Jump to content

Recommended Posts

mun oli pakko guuglettaa toi kun en MILLÄÄN muistanu mist se oli :LOL: (kolmantena tulee muse messageboard ja toi viesti :yesey:) muistin et joku suomalainen sketsisarja mut en yhtään et mikä.

 

:chuckle: Ja :eek: Joskus aina peloittaa millä kaikilla hakusanoilla tänne löytää, melkein millä vaan. :yesey:

 

Nukkumaan, öitä! :kiss: Ja koita pärjätä museikävän kanssa, ymmärrän! :supersad:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: Ja :eek: Joskus aina peloittaa millä kaikilla hakusanoilla tänne löytää, melkein millä vaan. :yesey:

 

Nukkumaan, öitä! :kiss: Ja koita pärjätä museikävän kanssa, ymmärrän! :supersad:

 

kyl mää pärjään :kiss: vaikka nyt on jo enempi se sellainen yleis-kesäikävä tai se sellainen kun kokoajan Tapahtui. ja irl-fanityttöily.<33 mut joo. suljin jo internetin mut tulin uudestaan. :yesey:

 

öitä kans. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Olin onnellisenna menossa nukkumaan puoli neljä kun luulin että saan nukkua kahteen, sitten muistin et ai niin hammaslääkäri :facepalm: Ja voi että väsytti herätä yhdeksän jälkene. Mut ehdin nukkua päiväunet vielä ennen töitä sit hammaslääkärin jälkeen vaikka turhauttaaki pyöräillä eestakaisin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

White Lies DJ set :happy:

 

http://www.facebook.com/notes/white-lies/white-lies-dj-sets-coming-up/10150346004671670

 

Mutta miksi noin randomeja paikkakuntia :LOL: Portsmouth, Singapore ja Helsinki :LOL::chuckle:

 

Wuuuut? :eek::awesome: (ja mä kun toivoin, ettei tulis enää tälle syksylle mitään :facepalm:)

 

tuli muuten mieleen, että jos sinne Turun Pendulumin dj settiin on menossa niin pitäis ostaa liput heti silloin 11. päivä, kun ne tulee myyntiin. Pelkästään fb:ssa on 953 attending ja lippuja ko tapahtumaan on myynnissä 1500 kpl. Yök en tykkää lipunostopaniikista

Link to comment
Share on other sites

White Lies DJ set :happy:

 

http://www.facebook.com/notes/white-lies/white-lies-dj-sets-coming-up/10150346004671670

 

Mutta miksi noin randomeja paikkakuntia :LOL: Portsmouth, Singapore ja Helsinki :LOL::chuckle:

 

jännäääääääääääääää

pittäiskö tollaiseenkin sit lähteä......hmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

 

menin tunnin liian aikaisin tänään töihin :awesome:

 

ja mul o tullut ISO paketti onkohan se mun dalek....ku se hengaa vanhempien auton takakontissa...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

WL= oon sillo lontoos

pendulum = ei oo kyl millää varaa ku veto ja ugh

MUTKU KEIKKAILU. kuuntelisitte kaikki vetoo ni mun elämä helpottuis

 

ostin örkkimekonki ja kaikkee

 

piti tehä läksyt mut päätin nukkua päikkärit eka --> siihe meni lukemisee varatut kaks tuntia :yesey:

No jos kuitenki yritän. oon unohtanu miten derivoida :'(

Link to comment
Share on other sites

Miksei voi olla keikkaa ja vaan kaikkea muuta kuin oikeaa elämää koko ajan ? :supersad:

typerä ikävä kesää ja glastoa ja kaikkea ...blööööööööööööööööh.....

 

mä en kans oikein tiedä onks tollainen wl dj-setti oikeasti tollaisen arvoista :chuckle: ...ku en oikein tajua millainen on wl dj-setti ...mut toisaalta ja se on sunnuntai ja kaikkee...

Link to comment
Share on other sites

keksikää hyvä syy minkä takii saisin lauantain 1,5h työpäivän vapaaks?

 

...sun pitää huolta auto, pestä hiukset, vahtia ..koko maailma tms jnejne..en nyt oikeasti tiedä.

 

ja mietin et voisin sinne veto:n turun keikal ostaa lipun ku o se nyt ihan jees kuiteski ja turussa ja silleen.

Link to comment
Share on other sites

holy shit! PURRRFECTOOOOOH! kiitos minna :kiss:

 

olol tällaiseen rikokseen nyt syyllistyin :chuckle: sano nyt mun mieliks et sun oikeasti pitää huoltaa se :chuckle:

 

onpas syksystä ulkona..mut ei se haittaa, pitää vaan omaksua ajatus et oikeasti pitää alkaa pitää takkia ku menee ulos ja joku sadeasiaki oisi aika viksu jnejne...kummia aina nää vuodenaikojen muutokset :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

WL= oon sillo lontoos

pendulum = ei oo kyl millää varaa ku veto ja ugh

MUTKU KEIKKAILU. kuuntelisitte kaikki vetoo ni mun elämä helpottuis

 

ostin örkkimekonki ja kaikkee

 

piti tehä läksyt mut päätin nukkua päikkärit eka --> siihe meni lukemisee varatut kaks tuntia :yesey:

No jos kuitenki yritän. oon unohtanu miten derivoida :'(

 

duh :supersad: mä oon jo enemmän kallistunut sille kannalle, että haluan mennä sinne pendulumiin :LOL::facepalm:

 

:awesome:

 

onnittelut :yesey: munhan on tässä jostain puol kahesta lähtien pitäny tehdä nopeesti kouluhommat ja vasta sitten nöräillä mut arvatenkin puolet läksyistä on edelleen tekemättä (vetoan siihen et en ollu siellä tunnilla ja en ees tajunnu niitä tehtäviä) ja oon lähinnä nöränny ja kuunnellu musiikkia. Yyyy miksi Strobe tuo mulle niin vahvasti mieleen viime joulun ja keikanjälkeisen masiksen :supersad:

 

Miksei voi olla keikkaa ja vaan kaikkea muuta kuin oikeaa elämää koko ajan ? :supersad:

typerä ikävä kesää ja glastoa ja kaikkea ...blööööööööööööööööh.....

 

mä en kans oikein tiedä onks tollainen wl dj-setti oikeasti tollaisen arvoista :chuckle: ...ku en oikein tajua millainen on wl dj-setti ...mut toisaalta ja se on sunnuntai ja kaikkee...

 

no niinpä :supersad: mä niin mielelläni palaisin takaisin viime viikkoon, kun elämä tuntui elämisen arvoselta

 

mietin kyllä kans. juutuupista löytyy jotain videoita, mutta en ny tiiä oikeen... oishan se kiva nähdä poikia muttei toi kyllä mikään ihan must ole ja renegaden tuntien lippujen hinnatkin on taas persiistä

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...