ticket ga aluege...(faus es hoffentlech no am gliche ort isch,wonis z'letscht mau ha gseh...)

 

u no so vo wäge tixkets nid becho: i wär hüt am abe o i somne gwüsse hauestadion...wenn i de tickets hätt becho! aber ihas versifft,wüu i i de ferie bi gsi:(

ach, ich bin was tickets chaufe und ufbewahre abelangt eh en riese hypochonder. bis ich die muse-tickets nid persönlich i de hand gha han, bini au fascht durregstartet. denn na die ewige verschiebige vom vorverchaufsstart ..., schlimm. das mis herz das überhaupt mitgmacht hett.

gliich gahts mer denn au am mittwuch. ich stirb jetzt scho fasch und bin denn amigs vor luuter vorfreud au verdammt nervös. freu mich so wahnsinnig fescht, dass ich miine mitmensche scho jetzt komplett uf de zeiger gang.

Link to comment
Share on other sites

u no so vo wäge tixkets nid becho: i wär hüt am abe o i somne gwüsse hauestadion...wenn i de tickets hätt becho! aber ihas versifft,wüu i i de ferie bi gsi:(

 

ach ja höt se jo nomol chilli peppers em hallestadion, de darf e der gar ned säge das e tickets gha ha, guet för geschter o si de aber witer gäh ha well mer die ned wörkli passet

emu secher ned 2stond lang

Link to comment
Share on other sites

u no so vo wäge tixkets nid becho: i wär hüt am abe o i somne gwüsse hauestadion...wenn i de tickets hätt becho! aber ihas versifft,wüu i i de ferie bi gsi:(

und ich han d'peppers vor zirka 3 jahr uf de by the way-tour gseh. eimal langet!

Link to comment
Share on other sites

so und i bi gester im hallestadion gsi. im märz 03 bini äbe gad nöd im lande gsi wo si do gsi währed, drum hani si jetz umbedingt müese gseh. i wör säge hät sich glohnt, die hend alles gäh uf dä bühni, i has guet gseh, bi relativ wit vorne gsi...klar, a die U2 oder s billy idol konzert ischs scho nöd ganz härecho, aber alles in allem än schöne obig. i has jetz au amol gseh und chan au mitrede. jetz freuts mi aber uf MORN!! :)

Link to comment
Share on other sites

also e freu mi scho uf höt obe oleole :D

hoff du meinsch met eme superkonzärt vo u2 ned s'letschte vo zöri, hani also ned wörkli guet gfonde met em messias uf de bühni. joshua tree tour die esch hammer gsi. aber zom glöck se gschmäcker verschede sogar be de MUSE fans

Link to comment
Share on other sites

und es isch wie jedes mau...zersch vergeit d'zyt eeeewigs nid und du dänksch: "das konzert isch irgendwie mau im näschte jahrhundert". U när *zackbumm* ischs da u du söttsch eigentlech no u viu sache vorbereite. I wirde eh d'häufti vo däm zügs woni aus notwändig aluege, daheim vergässe u när merke, dass es sowieso nid nötig wär gsi. Wüu schliesslech bruchts eigentlech nume zwöi intakti ohre! u ja,bi dere bühneshow villecht o no zwöi ouge;)

 

I wünsche au dene wo hüt am Abe uf Genf gö viu spass und verbruchet mr die jungs nid z'fescht,morn sötte sid e o no fit si!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...