Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

Natürlich würde ein Konzert in der Schweiz zum besagten Zeitpunkt gut reinpassen...

 

Doch ein interessanter Punkt ist der mit dem Vorverkauf:

 

Früher gab es Organisatoren welche, um den Verkauf zu steigern, Bands aufgelistet hatten, die nie zum Konzert erschienen sind (die Band wusste ja nichts von ihrem Glück).

 

Dies wurde verboten. Wenn keine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht und solch ein Sachverhalt dem Organisator nachgewiesen werden, hat der Käufer das Recht den Preis des Tickets zurückfordern (sofern es kein Konzert gab).

 

Wenn eine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht, dann kann der Organisator nichts dafür und er ist auch nicht haftbar. In solch einem Fall führt dies meistens zu eine Klage gegen die Band.

 

Nun stelle ich mir folgende Fragen:

 

1. Wer ist der Organisator des angeblichen Konzertes in Winterthur? Tickets sind ja laut der letzten Aussage erhältlich.

 

2. Hat der Organisator einen Vertrag mit der Band?

 

Gruss Dan

Link to comment
Share on other sites

Natürlich würde ein Konzert in der Schweiz zum besagten Zeitpunkt gut reinpassen...

 

Doch ein interessanter Punkt ist der mit dem Vorverkauf:

 

Früher gab es Organisatoren welche, um den Verkauf zu steigern, Bands aufgelistet hatten, die nie zum Konzert erschienen sind (die Band wusste ja nichts von ihrem Glück).

 

Dies wurde verboten. Wenn keine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht und solch ein Sachverhalt dem Organisator nachgewiesen werden, hat der Käufer das Recht den Preis des Tickets zurückfordern (sofern es kein Konzert gab).

 

Wenn eine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht, dann kann der Organisator nichts dafür und er ist auch nicht haftbar. In solch einem Fall führt dies meistens zu eine Klage gegen die Band.

 

Nun stelle ich mir folgende Fragen:

 

1. Wer ist der Organisator des angeblichen Konzertes in Winterthur? Tickets sind ja laut der letzten Aussage erhältlich.

 

2. Hat der Organisator einen Vertrag mit der Band?

 

Gruss Dan

1. nein, wie oben bereits erwähnt sind tickets für das konzert in genf bereits erhältlich. nicht aber für das konzert in winterthur.

 

2. auf dem flyer steht unten http://www.freeandvirgin.com. das wird wohl der veranstalter sein. zusätzlich steht unter der muse-ankündigung "tickets available from begin of july".

 

denke schon, dass das ganze stattfinden wird. the roots zum beispiel stehen da auch schon drauf (flyer am openair st.gallen erhalten) und sind erst heute offiziell bestätigt worden.

 

 

noch fragen?

Link to comment
Share on other sites

wollte nun einmal definitiv klar schiff machen und hab den freeandvirgin-typen 'ne mail geschrieben:

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

guten tag,

 

habe nach dem openair st.gallen euren slayer-flyer in die hand gedrückt

bekommen und mein herz frohlockte, als ich auf der rückseite die ankündigung von

einem muse-konzert in winterthur (und genf) las.

 

bis jetzt ist noch nichts offiziell bestätigt worden. tickets sind aber zumindest für genf

schon erhältlich. auf'm flyer steht "tickets available from begin of july".

 

was ist da dran?

 

 

mfg

 

 

 

ps:

natürlich habe ich auch gesehen, dass erst heute

das the roots-konzert offiziell bestätigt worden ist, obschon

dies auch schon auf demselben flyer angekündigt

wurde.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

und das kam soeben zurück:

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

muse tickets aus rücksicht auf das open air gampel erst ab dem 17.8. verfügbar.

 

 

from the desk of :

 

Stefan Matthey

COO

 

Free + Virgin Group GmbH

Birmensdorferstrasse 400

CH-8055 Zürich - Switzerland

http://www.freeandvirgin.com

 

PH : +41 44 463 69 40 / 55

FX : + 41 44 463 69 80

CELL PH : +41 79 445 34 04

 

** please visit **

 

http://www.spiritofmusic.ch

http://www.earshakerdays.com

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

so etwas in der art dachte ich mir schon, da der muse-auftritt am gampel ja als exklusiv betitelt wird (was auf die ch-festivalsaison ja auch zutrifft).

 

nun haben wir endlich gewissheit!

:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, stimmt... die Rede war von Genf und nicht Winterthur... aber das hat sich nun ja zum guten Glück geklärt dank Deines Einsatzes :D

 

Muse - 6. Dezember 2006 in Winterthur... Tickets ab den 17. August verfügbar...

 

 

Vielen Dank für die gute Nachricht!

Link to comment
Share on other sites

auch a very warm welcome von mir!

ich weile z.z. gerade aennet em teich in toronto...und bin deshalb eeeeextreeeemscht beruhigt,dass der pre-sale erst im august beginnt!!*puuh* danke fuers info sammeln, foe!

ich wuensch euch allen noch ne gute zeit,hoert schoen Muse! ich werd versuchen, hier drueben eins der digipacks zu ergattern, die gibts naemlich meines wissens nach ganz exklusiv hier in nem laden zu kaufen...judihui!;)

 

cheers

Link to comment
Share on other sites

dankeschööön :D

 

mues mi jez denn mol dur de rest vom forum kämpfe... (schwiizer)düütsch liit mer irgendwiä scho chli besser als englisch :rolleyes: naja, zum muse-texte verstoh langets denn scho no einigermasse :)

 

@blackbutterfly: wünschä vill spass det änne. han mi ztoronto au mol es paar wuche umetribä, tolli stadt, gelle?

Link to comment
Share on other sites

sali zäme zerscht mal. nomol äs schwizer gsicht :)

 

ha gad mega freud gha woni da mit winti do ine gläse ha. isch jo dä hammer! also do wird i denn uf jedefall döte si. ha mi zerscht scho mitem gedanke wele abfinde, uf münche z goh wili jo nöd as gampel cha wäg dä arbet.

 

news des tages für mi jedefalls *freu*

Link to comment
Share on other sites

So liebi Lüt ech be halb lebändig osem Lager zrogg ond glöcklecherwiis hed de Vorverkauf noni agfange. Inzwösche esch au s'Gampel einiges nöchergröckt ond ech ben mer secher, dasses no es Swiss-Muse Träffe a dem besagte Ort werd gä... Das jedoch müemmer no aluege wenn gnau. Wer mech suecht sell Usschau noch de grosse Swiss-Muse Flagge (siehe Signatur) halte.

 

...wonderbar, Nochwuchs am start do enne.

Link to comment
Share on other sites

Ech werde zwar dete sii, doch er send ned die einzige wo ned chönd go, dass chönd er mer glaube. D'Kollegin stoht fasch chopf wäge dem. Jedoch wärded mer grad Gänf ond Winti nochenand bsueche.

 

Chond sösch öpper grad no of d'Tour met vo eu (sprech beidi Konzärt)? Notürli nor sofärn mer gnue Tickets bechömed. Ech dänke das Johr dörftis rächt schnell go bes alli Tickets wäg send, do jo Muse scho die 3. Woche d'Albomcharts ide Schwiiz afüehred. http://www.hitparade.ch/weekchart.asp?cat=a - Wie lang dänked er werd das no so bliibe?

Link to comment
Share on other sites

i find das jo scho guet, dass di liäbä jungs so vill albene verchaufed (und d'schwiiz e so en super musig-gschmach het :D) aber wi du gseit hesch: wird defür alleg zimli schnell go bis diä tickets weg sind (und da macht mir angscht!). hauptsach i chum eis über! genf isch mer irgendswiä grad biz zwiit weg, wird vo mir wohl eher nid bsuecht... :rolleyes: (wenn isch das überhaupt? i han mi bes jez nur über winti informiert)

 

tja und vo wege wi lang si no #1 werded sii: bis öppis bessers chunt, nid wohr? ;)

 

und foe: das isch gemein, i han au wele as southside aber mini kollege sind so schwer entschlosse gsi, dasses natürli schlussendli denn mol usverchauft gsi isch! und si hend sich no gwunderet drüber :rolleyes: (okay, i hett ehrlich gseit au nid würkli de zyt gha, aber i hett si mer gno!)

Link to comment
Share on other sites

also da konzert z winti wird jo nöd vo goodnews organisiert oder? döt wäri nämli no member....also wirdi demfall au am morge bezite ufstoh zum ä ticket z organisiere,wenn da so isch dass hitparade "leader" sind momentan.

 

aber dick und root hani dä 6. dez. schomol agstriche i minere agenda :)

Link to comment
Share on other sites

wow,da geit ja einiges ab bi euch dert aene:)

hie freue sech sicher o einigi torontoer ufe muse gig vom suntig..aber da i ja morn ga:mad:

naja,ha grad d tage bis zum gampel zeut:21...das geit ja gar nuem lang!

deadstar,i cha scho nach dire flagge usschou haute, aber villecht mache mr de glich no oeppis gnauers ab, ok?

 

und anschinend gits doch no einigi schwizer mit guetem musiggschmack, ha mi scho gfreut,wo d'cd im citydisc z'bern usverchouft isch gsi,aber dass si itz scho sit drue wuche ufem eis si...nid schlaecht!:happy:

Link to comment
Share on other sites

und die vierti wuche ufem 1 ;)

(werded echtsch jez grad eifach sooo wenig cds verchauft, oder gitts tatsächlich sooo vill lüüt wo muse chaufed? :unsure: )

 

han eigentli nur denkt, i tuen mol wider öppis postä, demit üsen schöne thread (hoffe snimmt mers niämer vo de ältere members übel wenni mi do au scho mit iirechne :LOL: ) nid zwiit hindere rütscht ;)

 

aber wenn i scho mol dra bin: hett denn do nid scho öpper es ticket für genf kauft? wi vill hett denn das kostet, wenn i fröge dörf? i fang süsch denn mol langsam aa spare bis uf de 17.i august... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

und die vierti wuche ufem 1 ;)

(werded echtsch jez grad eifach sooo wenig cds verchauft, oder gitts tatsächlich sooo vill lüüt wo muse chaufed? :unsure: )

 

han eigentli nur denkt, i tuen mol wider öppis postä, demit üsen schöne thread (hoffe snimmt mers niämer vo de ältere members übel wenni mi do au scho mit iirechne :LOL: ) nid zwiit hindere rütscht ;)

 

aber wenn i scho mol dra bin: hett denn do nid scho öpper es ticket für genf kauft? wi vill hett denn das kostet, wenn i fröge dörf? i fang süsch denn mol langsam aa spare bis uf de 17.i august... :rolleyes:

 

Schock, jedes Mol, wenn öpper verzellt oder frogt öb de öpper s'Ticket scho heig gönd be mer grad 4 Browserfenschter uf ond checket alli Ticket-Sale Pages ab... Erscht denn beni weder 100 Härzschläg er Minute langsamer. Also bes jetzt weiss niemmer "OFFIZIELLS" öppis vo dene Konzärt. De LZ Corner weiss jedoch mettlerwile, dass Muse of Gänf wärded cho aber ned gnau wo. Ech dänke es werd demfall scho de 17. si, womer meh wärded wösse. Chorz voräne wärded dänk no es paar Infos cho. Also wie gseid, ech werd mer das Johr alli 3 CH-Konzärt z'Gmüet füehre loh...

Link to comment
Share on other sites

und die vierti wuche ufem 1 ;)

(werded echtsch jez grad eifach sooo wenig cds verchauft, oder gitts tatsächlich sooo vill lüüt wo muse chaufed? :unsure: )

 

han eigentli nur denkt, i tuen mol wider öppis postä, demit üsen schöne thread (hoffe snimmt mers niämer vo de ältere members übel wenni mi do au scho mit iirechne :LOL: ) nid zwiit hindere rütscht ;)

 

aber wenn i scho mol dra bin: hett denn do nid scho öpper es ticket für genf kauft? wi vill hett denn das kostet, wenn i fröge dörf? i fang süsch denn mol langsam aa spare bis uf de 17.i august... :rolleyes:

 

aaaah, ändlech wieder zrügg imne land wo immer meh lüt öppis vo muse ghöre, kanada isch viu zriesig aus dass o nume 1% vor bevöukerig öppis vo ihne weiss. Aber si hei z'toronto ä Bellamy road...das het natürlech scho stiu:yesey:

 

aber i muess ehrlech säge,dass mi die super aubum-verchöif o langsam erstuhne..i weiss o nid was los isch aber i findes guet!:D

 

wäg de ticketsprise: mis sehr gschide dütsche musikmagazin namens visions(soutüür, aber dr muse-bricht erstreckt sech über 6 sehr informativi site) schätzt d'priise für ihri hauekonzert uf c.a 30 euro. das würd när öppis zwüsche 45-50 sfr mache. villecht muess me no chli öppis druftue, wüu mir ja im augemeine tüürer si aus üsi nachbere, auso i schätze mau so 60.-

 

no 14 täg, 5h und c.a 40 minute bis es bombastischs soundgwitter uf üs niedergeit...heeeeerrlech!!!:D :D :D

Link to comment
Share on other sites

no 14 täg, 5h und c.a 40 minute bis es bombastischs soundgwitter uf üs niedergeit...heeeeerrlech!!!:D :D :D

 

erwähn das jo nie meh i minnere Gägewart, das esch s'Schlemmschte, innerhalb derere Ziit muess ech mini Dräcks-Maturaarbet beände, schliessli weli jo Muse gse... :eek:

 

Es esch so hert... Ech glaube fasch ned, dasi das no werd schaffe.

 

Mis liebe Visions hed das gseid, das stemmt aber das hemmer jo au alli sälber so erwartet... :D Zodem esch dä Artekel werkli sehr speziell, ned wenig hani müesse lache.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']erwähn das jo nie meh i minnere Gägewart, das esch s'Schlemmschte, innerhalb derere Ziit muess ech mini Dräcks-Maturaarbet beände, schliessli weli jo Muse gse... :eek:

 

Es esch so hert... Ech glaube fasch ned, dasi das no werd schaffe.

 

Mis liebe Visions hed das gseid, das stemmt aber das hemmer jo au alli sälber so erwartet... :D Zodem esch dä Artekel werkli sehr speziell, ned wenig hani müesse lache.

 

 

oh je oh je...das isch natürlech nid so guet! aber du schaffsch das scho, losisch eifach ds aubum. es isch ja aus kampfunterstützig gschribe worde!

 

dä artiku ish würk sehr...einzigartig gsi! är wird muse voukomme grächt, findi!

mau nid z'üebleche gesülze, wome scho 10000 mau het gläse!

 

auso, viu erfoug bi dire maturarbeit!(über was isch si?)

und mir müesse de mau no abmache, wenn und wo mir es meeting am gampel mache!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...