Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik weet niet waar het is, maar dat zie ik wel als het wat dichterbij komt.

 

Aan de snelweg, op zich is het wel te doen met openbaar vervoer, en ik zou nog wat mensen vanaf het station in Roosendaal mee kunnen nemen, maar ik kan ze niet allemaal huisvesten want ons nieuwe huisje is niet groot :p

Link to comment
Share on other sites

Aan de snelweg, op zich is het wel te doen met openbaar vervoer, en ik zou nog wat mensen vanaf het station in Roosendaal mee kunnen nemen, maar ik kan ze niet allemaal huisvesten want ons nieuwe huisje is niet groot :p

Ah okay, cool.

 

Ik kijk even wat ik doe. Ik heb nu niet veel tijd om erover na te denken, ben aan het pakken voor vakantie.

 

Hopen dat er zat kaarten zijn. Nouja, daar vind ik wel wat op.

Link to comment
Share on other sites

Ah okay, cool.

 

Ik kijk even wat ik doe. Ik heb nu niet veel tijd om erover na te denken, ben aan het pakken voor vakantie.

 

Hopen dat er zat kaarten zijn. Nouja, daar vind ik wel wat op.

 

Ach, het ging een week geleden in de verkoop, zaterdag ofzo, en ik kon nu nog de duurste staanplaatsen krijgen dus het zal wel meevallen. Je kunt trouwens ook vast bestellen, je krijgt toch een acceptgiro thuisgestuurd, die betaal je dan lekker na je vakantie, ze zijn dan toch al gereserveerd :)

Link to comment
Share on other sites

Ach, het ging een week geleden in de verkoop, zaterdag ofzo, en ik kon nu nog de duurste staanplaatsen krijgen dus het zal wel meevallen. Je kunt trouwens ook vast bestellen, je krijgt toch een acceptgiro thuisgestuurd, die betaal je dan lekker na je vakantie, ze zijn dan toch al gereserveerd :)

Ah ok, nouja, ik wacht wel een beetje af. Ik denk niet dat er veel haast bij is.

Link to comment
Share on other sites

Tsja, met die commerciele rompslomp die ze in Belgie rond dat album hebben geproduceerd weet je het maar nooit ;)

Ja, maar er is misschien wel een kans dat ik geguestlist kan worden, aangezien ik de enige ben van het stel die dat nog niet heeft gehad. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar er is misschien wel een kans dat ik geguestlist kan worden, aangezien ik de enige ben van het stel die dat nog niet heeft gehad. ;)

 

Dan koop je toch juist een kaartje om hem vervolgens voor het dubbele door te verkopen? :p

Link to comment
Share on other sites

kem het album gewonnen via askmuse.be :)

Ik zag het! Ik herkende uw naam omdat er gewoon "Nic" stond :LOL: Das weeral €20 uitgespaard dan ;)

 

Ik heb deze week de 'limited edition' met DVD gekocht, maar nu zie ik dat dat een Absolution DVD is. Is dat dan dezelfde als de DVD die in December uitgekomen was? :erm:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag het! Ik herkende uw naam omdat er gewoon "Nic" stond :LOL: Das weeral €20 uitgespaard dan ;)

 

Ik heb deze week de 'limited edition' met DVD gekocht, maar nu zie ik dat dat een Absolution DVD is. Is dat dan dezelfde als de DVD die in December uitgekomen was? :erm:

 

ah tof, ik zocht die versie met dvd maar ik vind hem nergens, mja, kheb nu toch al het album dus ja laat maar :)

Link to comment
Share on other sites

:LOL: toch blijft het een waardeloze site hoor! Als je nu nog een fansite wilt opstarten moet je iig zorgen dat je iets unieks hebt maar dit lijkt toch nergens na? Of ben ik nu te kritisch?

 

sry maar dat klinkt idd wel wat te kritisch, hij doet er echt wel veel moeite voor om er iets moois van te maken. Als je er nog maar net mee bezig bent kan het er gwn nog niet perfect uit zien. (kvind em zelfs nog veel handiger dan de officiele muse site)

En ja , het is uniek, is er op dit moment een degelijk Belgisch/nederlandstalig forum-site voor muse?

Zo is het leuk vr Belgische musers om af te spreken etc.

Het klinkt imo wat arrogant om het zomaar af te breken, ik vind het allesins een heel goed initiatief. Probeer zelf maar eens een fanssite succesvol te maken...

Link to comment
Share on other sites

Er is een nederlandse fansite maar die werkt volgens mij ook niet goed. De site is handig, als je zelf te lui bent om dingen op te zoeken, maar veel voegt hij niet toe. Maar als ontmoetingsplaats is t aardig ja.

Link to comment
Share on other sites

Er is een nederlandse fansite maar die werkt volgens mij ook niet goed. De site is handig, als je zelf te lui bent om dingen op te zoeken, maar veel voegt hij niet toe. Maar als ontmoetingsplaats is t aardig ja.

 

er valt eigelijk weinig toe te voegen als je er eens over nadenkt. Der zijn al meerdere fansites die niets dan bootlegs te downloaden bieden bvb.

Het is idd echt wel bedoeld voor Belgische/nederlandstalige muse-fans, met snel up-to-date nieuws. Wat moet je nog meer hebben? soms is het fijner om snel een overzichtje te hebben dan een half uur te moeten klikken voor je iets kan lezen ( bij wijze van spreken he )

Link to comment
Share on other sites

er valt eigelijk weinig toe te voegen als je er eens over nadenkt. Der zijn al meerdere fansites die niets dan bootlegs te downloaden bieden bvb.

Het is idd echt wel bedoeld voor Belgische/nederlandstalige muse-fans, met snel up-to-date nieuws. Wat moet je nog meer hebben? soms is het fijner om snel een overzichtje te hebben dan een half uur te moeten klikken voor je iets kan lezen ( bij wijze van spreken he )

 

Dat bedoelde ik ;) Maar ik heb wel gemerkt dat het nieuws vaak daar pas opkomt als iedereen het al weet :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...