Jump to content

Recommended Posts

lauantai <3

 

näin typerää unta jossa olin ulpun ja assin kanssa jossain ostoskeskuksessa ulkomailla. Ulpulla oli sellaiset conor-kengät. oli oleellista tämä, mutta niistä puhuttiin mun unessa.

mulla oli nenä tukossa ja kahvilassa tilasin tunnin jotain mut en pystynyt puhumaan ku olin niin tukossa ja kaikki kuulosti huonolta,ja sit se teki mulle jonkun kauhean kannnun jotain juomaa, joka oli sit pieni lasi jotain mehua...:yesey:

sitten väärennettiin passeja JA ajokortteja lentokentällä ja yhtäkkiä oltiin jossain eteläeuroopan bussissa.

 

oli hieno uni se.

Link to comment
Share on other sites

lauantai <3

 

näin typerää unta jossa olin ulpun ja assin kanssa jossain ostoskeskuksessa ulkomailla. Ulpulla oli sellaiset conor-kengät. oli oleellista tämä, mutta niistä puhuttiin mun unessa.

mulla oli nenä tukossa ja kahvilassa tilasin tunnin jotain mut en pystynyt puhumaan ku olin niin tukossa ja kaikki kuulosti huonolta,ja sit se teki mulle jonkun kauhean kannnun jotain juomaa, joka oli sit pieni lasi jotain mehua...:yesey:

sitten väärennettiin passeja JA ajokortteja lentokentällä ja yhtäkkiä oltiin jossain eteläeuroopan bussissa.

 

oli hieno uni se.

:chuckle: millaiset conor-kengät, ne sellaiset perus vai ne hienommat?

 

mun

-patrick wolf ep

-smith & burrows levyke

-tallships paita

saapui! :awesome: se paita on kyl ehkä vähän liian iso mut ei se mitään. ja white lies liput myös se toinen ois vielä edelleen vapaana jos joku haluaa kipaista 17.päiväksi lontooseen ja assin seuraksi keikalle. :chuckle::supersad:

 

 

plus miksi mulla on olo niinkun oisin krapulassa.

Link to comment
Share on other sites

OKEI EN KESTÄ

 

DSCN9814.jpg

 

ksgkjdjlöd =DDslfgfgf :awesome::awesome: AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!fgdghfj en ees huomannu tota aluksi se oli tippunut lattialle ja äsken vast katoin et mikä toi on ja aasdgfäghjghfs en kestä. ihanat. :') :') ;')

 

plus tossa paketissa on toi osote mistä se on lähetetty joku normaali osote vaan brightonissa vois mennä vähän stalkkaamaan. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

oh my god.. Hiihhih ihana! :)

 

kirjoitin ihan varmaan kotona koneella viestin muuta siis sellaiset isot tarralenkkarin tapaiset conor kengät.

aaa sellaiset :chuckle: mietn yks päivä miten kätevät ois tarralenkkarit.

 

^ keneltä toi on? :awesome:

 

muuuuuuuuuuuu-tettu! :cool:

 

onnea! :awesome:

 

tota mun lappua jos meinaat se on tall shipseiltä, sellainen pändi joka lämppäsi we are scientistsia viimekesänä. :yesey: tilasin niiltä paidan täs vähänaikaa sit ja tollainen tuli mukana. :happy:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: millaiset conor-kengät, ne sellaiset perus vai ne hienommat?

 

mun

-patrick wolf ep

-smith & burrows levyke

-tallships paita

saapui! :awesome: se paita on kyl ehkä vähän liian iso mut ei se mitään. ja white lies liput myös se toinen ois vielä edelleen vapaana jos joku haluaa kipaista 17.päiväksi lontooseen ja assin seuraksi keikalle. :chuckle::supersad:

 

 

plus miksi mulla on olo niinkun oisin krapulassa.

 

ne sellaiset hassut isot mitä se käyttää :LOL:

 

heh selasin mun tumblrin archieve sivua, se on niin kaunis...fangirling 4evahhh

 

oooh jeaaaaaa kaikesta tavarasta :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Jeih!!! Luulin jo, että joudun jättään p-joulut väliin, mutta sain Tuuraajaan :happy: sen verta kuitenkin suunnitelmat muuttui, että tulenkin junalla ku su pitää ehtiä töihin.

 

Mutta ihan sama ku pääsen kuitenkin ja jeih :dance: ja Liina, huomenna maksan oikeesti sen lipun ku ostan junaliput.. Unohdin viimeksi :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

OKEI EN KESTÄ

 

DSCN9814.jpg

 

ksgkjdjlöd =DDslfgfgf :awesome::awesome: AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!fgdghfj en ees huomannu tota aluksi se oli tippunut lattialle ja äsken vast katoin et mikä toi on ja aasdgfäghjghfs en kestä. ihanat. :') :') ;')

 

plus tossa paketissa on toi osote mistä se on lähetetty joku normaali osote vaan brightonissa vois mennä vähän stalkkaamaan. :chuckle:

 

Oijoi, on pikkasen makia!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeih!!! Luulin jo, että joudun jättään p-joulut väliin, mutta sain Tuuraajaan :happy: sen verta kuitenkin suunnitelmat muuttui, että tulenkin junalla ku su pitää ehtiä töihin.

 

Mutta ihan sama ku pääsen kuitenkin ja jeih :dance: ja Liina, huomenna maksan oikeesti sen lipun ku ostan junaliput.. Unohdin viimeksi :facepalm:

 

Jee! :awesome::dance: Ja ei sillä oo kiire, maksa vaikka sit kun oot täällä! :happy:

Link to comment
Share on other sites

en osaa nyt quotata mitä piti mut :( dr martensien kalleudelle.]

 

näin joulun kunniaks <3

 

mä haluan kans joulu-teemaisen kuvakkeen, mut enjaksa etsiä tai tehdä

Aww kun Dirty Dancing on niin ihana! :happy:

 

Mua ahdistaa ne huomiset pikkujoulut kun ei musta oo mihinkään sellaseen sellaseen.

 

mihin liinuskasta ei ole?

 

 

missasin jarvikset :supersad: mut oli ihan kiva tehdä ruokaa ja kaverisosialisoida ja katsoa leffaaa..vaikkakin leffa oli burlesque niin lol mut kyl se viihteenä meni..

 

ja huomen töitä ja sit on itsenäisyyspäivä = vapaata ja patrick wolf :awesome:

Link to comment
Share on other sites

mihin liinuskasta ei ole?

 

No sellaseen kun se on tuon hienomman työporukan pikkujoulu ja kaikilla on rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä ja pikkumustia ja äääää mua vaan ahdistaa kun en osaa pukeutua ja laittautua ja eikä oo hienoja vaatteita enkä ainakaan osaa käyttäytyä enkä olla Aikuinen ja äääääääääääääääääääääääääää. No mut ihan sama.

 

Nukkumaan voisin mennä, huomenna on viidestoista päivä töitä, joka tarkoittaa sitä että se on myös viimeinen ja sitten on Koko_nainen_ Vapaa_päivä_!1!1 :awesome:

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

No sellaseen kun se on tuon hienomman työporukan pikkujoulu ja kaikilla on rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä ja pikkumustia ja äääää mua vaan ahdistaa kun en osaa pukeutua ja laittautua ja eikä oo hienoja vaatteita enkä ainakaan osaa käyttäytyä enkä olla Aikuinen ja äääääääääääääääääääääääääää. No mut ihan sama.

 

Nukkumaan voisin mennä, huomenna on viidestoista päivä töitä, joka tarkoittaa sitä että se on myös viimeinen ja sitten on Koko_nainen_ Vapaa_päivä_!1!1 :awesome:

 

Öitä. :kiss:

 

:kiss: hyvin se menee ja onneksi ei oo rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä.

ja osaat varmasti käyttäytyä ku oot ihana ja soasiaalinen ja :happy: kiva. et sama se mitä on päällä ja pidät sitten vaan kivaa miten sit pidätkin :yesey:

 

Öitä :kiss:

 

pitäisi itsekkin mennä nukkumaan mut en nyt osaaa jotenki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...