Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Dan moeten die echte fans maar met een goede vraag komen toch?? Iedereen heeft even veel kans.

 

Wel grappig jaartje of twee terug op de Pinkpop backstage stonden Elouan en ik een biertje te drinken met Muse en komt er een horde meet en greet winnaars aan die zich massaal op Matt storten, of ze Dom en Chris niet kenden of niet interessant genoeg vonden weet ik niet maar ze keken behoorlijk beteuterd.. Na 2 minuten mochten ze weer weg trouwens..

 

Dat zeg ik toch net, echte fans zouden nooit zo'n domme vrage stellen van " wanneer kunnen we kleine muserkes verwachte? " ofzo

Dat zijn dan ofwel mensen waar het allemaal niet echt zo belangrijk voor is, ofwel zijn het gwn " matt groupies " zoals je zegt.

Link to comment
Share on other sites

Dan moeten die echte fans maar met een goede vraag komen toch?? Iedereen heeft even veel kans.

 

Wel grappig jaartje of twee terug op de Pinkpop backstage stonden Elouan en ik een biertje te drinken met Muse en komt er een horde meet en greet winnaars aan die zich massaal op Matt storten, of ze Dom en Chris niet kenden of niet interessant genoeg vonden weet ik niet maar ze keken behoorlijk beteuterd.. Na 2 minuten mochten ze weer weg trouwens..

 

En tot grote vreugde van pias bleven wij hangen ;)

 

Hoe was mando diao belgian chocolate? Sorry, ik zie je sig ;) En wow, the boxer rebellion, dat die weer touren, hoe waren die?

Link to comment
Share on other sites

En tot grote vreugde van pias bleven wij hangen ;)

 

Hoe was mando diao belgian chocolate? Sorry, ik zie je sig ;) En wow, the boxer rebellion, dat die weer touren, hoe waren die?

Mando Diao waren wel goed ja, alleen jammer dat ik ze niet beter kende op voorhand. Ze konden het publiek wel goed meekrijgen en het was leuk ze te zien want ze hadden er wel zin in geloof ik! Er stonden wel veel Scandinavische blonde meisjes in het publiek die allemaal helemaal uit hun dak gingen, haha.

The Boxer Rebellion zijn nooit in Luxemburg geraakt :LOL: De zanger is blijkbaar Amerikaans en had geen geldig visum, dus zat hij vast aan de grens...

 

Het toppunt van de dag bleef toch IAMX... En amper 10 minuten na IAMX kregen we dit: raf260606861wc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mando Diao waren wel goed ja, alleen jammer dat ik ze niet beter kende op voorhand. Ze konden het publiek wel goed meekrijgen en het was leuk ze te zien want ze hadden er wel zin in geloof ik! Er stonden wel veel Scandinavische blonde meisjes in het publiek die allemaal helemaal uit hun dak gingen, haha.

The Boxer Rebellion zijn nooit in Luxemburg geraakt :LOL: De zanger is blijkbaar Amerikaans en had geen geldig visum, dus zat hij vast aan de grens...

 

Het toppunt van de dag bleef toch IAMX... En amper 10 minuten na IAMX kregen we dit: raf260606861wc.jpg

 

 

Hahahahaha! Waarschijnlijk waren het trouwens Duitse meisjes bij Mando Diao, daar zijn ze ontzettend populair, een top-40 band zelf. Ik erger me altijd rot aan die duitsers die ervoor naar NL komen. En wat zonde van the boxer rebellion!

Link to comment
Share on other sites

Misschien weten jullie het wel allemaal al als die hard fans, maar toch even vermelden: vannacht voorstelling van het album met dom en matt op studio brussel (tussen twaalf en één). Allen luisteren dus! :happy:

 

edit: het stond blijkbaar al op het algemene forum, excuses

Link to comment
Share on other sites

Misschien weten jullie het wel allemaal al als die hard fans, maar toch even vermelden: vannacht voorstelling van het album met dom en matt op studio brussel (tussen twaalf en één). Allen luisteren dus! :happy:

 

edit: het stond blijkbaar al op het algemene forum, excuses

 

ah tof, kan iemand het opnemen, want ik ga mijn nachtrust nodig hebben :p

 

hmmz, domme Lijn! We komen aan rond kwart voor 7 in station Leuven

en de eerste werchterbus is pas om 9u

ter rijden wel al bussen daarvoor mja, enige kans is dan die van 7u07 ma die zal wel stampevol zitten

 

stomme organisatie! camping openen om 8u en eerste bus pas om 9u :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

tja.. ik zou toch erg zweren dat er eerst 11 uur op de site stond :stunned:

 

 

 

en komt dr nog een meet? :p

 

goh ja, naar schijnt reden ze vorig jaar al vanaf 6u ! :eek:

verdoeme, daar krijg ik et af e! altijd da liegen!

 

de campings zullen vnv ook weer al opengaan wsl :rolleyes:

 

ma bon

 

muse meet ga wel door denkik, ma ik kom nie sry

Link to comment
Share on other sites

:D

Muse op werchter was super goe ,alleen veel te rap gedaan

 

ja twas vrij goe:

matt was redelijk actief en ging paar keer door de knieën, hij zwierde ook zo spastisch me zijn gitaar :p

chris had een homo snor, lijk dienen gast van village people in leder

 

morgan was overbodig, hij stond zo wa afgelegen achter een mengpaneel ofzo en zorgde voor wa achtergronddeuntjes, ik geloof da em zelfs geen keyboard had dus ik zie nie goe in waarom ze hem meenamen

 

mja al bij al beter dan ik had verwacht, ondanks ze niks van Showbiz speelden

 

kheb mij goe geamuseerd :)

Link to comment
Share on other sites

Zeker weten :happy: :happy: :happy:

 

(eng, na vier dagen doorgebracht te hebben met vlamingen kan ik het accent gewoon lezen in de posts :eek::happy: )

 

:LOL:

 

hmmz, er is wel wat gestolen de laatste avond op onze camping

gasvuurtje, zakmes, dat soort dingen

 

maar al bij al een heel leuke en hete werchter :)

Link to comment
Share on other sites

:yesey: :

M00se :happy:

Starsailor

dEUS

Goe weer

Gratis water

Veel plezier

Veel dansen

Geen rode maar bruine huid

 

:noey: :

Iets té goe weer

44°C in het publiek voor de main stage rond 15.30 (stond in de krant)

Bijna flauwvallen door de zon

Duur eten, drinken en douches

Koude nachten

Om 8u 's morgens wakker worden omdat de tent al opnieuw te warm is om nog te slapen

Sean Paul

Yucky wc's

Keelpijn die alleen maar erger wordt door al da stof

 

 

To be completed...

Link to comment
Share on other sites

lol

 

top

 

muse

sigur ros

toegang tot de pers(oneels)ruimte

brazilië-frankrijk tijdens placebo op groot scherm mee nen cola en een stuk pizza

propere wc's in een voldoende groot kot en een blinkende toiletbril

water in een fleske

the raconteurs' "bang-bang" OMFG!

 

bottom

 

kaiser chiefs

franz ferdinand

hitte

stof

ambetante venten

geen tent of niets

bus ver weg

slapen in 't station

 

ben ook maar vre selectief geweest in feite..donderdag was ook wel goe zeker? verdikke!

Link to comment
Share on other sites

wijs, kem prijs gewonnen op askmuse.be!

 

spijtig genoeg zeggen ze nie wa ik gewonnen heb, want kwas van plan vandaag of morgen de cd te gaan kopen

maar ter zijn 5 boxen, 20 cd's en 50 singles :erm:

 

mijn visie op werchter:

 

goe:

geen regen, geen modder!

vrienden

mijn lief!

beetje gebruind :)

tool (moede es gezien ebben)

manu chao (dansen!)

peppers (eee dienen gitarist was nog wel zalig)

the kooks (plezant)

muse (beter dan verwacht)

absynthe minded (goe goe)

an pierlé (spast!)

dEUS (vree goe ook al kende ik er nauwelijks iets van)

leela james (heel interactief, ambiance!)

scissor sisters (haha de maks)

 

nie goe:

de hitte!

efkes nie goe van de warmte na kanye west, op camping gelegen

geen slaap :erm: mja

placebo (sry ik vond ze oeresaai)

eels (middenstuk duurde te lang, niet zo goede setlist)

tent bestolen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...