Jump to content

Recommended Posts

jee DEllä on tampereella keikka ens kuus! :awesome:

 

:fear: MINÄKIN TAHDON!

 

ajelin äsken taas pitkästä aikaa ja sain matkakumppanin paniikin partaalle olemalla maailman epävarmoin kuski ja melkein itkemällä pelkoani :yesey: ja heti ku sain kyytiläisen jätettyä niin johan sujui ajelu ja lauleskelin vaan iloisesti ja kaikki meni täydellisesti :LOL: paitsi kun olin parkkeeraamassa pihaan niin painoin kaasua enkä jarrua... sitten tein kivan äkkijarrutuksen siihen :noey: en sentään aitaa päin ajanut!

 

ja meidän auto oli ollut epälukossa eli ovet auki tossa parkissa jonkun viikon..

Link to comment
Share on other sites

:fear: MINÄKIN TAHDON!

 

ajelin äsken taas pitkästä aikaa ja sain matkakumppanin paniikin partaalle olemalla maailman epävarmoin kuski ja melkein itkemällä pelkoani :yesey: ja heti ku sain kyytiläisen jätettyä niin johan sujui ajelu ja lauleskelin vaan iloisesti ja kaikki meni täydellisesti :LOL: paitsi kun olin parkkeeraamassa pihaan niin painoin kaasua enkä jarrua... sitten tein kivan äkkijarrutuksen siihen :noey: en sentään aitaa päin ajanut!

 

ja meidän auto oli ollut epälukossa eli ovet auki tossa parkissa jonkun viikon..

tää kuulostaa IHAN mun ajamiselta! siis justiinsa exactisti!!

 

 

VOISIKO joku kehittää mulle aikakoneen? voisin esim matkata -95 glastonburyybn katsomaan pulpia :chuckle::supersad:

Link to comment
Share on other sites

KYLLÄ. VOI KYLLÄ. LUOJA PARATKOON.

 

VITTU UNOHIN CAPS FAILIN OLEMASSAOLON. Eiku hups vittu unohin caps failin olemassaolon.

Toi tulee tässä joskus ja jjjooooooo TARVITSEN

onneks qwerteet ei oo kalliita ja se oli tosi hyvän kokone/malline se westwoodi :yesey: afjklösdfh KAUNEUSPAITA

 

VOISIKO joku kehittää mulle aikakoneen? voisin esim matkata -95 glastonburyybn katsomaan pulpia :chuckle::supersad:

nii just missä on doctor ja/tai tardis ko niitä tarttis :noey:

vieläkää ei oo kuulunu MITÄÄN uusista keikoista oon kärsimätön :'( tulis ny edes jarviksen soolokeikkoja.

 

procrastination ja tuotantokausi black booksia :chuckle: jee. ois varmaa iha tervettä olla vähän ressaantuneempi kirjotuksista.

Link to comment
Share on other sites

 

VOISIKO joku kehittää mulle aikakoneen? voisin esim matkata -95 glastonburyybn katsomaan pulpia :chuckle::supersad:

oon miettiny koko aamun täs ihan samaa. :):)

 

 

procrastination ja tuotantokausi black booksia :chuckle: jee. ois varmaa iha tervettä olla vähän ressaantuneempi kirjotuksista.

 

:awesome:

Link to comment
Share on other sites

Toi tulee tässä joskus ja jjjooooooo TARVITSEN

onneks qwerteet ei oo kalliita ja se oli tosi hyvän kokone/malline se westwoodi :yesey: afjklösdfh KAUNEUSPAITA

 

ASDFGHDGHDKJHSDGLKGJDFHS. :eek: Tuleeko? TSIISUS KRAIST. :dance: Ei kai ennen ens viikonloppua? :LOL: Mun täytyy päästä kokeileen mun Westwoodia ennenkö tilaan mitään.

Link to comment
Share on other sites

Toi tulee tässä joskus ja jjjooooooo TARVITSEN

onneks qwerteet ei oo kalliita ja se oli tosi hyvän kokone/malline se westwoodi :yesey: afjklösdfh KAUNEUSPAITA

 

 

nii just missä on doctor ja/tai tardis ko niitä tarttis :noey:

vieläkää ei oo kuulunu MITÄÄN uusista keikoista oon kärsimätön :'( tulis ny edes jarviksen soolokeikkoja.

 

procrastination ja tuotantokausi black booksia :chuckle: jee. ois varmaa iha tervettä olla vähän ressaantuneempi kirjotuksista.

 

oooh black vooks :awesome: :awesome:

tulisi nyt jotain niin jonnekin ...:supersad::yesey:

 

 

mut ruokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Link to comment
Share on other sites

mua pelottaa ajaa tolla autolla eiii. en. fuuuu-

hoidetaaks noit bensa-asemii-mikskä-lie-kutsutte, miten usein? koska voi kamala. mua niin pelottaa et toi ei riitä 20 kilsaa vaikka siin lukeeki että 78 km jäljellä kun ajan 60 mutta silti.

 

onneks ostin suklaata :supersad: <3

Link to comment
Share on other sites

ASDFGHDGHDKJHSDGLKGJDFHS. :eek: Tuleeko? TSIISUS KRAIST. :dance: Ei kai ennen ens viikonloppua? :LOL: Mun täytyy päästä kokeileen mun Westwoodia ennenkö tilaan mitään.

Joooo se tuli tossa noiden sähköpostijutussa yhtenä sneak peakina. "We have a few great designs coming your way this week including our most voted for tee. See them first here: "

THIS WEEK :pope: siinä sitä enne olis ainaki joku mordor paita ja paavi/slayer paita. Missää ei lue päivämäärää mut yritän selvittäääää.

 

OH MY GODTISS siitä printistä on tehty mukejaki, hiukanko se olis kaunis mukissa! Ja ei kukaa sitä t-paitaa kuitenkaa tajuis ja MUKIT JA TEE JA MORIARTY ja voisin ittekseni aina kikattaa ja aamut olis sata kertaa miellyttävämpiä. Automaattisesti. Muki vaan on näköjää postikuluinee n. kaks kertaa kalliimpi ko qwerteepaita blaaaargh

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Ooooookei en tilannu kukkakorkkareita mut nyt etin yhen mekon jota katoin kesällä ko se oli joku 50 ja itkin sen perään ja nyt löysin sen 27e MUT se on yhä outo ja kooky ja siinä on örkkejä ja SE ON KAUNIS ja löysin tuolta toisenki mekon mut RAHA.

Toisaalta jos kirppikseltä saan rahaa... Mut sit moriar tea ja syyslomajutut ENKÄ VIELÄKÄÄ OO MAKSANU MINNAL TAI SANNAL FAIL hoidan ne huomenna :facepalm: paitsi et minna enkö maksanu sen lipun jo ku pistit sen siihe viestiin? :erm: Muistelisin et oisin sen pistäny jo enne reissua mut ok.

 

http://www.byoutlet.com/3-83.html?variant=1922

http://www.byoutlet.com/1-16.html?variant=1854

 

No toi toka on helppo koska se on punane ja mä oon punane 99% ajast ni ei. MUT ÖRKKIMEKKO :'( koska sillon kesän alussa ainoo onglema oli hinta ja nyt puolet pois mut en tiä postikuluja ko toi tulee tanskast. Snyyh.

Link to comment
Share on other sites

EEEEEEE :awesome:!!!

JKHLFSDJKLÖFDSKLÖFDSKLÖFDSKFDSK! tää päivä on ihana! js arsenal jopa 2-1 johdossa. viimeinkin.

 

Ooooookei en tilannu kukkakorkkareita mut nyt etin yhen mekon jota katoin kesällä ko se oli joku 50 ja itkin sen perään ja nyt löysin sen 27e MUT se on yhä outo ja kooky ja siinä on örkkejä ja SE ON KAUNIS ja löysin tuolta toisenki mekon mut RAHA.

Toisaalta jos kirppikseltä saan rahaa... Mut sit moriar tea ja syyslomajutut ENKÄ VIELÄKÄÄ OO MAKSANU MINNAL TAI SANNAL FAIL hoidan ne huomenna :facepalm: paitsi et minna enkö maksanu sen lipun jo ku pistit sen siihe viestiin? :erm: Muistelisin et oisin sen pistäny jo enne reissua mut ok.

 

http://www.byoutlet.com/3-83.html?variant=1922

http://www.byoutlet.com/1-16.html?variant=1854

 

No toi toka on helppo koska se on punane ja mä oon punane 99% ajast ni ei. MUT ÖRKKIMEKKO :'( koska sillon kesän alussa ainoo onglema oli hinta ja nyt puolet pois mut en tiä postikuluja ko toi tulee tanskast. Snyyh.

aa toi örkkimekkö on kiva ja niin on toi punanenkin.

ja raha :noey: maailman turhin asia.

Link to comment
Share on other sites

Osotan taas sosiaalisuutta ko äidillä on kaveri täällä ja ne on keittiössä ja näännyn ja dataan siis huoneessani ennemmi :yesey: Oon flunssane ja rasvahiuksine ja ällö ni en uskalla kohdata ees keski-ikäsiä perhetuttuja. Minuutiks. :facepalm:

no ketä uskaltais.

hyvä kun mäkään ees joskus sanon moi ku siskot tulee lyömään.

 

edit. KÄYMÄÄN MITÄ VITTUA :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ooooookei en tilannu kukkakorkkareita mut nyt etin yhen mekon jota katoin kesällä ko se oli joku 50 ja itkin sen perään ja nyt löysin sen 27e MUT se on yhä outo ja kooky ja siinä on örkkejä ja SE ON KAUNIS ja löysin tuolta toisenki mekon mut RAHA.

Toisaalta jos kirppikseltä saan rahaa... Mut sit moriar tea ja syyslomajutut ENKÄ VIELÄKÄÄ OO MAKSANU MINNAL TAI SANNAL FAIL hoidan ne huomenna :facepalm: paitsi et minna enkö maksanu sen lipun jo ku pistit sen siihe viestiin? :erm: Muistelisin et oisin sen pistäny jo enne reissua mut ok.

 

http://www.byoutlet.com/3-83.html?variant=1922

http://www.byoutlet.com/1-16.html?variant=1854

 

No toi toka on helppo koska se on punane ja mä oon punane 99% ajast ni ei. MUT ÖRKKIMEKKO :'( koska sillon kesän alussa ainoo onglema oli hinta ja nyt puolet pois mut en tiä postikuluja ko toi tulee tanskast. Snyyh.

 

Joo maksoit joo sori en ollut huomannut ku siel oli vaan niin pal miinuksia niin oli kyll sinulta panoki tilille tullut jo joskus elokuun alussa...:kiitos!

 

mut awwwwwwwwwwww örkkimekko! :happy:

Link to comment
Share on other sites

no ketä uskaltais.

hyvä kun mäkään ees joskus sanon moi ku siskot tulee lyömään.

 

edit. KÄYMÄÄN MITÄ VITTUA :LOL:

:LOL:! WUUUT

 

taitavaa

 

ja okei minna no makselen niitä muita tässä huomenna vaikka kunha vaa muistan :yesey: en just nyt heti uskalla taas kattoa tiliäni :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...