Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Hey ben nieuw hier.

 

Ik ben vanochtend een gat in de lucht gesprongen toen ik de mail kreeg en zag dat Muse naar werchter komt. Zalig! Ben benieuwd naar de andere namen...

 

x

 

Heey, en welkom :happy:

Ja ik ben ook superblij dat ze komen :D :D Kheb ergens gelezen dat ze den 28ste zouden optreden.

Link to comment
Share on other sites

Mnja da staat op die site...

Ma misschien staat die dag nog nie vast, misschien zal het nog veranderen,

ik hoop het voor u :).

 

jah, we zullen wel zien zeker é...

ik ga al een aanvraag indienen in't school :p laatste exaam 28e in voormiddag!!

Link to comment
Share on other sites

da ga zo hard ni pakken! :(

nu jah... ik heb waarschijnlijk toch al paar 2e zits... nog 1tje bij kan geen kwaad é :LOL:

 

 

Bwah ge kunt maar proberen é, wa is da nuweer een nee ebde en een ja kunde krijgen?? :happy:

 

Nja en op 1tje meer of minder zallet nie steken e :p

Link to comment
Share on other sites

Bwah ge kunt maar proberen é, wa is da nuweer een nee ebde en een ja kunde krijgen?? :happy:

 

Nja en op 1tje meer of minder zallet nie steken e :p

 

jah okay da's waar. maar heb ook geen zin in zever... en dan een hele verantwoording moeten afleggen waarom enzo. En da ga echt ni pakken hoor, examens speciaal gedaan op 27 of 28e juni voor naar een concert te kunnen gaan. Ik wacht gwn af nu, tkan zijn da'k de 28e gedaan heb dus... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

jah okay da's waar. maar heb ook geen zin in zever... en dan een hele verantwoording moeten afleggen waarom enzo. En da ga echt ni pakken hoor, examens speciaal gedaan op 27 of 28e juni voor naar een concert te kunnen gaan. Ik wacht gwn af nu, tkan zijn da'k de 28e gedaan heb dus... :rolleyes:

 

Hoe bedoel je zever?

Amai ik eb geluk da mijn examens al gedaan zijn den 28sten :D

Kkan nie wachten, nog 5 maanden te gaan... :D

Link to comment
Share on other sites

neeeeeeeeeeee nie den 28 sten please!!!!!

 

oh well...parijs en wembley zal al goe genoeg zijn :p:cool:

 

Der sta op het moment den 28ste op een onofficiele festival site maar ze hebben daar gewoon de drie bands die er zijn gewoon op de de drie eerste avonden gezet. Dat wil totaal nog niet

zeggen wanneer ze gaan spelen! Op microcuts.net staat ook 28 juni maar de 28 staat in een ander kleurke dus daar heeft men ook geen zekerheid. Gewoon afwachten tot 20 februari dan zullen ze de hoofdbands vastgelegd en de dagen waarop ze spelen. Als het jullie echt niet aanstaat schrijven naar de Schuur of Tom Kirk. Who knows misschien word et dan verandert

Link to comment
Share on other sites

Der sta op het moment den 28ste op een onofficiele festival site maar ze hebben daar gewoon de drie bands die er zijn gewoon op de de drie eerste avonden gezet. Dat wil totaal nog niet

zeggen wanneer ze gaan spelen! Op microcuts.net staat ook 28 juni maar de 28 staat in een ander kleurke dus daar heeft men ook geen zekerheid. Gewoon afwachten tot 20 februari dan zullen ze de hoofdbands vastgelegd en de dagen waarop ze spelen. Als het jullie echt niet aanstaat schrijven naar de Schuur of Tom Kirk. Who knows misschien word et dan verandert

 

Nja, We will see :happy:

Link to comment
Share on other sites

Hoe bedoel je zever?

Amai ik eb geluk da mijn examens al gedaan zijn den 28sten :D

Kkan nie wachten, nog 5 maanden te gaan... :D

 

als ge iets wilt en gaat da vragen aan't school, moeten ze er altijd een probleem over maken. Dus ik wacht gewoon af! :)

Ik ben toch vrij zeker da we ons laatste exaam den 28e zullen hebben...

Link to comment
Share on other sites

mannekes waar gulle ulle nu al zorgen over maakt en als ge ni kunt dan kunde toch gewoon ni zeker, ik kan ook ni naar pinkpop door exames en waarschijnlijk ook ni naar pukkel door 2e zit...

zit ik daar uren over te melken, nee ook ni, da gebeurt gewoon en ja ze komen nog wel terug da ge ze wel kunt zien...

trouwens er is nog niks zeker, dus relax

Link to comment
Share on other sites

mannekes waar gulle ulle nu al zorgen over maakt en als ge ni kunt dan kunde toch gewoon ni zeker, ik kan ook ni naar pinkpop door exames en waarschijnlijk ook ni naar pukkel door 2e zit...

zit ik daar uren over te melken, nee ook ni, da gebeurt gewoon en ja ze komen nog wel terug da ge ze wel kunt zien...

trouwens er is nog niks zeker, dus relax

 

 

Ooh ma ik ben relaxt, want ik kan gaan :p

Link to comment
Share on other sites

mannekes waar gulle ulle nu al zorgen over maakt en als ge ni kunt dan kunde toch gewoon ni zeker, ik kan ook ni naar pinkpop door exames en waarschijnlijk ook ni naar pukkel door 2e zit...

zit ik daar uren over te melken, nee ook ni, da gebeurt gewoon en ja ze komen nog wel terug da ge ze wel kunt zien...

trouwens er is nog niks zeker, dus relax

 

ik denk dat je teveel stress hebt door de examens. iedereen is relaxed... buiten jij blijkbaar ??

alé ik ga nu op weg naar antwerpen om mijn laatste examen af te leggen!! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...