Jump to content

Recommended Posts

Joo loistavaa. Ne mun muse.mu-ostokset on menny tililtä mut silti vielä being processed. :( Ei vituta.

 

Ehkä mä saan ne vielä joskus tän elämän aikana :LOL:

 

 

Edit// kannatti valittaa, tänään ovat juuri tunti sitten lähettäneet :D magic.

Edited by pwoperem
Link to comment
Share on other sites

Liina, WAS , Lontoo, tuuuuuu. :yesey:

 

Mihinköhän ne liput kuutena tulee en muista tilaamisesta enää mitään, nehän tuli ajat sitten jo myyntiin, pitää varmaan tarkistaa se tilausvahvistus.

 

Ja ihan varmaan laitoin jonkun viestin eilen tänne, mutta eipä missään näy. Ei ehkä ollut isoa asiakkaan sitten

Link to comment
Share on other sites

Vaatteet on siksi niin ihania, että niitä tekis mieli ostaa niin mielettömän paljon ja varsinkin sillon just kun ei oo rahaa. ):

 

..tai sit ostaa sillon kun ei edes ole rahaa. :facepalm: hyi minua. :noey:

mut ei kolme vaatekappaletta 9 punnalla ole edes paha. charity shopit <333_________<333

Link to comment
Share on other sites

Liina, WAS , Lontoo, tuuuuuu. :yesey:

 

Mihinköhän ne liput kuutena tulee en muista tilaamisesta enää mitään, nehän tuli ajat sitten jo myyntiin, pitää varmaan tarkistaa se tilausvahvistus.

 

Ja ihan varmaan laitoin jonkun viestin eilen tänne, mutta eipä missään näy. Ei ehkä ollut isoa asiakkaan sitten

 

En halua nyt ees miettiä tätä kun en vaan kestä miten ihanaa olis!

Link to comment
Share on other sites

En halua nyt ees miettiä tätä kun en vaan kestä miten ihanaa olis!

 

P.s. Nyt seuraa kymysys joka on pyörinyt kielenkannoillani tässä jo jonkin aikaa tässä threadissa keskustellessa: kertokaa mulle ernulle että mikä bändi on WAS/linkatkaa jotain siihen liittyvää tms! Oon varmaan aikamoisessa tynnyrissä elellyt kun en oo (luultavasti) tosta kuullut. :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Ja liina mieti vaan :yesey:

Ja se mitä piti sanoa kun board oli kökkö, niin mennääks yksille silloin, sellainen maistuisi:yesey:

 

minna muuten kiinnostaisko sua se collider-juttu science museumissa? kun oon vähän miettiny. :shifty:

 

 

miksi vaatteet on niin ihania. :supersad:

 

Kiinnostaisi, kävin science museumin sivuja katselees. Ja Jooooooooo! Mennään!

 

Ootko tehnyt jotain uusia hankintoi? Vai yleisestikin vaan?:happy:

Link to comment
Share on other sites

P.s. Nyt seuraa kymysys joka on pyörinyt kielenkannoillani tässä jo jonkin aikaa tässä threadissa keskustellessa: kertokaa mulle ernulle että mikä bändi on WAS/linkatkaa jotain siihen liittyvää tms! Oon varmaan aikamoisessa tynnyrissä elellyt kun en oo (luultavasti) tosta kuullut. :stunned:

 

WAS = Pändi nimeltä We are scientists! Googlella löytyy! Kantsii kuunnella! Ja paljon puhuttu Keke on pändin laulaja Keith Murray josta ollaan tällä boardilla puhuttu tosi paljon. : )

 

http://www.youtube.com/watch?v=CrhiVm6PlpI

Tää oli mun eka WAS-video jonka näin ja siksi pakko jakaa. Tuo on ikivanha ja pojat niin pieniä<3 mutta biisi yksi suosikeista edelleen!

 

 

Ja saa kysyä mitä tulee mieleen! Täällä on niin vakiintunut insideporukka enää jäljellä että jututkin meinaa olla sitä tasoa...

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

WAS = Pändi nimeltä We are scientists! Googlella löytyy! Kantsii kuunnella! Ja paljon puhuttu Keke on pändin laulaja Keith Murray josta ollaan tällä boardilla puhuttu tosi paljon. : )

 

http://www.youtube.com/watch?v=CrhiVm6PlpI

Tää oli mun eka WAS-video jonka näin ja siksi pakko jakaa. Tuo on ikivanha ja pojat niin pieniä<3 mutta biisi yksi suosikeista edelleen!

 

 

Ja saa kysyä mitä tulee mieleen! Täällä on niin vakiintunut insideporukka enää jäljellä että jututkin meinaa olla sitä tasoa...

 

Noniin kiitoksia paljon! Täytyypä huomenissa kuunnella, jos vaikka sattuis saamaan yhden uuden bändin kuunneltavien listaan!

 

Mää kyselen jos tulee jotain mieleen. :>

 

// Pakkohan se oli nyt mennä katsomaan ja googlailemaan. Hyvältä kyllä kuulostaa, pitääpä ruveta tutustumaan paremmin! Ja käyttääkseni sanaa söpö, niin täytyypä sanoa että tuo paljonpuhuttu Keke on aika söpö. :happy:

Edited by pwoperem
Link to comment
Share on other sites

Noniin kiitoksia paljon! Täytyypä huomenissa kuunnella, jos vaikka sattuis saamaan yhden uuden bändin kuunneltavien listaan!

 

Mää kyselen jos tulee jotain mieleen. :>

 

// Pakkohan se oli nyt mennä katsomaan ja googlailemaan. Hyvältä kyllä kuulostaa, pitääpä ruveta tutustumaan paremmin! Ja käyttääkseni sanaa söpö, niin täytyypä sanoa että tuo paljonpuhuttu Keke on aika söpö. :happy:

 

:awesome: Voi kun olis vanhat suomithreadit ollut vielä jäljellä, niihin on laiteltu jotain tuhansia kuvia Kekestä aikoinaan. :chuckle: Ne on kahdesti käynyt Suomessa ja ollaan molemmilla kerroilla oltu aktiivisesti mukana, ihania keikkoja!

Link to comment
Share on other sites

Herranjumala, tätähän oli USEAMPI SIVU luettavana! :pope:

 

Ja Sherlockista kommentoida myös sen verran et voi ku voi olla niin tuolainen sarja . HUOH! sellaista aivo-ja kaikki-nannaa. AH

 

No niiiiiiin! Ja sellaista silmäruoka-nannaa :eyebrows:

 

ja jee uus WAS levy!!! :dance:

 

:awesome:

 

P.s. välikommenttina kysäisen, että onko kukaan teistä tilannut joskus jotain tuolta Musen nettikaupasta? Itse tilasin sieltä jo 11.12 pianokirjan ja tuollaisen hupparin ilman huppua (mikä niitten oikea nimi on?:eek:)

 

huppari ilman huppua = collegepaita? :chuckle:

 

WAS = Pändi nimeltä We are scientists! Googlella löytyy! Kantsii kuunnella! Ja paljon puhuttu Keke on pändin laulaja Keith Murray josta ollaan tällä boardilla puhuttu tosi paljon. : )

 

[media]

[ /yt]

Tää oli mun eka WAS-video jonka näin ja siksi pakko jakaa. Tuo on ikivanha ja pojat niin pieniä<3 mutta biisi yksi suosikeista edelleen!

 

Ja saa kysyä mitä tulee mieleen! Täällä on niin vakiintunut insideporukka enää jäljellä että jututkin meinaa olla sitä tasoa...

 

... miksen mä muistanut/tajunnut yhdistää Kekeä Keeeeeithiin :facepalm: Teillä on ihan varmasti ollut joku toinen lempinimi sille aiemmin.

 

Toi oli ainakin mulla ensimmäinen piisi, minkä kuulin niiltä. Ja tykästyin heti. Kaiken sen Keith-dissauksen jälkeen :noey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

... miksen mä muistanut/tajunnut yhdistää Kekeä Keeeeeithiin :facepalm: Teillä on ihan varmasti ollut joku toinen lempinimi sille aiemmin.

 

Toi oli ainakin mulla ensimmäinen piisi, minkä kuulin niiltä. Ja tykästyin heti. Kaiken sen Keith-dissauksen jälkeen :noey::chuckle:

 

Kyl kai Keke on aina ollut keke :shifty:

 

:chuckle: No mut se onkin hyvä biisi! Ja moi Sanna, mitä kuuluu? : )

Link to comment
Share on other sites

ihana kekespämmi hattukuva ja lobsterman ja VIIMENEN<33333 :happy::LOL: kiitos!

 

Ja liina mieti vaan :yesey:

Ja se mitä piti sanoa kun board oli kökkö, niin mennääks yksille silloin, sellainen maistuisi:yesey:

 

 

 

Kiinnostaisi, kävin science museumin sivuja katselees. Ja Jooooooooo! Mennään!

 

Ootko tehnyt jotain uusia hankintoi? Vai yleisestikin vaan?:happy:

jee! :awesome: sinne pitää liput puukata en tiedä miten ajoissa vai saako sieltä jostain tiskiltä kanssa.

 

ja kävin camdenissa hiplimässä ihania värikkäitä kimaltavia asioita mutta oli yhessä charity shopissa kahen punnan päivät niin niin. :LOL::facepalm: MUTTA löytyi esim semmonen kunnon liituraitanen puvuntakki josta oon enemmän tai vähemmän tässä vuositolkulla haaveillu! :awesome:

mut ei pitäis oikeesti! mut tähän asti kaikki mun ostoxet on ollu semmoset 5 puntaa tai alle, paitsi ne yhet 15 mut siinä oli kaks juttua eli 7.50 per asia eli ei paha! mut silti. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

ihana kekespämmi hattukuva ja lobsterman ja VIIMENEN<33333 :happy::LOL: kiitos!

 

Mun teki mieli laittaa kaikkia sellasia vanhoja ihania, olis pitänyt löytää vielä ainakin se missä sillä on se eläin takataskussa :chuckle:

 

Ja tuosta yhdestä noista tulee niin mieleen Pauli ku se oli sillä avana joskus!

Link to comment
Share on other sites

Mun teki mieli laittaa kaikkia sellasia vanhoja ihania, olis pitänyt löytää vielä ainakin se missä sillä on se eläin takataskussa :chuckle:

 

Ja tuosta yhdestä noista tulee niin mieleen Pauli ku se oli sillä avana joskus!

 

ai niin olikin, hetki meni ennenkö tajusin mikä kuva. :yesey: mulla oli ihan varmaan toi lobsterman joskus, on semmonen olo.

Link to comment
Share on other sites

Löysin kansiollisen vanhoja boardiavoja ja -sigpiccejä, nostalginen olo! Voin vaihtaa vaikka joka päivä :chuckle:

 

no elä mullaki tekis mieli vähän vaihtelua! :LOL: voi että niitä aikoja, uus viikko = uus kolo, mulla aina viiskytä sivua luettavaa työpäivän jälkeen, tägien varaus, avat ja sigit vaihtuu ku sukat ja piti aina muistaa undertitlen vaihtopäivä! :')

Link to comment
Share on other sites

no elä mullaki tekis mieli vähän vaihtelua! :LOL: voi että niitä aikoja, uus viikko = uus kolo, mulla aina viiskytä sivua luettavaa työpäivän jälkeen, tägien varaus, avat ja sigit vaihtuu ku sukat ja piti aina muistaa undertitlen vaihtopäivä! :')

 

Oi niitä aikoja! :happy::supersad::happy:

 

En oo ikinä kyllä vaihtanut undertitleä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...