Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

mja ik had een mailtje gestuurd naar de feedback op de site om te vragen hoe het zat met voorverkooptoestanden en daar hebben ze mij verzekerd dat er wel voorverkoop zou komen in de winkels, nu heb ik ergens anders op een duister plekje op de site (bij i love my ticket ofzo) gelezen dat er geen voorverkoop komt in de winkels

kvind ni fijn want ik koop ook liever ni online maar kvind al helemaal dat ze de mensen die die mails beantwoorden wel ne keer mogen inlichten :mad:

Link to comment
Share on other sites

Laat jij het dan ook gewoon zo :rolleyes: Henk heeft ook zijn mening. Ja, ik meen het.

 

En wat is er nou leuker dan om naar concerten te gaan? Dat doe ik liever dan met de grote massa bandjes kijken hoor.

 

Jonges vent als men hier eigenlijk niets meer mag zeggen.

Ik liet het ook gewoon zo. Dat gebekvecht stak me tegen, daarom zei ik dat. Maar goed ik hoef me eigenlijk ook niet te verantwoorden tegenover jou.

IK respecteerde ieders mening.

 

Maar goed, je moet hier ook niets zeggen of het komt bij iemand wel in het verkeerde keelgat terecht.

 

EN ja Ik meen het ook.

Link to comment
Share on other sites

1. groot gelijk dat er geen echte waaaaaw-bands bij zijn

2. niet iedereen gaat 100x naar hetzelfde festival, ik heb veel van die bands die zogezegd elk jaar op het festival staan nog nooit gezien, dus voor het iets jongere publiek is het altijd wel leuk om ook de kans te krijgen die groepen te zien..

 

 

 

voor de rest is werchter 1 commerciële boel, als ik erheen ga is het om groepen te zien, en ik vind de affiche persoonlijk toch wel weer te verleidelijk.. als je een leuk festival wil moet je dranouter gaan. maar dit is MIJN mening uiteraard.. hihi

1. eigenlijk speelt er op geen enkel festival een waaaaaw-band dit jaar, wat dat betreft doet werchter niet onder aan de andere festivals.

2. klopt, om die reden was ik blij dat ze me vorig jaar naar roskilde sturen omdat je dan eens compleet andere dingen ziet, best veel leuke scandinavische underground dingen.

 

is dranouter een beetje vergelijkbaar met dour??

Link to comment
Share on other sites

Nieuwe namen werchter:

 

BLACK EYED PEAS, SEAN PAUL, DEATH CAB FOR CUTIE, HARD-FI en SECRET MACHINES

 

Mja, kvin dcfc wel goe ! hard-fi ken ik te weinig van maar wsl zijn die ook nie slecht, secret machines ken ik nie en die andere 2 ... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ik kon het niet halen met tentamen en trein enz. volgens college heb ik niet echt iets gemist.

 

kben waarschijnlijk gebiased omdat ik ongelooflijk van placebo hou

maar ik vond het echt fantastisch!!! de nieuwe nummers klinken echt super live, zelfs space monkey watk echt een verschrikkelijk nummer vond

Link to comment
Share on other sites

kben waarschijnlijk gebiased omdat ik ongelooflijk van placebo hou

maar ik vond het echt fantastisch!!! de nieuwe nummers klinken echt super live, zelfs space monkey watk echt een verschrikkelijk nummer vond

ik kan nog niks met die nieuwe plaat, heb die promo een week lang in de speler gehad maar ik kom er niet doorheen. deze zomer ze zeker live maar weer opzoeken!!
Link to comment
Share on other sites

nog gelukkige mensjes hier die gisteren op de secret placebo gig waren?

*jaloers* Maar ja, ik heb er dan ook ni echt keihard voor gevochten of zo, maar aan 1 wedstrijd meegedaan, en ik verwachtte er ook niks van. Ik vind da zo'n gigs alleen voor de echt die hard superfans zijn, ni voor degenen die het 'wel een leuk optreden maar niks speciaals' zouden vinden... En ik had andere dingen aan mijn hoofd :(

Link to comment
Share on other sites

ja ik reken mijzelf tot een van die vele gefreakten die er absoluut bij wilde zijn...

kheb er dan ook hard voor gevochten, op 8 sites verschillende keren meegedaan en nog ni winnen :rolleyes: kwas er wel een beetje slecht van, maar kom kben kunnen gaan :happy:

Link to comment
Share on other sites

ik kan nog niks met die nieuwe plaat, heb die promo een week lang in de speler gehad maar ik kom er niet doorheen. deze zomer ze zeker live maar weer opzoeken!!

 

kmoet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer dat ik de cd hoorde enorm teleurgesteld was, maar na een paar keer luisteren was dat wel recht gezet :)

Link to comment
Share on other sites

dan ga ik dat ook maar doen :) toch blijven die eerste twee platen wel hun meesterwerken hoor!

 

heb placebo avond gehouden en without you i'm nothing is inderdaad van het beste dat ze gemaakt hebben, terwijl ik placebo toch minder vind, maarja alle begin is moeilijk ?

 

er zijn er die meds een 'teruggaan naar het begin' vinden, maar daar ben ik het niet mee eens :erm:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...