Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ja ik ken er alles van :(

geen pukkelpop of lowlands voor mij want 4 dagen daarna wacht statistiek op mij, alweer :rolleyes:

en ik blijf maar mails krijgen om te vragen of er nog iemand mee op vakantie wil gaan :mad:

 

ochere, kheb vandaag ook wa statistiek gedaan ma tis echt zo lastig!

 

woensdag mijn eerste examen: elektronica

morgen beginnen herhalen...

 

mijn laatste is 8 september

 

bah!

 

wanneer begin/eindig jij?

Link to comment
Share on other sites

nampsie ik kom u ook overal tegen é ;):p:LOL:

 

Is dat goed of slecht;)

Echt spijtig dat je door statistieken alles moet missen!

 

 

Men vriendin heeft uiteindelijk toch maar gewoon kaartje gekocht want omdat het in belgie leuk feestdag is (en de post dus 2 dagen niet werkt!) geraken die kaartjes hier niet meer!

Maarja wat maakt het uit, Lowlands wordt schitterend!:D

Link to comment
Share on other sites

ochere, kheb vandaag ook wa statistiek gedaan ma tis echt zo lastig!

 

woensdag mijn eerste examen: elektronica

morgen beginnen herhalen...

 

mijn laatste is 8 september

 

bah!

 

wanneer begin/eindig jij?

 

ik heb er 2, en ja da is ni veel, maar heel uw vakantie hangt er ook aan, dus da maakt geen verschil

ik begin de 24e met statistiek :rolleyes: en ja daar bennek al heel augustus aan bezig en kannet nog ni :(

en mijn laatste is ook 8 september, tegen dien tijd is iedereen ofwel op erasmus ofwel terug op school, kannek mij weer zitten vervelen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Is dat goed of slecht;)

Echt spijtig dat je door statistieken alles moet missen!

 

 

Men vriendin heeft uiteindelijk toch maar gewoon kaartje gekocht want omdat het in belgie leuk feestdag is (en de post dus 2 dagen niet werkt!) geraken die kaartjes hier niet meer!

Maarja wat maakt het uit, Lowlands wordt schitterend!:D

 

hehe dat is goed ;)

 

oh tof voor haar, had ge maar 1 gewonnen dan? zo zot, normaal delen ze toch duotickets uit é :rolleyes:

amuseer jullie en maak veel foto's en kweet da ge ni naar HIM wilt, maar loop toch maar is toevallig langs ofzo ;):p:LOL:

Link to comment
Share on other sites

ik heb er 2, en ja da is ni veel, maar heel uw vakantie hangt er ook aan, dus da maakt geen verschil

ik begin de 24e met statistiek :rolleyes: en ja daar bennek al heel augustus aan bezig en kannet nog ni :(

en mijn laatste is ook 8 september, tegen dien tijd is iedereen ofwel op erasmus ofwel terug op school, kannek mij weer zitten vervelen :rolleyes:

 

goh ja, 8 september, meeste van mijn vrienden beginnen maar eind september

maar mijn vriendin vertrekt op erasmus 20sten dus ik ga mijn vrienden nog 12 dagen beetje verwaarlozen denkik :LOL:

 

ik heb 5 herexamens! :eek:

Link to comment
Share on other sites

hehe dat is goed ;)

 

oh tof voor haar, had ge maar 1 gewonnen dan? zo zot, normaal delen ze toch duotickets uit é :rolleyes:

amuseer jullie en maak veel foto's en kweet da ge ni naar HIM wilt, maar loop toch maar is toevallig langs ofzo ;):p:LOL:

 

 

Ja dom hé twas geen duoticket maarjah...

 

Ik wil wel naar HIM maar kwil zeker goed staan voor Bloc party dus ga ik naar the magic numbers en dan blijven staan voe Bloc Party!!

Maar misschien kan ik wel 2liedjes gaan kijken!!!

Link to comment
Share on other sites

goh ja, 8 september, meeste van mijn vrienden beginnen maar eind september

maar mijn vriendin vertrekt op erasmus 20sten dus ik ga mijn vrienden nog 12 dagen beetje verwaarlozen denkik :LOL:

 

ik heb 5 herexamens! :eek:

 

awww 5 is wel de moeite :(

mja mijne vriend zit nog opt middelbaar, em is wa jonger en wa blijve zitte en ja in nederland begint school blijkbaar al terug 21 augustus dus ja :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja dom hé twas geen duoticket maarjah...

 

Ik wil wel naar HIM maar kwil zeker goed staan voor Bloc party dus ga ik naar the magic numbers en dan blijven staan voe Bloc Party!!

Maar misschien kan ik wel 2liedjes gaan kijken!!!

 

 

ge zou mij daar blij mee maken als ge mij achteraf ook iets zou wille late zien ervan *angel*

Link to comment
Share on other sites

Ja dom hé twas geen duoticket maarjah...

 

Ik wil wel naar HIM maar kwil zeker goed staan voor Bloc party dus ga ik naar the magic numbers en dan blijven staan voe Bloc Party!!

Maar misschien kan ik wel 2liedjes gaan kijken!!!

 

Zo vroeg hoef je heus niet te gaan hoor, een kwartier van te voren voor een leuk plaatsje is genoeg, hoewel er flink wat mis met je zou zijn als je de Magic Numbers zou laten schieten voor HIM...

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ben nog nooit op Lowlands geweest dusja weet ook niet goed wat ik moet verwachten!

 

Ik denk dat ik gewoon effe HIM ga kijken en dan Magic numbers!

Tzijn wel nog veel goeie dingen die op't zelfde moment spelen!

Zoals MEW en WOLFMOTHER!

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ben nog nooit op Lowlands geweest dusja weet ook niet goed wat ik moet verwachten!

 

Ik denk dat ik gewoon effe HIM ga kijken en dan Magic numbers!

Tzijn wel nog veel goeie dingen die op't zelfde moment spelen!

Zoals MEW en WOLFMOTHER!

zondag na muse direct naar lowlands café ;) daar draai ik platen en helaas tijdens muse ook :(
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...