Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

vergelijkbaar met amsterdam-zwolle vandaag.. zit ik net één tram achter een crash (twee trams met een taxi ertussen) en de nieuwe dienstregeling van de NS...

 

Hebben ze ook een niet werkende dienstregeling bij de NMBS?

 

Ik heb vooralsnog geen last gehad van de nieuwe dienstregeling, volgens mij valt het allemaal wel mee, behalve voor de boeren ;)

 

En ging er maar een nachttrein, dan had ik er regelmatig gretig gebruik van gemaakt!

 

Woo, ik heb er zin in! Maar eerst fish & chips weer eens onveilig maken :happy:

Link to comment
Share on other sites

Utrecht -> Amsterdam/Randstad is inderdaad geen probleem, ga je richting 'het noorden' dan ben je de pineut.. Maar goed, komende dagen zit ik heerlijk in Amsterdam en hoef ik er niet aan te denken..

 

Veel plezier allemaal vanavond, en als Johnny hem na drie kwartier weer smeert, gewoon een ouderwetse 'boe!'.

Link to comment
Share on other sites

Ach, gelijk ze nu zo 'big' zijn, komen ze zeker volgend jaar nog es ze.

 

Tleek echt wel alsof ze zich aant amuseren waren. Kzag Dom regelmatig zo'n vreemde grijns hebben :) En dan die zaal die uit zn dak ging!

 

Favoriete momenten:

* Pop The Balloons moment me circusmuziekske :D

* Helemaal begin: take a bow

* net voor eerste bis

* ...

Link to comment
Share on other sites

Schitterend feestje gisteren!We hadden nogal lang buiten in de kou gestaan maar het was het waard want we hadden schitterende plaatsjes eerste rij voor Matt.

Voor mij enkel hoogtepunten!

Iemand toevallig de KERSTMAN gezien, die was namelijk van ons!

Leuk dat ze een beetje nederlands probeerden te spreken vooral Dom zijn poging was hilarisch!

Wow wat hou ik ervan als Matt achter die piano kruipt Schitterend gewoon!

Ze hadden er duidelijk alledrie zin in en het publiek ook!

Foto's en filmpjes altijd welkom

nampsiepamsie@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

even proberen of ik hier een account heb, en jawel!! :)

 

het was suuuper! heb ze gezien op lowlands (aug), den bosch (nov), dusseldorf (13 dec) en in sportpaleis (19 dec). lowlands was super, den bosch daarna was een kleine 7, dusseldorf een dikke 8 en sportpaleis een hele vette 10!!

 

echt heel tof wat er allemaal om de show heen was. spidermanpak (dat zullen we niet meer snel zien!), trompet, allerlei extended versions, 20 nummers (20!!!!!!) etcetera....

 

van de 4x dit jaar (2x nl, 1x du en 1x be) heb ik mij het minst geirriteerd aan het belgische publiek! :p het was hartstikke cool!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Wat een concert :p De lange versie van Assassin was volledig af !!!!

 

euhm excuseer, ma zoude da ventje uit uw avatar kunnen doen? da ventje heb ik gemaakt en stelt mezelf voor... dus euhm ja... beetje raar

 

Met als hoogtepunt Killing in the name of! :D

 

Ik 'denk' dat ik jou gezien heb. Groen shirt?

 

nope, rood bruine streepjes :)

Link to comment
Share on other sites

zalige zalige gig, serieus geamuseerd.

Voor de mensen die foto's willen zien, ik hebber wat op men space gesmeten http://joerithevloet.spaces.live.com/

er komen er nog bij van andere mensen.

 

ps, zoals ik al op mc zei, ik denk dat ik robbert en lenny gezien heb. Maar zeker was ik niet. Had je rood gekleurd haar lenny? :p

 

Godver, was jij toch dat kleine mannetje met dat rode shirt en blauwe petje? We wisten het niet zeker en robbert dacht van niet maar ik vond je er zo op lijken, we dachten alleen dat je wat langer was! En je vriendinnetje zat zeker op de grond? Vanachter leek haar haar erg op foto's! En dan niets zeggen he! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...