Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

oh je oh je...das isch natürlech nid so guet! aber du schaffsch das scho, losisch eifach ds aubum. es isch ja aus kampfunterstützig gschribe worde!

 

dä artiku ish würk sehr...einzigartig gsi! är wird muse voukomme grächt, findi!

mau nid z'üebleche gesülze, wome scho 10000 mau het gläse!

 

auso, viu erfoug bi dire maturarbeit!(über was isch si?)

und mir müesse de mau no abmache, wenn und wo mir es meeting am gampel mache!

 

Merci, das chani bruuche, be jetzt no dra ond ech han emmer no s'Gfühl, dassi ned döre mag. S'geilschte esch jo, dassisi muess am Mäntig 21.08 am 8i abgä... Naja de machi de das meteme Höllekater, das esch mer jo eigentli gliich was die vo mer dänked weni de so chome. Naja s'Thema :D Anglizismen (Englische Ausdrücke) in der luzerner Jugendsprache...

 

Wägem Gampel dänki mer chönted dete scho bem ufbou luege womer send ond es chlises Musefans and Friends Camp chönd mache. Mou luege, sösch chömmer jo mou phone. Sett jo ergendwo no dini Nommere ha.

 

Guete Morge

 

Lukas

Link to comment
Share on other sites

also, zu eue gedanke, öb denn die konzert jetzt scho offiziell de öffentlichkeit bekanntgäh worde sind:

han grad geschter im 20min-week es offiziells freeandvirgin-inserat gseh (sglich wie hinne uf miim slayer-flyer) wo under anderem au die 2 muse-konzert akündiget. jetzt staht aber offiziell "tickets ab dem 17.8.06".

 

au viel glück bi dinre maturarbeit. han de scheiss zum glück scho 1 jahr hinder mir. das schaffsch du scho.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']

 

Wägem Gampel dänki mer chönted dete scho bem ufbou luege womer send ond es chlises Musefans and Friends Camp chönd mache. Mou luege, sösch chömmer jo mou phone. Sett jo ergendwo no dini Nommere ha.

 

ja das findi ä geili idee! de chöi mr o no grad ä aftershow party abhaute:D

 

mini fründin und i hei üs geschter z'zäut bsorgt...mir söttes allei chönne ufsteue, es isch sones simpus iglu-ding(u süsh vertroui uf dis pfadiwüsse!)

 

ha grad nachegluegt,du bisch bi mir unger deadstar gspicheret,auso phone wär easy!

geisch du scho am donschti hi? mir chöme so am friti am nami mau a(muess no grad luege wäg de zugverbindige) es duret ja es ganzes wili bis me mau dert hinger im wallis isch acho...

 

cu soon(<- ha, anglizismus:))

Link to comment
Share on other sites

es wunderschöns video zumne wunderschöne song!

sehr guet gmacht! es hät liecht chönne kitschig wärde, aber si heis gschafft, dass es eifach, gradlinig und nid überlade isch worde!

das lied wird zäme mit däm video vili nöii fans rekrutiere! v.a. froue...:rolleyes:

 

aber ds video zu KoC isch eifach dr oberhammer!! i ha ächt träne glacet woni das zerschtmau ha gseh

 

http://www.youtube.com/watch?v=YygyHCRrKho

 

es git no es angers u luschtigs video uf youtube, es interview mit dr band voremne festival uftritt, isch scho zimli lang här. uf jede fau verzeut dr matt wieder mau luschtigs züg...probieres z'finde!

Link to comment
Share on other sites

grins...ig o! bi ganz erstuuhnt gsi, süsch boikottieri drs3 eigentlech, wüu i finde, dass si nid würk gueti musig bringe. aber da hie hei si mau öppis aständigs i ihri playlist ufgnoh!

 

 

no ä ganz anderi frag: het irgendöpper vo euch scho mau öppis vomne muse-song namens "sick" ghört? mi cousin het bhouptet,är heig so öppis abeglade. aber är het nid würk ä ahnig vo muse, auso chas o irgendöppis ganz anders si!

ha nur mau wöue frage..

Link to comment
Share on other sites

Sick? öhm nei. Also das werd so öppis sie, wie en Kolleg vo mer, könnsch du de Song I can't get no satisfaction vo the hives? :rolleyes: öhmm do benötzt glaub öpper KaZaA ond hed kei Ahnig vo Musig :D ...wobie's jo chönt sii, do the hives sogar scho Back in Black covered hend...

 

@Blackbutterfly: Ech werd au versueche am Friitig so früeh wie mögli z'go ech dänke ned dasi met de Arbet vorhär fertig be. Ech lueg mou wieni vorah chome...

Link to comment
Share on other sites

chan zwar leider nid as gampel gah, aber trotzdem e frag wo sich i mir ufdrängt, wenn ich eui biiträg durelueg.

wieso erscht am friitig as gampel? the prodigy spieled doch au und zwar scho am dunnschtig!

Link to comment
Share on other sites

chan zwar leider nid as gampel gah, aber trotzdem e frag wo sich i mir ufdrängt, wenn ich eui biiträg durelueg.

wieso erscht am friitig as gampel? the prodigy spieled doch au und zwar scho am dunnschtig!

 

wie wärs mit nöii schueu und sech nid grad scho am afang mit 2 freitäg völlig unbeliebt mache?;) tjaja,üsi tragische schicksau*seufz*

naja,drü täg si o guet!

Link to comment
Share on other sites

hauptsach ihr sind für muse det ;) bin jo scho biz niidisch...

 

übrigens chunt jez grad wider starlight uf drs3. in letschter zyt lohnt sichs richtig zum radio lose :LOL:

 

Weisch ech lose lieber abeme chliine scharz-metallige chäschtli. Dete chond vellech mou Kyuss, denn weder Clutch, denn Muse, denn Slo Burn, denn Arctic Monkeys, denn Kaiser Chiefs ...aber eis hani no nie ghört: Schlächtig Musig :p

Link to comment
Share on other sites

Kyuss?? kenni absolut nid, aber wed musig so guet isch wie dr name tönt...

 

het öpper vo euch easily scho ghört/abeglade?

i wetts äbe umebedingt mau lose! ds artwork vo starlight gfaut mr ämu scho mau sehr guet!

kyuss gibts aber schon lange nicht mehr. unvergessen bleiben sie trotzdem.

 

easily? was ist das denn? noch eine b-seite von muse?

glorious kenne ich inzwischen und finde es verdammt schade, dass dieses lied nur den weg auf die japanische version geschafft hat. meiner meinung nach hätten sie glorious lieber an stelle von invincible draufgetan. kann mich mit diesem song einfach nicht anfreuden. der langewiligste muse-song ever.

Link to comment
Share on other sites

jap, die gibts schon ne Zeit nicht mehr, genauso wie Nachfolger Slo Burn mit ihrem 4 Track Album, das mich 54.- gekostet hat.

 

Ja ich hab easily (demoversion). Den Code habe ich nicht alleine knacken können aber mit Hilfe eines finnischen Muse-Fans gings dann. Dieser Mr.X ist krank im Kopf mit seinen Anagrammen, Rätseln und Geheimnistuereien...

 

http://invictus.softmeg.com/ dman ond ech han mer müeh gä das usezfende ond die schriibeds paar Stonde nochhär of d'Page, das esch jo lausig... :mad: Sälber herne macht gschiid

Link to comment
Share on other sites

langsam krieg ich schiss.

 

war heute morgen mit ca. 15 anderen leuten am ticketcorner um endlich die muse-tickets für das konzert in winterthur kaufen zu können.

Für genf gibt es nun wieder tickets, von winterthur weiss niemand was. weder goodnews noch ticketcorner selber. sie wissen aber, dass die konzertansagen publiziert wurden.

 

hab gerade noch einmal ein mail an freeandvirgin verfasst.

mal gucken, was die antworten.

Link to comment
Share on other sites

langsam krieg ich schiss.

 

war heute morgen mit ca. 15 anderen leuten am ticketcorner um endlich die muse-tickets für das konzert in winterthur kaufen zu können.

Für genf gibt es nun wieder tickets, von winterthur weiss niemand was. weder goodnews noch ticketcorner selber. sie wissen aber, dass die konzertansagen publiziert wurden.

 

hab gerade noch einmal ein mail an freeandvirgin verfasst.

mal gucken, was die antworten.

 

keine Antwort, schon gestern geschrieben

Link to comment
Share on other sites

langsam krieg ich schiss.

 

war heute morgen mit ca. 15 anderen leuten am ticketcorner um endlich die muse-tickets für das konzert in winterthur kaufen zu können.

Für genf gibt es nun wieder tickets, von winterthur weiss niemand was. weder goodnews noch ticketcorner selber. sie wissen aber, dass die konzertansagen publiziert wurden.

 

hab gerade noch einmal ein mail an freeandvirgin verfasst.

mal gucken, was die antworten.

 

Wo gibts tix für Genf????

Link to comment
Share on other sites

tu das :LOL: und mach fotos! :D

 

ich dachte ja eigentlich auch, dass heute der vv startet, aber eigentlich haben sie ja im letzen mail an foe nur geschrieben, dass es ab heute offiziell sei (wobei ich das bis jetzt auch noch nirgends gefunden habe). und normalerweise wird ja ein konzert erst angekündigt, bevor der vv startet, oder nicht? egal, bin jedenfalls froh, dass ichs noch nicht verhängt habe :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...