Jump to content

Recommended Posts

Auts, toi Sleeping Sun ei ainakaan kuulosta hyvältä :noey: toivottavasti ne vetää Mountainsin vähän paremmin ja ilman tuota naista

 

Joo :noey: Tuo kuulosti hyvältä noissa harjoituksissa mut musta tuntu että tuota tyttöä jännitti niin et tuo vibra oli ihan hallitonta välillä ja vireyskään ei oikeen pysynyt. Mutta Jussi on silti ihana. <3.

Link to comment
Share on other sites

työpaikan pikkujoulut takanapäin ja mussutan nyt tuota suklaalevyä minkä sain nomnom...

mut jooh työpaikkakunnan paikallinen räkälä pitopaikkana ...:awesome:

noh oli ainakin ruokaaa ja jooo

 

huomen pitäisi mennä katsoo twilight kaverin kanssa et ai että ku o tasokas viikonloppu :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Onnee :awesome::party::party: koska muutat?

 

Minä kanssa kovasti etin jotain luukkua itelleni :happy:

ööö 1.12. eli torstaina (:eek:) haetaan avaimet helsingistä (:) jei!) ja niin varmaan, ens vknloppuna sitte :stunned::awesome: saas nähä kuolenko nälkään!

 

onnee! mulle se oli ihan kauheeta, mutta sä ootki pari vuotta mua vanhempi ni sulla ei tuu sitä "LIIAN NUORI! *käännyttää ovella/puhelimessa pois*" :noey:

 

ja kfsökf, kyllä mä niihin pikkujouluihin haluan :'( hmm, paljokoha junaliput maksaa :shifty: ehkä katon niitä sitte ku oon maksanu vuokran+vuokratakuun+sohvan=pennitön. no en, mutta melkeen, no en oikeestaan :chuckle:

 

teinitytön kasvatusopas, kaudet 1-3 100% jeesh! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

aaw lily allen synnytti eilen/viime yönä :happy: <3 oon niin onnellinen hänen puolestaan.

 

että niiih http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201112614826434_ul.shtml !

N'aaaaawww!

 

...mulla yks mua vuoden vanhempi "kaveri" jolle en oikeestaa oo puhunu kielimatkan -08 jälkee mut nii, se sai lapsen ja en ees tienny että se oli raskaana ja omagaaaawd MILLAI tai siis ennenkaikkee MIKS! tein tehokast facebookstalkkia ja se isukkiki on joku nygård/raptori/jackassfani wowittaja :):) SECRETLY JUDGING. uuuu ja bb-fani! Joko se on tosi nuori tuolta ei näy, tai sit se on vanha ja musta vähemmästäki pitäis evätä lisääntymisoikeudet. ja yks iha raumakaveri meni kihloihi, iha tosissaa

 

mitä tapahtuuuuuuu

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Ja toiseks onnee asunnosta! :awesome:

 

Mun osallistumine pikkujouluihi on vielä vähä huteralla pohjalla koska velkaa yhä yli satanen eikä mulla oo talvitakkia mistä ei puuttuis nappeja/tulis täytteet ulos kainaloista mut kattellaa. :supersad: Ja se etten tiä onks joku karmailu mun ykkösaktiviteetti, ja pmmpjuna tais mennä jo plus ei se kyllä kiinnostaiskaa ja sit yksin oisin jossai :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mitä tekee vakavuusinsinööri?

 

onko sellainen muka olemassa :chuckle:

 

 

huomentapäiväääääääääääääääääääää!! en tiedä miten heräsin klo 9 ku menin kahden jälkeen nukkumaaan

 

ja mä tykkään jackassista ...liittyy kovin tossa edellä olevaan mut siis niin :yesey:

 

siivoisiko joku mun puolesta pliiiis.

Link to comment
Share on other sites

onko sellainen muka olemassa :chuckle:

 

 

huomentapäiväääääääääääääääääääää!! en tiedä miten heräsin klo 9 ku menin kahden jälkeen nukkumaaan

 

ja mä tykkään jackassista ...liittyy kovin tossa edellä olevaan mut siis niin :yesey:

 

siivoisiko joku mun puolesta pliiiis.

nii mäki :shifty: muttaku nuo kaikki yhdessä ja joooooooo. oon vaa ite kovin kriittinen :chuckle:

 

ja raumalle ainaki haetaan kovasti tuommoisia ni kai se sitten on iha legit ammattinimike

Link to comment
Share on other sites

nii mäki :shifty: muttaku nuo kaikki yhdessä ja joooooooo. oon vaa ite kovin kriittinen :chuckle:

 

ja raumalle ainaki haetaan kovasti tuommoisia ni kai se sitten on iha legit ammattinimike

 

noh mut joooo ei kovin älykkyyttä huokuva combo /snobi

 

noh jos se ei suosittele jotian vakavuus paranuksia olen pettynyt :chuckle:

 

Miksei post ole auki lauantaina :noey:

Link to comment
Share on other sites

ööö 1.12. eli torstaina (:eek:) haetaan avaimet helsingistä (:) jei!) ja niin varmaan, ens vknloppuna sitte :stunned ::awesome : saas nähä kuolenko nälkään!

 

onnee! mulle se oli ihan kauheeta, mutta sä ootki pari vuotta mua vanhempi ni sulla ei tuu sitä "LIIAN NUORI! *käännyttää ovella/puhelimessa pois*" :noey:

 

ja kfsökf, kyllä mä niihin pikkujouluihin haluan :'( hmm, paljokoha junaliput maksaa :shifty: ehkä katon niitä sitte ku oon maksanu vuokran+vuokratakuun+sohvan=pennitön. no en, mutta melkeen, no en oikeestaan :chuckle:

 

teinitytön kasvatusopas, kaudet 1-3 100% jeesh! :awesome:

 

Ooh niin pian! :awesome:

 

No niin mä löysinkin yhden asunnon mutta siinä on tyhmästi esittely tiistaina viideltä jollon mä oon töissä :supersad: mitenköhän sumplisin tän :shifty: ja sitten laitoin joku pari-kolme viikkoo sitten hakemuksen semmoseen työssäkäyville nuorille tarkotettuun asuntohommeliin että saa nähä :happy: siellä saattaa olla pitkö jono kyllä.

 

Tulisit :supersad: katoin pari päivää sitten että ainakin täältä iittalasta maksaa joku 26 euroo suunta että sieltä teiltä asti sitten vähäsen enemmän tietty.

 

Mitä tekee vakavuusinsinööri?

 

Jaa-a :chuckle:

 

 

Omg kokeilin just päälle semmosia housuja mitkä ei menny edes kiinni elokuussa ja nyt ne meni ihan helposti :awesome: en oo niitä edes ikinä käyttäny kun ne oli semmonen "kyllä mä näihin vielä mahdun" -ostos :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

http://www.ianbrodiephoto.net/Image-of-the-Day/Image-of-the-Day/12084175_SdSmvM#1576896545_Th4wLMb-XL-LB

 

Äääää miten missään voi olla noin kaunista :supersad: mä haluun Uuteen-Seelantiin niinku nyt heti :'( sisuskaluja oikein vääntää, kun ajattelen kuinka paljon sinne meneminen maksaa ja ettei mulla oo niin paljoa rahaa ja joudun ehkä odottamaan monta vuotta ennen ku mulla on mahollisuus mennä sinne, kun pitäis saada jotain töitä. Enkä haluaisi mennä vain käymään vaan oikeasti elämään sinne. Ja mua ahistaa kun en tiiä millaista työtä haluaisin tehdä tai mihin päädyn työskentelemään ja jotenkin kaikki on nyt niin aaaargh... ahdistavaa

Ja mua jännittää Leville meno ihan kamalasti, kun huomenna lähdetään sinne työharjoitteluun. Vaikka toisaalta se on tosi kivaa kun pääsee tekemään oikeita töitä ja suurin osa sen safariyrityksen asiakkaista on brittejä ainakin nyt joulukuussa. Mut silti... Tai just siks se on pelottavaa, kun pitää puhua englantia koko ajan ja ne on ilmeisesti aika hektisiä ja/tai pitkiä päiviä.

 

Mut elämä on.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1FHEn8rJ4Vw

 

on muuten hyvä levy ja bändi :yesey:

Link to comment
Share on other sites

http://www.ianbrodiephoto.net/Image-of-the-Day/Image-of-the-Day/12084175_SdSmvM#1576896545_Th4wLMb-XL-LB

 

Äääää miten missään voi olla noin kaunista :supersad: mä haluun Uuteen-Seelantiin niinku nyt heti :'( sisuskaluja oikein vääntää, kun ajattelen kuinka paljon sinne meneminen maksaa ja ettei mulla oo niin paljoa rahaa ja joudun ehkä odottamaan monta vuotta ennen ku mulla on mahollisuus mennä sinne, kun pitäis saada jotain töitä. Enkä haluaisi mennä vain käymään vaan oikeasti elämään sinne. Ja mua ahistaa kun en tiiä millaista työtä haluaisin tehdä tai mihin päädyn työskentelemään ja jotenkin kaikki on nyt niin aaaargh... ahdistavaa

Ja mua jännittää Leville meno ihan kamalasti, kun huomenna lähdetään sinne työharjoitteluun. Vaikka toisaalta se on tosi kivaa kun pääsee tekemään oikeita töitä ja suurin osa sen safariyrityksen asiakkaista on brittejä ainakin nyt joulukuussa. Mut silti... Tai just siks se on pelottavaa, kun pitää puhua englantia koko ajan ja ne on ilmeisesti aika hektisiä ja/tai pitkiä päiviä.

 

Mut elämä on.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1FHEn8rJ4Vw

 

on muuten hyvä levy ja bändi :yesey:

 

Uusi-Seelanti on niin kaunis kyllä :happy:

 

Ja ooh tsemppiä Leville! Varmasti jännää mutta hyvin se menee! :awesome::yesey:

 

oumaigaad mulla on nyt 101 jaksoa muumilaakson tarinoita ladattuna HAPPY TIMES AHEAD!!! :awesome:

 

:awesome::awesome:

 

 

Huomenta :awesome: lähen tallille paistaan makkaraa nälkäsille hevosihmisille :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Lunta! :awesome: Tuo matka mitä pyöräilin töistä kotiin ni olin ihan litimärkä kun se oli sellasta loskapaskaa mut aika aws silti jos sitä nyt ei ihan hirveesti tuu kun jotenkin niin paljon kivemman ja valoisamman näköistä!

 

Ja Vapulle onnea! :party::awesome::dance:

Link to comment
Share on other sites

Onko musta tullut vanha kun aloin miettiä mitä levyjä on tullut tänä vuonna joista oisn ollut TOSI innoissani ja en muista mitään.....:erm: en muista kyl ees yhtään tän vuoden levyä jonka oisin hankkinut. Pakkohan niit on olla...mut ...:supersad:

 

ja siis koska KAIKKIA kiinostaa niin keksinpä bright eyesin uusimman nyt ainaki ja tulihan white liesilta ja interpoliltakin levy..jah noh strokesiltakin. et niin.

edit2 paitsi se interpol levy julkaistiin jo 2010 et jooo

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...