Jump to content

Recommended Posts

Sen verran vaa vielä ny ilmoittelen et kohta lähden linikselle ja seinäjokiiiii :awesome:

 

ja jos marse/sanna/vappu sunnittelette jottai kohtaamista tai vaihtoehtosesti yksittäinki vaa suostuisitte näkee ni pistäkkee viestii :yesey: pelottaa ku en tunne ketää joka tulis kans töihi

 

NIIIN ja oona, se pieni ja harmiton, olis ny kans sit tulos ruissii ja pyysi kauniisti tiedustelemaan mahdollisuutta yöpyä casa minnassa. Onko ongelma? Musta me ollaa käsitelty tää jo mut se ny o tämne . Ei siihenkää enää kauaa dun dun dunnnnnn

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Sen verran vaa vielä ny ilmoittelen et kohta lähden linikselle ja seinäjokiiiii :awesome:

 

ja jos marse/sanna/vappu sunnittelette jottai kohtaamista tai vaihtoehtosesti yksittäinki vaa suostuisitte näkee ni pistäkkee viestii :yesey: pelottaa ku en tunne ketää joka tulis kans töihi

 

NIIIN ja oona, se pieni ja harmiton, olis ny kans sit tulos ruissii ja pyysi kauniisti tiedustelemaan mahdollisuutta yöpyä casa minnassa. Onko ongelma? Musta me ollaa käsitelty tää jo mut se ny o tämne . Ei siihenkää enää kauaa dun dun dunnnnnn

 

Mielellään joo treffaillaan, mulla vaan ei oo enää kenenkään numbia ku meni sillo puhelin vaihtoon :ninja: mutta eikös sut löytänyt jostain kaljateltalta ainaskin :D

Link to comment
Share on other sites

grimes jee! snow patrol :'( x 10000. oon niiiiiiin katkera, piti mennä täksi päiväksi provinssiin, mutta koska olen työkokemukseton natiainen niin en saanut töitä enkä rahoitusta :'( nyyh. ja m83 ja bat for lashes :'( nyyh.

 

ja onnittelut kaikille muse-lipuista, ite en ees yrittäny saada lippua :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Mäki oon tosiaan menos töihin Provinssiin. Just bussissa olessani vasta tajusin et nään Musen tosiaan tänä vuonna! Oi apua

ooo ihana ava. aivan ihana simppa. aaw. voi :chuckle:

 

töröö vaan! ja pidä sääkin hauskaa työskentelemässä :happy:

 

 

edit. ja tietty se syy mikskä kävin täällä niin toi grimes. onko se hyvä? :shifty: no siis varmaan on jos hehkutatte sen suomeen tuloa :facepalm: pitääpä kuunnella.

Link to comment
Share on other sites

JA EN KESTÄ

 

aaaawwwwwwwwwww :'(

 

:'(

 

 

Mäki oon tosiaan menos töihin Provinssiin. Just bussissa olessani vasta tajusin et nään Musen tosiaan tänä vuonna! Oi apua

 

kas terse uusi ihminen zeus-avalla :awesome:

 

vaikka tossa kyllä saimoni ei oo zeus mutta kerran zeus aina zeus

Link to comment
Share on other sites

awww :LOL: hyvä että et pyörtyny :awesome:

ei ollu kyl kaukana. varsinkaan tätä mun nälkää kohtaa. viimiset pari tuntii valitellu siskolle fbookissa enkä oo tehny asialle yhtään mitään. tossa vieressä muropaketti, hyvin voisin napsii niitä raakana mutei. liikaa energiaa siihe et yksitellen napsin muroja.

 

Oli pakko tulla ilmasemaan mun arvostus sun avataria kohtaan :awesome: koska Simppa<3

et minkään muun takia sitte :'(

 

mulla on vähä mixed-tunteet grimesia kohtaan :ugh:

Link to comment
Share on other sites

Aww :supersad: tottahan toki :kiss: oon jotenkin ihan hämilläni kun kolossa on elämää :LOL: ja kaikki ihmiset täällä ja aww!

on joo kyl vähä outoo. seki et täällä on joku viis sivuu tullu yön aikana :awesome:

mutjei. ollaan viel elossa.

 

 

en menny pävittelee heti tietojani :shifty::awesome:

edit. HYI KU NOIT ON PALJON :pope:

Link to comment
Share on other sites

on joo kyl vähä outoo. seki et täällä on joku viis sivuu tullu yön aikana :awesome:

mutjei. ollaan viel elossa.

 

 

en menny pävittelee heti tietojani :shifty::awesome:

edit. HYI KU NOIT ON PALJON :pope:

 

Niinpä, hienoo että täällä on taas elämää :awesome: mun pitää vaan opetella taas käymään täällä :LOL:

 

Olisko kellään muutes kiinnostusta mihinkään vanhaan kunnon kolomiittiin/kolopiletykseen tässä kesällä? Aattelin ensin että jos pitäisin jotain läksiäisiä tai jotain ennen kun lähden mutta ehkä kukaan ei halua tänne korpeen tulla niin olisko jollain mitään ideoita? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Niinpä, hienoo että täällä on taas elämää :awesome: mun pitää vaan opetella taas käymään täällä :LOL:

 

Olisko kellään muutes kiinnostusta mihinkään vanhaan kunnon kolomiittiin/kolopiletykseen tässä kesällä? Aattelin ensin että jos pitäisin jotain läksiäisiä tai jotain ennen kun lähden mutta ehkä kukaan ei halua tänne korpeen tulla niin olisko jollain mitään ideoita? :awesome:

 

kolomiitti siis k

Joo joo joo. Ja et sä nyt niiiiiiin korvessa asu!

 

 

JA niin EMPPU käsiteltiin kyl asia. Eli tänne kyllä mahtuuu!!!

 

Soittaapa Pulp myöhään tai tolleenkao fwstareil aina Mut alkaa väsy klo 00.15

Link to comment
Share on other sites

Heli mää oon täällä :supersad: Mutta ainakin musessa nähhään! :awesome: Johon on tietty miljoona vuotta mutta silti.

 

Ja sit mun on pakko kans sanoa et simo. :stongue: <3.

 

Ja ja ja poltin olkapäät tänään niin pahasti että mua itkettää melkein ei ihan mut vähän, ei pysty melkeen olla. Mitä tästä opimme: laita Paljon aurinkorasvaa, vähän sitä ei näköjään riitä tai sit tuo aurinko on vaan niin hc mun raukoille vaaleenpunasille suomalaisille olkapäille. :yesey:

 

edit niin ja hauskaa Seinäjokea ja Provinssia ja Snowpatrolia ja kaikkia ihania kaikille ketkä sinnepäin suuntaavat. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Heli mää oon täällä :supersad: Mutta ainakin musessa nähhään! :awesome: Johon on tietty miljoona vuotta mutta silti.

 

Ja sit mun on pakko kans sanoa et simo. :stongue: <3.

 

Ja ja ja poltin olkapäät tänään niin pahasti että mua itkettää melkein ei ihan mut vähän, ei pysty melkeen olla. Mitä tästä opimme: laita Paljon aurinkorasvaa, vähän sitä ei näköjään riitä tai sit tuo aurinko on vaan niin hc mun raukoille vaaleenpunasille suomalaisille olkapäille. :yesey:

 

edit niin ja hauskaa Seinäjokea ja Provinssia ja Snowpatrolia ja kaikkia ihania kaikille ketkä sinnepäin suuntaavat. :happy:

 

Voi tiiän niin hyvin ton tunteen. Poltin aika pahasti mun kaulan, olkapäät ja yläselän Prahassa ja mun teki mieli itkeä ihan sen takia, että menin ties monennettako kertaa ne polttamaan ja oon ihan varma et saan jonku ihosyövän vielä ennen kuin edes täytän 30 :noey: ja se on aika tuskallista/kiusallista jos iho on niin palanu että se oikein kutisee tai on kivulias :supersad:

Koita hommata jostain kunnon aloe vera -geeliä ja pistä se hetkeksi jääkaappiin ennen kuin levität niin pitäis helpottaa :happy:

 

Kiitoos :happy: luin lehdestä et ne ei oo ollu aiemmin Suomessa, koska kukaan ei oo kysyny niitä aiemmin ja olin aika järkyttyny tästä tiedosta. Jotenkin vähän kummastuttaa, mutta kai se sitten pitää paikkansa

Link to comment
Share on other sites

Voi tiiän niin hyvin ton tunteen. Poltin aika pahasti mun kaulan, olkapäät ja yläselän Prahassa ja mun teki mieli itkeä ihan sen takia, että menin ties monennettako kertaa ne polttamaan ja oon ihan varma et saan jonku ihosyövän vielä ennen kuin edes täytän 30 :noey: ja se on aika tuskallista/kiusallista jos iho on niin palanu että se oikein kutisee tai on kivulias :supersad:

Koita hommata jostain kunnon aloe vera -geeliä ja pistä se hetkeksi jääkaappiin ennen kuin levität niin pitäis helpottaa :happy:

 

Kiitoos :happy: luin lehdestä et ne ei oo ollu aiemmin Suomessa, koska kukaan ei oo kysyny niitä aiemmin ja olin aika järkyttyny tästä tiedosta. Jotenkin vähän kummastuttaa, mutta kai se sitten pitää paikkansa

 

Praha. <3.

 

Kiitos vinkeistä! :happy: Joo, tää on ihan kamalaa ku mä yritän olla varovainen mutku tuolla heppatallilla ni tänäänkään pari tuntia vaan seisoskelin auringossa ni aivan palanut, tietty olis voinut t-paitaa pitää muttaku en halua t-paitarajoja, ne on kyllä jo mutta jos ei niin pahat olis, että vois kesän aikana käyttää myös hihattomia joskus. Ja ku laitoin aurinkorasvaa, se on paskinta! Oon niin monta kertaa naamasta ja kaulasta tänäkesänä palanut että voi hyvänen aika, onneks aina tosi vähän mutta silti. Mutta tuo italian aurinko on kyl oikeesti kova, aivan käsittämättömän kova. Oon nähnyt myös paikallisia palaneita, ettei se oo vaan turistien ongelma. :chuckle: Tosin italialaisten iho on muutenkin vähän tummempi. Mutta kyllä nuokin tuosta rusketukseksi vielä muuttuu. Ja kaikkia kiinnosti tämä romaani mutta tulipahan taas kerrottua. :chuckle:

 

Ja ompa typerää, miksei muka :eek: Ihanat ne, ihanat ihanat. <3.

Link to comment
Share on other sites

MOikka! Joku päivä täs just jottain Kalsariniemi kuvaa katteltiin jossa sinä oli et joooooooooooooooooooooooooo :yesey:

 

Awww ihanaa! Mä jo pelkäsin että ootte unohtanu mut kun en oo pitkiin aikoihin täällä käyny, en edes tiedä miks :erm: Mitäs tänne oikeen kuuluu? :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...