Jump to content

Recommended Posts

Awwwh tuo koiruliini!

 

ja kiitoksia onnittelusita, ja joo eiköhän se seinäjoki siinä :chuckle: pitäis vaan nyt ettii sielt asuntokin :noey:

 

kaikenkaikkiaan kuitenkin mukava päivä. vaikka lontoo liput jäikin saamatta, onnea niille jotka ne onnistui onkimaan!! niin jotenki just nyt se neljä keikkaa tuntuu ihan kivalta. vaikka onkin ammottava keikkaaukko heinäkuusta joulukuuhun :supersad: mut jooo.....

jee

 

edit herranjestas nää pikajunat on KUUMIA :noey: melkein voisin sanoa et ahistaa tää

Link to comment
Share on other sites

vaikka onkin ammottava keikkaaukko heinäkuusta joulukuuhun :supersad: mut jooo.....

jee

 

edit herranjestas nää pikajunat on KUUMIA :noey: melkein voisin sanoa et ahistaa tää

mä olin viimeks keikal ku foot oli tääl D: eli kahen sunnuntain päästä vuos on menny. oi.

 

vois. kuolen tähä kämppää ja siskon tuntien sen kämppä on ku sauna ja sillä on "hyvä olla" :LOL:

 

lol olisko sellaset hienot kukka hamesortsit kivat? ku ne kummittelee tuol takaraivos ku käytiin tänää tarkkarissa ja kokeilin niit ni ne oli ihanat mut en sit ostanu niit ja nyt on kauhee paha olo ku ne vaan roikkuu siel hengareis ku ne vois hengata mun päälläki. mitäs jos huomen meen pelastee ne :ninja:

Link to comment
Share on other sites

noh mihin päätökseen tulit? ':happy:

 

En mä sit. Ehkä jää harmittaan mutta joo, miks kaikki päätökset pitää aina olla näin hankalia lol.

 

Ja onnea työpaikasta :party: Kyllä se kaupunki on silti ihan kiva nimim. kokemusta on.

 

Miten voi ihminen nukkua näin paljon. :noey:

Link to comment
Share on other sites

mä olin viimeks keikal ku foot oli tääl D: eli kahen sunnuntain päästä vuos on menny. oi.

 

vois. kuolen tähä kämppää ja siskon tuntien sen kämppä on ku sauna ja sillä on "hyvä olla" :LOL:

 

lol olisko sellaset hienot kukka hamesortsit kivat? ku ne kummittelee tuol takaraivos ku käytiin tänää tarkkarissa ja kokeilin niit ni ne oli ihanat mut en sit ostanu niit ja nyt on kauhee paha olo ku ne vaan roikkuu siel hengareis ku ne vois hengata mun päälläki. mitäs jos huomen meen pelastee ne :ninja:

 

:eek: vuoden tauko ois minusta aika jännää ku ei mul muita harrastuksia oikein ole :LOL: :LOL: ahahaah

 

:noey: aina pitää valittaa, mutku kuka tilannut tällast tukahduttavaa.

noh oliks ne kovin kalliitt tai jottai? jah jos ne oli kivat päällä niin osta nyt ihmees!!!

En mä sit. Ehkä jää harmittaan mutta joo, miks kaikki päätökset pitää aina olla näin hankalia lol.

 

Ja onnea työpaikasta :party: Kyllä se kaupunki on silti ihan kiva nimim. kokemusta on.

 

Miten voi ihminen nukkua näin paljon. :noey:

päätökset on joo, ja en kans tiedä et miksi mut niin :noey: mut bologna ja helsinki sulla silti! et :awesome: (ku näin untkain italianmaan keikasta niin tekis vähän mieli, mutku nuo kaikki lennot on a) vaikeita ja b) tuhottoman kalliita, ryanair pitäisi aina ja ikuisesti lentää paikkoihin mihin MINÄ haluan :LOL: )

 

Kiitos ja niin :happy:

 

ja nukkuminen = hyvä!

Link to comment
Share on other sites

päätökset on joo, ja en kans tiedä et miksi mut niin :noey: mut bologna ja helsinki sulla silti! et :awesome: (ku näin untkain italianmaan keikasta niin tekis vähän mieli, mutku nuo kaikki lennot on a) vaikeita ja b) tuhottoman kalliita, ryanair pitäisi aina ja ikuisesti lentää paikkoihin mihin MINÄ haluan :LOL: )

 

Kiitos ja niin :happy:

 

ja nukkuminen = hyvä!

 

Noh niinpä! Kyllä sinne vielä istumapaikkoja sais. Ja samaa mieltä ryanairista! :LOL:

 

Ja ei hyvä jos nukkuu liikaa, :noey: . Mikä "aikunen" ihminen (lol) on sellanen joka joutuu nukkua 12 tuntia yössä tai muuten ei jaksa. Ei tästä tuu yhtään mitään, mistään.

 

Mutta tänään italiantunnit. :eyebrows::LOL:

Link to comment
Share on other sites

:eek: vuoden tauko ois minusta aika jännää ku ei mul muita harrastuksia oikein ole :LOL: :LOL: ahahaah

 

:noey: aina pitää valittaa, mutku kuka tilannut tällast tukahduttavaa.

noh oliks ne kovin kalliitt tai jottai? jah jos ne oli kivat päällä niin osta nyt ihmees!!!

jeps, mukku ei oo tullu ketään niin must-see artistia kyläilemään möh.

ei, joku alle 15e. mukku sit taas jos en pidä niit kauheesti missään paitsi himassa niin vähä turhat, mjukku ne oli niin ehanat. kyl mä ne ostan.. ku meen kumminki huomen ruokaostoksille sinne niin siin samas ne hiippailee mun kärryyn ja himassa huomaan vast et ne tuli ostettua ja kun niissä ei oo palautusoikeutta niin happily ever after :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Noh niinpä! Kyllä sinne vielä istumapaikkoja sais. Ja samaa mieltä ryanairista! :LOL:

 

Ja ei hyvä jos nukkuu liikaa, :noey: . Mikä "aikunen" ihminen (lol) on sellanen joka joutuu nukkua 12 tuntia yössä tai muuten ei jaksa. Ei tästä tuu yhtään mitään, mistään.

 

Mutta tänään italiantunnit. :eyebrows::LOL:

 

:....mutku kaikki lennot sinne poäin on monta sataa menopaluu niin en mä vaan pysty, mut mitä täki vehkon, kyl sen neljän pitäisi nyt riittää :facepalm::chuckle: edit taituhansia KUKA maksaa lennoista euroopas yli 2000 euroo :stunned:

 

 

awww mut jos tarttee sen verran unta. mä nukuion viime yönä jotian neljä, toki illalla siihen pääl viis, mut ei oo kyl kovin ihana olo...et saa sitä nukkuu :yesey:

 

:awesome: pidäs hauskaa siellä voit hehkuttaa sun bolognalippujasi :chuckle:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

:....mutku kaikki lennot sinne poäin on monta sataa menopaluu niin en mä vaan pysty, mut mitä täki vehkon, kyl sen neljän pitäisi nyt riittää :facepalm::chuckle:

 

 

awww mut jos tarttee sen verran unta. mä nukuion viime yönä jotian neljä, toki illalla siihen pääl viis, mut ei oo kyl kovin ihana olo...et saa sitä nukkuu :yesey:

 

:awesome: pidäs hauskaa siellä voit hehkuttaa sun bolognalippujasi :chuckle:

 

Joo, mä ymmärrän ihan täysin! :yesey: Ei mittään.

 

Mutta että onko se normaalia, ei se oo.

 

Ja haha joo niin pitäiskö musepaita pistää päälle. :LOL: Ei sen takia vaan sen et sain liput. :awesome::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Joo, mä ymmärrän ihan täysin! :yesey: Ei mittään.

 

Mutta että onko se normaalia, ei se oo.

 

Ja haha joo niin pitäiskö musepaita pistää päälle. :LOL: Ei sen takia vaan sen et sain liput. :awesome::chuckle:

 

noh pöhpah mikä muka normaalia :yesey: en tiedä onks max 6h yössäkään "normaalia"

 

tiputella lippuvahvistuksia lattialle :LOL: mut niin lippujen kunniaks noh pitäis!

Link to comment
Share on other sites

jeps, mukku ei oo tullu ketään niin must-see artistia kyläilemään möh.

ei, joku alle 15e. mukku sit taas jos en pidä niit kauheesti missään paitsi himassa niin vähä turhat, mjukku ne oli niin ehanat. kyl mä ne ostan.. ku meen kumminki huomen ruokaostoksille sinne niin siin samas ne hiippailee mun kärryyn ja himassa huomaan vast et ne tuli ostettua ja kun niissä ei oo palautusoikeutta niin happily ever after :yesey:

 

niiiiiiiiiiiiiiin hupsistakeikkaa hyppää kärryyn noh mut mikset pitäisi sit päälläski! :yesey:

 

mä en ehkä osasii sellasia pittää jos tajusion oikein mitä meinaat, mut jos oli kivatki niin osta :yesey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

niiiiiiiiiiiiiiin hupsistakeikkaa hyppää kärryyn noh mut mikset pitäisi sit päälläski! :yesey:

 

mä en ehkä osasii sellasia pittää jos tajusion oikein mitä meinaat, mut jos oli kivatki niin osta :yesey::chuckle:

noku en tiiä osaanko pittää just semmosia :chuckle: mut kyl ne ny tulee mun omistukseen.

mul ei oo ikin ollu tälläne olo vaatekappaleen takia :LOL:

 

Mitäs kolon iltaan?

aika fantastic muahah!

Link to comment
Share on other sites

 

aika fantastic muahah!

 

sehän on ossumia!

 

Mitäs tykkäsit tsuikkeli tb5 ekasta jaksosta?

 

Mä yritän saada itseni ostamaan nyt ne provinssiliput, mutta jotenkin saamaton olo, vaikka ihanaa on snow patrolia päästä katsomaan :happy: pitäis vaan ehkä vähän miettiä muitakin esiintyjiä..bat for lashes kuulostaa aika mielenkiintoiselta, ton kuvauksen perusteella :LOL:

Link to comment
Share on other sites

sehän on ossumia!

 

Mitäs tykkäsit tsuikkeli tb5 ekasta jaksosta?

 

Mä yritän saada itseni ostamaan nyt ne provinssiliput, mutta jotenkin saamaton olo, vaikka ihanaa on snow patrolia päästä katsomaan :happy: pitäis vaan ehkä vähän miettiä muitakin esiintyjiä..bat for lashes kuulostaa aika mielenkiintoiselta, ton kuvauksen perusteella :LOL:

 

En ole tsuikkeli mutta voin silti sanoa oman mielipiteeni: mä odotin siltä paljon enemmän. Mutta eiköhän siinä oo joku jännempi juonikuvio edessä. Ja alaston Alex = :awesome::stongue:

 

Jos tykkäät Florencesta niin tykkäät varmaan siitäkin. Mä ainakin tähtään kattomaan :yesey:

Link to comment
Share on other sites

sehän on ossumia!

 

Mitäs tykkäsit tsuikkeli tb5 ekasta jaksosta?

 

Mä yritän saada itseni ostamaan nyt ne provinssiliput, mutta jotenkin saamaton olo, vaikka ihanaa on snow patrolia päästä katsomaan :happy: pitäis vaan ehkä vähän miettiä muitakin esiintyjiä..bat for lashes kuulostaa aika mielenkiintoiselta, ton kuvauksen perusteella :LOL:

möh. tara murrr. sookie yhyyyy. en muista muuta. mööö. PAM ainut ihana asia :awesome:

 

bat on ehana :happy:

Link to comment
Share on other sites

En ole tsuikkeli mutta voin silti sanoa oman mielipiteeni: mä odotin siltä paljon enemmän. Mutta eiköhän siinä oo joku jännempi juonikuvio edessä. Ja alaston Alex = :awesome::stongue:

 

Jos tykkäät Florencesta niin tykkäät varmaan siitäkin. Mä ainakin tähtään kattomaan :yesey:

 

Toki :yesey: Mä odotin kans kyllä jotain enempää.. en kyllä muistanut yhtään mihin nelonen päättyi, mutta niin. Ja jospa siinä nyt ois jotain muutakin kuin vaan Sookien s-elämää :LOL: Alaston Alex ei oo kyl koskaan huono asia! Ja paljon Pamia, me likey!

 

Jeih, sitten on jo kaks katsottavaa huomenna :dance:

 

möh. tara murrr. sookie yhyyyy. en muista muuta. mööö. PAM ainut ihana asia :awesome:

 

bat on ehana :happy:

 

Pam & Eric :eyebrows: Ai niin ja Terryn armeijakaveri (?) Scott Foley :stongue:

 

Tarviiko siinä nyt niin juonta ollakaan ku vaan kaikki on niin kauniita :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Hei osaatteko sanoa, että missä provinssissa voi tehdä benji-hypyn? Niitä järjestävän yrityksen sivuilla oli, että oisivat siel, mutta paikasta ei mitään :ninja:

 

Ennen se on ainakin ollut joko Törnävän koulun pihassa tai Sorsanpesän pihassa :yesey: eli Itäportin puolella, kaupungista poispäin

 

Edit: se on siis ollut festarialueen ulkopuolella

Link to comment
Share on other sites

Ennen se on ainakin ollut joko Törnävän koulun pihassa tai Sorsanpesän pihassa :yesey: eli Itäportin puolella, kaupungista poispäin

 

Kiitos! Kaveri haluis ehkä käydä hyppäämässä, mua ei sais millään :LOL:

 

edit: minkäslaista säätä ne on sinne luvannu? pitääkö varata kumpparit jalkaan :chuckle:

Edited by Vaptastic
Link to comment
Share on other sites

Kiitos! Kaveri haluis ehkä käydä hyppäämässä, mua ei sais millään :LOL:

 

Haha! :chuckle: Mä haluaisin kyllä hypätä, mutta en oo vielä uskaltautunut. Joissakin paikoissa on ollu niin hassut painorajat ettei oo ollu ees mahollista hypätä :noey:

Jotenkin pessimistisesti aina ajattelee, että kuitenkin mun kohdalla ne remmit pettää tai jotain muuta vastaavaa

 

Ööh ja huomenna saattaa päivällä tulla vettä, mutta muuten pitäis olla aurinkoista ja lämpötila 15-20 välillä

Link to comment
Share on other sites

Pam & Eric :eyebrows: Ai niin ja Terryn armeijakaveri (?) Scott Foley :stongue:

 

Tarviiko siinä nyt niin juonta ollakaan ku vaan kaikki on niin kauniita :chuckle:

jes scott om nom!

mua ei enää toi skarsgård kauheesti hetkauta :ninja:

 

 

jawou mäki haluisin kokei benjii! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Haha! :chuckle: Mä haluaisin kyllä hypätä, mutta en oo vielä uskaltautunut. Joissakin paikoissa on ollu niin hassut painorajat ettei oo ollu ees mahollista hypätä :noey:

Jotenkin pessimistisesti aina ajattelee, että kuitenkin mun kohdalla ne remmit pettää tai jotain muuta vastaavaa

 

Ööh ja huomenna saattaa päivällä tulla vettä, mutta muuten pitäis olla aurinkoista ja lämpötila 15-20 välillä

 

Mä mielummin jätän ne hommat muille :LOL:

 

Kiitti infosta! En taida kuitenkaan mun uusia tennareita laittaa jalkaan, vaikkei oliskaan kovin mutaista. Tässähän alkaa päästä vähän jo tunnelmaan :happy:

 

jes scott om nom!

mua ei enää toi skarsgård kauheesti hetkauta :ninja:

 

 

jawou mäki haluisin kokei benjii! :awesome:

 

Soli niin kauhiaa ku Scott kuol greyssa, mutta onneks ei poistunu ruudusta kokonaan. Alexhan menee säällä ku säällä :pope:

 

edit: ootteko muuten futista seurannut? Suvi tais ainakin joskus jostain espanjalaisesta innostua?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...