Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Damn! kheb weer heel wat gemist!

 

Maar Lotje! mn broer zei da van da gratis water ni veel te zien was znn!

10.000 liter voor 80.000 man? :erm:

En het is eigelijk onverantwoord da ze al uw water afpakke aan de ingang me dees weer! :confused:

 

maja :p

Link to comment
Share on other sites

muse heeft 1 van m'n vragen beantwoord

echt wel grappig hoe matt men naam uitspreekt :D

Hoe ze de namen uitspreken vind ik nog het beste van heel da filmke :LOL: Verder waren het eigenlijk bijna alleen maar de typische vragen... Met de typische antwoorden. En aan da filmke ziet ge toch maar weer dat die jongens toch eigenlijk ni zo geschikt zijn voor een label als Warner. Ik vond ze er een beetje onwennig uitzien zo alleen voor een camera :unsure:

Damn! kheb weer heel wat gemist!

 

Maar Lotje! mn broer zei da van da gratis water ni veel te zien was znn!

10.000 liter voor 80.000 man? :erm:

En het is eigelijk onverantwoord da ze al uw water afpakke aan de ingang me dees weer! :confused:

 

maja :p

Ja, ge hebt veel gemist! En ja, als ge ver van de hekken staat, dan is er inderdaad ni zo veel van da water te merken. Gelukkig stonden wij meestal wel dichtbij :happy: En het was lang aanschuiven aan de kraantjes bij de wc's, maar da wachten was het oh zo waard!

Ik kan wel ergens begrijpen da ze liever geen plastic flessen op de weide hebben, maar om nu water af te pakken als er al zo weinig is, das ook ni alles he. En de bekertjes zijn ook van plastic, dus eigenlijk houdt hun theorie geen steek :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hoe ze de namen uitspreken vind ik nog het beste van heel da filmke :LOL: Verder waren het eigenlijk bijna alleen maar de typische vragen... Met de typische antwoorden. En aan da filmke ziet ge toch maar weer dat die jongens toch eigenlijk ni zo geschikt zijn voor een label als Warner. Ik vond ze er een beetje onwennig uitzien zo alleen voor een camera :unsure:

 

eurms, ik als eeuwige achterkomer, waar kan ik da filmke zien? :$

Link to comment
Share on other sites

heyla iedereen

ik ben van Brugge (het mooiste deel van Belgie dus;)

 

En jullie ook zo genoten van het Muse optreden?..

Amai ik zot wel!

Iemand foto's getrokken?..

Ik heb er enkele maar ze zijn niet zo super!

Mail me anders eens als jullie er hebben

MERCI

nampsiepamsie@hotmail.com

Martin (snake) en Leonie (incubism) hebben er een paar hele mooie, vanop de eerste rij :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geweldige foto's van een oude Muse meet in Antwerpen teruggevonden ergens in een donker hoekje van mijn computer!! :LOL: Ze zijn een beetje donker omdat ik ze ingescand heb en wat groot uitgevallen (hoewel ik ze nog een stuk verkleind heb), maar hier zijn ze:

 

2charlotte2dg.jpg

Charlotte en een halve Martin

 

2fishchips9mb.jpg

Katelijne, Charlotte, Leonie, Dorie en een stuk van een onindentifieerbaar persoon

 

2l4power0mr.jpg

De L4-Power :D Later nog uitgebreid naar L5 ;)

 

2lotlijnlieve3eu.jpg

Charlotte, Katelijne en Lieve

 

2manenvrouw0xc.jpg

Martin en ik, met tong-uitstekende Lilia ernaast, Dorie erachter en Jasper in deachtergrond

 

2nichtjes5gw.jpg

De drie nichtjes (met Lilia op de achtergrond)

Link to comment
Share on other sites

Hey, dat is die site die Vloet een tijdje geleden op microcuts.org liet zien. Toen zei ik dat er wel iets aan de grammatica/spelling/taalgebruik gedaan mocht worden, ik moet zeggen, hij is er een stuk op vooruit gegaan sindsdien!
:LOL: toch blijft het een waardeloze site hoor! Als je nu nog een fansite wilt opstarten moet je iig zorgen dat je iets unieks hebt maar dit lijkt toch nergens na? Of ben ik nu te kritisch?
Link to comment
Share on other sites

:LOL: toch blijft het een waardeloze site hoor! Als je nu nog een fansite wilt opstarten moet je iig zorgen dat je iets unieks hebt maar dit lijkt toch nergens na? Of ben ik nu te kritisch?

 

Kun je nagaan hoe erg het eerst was :p

Link to comment
Share on other sites

hey nampsie, check mijn signature, 't rechste foto'ke ;)

 

 

Wauw super verlang echt zo naar het concert in antwerpen!!Nog veel te lang!

aja nog iemand een voicemail gekregen van Matt na concert op werchter?...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...