Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ach, de hallothread is toevallig ook voor belgen, dat staat zelfs in de eerste post, wij zijn gewoon veel socialer, jullie moesten perse een aparte thread ;)

 

haha ik moest niet per sé een aparte thread :LOL: ik voel mij ook thuis in Nederland, mijn Nederlands vriendje mag da getuigen ;)

Link to comment
Share on other sites

jaaa veel te lmang gewaht

ma ja ik had iem gevraag dom mee te gaan en die antwoorde ni drekt en dan ginf-g ze nog zien en toen zei ze nee

nu heb ik geen ticket

tssss

had beter al wal besteld

 

hunk? waarom typ jij zo raar? :LOL:

 

kzou zeggen blijf goformusic.be in het oog houden of vraag het es hier

Link to comment
Share on other sites

jaaa veel te lmang gewaht

ma ja ik had iem gevraag dom mee te gaan en die antwoorde ni drekt en dan ginf-g ze nog zien en toen zei ze nee

nu heb ik geen ticket

tssss

had beter al wal besteld

Ook al weet je nog niet of je al dan niet kunt gaan, tickets raak je ALTIJD kwijt !!! En vooral op een forum als dit !!! Ik begrijp dat je misschien niet alleen wilt gaan, maar dat kan soms REUZE meevallen. Je raakt soms aan de praat met iemand en zonder erg zit je in een discussie verwikkelt over een of andere vergeten band. Gewoon doen de volgende keer !!! :happy:

Link to comment
Share on other sites

hii, ben zowat nieuw hier op dit Muse forum. Nice to know dat er toch veel mensen van GOEIE muziek houden ;). En wie onder jullie gaat naar Muse in het Sportpaleis op 19/12. Ik heb alvast al een tijdje mijn ticket in bezit.

 

Ik GA OOK :D heb namelijk net mn ticket gekocht WOOO!!!! nu nog wachte tot de postmeneer et komt brenge

wel eig gistere gekocht :p

Link to comment
Share on other sites

WOOOOO ik ga ook!!!! :D heb het ticket gekocht een paar minuten gelede!!

ja ik moe dus ook nog wachte op de postmeneer :rolleyes:

datem mr rap komt e!!!

 

ah en ni te veel lette op mijn spellingsfoute

da doek altijd :LOL:

 

Als je het dan weet, doe er dan wat aan. Of drink geen breezers meer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...