Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

hopen dat Razorlight zou stoppen met spelen. ;)

 

Dat hoopte ik na hun eerste liedje al! Yuk Razorlight, niet mijn ding! Muse had beter in hun eigen voorprogramma gespeeld! :D

't Was fab, maar heb ze nog ietske beter gezien in Vorst Nationaal! Beetje tam publiek vond ik, in het begin althans! De oude rekkers gingen meer uit hun dak dan het jonge grut! Er stonden late veertigers naast mij en die flipten gewoon! Schitterend! Ben wel een wrak vandaag! Niet meer gewoon om zo rond te springen! :LOL:

Honger naar meer.....:happy:

Link to comment
Share on other sites

heb muse gisteren al voor de 3e keer dit jaar gezien, en ik moet zeggen ze blijven verbazen, zo mooi, zo lekker en zo sexy!!!!

veel respect voor die mannen....

ben sinds vandaag nieuw op dit forum hier, ik kom uit west-vlaanderen, als iemand van in de buurten zin heeft om zijn muzikale zinnen te verzetten, let me know!!:D

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor.

 

In amerika is MCR groter dan Muse. Vele malen groter zelfs, dus die informatie eerder genoemd klopt precies.

 

Amaai daar verschiet ik van :eek: Als je da hier ziet, ik denk dat MCR geen Sportpaleis zo mee krijgt of Muse afgelopen dinsdag. Maarja Amerikanen zijn nu eenmaal rare mensen hé.

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor.

 

In amerika is MCR groter dan Muse. Vele malen groter zelfs, dus die informatie eerder genoemd klopt precies.

Precies! Sinds Muse een major platencontract heeft moeten ze dit soort dingen ook gewoon doen aangezien ze VS nog steeds niet in de pocket hebben en het label dat eigenlijk wel wil hebben om Muse rendabel te houden. Er gaat zoveel geld in Muse dat het voor een grote platenmaatschappij pas echt aantrekkelijk is als het wereldwijd scoren is.

 

Op kleinere schaal zien we het binnenkort in Nederland ook, Gabriel Rios die in Nederland en Belgie goed is doorgebreken maar verder in Europa anoniem is moet op een klein showcase festival spelen puur om boekers te laten zien wat hij kan.

 

Ben wat langdradig vanmiddag maar ik kom dan ook pas net mijn bed uit.

Link to comment
Share on other sites

heb muse gisteren al voor de 3e keer dit jaar gezien, en ik moet zeggen ze blijven verbazen, zo mooi, zo lekker en zo sexy!!!!

veel respect voor die mannen....

ben sinds vandaag nieuw op dit forum hier, ik kom uit west-vlaanderen, als iemand van in de buurten zin heeft om zijn muzikale zinnen te verzetten, let me know!!:D

 

...en ben je toevallig bram?

Link to comment
Share on other sites

geloof ook niet dat wij dr toen waren.. misschien ben je me niet opgevallen tussen al die andere 14-jarige :p

:LOL: Oh, dat zal de reden dan wel zijn. :p

 

Het is ook wel drie jaar gelden dat ik jou voor het laatst gezien heb geloof ik, en ook al heb ik 30-40 minuten naast je in de trein gezeten ik zal toch moeite hebben je te herkennen. :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...