Jump to content

Recommended Posts

en muista enää miksi just ajauduin lukemaan musejen wikipedia-artikkeleita ja en kestä ku fanitytöt on sinne listannu kaikki mattin sexiest male-palkinnot ja että dom on currently single :LOL: no mut joo.

 

iltaa vaan tyhjälle kololle. :yesey: viikonloppu! :dance:

Link to comment
Share on other sites

Oli ihan fiksua käydä koulun sähköpostissa, kun mulle olikin tullut kaks viestiä sieltä vaihtokoulusta ja lisäksi mun kämppikseltä siellä (ja se on ruottalaane!!! voi ny!) vaikka normaalisti noiden viestien pitäis ohjautua suoraan mun gmailiin. Tarkempi tarkastelu osoittikin, että ne viestit oli päätyny roskapostiin :thumbsup:

 

Bleh. Mutta nyt on lentolippu varattu. Ja mua AHISTAAAAAA!!!!! :eek:

 

no eiköhän se tästä... vielä päälle kuukausi kuitenkin

Link to comment
Share on other sites

Oli ihan fiksua käydä koulun sähköpostissa, kun mulle olikin tullut kaks viestiä sieltä vaihtokoulusta ja lisäksi mun kämppikseltä siellä (ja se on ruottalaane!!! voi ny!) vaikka normaalisti noiden viestien pitäis ohjautua suoraan mun gmailiin. Tarkempi tarkastelu osoittikin, että ne viestit oli päätyny roskapostiin :thumbsup:

 

Bleh. Mutta nyt on lentolippu varattu. Ja mua AHISTAAAAAA!!!!! :eek:

 

no eiköhän se tästä... vielä päälle kuukausi kuitenkin

 

:awesome:

 

Ja voit opetella sitte samalla myös sujuvan ruotsinkielentaidon. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Oli ihan fiksua käydä koulun sähköpostissa, kun mulle olikin tullut kaks viestiä sieltä vaihtokoulusta ja lisäksi mun kämppikseltä siellä (ja se on ruottalaane!!! voi ny!) vaikka normaalisti noiden viestien pitäis ohjautua suoraan mun gmailiin. Tarkempi tarkastelu osoittikin, että ne viestit oli päätyny roskapostiin :thumbsup:

 

Bleh. Mutta nyt on lentolippu varattu. Ja mua AHISTAAAAAA!!!!! :eek:

 

no eiköhän se tästä... vielä päälle kuukausi kuitenkin

 

:awesome: jänskäää helmikuussako sinne lähdet?

Link to comment
Share on other sites

:awesome:

 

Ja voit opetella sitte samalla myös sujuvan ruotsinkielentaidon. :yesey:

 

:awesome: jänskäää helmikuussako sinne lähdet?

 

Ja, det är jättekul! Mistä tulikin mieleen, että mulla on tässä jaksossa vielä turismsvenskaa, oh scheisse!

 

Juuuh, 21.päivä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ass-joen elokuvateatterin naistenvessan seinässä luki pwoper fish ja mua nauratti.

 

awwwwwwwww :chuckle:

 

tein vaalikoneita ja ei ollut pal apua :facepalm: ehkä vaan äänestän sitä mikä tuntuu ja kuulostaa parhaimmalta no ei nyt viel mikkään kiiru valkata mut sitli

Link to comment
Share on other sites

ai pulppi soittaa coachellassa ois ne nyt voinu täälläki vähä. :chuckle:

 

noh nih!

 

äääääääääääääääääääääääääääääääääh fksldakslffd vihaantätätyötäjoskus nimim edelleen töissä...:'( ja vielä miljoona tekstiä tekemät

/angst mut jonnekin piti saada heng'hdystauko

Link to comment
Share on other sites

Bleh, tekiskö ehkä mieli hakata päätä seinään :facepalm:

Luulin ettei näitä meidän kämppiä voi alivuokrata/väliaikaisesti vuokrata tai luovuttaa jollekin toiselle, mutta ilmeisesti sittenkin voi. Ja kuulin/luin asiasta vasta tänään.

 

"Vuokralaisemme on viimeistään kuukautta ennen huoneiston käytön luovutusta kirjallisesti hyväksytettävä väliaikainen asukas ja luovutus asuntotoimistossamme."

Mulla siis on reilu viikko hoitaa tää asia jos nyt ymmärsin oikein ja nyt vähän ehkä potuttaa jos joudun antamaan koko kämpän pois ja muuttamaan syksyllä uuteen jnejnejne. kun oon kaikille sanonu, että mun pitää muuttaa pois kun ei oo varaa maksaa kahta vuokraa ja tosiaan kun luulin ettei se eteenpäin vuokraaminen onnistu.

Oon taas ollu niin fiksu ja aikaansaava, kun en oo voinu asiaa aikaisemmin tarkistaa... :facepalm: Ja nyt vaan hävettää, kun osaan kaikesta tehdä ongelman itelleni :LOL::facepalm::'(

 

Hyvä sentään tässä vaiheessa ottaa selvää asujan oikeuksista

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Bleh, tekiskö ehkä mieli hakata päätä seinään :facepalm:

Luulin ettei näitä meidän kämppiä voi alivuokrata/väliaikaisesti vuokrata tai luovuttaa jollekin toiselle, mutta ilmeisesti sittenkin voi. Ja kuulin/luin asiasta vasta tänään.

 

"Vuokralaisemme on viimeistään kuukautta ennen huoneiston käytön luovutusta kirjallisesti hyväksytettävä väliaikainen asukas ja luovutus asuntotoimistossamme."

Mulla siis on reilu viikko hoitaa tää asia jos nyt ymmärsin oikein ja nyt vähän ehkä potuttaa jos joudun antamaan koko kämpän pois ja muuttamaan syksyllä uuteen jnejnejne. kun oon kaikille sanonu, että mun pitää muuttaa pois kun ei oo varaa maksaa kahta vuokraa ja tosiaan kun luulin ettei se eteenpäin vuokraaminen onnistu.

Oon taas ollu niin fiksu ja aikaansaava, kun en oo voinu asiaa aikaisemmin tarkistaa... :facepalm: Ja nyt vaan hävettää, kun osaan kaikesta tehdä ongelman itelleni :LOL::facepalm::'(

 

Hyvä sentään tässä vaiheessa ottaa selvää asujan oikeuksista

 

Tsemppiä! :happy:

 

Kuka muuttais mun kämppään ettei mun tarvis tyhjentää tätä kokonansa. :noey:

Link to comment
Share on other sites

Tsemppiä! :happy:

 

Kuka muuttais mun kämppään ettei mun tarvis tyhjentää tätä kokonansa. :noey:

 

Tattista! Kävin tänään toimistolla ja sieltä sanottiin ettei toi takaraja oo mikään tärkeä ts. siinä voidaan joustaa hyvinkin :LOL: Joten pistin sitten ilmoitusta nettiin ja sain jo yhden vastauksenkin, mutta sillä ihmisellä on lemmikki. Tänne niitä ei tosiaan saa tuoda, joten se meni siinä. Duh :supersad:

 

Onhan tässä aikaa vielä, mut pitäisi kuitenkin tammikuun loppuun mennessä irtisanoa jos ei halua maaliskuun vuokraa maksaa, joten pikkupikku kiirus tulee. Ellei sitten löydy helmikuun aikana joku, joka ois siihen valmis muuttamaan. Ärsyttävää.

Miten päin tahansa tässä käy niin tuntuu vähän siltä, että tuun olemaan vanhempien riesana. Joko ne joutuu muuttamaan mun kamoja paikasta toiseen tai sitten ne joutuu sponsoroimaan mua tän kevään aikana, kun on vähemmän rahaa ilman sen takuuvuokran palautusta :facepalm:

 

Mut nyt loppui vinkuvankuvonku, kattelin tänään huvikseni viime vuoden mm-lätkää ja jotenkin kauhea haikeus tuli sitä toukokuuta kohtaan, kun oli kivoja säitä ja se mestaruus ja sellaista kivaa :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...