Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

Hallo zäme

ha bes jetzt nor chli glässe do.

Probiers au mol met schriebe, luege öb da klappet.

grad chorz zor Vorgroppe: Has Glöck gha am 22.11.06 Muse en London z'guge :-) (scho zom 4te mol Muse en London) em fall absolut Genial gsi en England ses eifach grad nomol einisch besser wenn da öberhaupt mögli esch, werd schwer för wenthi. Kommischerwies se chli arg komische Lüt ede Schwiz a Muse Konzert Bsp.Wettingen wo en absoluti Katastrophe gsi esch, au Gampel het jo nor alkis o kiffers z'bütte gha.

Äh zrog zor Vorgroppe also wenner Noissette verpasset macht da aber grad gar nüt die se nüt speziells.

Goht vo euch au öpper am Zischtig uf Genf?

so mol guge öb do Reaktione chömmet

Link to comment
Share on other sites

oh hallo, gad 2 neui :-)

 

@foxhunter:

I wör Muse mega gern mol in England xeh.. :( I glaub Konzert vo Bands i erem Heimatland sind eh die beschte..

Villicht spielets jo mol z Preston oder ir nöchi, denn könnti det gad au no de Kolleg go bsueche :)

Und nei, i gang nöd uf Genf as Konzert..isch scho zimli wiit wäg vom Rhiintal, und Schuel hani au :/

 

@Sal: s git hii und do schono Tickets zum kaufe, halt so uf Ebay oder so, aber die sind glaub schweineteuer :S

Link to comment
Share on other sites

Hallöchen

äh hets do ene nome schüeler o studänte?

er wösset jo secher me öber enand

vellech no zo minere Person

e be 39gi also au no wahnsennig jong :-)

ha 2 kids die hanni noni zo muese brocht

aber vellech merkes au no we guet di send.

aber eigentli beni froh lost ned di ganz wält muse o jedes radio spellts.

sosch losi no radiohead die müend au go live guge / keane / depeche mode / rammstein o no paar groppe meh

jo halt ebe no vell ah kozert halt au chli witer weg

sosch halt froge wenner öppis wänd wösse

oder öppe en live metschnett vo müse suechet psst ned witersäge

aber en london verchaufets halt so sache hehe

cu

Link to comment
Share on other sites

Mue mol e minere sammlig gnau guge

so spontan hanni secher de vo montreux 8.7.2002 de esch jo sogar em fernseh cho wär au als dvd vorhande , de usem 2004 vo london earls court 20.12 o de vom 26.8.2006 cardiff festival. Qualität esch emmer rächt guet well die werdet zom teil ame en englang em radio öbertreit we da konzärt vom 27.11.06 geschter au uf kerrang radio.jaja england esch öppe e nase vorus :-)

Link to comment
Share on other sites

hmmm...ha grad gmerkt,dass si ihres agebot im online-shop chli verbesseret hei...es gäbt so einiges woni würd choufe...d'hotpants zum bispiu:30_30_b.jpg

30_30_c.jpg

:LOL: :LOL: :LOL: es wär sicher luschtig,mit dene umezloufe...

hm..i bi würk chrank und mir isch würk längwilig,süsch würd mr nid so scheiss i sinn cho...

 

het öpper vo euch scho mau hie im onlineshop ikouft? mir isch zwar so,aus ob mr das thema scho mau behandlet hei...egau,i frage itz glich nomau.

Link to comment
Share on other sites

di offizielle dvd hani notürli au

o sälbstverständli alli cd's(zom teil cd's mehrmals black holes hanni z.b. 4mol wells ame e andere länder we japan o australie no zuesatzstöck drofe het) de alli singel cd's händ ame no guete zusatzstöck drofe, e grosse teil vo de alte esch jo uf de hullabaloo. de hamer no alli vynil lp's o singles zue to, di neue single's gsänd de no guet us als picture single. jo mer manne se halt jäger o sammler phahaha

Link to comment
Share on other sites

di offizielle dvd hani notürli au

o sälbstverständli alli cd's(zom teil cd's mehrmals black holes hanni z.b. 4mol wells ame e andere länder we japan o australie no zuesatzstöck drofe het) de alli singel cd's händ ame no guete zusatzstöck drofe, e grosse teil vo de alte esch jo uf de hullabaloo. de hamer no alli vynil lp's o singles zue to, di neue single's gsänd de no guet us als picture single. jo mer manne se halt jäger o sammler phahaha

Link to comment
Share on other sites

apropos fan-artikel: han ghört säge vo lüt wo in dütschland an konzert gsi sind, dases döt au uu vill schöni sache gha hät. also au meh als ei sorte fraueshirts (mit kurze und mit lange ärmel) also i wird sicher mir no zit neh für dä stand, und mitem dicke portmonee cho :)

und d noisettes sind schinnts au nöd dä hammer ("ä frau wo meh schreit als singt"...) also verpasse tuet mer döt nüt. und muse natürli seg dä hammer gsi mit dä ganze liechtshow usw. (jaja, was erfahrtmä nöd alles ime u2-forum...)

 

und, @ foxhunter: nei, s hät definitiv au no die arbeitendi schicht do. ich zum bispiel.

und so sammlereigeschafte wie du gits no so under U2-hardcore fans no massehaft. do kaufmä sich z.b. vomene buech ei exemplar zum bruche und läse, und s andere zum is regal stelle. oder vo jedem konzert ä bootleg, döt wörd au fliissig tuuschet.

also so ungwöhnliich isch jetz da für mi nöd ;)

 

aber an eu dvd-besitzer: weli wöreder ame neu-fan wie mir empfehle? weli zeiget d band am beste (wie z.b. d slane castle in sache U2)? wött mer ebe denn au mol eini zuetue, und wär wösst besser wa guet isch wenn nöd öpper vo eu do?

Link to comment
Share on other sites

Hallo zäme

ha bes jetzt nor chli glässe do.

Probiers au mol met schriebe, luege öb da klappet.

grad chorz zor Vorgroppe: Has Glöck gha am 22.11.06 Muse en London z'guge :-) (scho zom 4te mol Muse en London) em fall absolut Genial gsi en England ses eifach grad nomol einisch besser wenn da öberhaupt mögli esch, werd schwer för wenthi. Kommischerwies se chli arg komische Lüt ede Schwiz a Muse Konzert Bsp.Wettingen wo en absoluti Katastrophe gsi esch, au Gampel het jo nor alkis o kiffers z'bütte gha.

Äh zrog zor Vorgroppe also wenner Noissette verpasset macht da aber grad gar nüt die se nüt speziells.

Goht vo euch au öpper am Zischtig uf Genf?

so mol guge öb do Reaktione chömmet

 

 

Jo grüess di Foxhunter,

freut mi dech ond de sal do au no welkomme z'heisse. Ech be met minne 20 Jöhrli au no eine vode jöngere Gilde aber en deftig iigfleischte Fan. Ech ben z'Gänf sowie en Winti awäsend, wie wersch du aareise of Gänf? Ech ond d'Kollegin wöred momentan metem Zog aareise. Vo wäge Lüt a Konzärt: Em vordere Bereich hani no sälte es Problem gha, zuedem gniess ech d'Konzärt ond mach mer härzlech wenig Gedanke om die Lüüt wo om mech ome stönd :D

 

@ alli andere: d'Lisa ond ech send ca. 16:30 en Wenterthur. Wör mi freue met de einte oder andere bereits vorhär scho chönne azstosse.

 

 

Aber was no vell wechtiger esch: Mer bruchtet ergend en Öbernachtigsmöglechkeit en Wenterthur, dos för üs sehr schwerig wördi zrogg z'cho.

 

Oder werd os dinnere Grillparty no öppis Foe? :D

Link to comment
Share on other sites

e werde met em auto uf genf fahre well met de sbb schaffiss nöm retour, müesst di halb nacht am hb bern verbrenge.

au wenthi werde mer met em auto mache, esch halt bequemer.

vellech liets halt doch am alter wäg de närvige lüt tja hihi

aber sesch scho ned öberall so, en genf letscht mol, am paleo, en avenches, fribourg, wenti a de musikfeschtwoche o so eschs guet gsi ondondond

aber ebe wettige o gampel esch onderschti gsi.

em osland esch emmer uet gsi, vellech het de jo ame mini biokorve au me noch ue zeigt hehe

Link to comment
Share on other sites

Mein Kollege und ich kommen um 16:33 am bhf winterthur an. Die übrigen Berner kommen alle erst später(so miiiiieeees Lüt!!!;))

 

Kennt jemand gerade einen geeigneten Treffpunkt im Bhf, der auch für nicht Ortskundige leicht zu finden wäre? Da könnten die 16:30-er sich dann zusammenfinden und in Zweierreihen(wie auf der Schulreise) zur Halle marschieren...judihui!

 

ein Kennzeichen wäre auch noch gut, ich wäre dann die kleine Hyperventilierende...mit dem Typen neben sich, der etwa zwei Köpfe grösser ist... also, man sollte mich leicht erkennen!

Link to comment
Share on other sites

 

aber an eu dvd-besitzer: weli wöreder ame neu-fan wie mir empfehle? weli zeiget d band am beste (wie z.b. d slane castle in sache U2)? wött mer ebe denn au mol eini zuetue, und wär wösst besser wa guet isch wenn nöd öpper vo eu do?

 

auso i finde, dasd hullaballoo definitiv z'gäut wärt isch. me bechunnt sehr viu bote und d'doku zeigt band uf ihrem tour-autag...so schräg u einzigartig wie si äbe si.

absolution isch aus live-dvd durchus nid z'verachte, aber si hätte sech doch no chli meh müeh chönne gä und no chli meh äxtras iboue. meh gseht d'band eigentlech nume uf dr bühni, was natürlech o super isch..aber ä blick hinder d'kulisse chame da nid würk wärfe. auerdings hets ä hammer hammer ufnahm vo "fury" unger de äxtras...da das eine vo mine absolute lieblingssongs isch, isch das natürlech scho ä pluspunkt!

wed eifach luegsch wo dassd me bechunnsch, de gwinnt d'hullaballoo mit ihrne 2 DVDs natürlech scho:)

 

so,hoffe,mini ungloublech objektivi bewärtig..husthust..het dr ghuufe!

Link to comment
Share on other sites

Mein Kollege und ich kommen um 16:33 am bhf winterthur an. Die übrigen Berner kommen alle erst später(so miiiiieeees Lüt!!!;))

 

Kennt jemand gerade einen geeigneten Treffpunkt im Bhf, der auch für nicht Ortskundige leicht zu finden wäre? Da könnten die 16:30-er sich dann zusammenfinden und in Zweierreihen(wie auf der Schulreise) zur Halle marschieren...judihui!

 

ein Kennzeichen wäre auch noch gut, ich wäre dann die kleine Hyperventilierende...mit dem Typen neben sich, der etwa zwei Köpfe grösser ist... also, man sollte mich leicht erkennen!

 

Lustigerweise bin ich mit dem selben Zug von Zürich aus unterwegs, da meine Kollegin Lisa auch von Bern kommt :D Wir sehen uns also noch im Zug bzw. spätestens dann beim Aussteigen anhand der Flagge! Fällt mir gerade ein, dass die noch etwas mehr Farbe braucht, habe gerade etwas Zeit also... :D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;2402099']Lustigerweise bin ich mit dem selben Zug von Zürich aus unterwegs' date=' da meine Kollegin Lisa auch von Bern kommt :D Wir sehen uns also noch im Zug bzw. spätestens dann beim Aussteigen anhand der Flagge! Fällt mir gerade ein, dass die noch etwas mehr Farbe braucht, habe gerade etwas Zeit also... :D[/quote']

 

kuhl! Ich werd ausschau nach dir halten...bzw.nach der flagge. ich hab bloss mein muse-shirt an. aber so ungefähr weiss ich noch,wie du ausschaust!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...