Jump to content

Recommended Posts

huh olipa peloittavat muutama tunti kun internetti katosi ja olin jo rupeemassa tekemään jotain Järkevää ja Hyödyllistä! :pope: onneksi tsekkasin.

 

noh huhuh hyvä ettet kokonaan kuitenkaan sellaisille harharetkille eksynyt :eek:

 

 

mut äh pöh nukkumaan vosi ja pitäis jo men

Link to comment
Share on other sites

hyvää synttäriä vappu! :party::party::kiss:

 

 

Ja Vapulle onnea! :party::awesome::dance:

 

Hyväää synttäriä vapulle :party: !!!

 

 

Kiitokset onnitteluista :happy::kiss:

 

Täällä sataa lunta oikein ihanasti leijaillen, mutta sitä tulee palijo!! Toivottavasti tuo ois nyt semmoinen joka vähän aikaa hengaiskin tuossa maassa :yesey: Piti tossa aiemmin karata kotoa ku tekivät palotarkastuksia ja mä en halunnu päästää niitä tänne :LOL:

 

:LOL: tuo photoshopattu nme:n otsikko, että muse hajoo.. vaikkakin myönnän, että taisin pidättää hengitystä ku skrollailin kommentteja :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:awesome:

mitäs liinuskaaaaaa?

 

 

tylsäääää, ja voisi vaikka mennä nukkumaan. Miten muuten ne junaliput s-joelle kaikki, mihin junaan tähdätään? ja kaiki ne jotka ei tuu junalla niin pitäisi varmaan sopia joku aika, laitoin nyt tännekin kun en ollut varma viestin tavoittavuudesta muuten

Link to comment
Share on other sites

mitäs liinuskaaaaaa?

 

 

tylsäääää, ja voisi vaikka mennä nukkumaan. Miten muuten ne junaliput s-joelle kaikki, mihin junaan tähdätään? ja kaiki ne jotka ei tuu junalla niin pitäisi varmaan sopia joku aika, laitoin nyt tännekin kun en ollut varma viestin tavoittavuudesta muuten

 

Ei mitään! Väsyttää niin et voisin mennä nuq mut en millään malttais kun huomenna saa kerrankin nukkua pidempään vaikka aattelinkin aamulla tehdä _asioita_ sellasia vaikka siivota ja pestä pyykkiä. Mutta silti :awesome:

 

Ja joo kukaan ei käy kinkussa lukemassa vaikka sielä on vaivalla tehty oleellinen äänestyskin :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ei mitään! Väsyttää niin et voisin mennä nuq mut en millään malttais kun huomenna saa kerrankin nukkua pidempään vaikka aattelinkin aamulla tehdä _asioita_ sellasia vaikka siivota ja pestä pyykkiä. Mutta silti :awesome:

 

Ja joo kukaan ei käy kinkussa lukemassa vaikka sielä on vaivalla tehty oleellinen äänestyskin :chuckle:

 

awwwwwwwww muakin vähä väsyttää ja pitäisiki nukkua ku huomenna on klo 8-22 taas kerran töitä :noey: et niin

 

noh vaivalla ja oleellinen molemmat niin kovin totta olevia asioita :yesey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

awwwwwwwww muakin vähä väsyttää ja pitäisiki nukkua ku huomenna on klo 8-22 taas kerran töitä :noey: et niin

 

noh vaivalla ja oleellinen molemmat niin kovin totta olevia asioita :yesey::chuckle:

 

Oho mikä päivä. :noey: Mut tsemppiä siihen. :kiss: Ja öitä jos menet, mä poistun katsomaan elokuvaa. :happy:

 

Ja :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mitäs liinuskaaaaaa?

 

 

tylsäääää, ja voisi vaikka mennä nukkumaan. Miten muuten ne junaliput s-joelle kaikki, mihin junaan tähdätään? ja kaiki ne jotka ei tuu junalla niin pitäisi varmaan sopia joku aika, laitoin nyt tännekin kun en ollut varma viestin tavoittavuudesta muuten

 

Mä kans laitan tänne :LOL: elikkäs mä en tiiä viel tarkasti, että moneltako lähden lauantaina tuleen.. jos ollaan ed yö töissä niin sit pitää kai vähän koittaa nukkuakkin :chuckle: Mulla ei muuten oo kenenkään numeroita ku vaihtu toi puhelin, joten voisitte halukkaat laittaa niitä vaikka tonne kinkkuun :yesey:

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=8457 tää on ehkä paras asia mitä oon kattonu vähään aikaan :LOL::LOL: anteexi jos loukkaan jotakuta lolhyniöillä tämän asian yhteydessä. mut mua koomistuttaa vähäc kun ihmiset ottaa raamatun niin Kirjaimellisesti ja kun sitä on tässä vuosien varrella käännetty varmaa tsiljoona kertaa niin monelle kielelle ja joo. :yesey: tuli mieleen monta viisastakin argumenttia äske mut unohtu.

 

miksen menisi nukkumaan.

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=8457 tää on ehkä paras asia mitä oon kattonu vähään aikaan :LOL::LOL: anteexi jos loukkaan jotakuta lolhyniöillä tämän asian yhteydessä. mut mua koomistuttaa vähäc kun ihmiset ottaa raamatun niin Kirjaimellisesti ja kun sitä on tässä vuosien varrella käännetty varmaa tsiljoona kertaa niin monelle kielelle ja joo. :yesey: tuli mieleen monta viisastakin argumenttia äske mut unohtu.

 

miksen menisi nukkumaan.

 

Argh tahon kattoo, miksi oi miksi ei läppäri suostu nyt pyörittään tota :chuckle:

 

 

SUVIIII. Ootko miettiny sitä pikkujoulujuttua?? Kun mentäiskin autolla nyt sitten, niin ootkohan vielä tulossa? Kyytiin voi hypätä mistä vaan Iittala-Tampere -välillä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

LOL VAPPU MITSPOSTASIT KU SAIT VAROTUKJSEN!?!??!?!? :LOL::LOL::LOL:

 

/caps

 

noh niinp.

 

 

h suvi ku et oo tulossa..

ja h emppukin ku ei oooo

ja kaikki jotka ei oo syystjos toisesta

 

ostin suklaakalenterin liian myn ja sit oli vaan pahaa suklaata sistirumia, mut ositn silti...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...