Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

hey die belgjes, klaar voor 0110? wie gaat er en naar waar?

tga wel iet zot worden denkik, khoop alleen da er geen enkele zot in de massa begint te schieten ofzo :eek:

 

Was dat nou eigenlijk gratis en op een zaterdag? Want ik wilde eigenlijk wel naar Antwerpen, deus EN zita swoon :happy:

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_
hey die belgjes, klaar voor 0110? wie gaat er en naar waar?

tga wel iet zot worden denkik, khoop alleen da er geen enkele zot in de massa begint te schieten ofzo :eek:

 

 

Antwerpen it will be. Tussen Zita Swoon en dEUS zit wel wat rommel, maar voor een gratis festival hoor je mij niet klagen... :)

Link to comment
Share on other sites

Antwerpen it will be. Tussen Zita Swoon en dEUS zit wel wat rommel, maar voor een gratis festival hoor je mij niet klagen... :)

 

Ik ben er nu ook definitief bij. Clouseau, lekker jeugdsentiment, hahaha. En dat alles aan elkaar gepraat door mijn jeugdidool Bart -the radios- Peters. Mij hoor je ook niet klagen. :)

 

Zie ik het goed en is Hooverphonic verplaatst naar Brussel? Verdorie :(

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er nu ook definitief bij. Clouseau, lekker jeugdsentiment, hahaha. En dat alles aan elkaar gepraat door mijn jeugdidool Bart -the radios- Peters. Mij hoor je ook niet klagen. :)

 

Zie ik het goed en is Hooverphonic verplaatst naar Brussel? Verdorie :(

 

Koun Wauters (van Clouseau) is al met de dood bedreigd als em gaat optreden... :eek:

 

ik twijfel nog tussen gent en antwerpen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Wat is het nut van het evenement precies?? Ik begrijp het goede doel wat erachter zit maar kan een protest sinds live8 niet meer zonder muziek of was het gewoon de ludieke insteek van dEUS wat veel medestanders vond? Desondanks juich ik het uiteraard toe alleen moet het evenement zorgen dat het geen slachtoffer van het evenement wordt en de essentie verliest..

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_
Wat is het nut van het evenement precies?? Ik begrijp het goede doel wat erachter zit maar kan een protest sinds live8 niet meer zonder muziek of was het gewoon de ludieke insteek van dEUS wat veel medestanders vond? Desondanks juich ik het uiteraard toe alleen moet het evenement zorgen dat het geen slachtoffer van het evenement wordt en de essentie verliest..

 

Voor een gewone protestmars tegen onverdraagzaamheid krijg je geen kat op de been, vandaar. Geldt ook voor mezelf.

Link to comment
Share on other sites

Guest _nathan_
Dus bijna iedereen komt voor de muziek en heeft geen boodschap aan de gedachte achter het evenement? Klinkt best wel hypocriet eigenlijk.

 

Nee, dat is het niet. Ik heb wel boodschap aan de gedachte achter het evenement, maar ik heb geen boodschap aan protestmarsen met holle slogans.

 

Maar goed, ik geloof wel dat er heel wat mensen enkel voor de muziek zullen komen en dat de politieke impact van dit evenement nihil zal zijn.

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat is het niet. Ik heb wel boodschap aan de gedachte achter het evenement, maar ik heb geen boodschap aan protestmarsen met holle slogans.

 

Maar goed, ik geloof wel dat er heel wat mensen enkel voor de muziek zullen komen en dat de politieke impact van dit evenement nihil zal zijn.

 

 

Idem, waarom zou ik mij als Nederlander druk maken om de politieke situatie in Belgie? Ik woon er immers niet meer. Hypocriet he.

Link to comment
Share on other sites

mja, stiekem is het natuurlijk een soort van reactie tegen het Vlaams Belang, de extreem-rechtse partij van België die schrikwekkend veel stemmen kreeg de laatste stemming

 

muziek of nie, kdenk da er vooral veel niet-rascistische mensen aanwezig zullen zijn

 

(extreem rascistische mensen luisteren dan ook vaak naar rommel :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...