Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

dankuuu :D

 

ik kan het nog ni echt geloven hoor :p

da zal pas komen als ik er woon....

 

 

en tis ni alleen van mezelf, ik huur het samen met een vriendin :happy:

 

je woont er dan echt? of ben je nog student en is het eerder een 'kot' ?

Link to comment
Share on other sites

je woont er dan echt? of ben je nog student en is het eerder een 'kot' ?

ik woon er dan echt ja :p

 

ik werk, maar de vriendin waar ik samen met huur studeert nog.

zij zocht een kot en ik een appartement, omdat ik het thuis beetje beu ben. Voor haar wordt het ook echt wonen want haar ouders zijn net gescheiden en wonen niet echt in de buurt. en aangezien dat samen huren veeeeel goedkoper uitkomt hebben we 2 weken geleden beslist samen te huren... en zie ons nu! in september verhuizen we :D

Link to comment
Share on other sites

ik woon er dan echt ja :p

 

ik werk, maar de vriendin waar ik samen met huur studeert nog.

zij zocht een kot en ik een appartement, omdat ik het thuis beetje beu ben. Voor haar wordt het ook echt wonen want haar ouders zijn net gescheiden en wonen niet echt in de buurt. en aangezien dat samen huren veeeeel goedkoper uitkomt hebben we 2 weken geleden beslist samen te huren... en zie ons nu! in september verhuizen we :D

 

klinkt super :) veel plezier ermee :p

Link to comment
Share on other sites

Leuk Lieve, gefeliciteerd! In Antwerpen?

Bedankt :happy:

ja, ten zuide van antwerpen een beetje. ik weet niet of je enkele jaren geleden mee was op de meet in antwerpen. dan zijn jullie me met zn allen van mn werk komen afhalen... daar in de buurt :D

 

ik kijk er echt naar uit :happy:

 

heeft er iemand tips welke kleur er goed bij aubergine past? :erm:

liefst een lichte kleur :p

Link to comment
Share on other sites

toon ons wa foto's later :)

 

bordeaux leek mij anders ook wel wijs :happy:

kzal foto's nemen als het af is :happy:

 

ik hoor hier altijd vanalles over backstage gerake en prate met muse enzo. maar hoe kom je nu echt backstage? want ik heb dus geen idee hoe ik daar ooit geraak. iemand (nuttige) tips?
groupiegewijs Matt proberen te verleiden vanuit het publiek? :D

 

 

 

geen idee of dat zou werken :p:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ik hoor hier altijd vanalles over backstage gerake en prate met muse enzo. maar hoe kom je nu echt backstage? want ik heb dus geen idee hoe ik daar ooit geraak. iemand (nuttige) tips?
Zelf werk ik in de muziek en kom daardoor vaak op festivals backstage of bij concerten, zo kom je inderdaad ook Muse wel eens tegen(vorige week op Lowlands nog) en zat andere bands.. Altijd mooi hoe romantisch het beeld van een backstage is, het is immers maar gewoon een saaie ruimte met ego's, het leukste vind gewoon in de zaal plaats. Wil je Muse echt ontmoeten dan kan je het best op zoek naar de tourbus.
Link to comment
Share on other sites

ik hoor hier altijd vanalles over backstage gerake en prate met muse enzo. maar hoe kom je nu echt backstage? want ik heb dus geen idee hoe ik daar ooit geraak. iemand (nuttige) tips?

 

Gewoon flashen vanuit het publiek, zo deed lilia dat gisteren bij Jesse Hughe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...