Jump to content

Recommended Posts

noh mihin sitä on tuhlattu? :awesome:

 

kaikkeen turhaan. Ruokaan, hiuskoristeihin, joulupalloihin, hippiteehen, levyihin, "ruokaan" eli juustoihin, pipareihin, suklaaseen.

 

Et joo.

Oksettaa vähän kaikki syöminen. Mut joo. Ja tekis mieli vaateshoppail mut ei muita kiinnostanutt niin joo.

Link to comment
Share on other sites

kaikkeen turhaan. Ruokaan, hiuskoristeihin, joulupalloihin, hippiteehen, levyihin, "ruokaan" eli juustoihin, pipareihin, suklaaseen.

 

Et joo.

Oksettaa vähän kaikki syöminen. Mut joo. Ja tekis mieli vaateshoppail mut ei muita kiinnostanutt niin joo.

 

no mut ei se ole turhaa. :yesey: ruoka varsinkaan. :yesey:

 

 

 

omnomnom aarrearkkupussi. miksi avasin kun piti säästää jouluun noi asiat.

Link to comment
Share on other sites

okei mun ikkunalauta lainehtii kun ei ole eristeitä ja sisällä on kuuma ja ulkona on kylmä ja kosteus tiivistyy tänne ja joo. :thumbsup:

 

kuulostaapa ihanalta! :noey:

 

 

join aamukahvia parvekkeella lämmittimen alla, ei ollut erityisen lämmin jaloista mut silti <3 ja kun kaikki nuo ...laituri, kävelysysteemit joen rannassa on ihan huurteessa ja niin hiljaista ja <3

lol.

 

ihan säiköhdin ku last.fm:stä loppus subscriber-tilaus ja oli mainoksia se sivu täynnä...hyi...

Link to comment
Share on other sites

eniten ootan sitä että ku saan oman asunnon, et pääsen "masentumaan" ja ikävystymään ja vaan olemaan. ei mitään kellonaikoja että millon on ruoka, tms. saa vaan olla ja töllätä tellua.. ja tästä sitten kysymykseenkin, mitä kaikkii hienoi sarjoi on lopetettu, mitä voisin latailla valmiiks sit tulevaisuuden varalle, nyt on jo nämä: six feet under, veronica mars, sex and the city, the fresh prince of bel-air, the sopranos.

 

lissää mitään? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ok, will start on christian gangsta rap jazz odyssey, some ambient rebellious dubstep and face melting metal flamenco cowboy psychedelia.

 

voi Matt :LOL: Muse + dubstep = ut oh

 

 

eniten ootan sitä että ku saan oman asunnon, et pääsen "masentumaan" ja ikävystymään ja vaan olemaan. ei mitään kellonaikoja että millon on ruoka, tms. saa vaan olla ja töllätä tellua.. ja tästä sitten kysymykseenkin, mitä kaikkii hienoi sarjoi on lopetettu, mitä voisin latailla valmiiks sit tulevaisuuden varalle, nyt on jo nämä: six feet under, veronica mars, sex and the city, the fresh prince of bel-air, the sopranos.

 

lissää mitään? :chuckle:

 

en oo ees ajatellu asiaa noin, mutta joo onhan se ihan jees kun saa vaan olla :awesome: Toisaalta tässä laiskistuu ihan kauheesti :chuckle:

 

ömmm.. Prison Break? 24? vai onko se ees vielä loppunu? :chuckle: pitäis kyllä joskus kattoa O.C:n ykköskausi

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

voi Matt :LOL: Muse + dubstep = ut oh

 

 

 

 

en oo ees ajatellu asiaa noin, mutta joo onhan se ihan jees kun saa vaan olla :awesome: Toisaalta tässä laiskistuu ihan kauheesti :chuckle:

 

ömmm.. Prison Break? 24? vai onko se ees vielä loppunu? :chuckle: pitäis kyllä joskus kattoa O.C:n ykköskausi

:awesome: mä niin kyllästyin PB:hen ekan kauden jälkeen sillon, mutta varmaan vois kyllä kokeilla kattoo loputki kaudet. ja 24:stä oon just tänä vuonna kattonu kaikki kaudet. ja o.c.:sta kanssa :chuckle:

mut keksin, teinitytön kasvatusopas! wuhuuu!

Link to comment
Share on other sites

voi helvetin vittu toi friendly firesin keikka lauantaina on vast puoliltaöin. :stunned: ovet aukee vast yheksält ja pari lämppärii siinä ja joo ja sit se loppuu joskus yks kolkyt miten vitus pääsen brixtonista hengissä kotia tohon aikaan yöstä. :facepalm:

plus en jaksa niin myöhään. :'(

Link to comment
Share on other sites

voi helvetin vittu toi friendly firesin keikka lauantaina on vast puoliltaöin. :stunned: ovet aukee vast yheksält ja pari lämppärii siinä ja joo ja sit se loppuu joskus yks kolkyt miten vitus pääsen brixtonista hengissä kotia tohon aikaan yöstä. :facepalm:

plus en jaksa niin myöhään. :'(

 

:supersad:

noh onpa iltainen/öinen keikka .... paitsi kai sit kaikki biletyskeikkailijat tykkää tai en tie

 

ei auttavaista: teleportti oisi nin hyvä ku voisi nukkua vaik päikkärit ja sit vaan transportata itsensä sinne...niin ei auttavaista.

 

mun työkoneen näppiksen alla oli koulut kärpänen ...en halua aatella kauan se o hengannut siel kuoleena...:noey:

Link to comment
Share on other sites

:supersad:

noh onpa iltainen/öinen keikka .... paitsi kai sit kaikki biletyskeikkailijat tykkää tai en tie

 

ei auttavaista: teleportti oisi nin hyvä ku voisi nukkua vaik päikkärit ja sit vaan transportata itsensä sinne...niin ei auttavaista.

 

mun työkoneen näppiksen alla oli koulut kärpänen ...en halua aatella kauan se o hengannut siel kuoleena...:noey:

 

no hyi :noey:

 

 

must kyl tuntuu et pitää jättää toi väliin sit. :supersad: tai ei sil myöhäsyydellä ois niin väliä koska valvon siihen aikaan kuitenkin mut en jaksa missään konetta ja oma sänkyä kauempana mielelllään olla PLUS mua ahistaa lauantaiyönä kaikkien ghettojen läpi bussilla. :facepalm: vittu miksen aikasemmin tajunnu vaiks tossaha lipussakin lukee et doors 21:00

Link to comment
Share on other sites

 

kiva ku mun kämppis toi niitten koiran tänne kämpälle täks viikoks.. tai no on se ihan kiva koira mut en kyllä yhtään tykkää ku nytki se mun kämppis lähti jonneki hevosia katteleen ja jätti ton koiran tänne ja äskön ku palasin kirpparilta ni naapuri tuli valittaan et toi koira on haukkunu tääl koko tunnin :facepalm: että kiva kiva :):):) ja se joutuu oleen tää joka päivä ainaki 4 tuntii yksin et toivon vaan ettei se oo silloin koko aikaa haukkunu :noey: en kyllä oikeesti tajuu et mitä järkee oli raahata niitten koiran tänne ku ei se oo tottunu oleen missään kerrostalos ja yksin. ja toi on sentään vaan jackrusselinterrieri ja parin viikon päästä toi kämppis meinaa tuoda tänne jonku ajokoiran ja jonku toisen vähä isomman koiran ni mitähän siitä silloin tulee.. ja ne ei varsinkaan oo tottunu missään kerrostalos olemaan vaan maatilalla eli onko mitään järkee tuoda niitä tänne? no ei oo...

 

niin ja toi koira on vissiin täällä lauantaihin asti :):):):):)

 

Link to comment
Share on other sites

no hyi :noey:

 

 

must kyl tuntuu et pitää jättää toi väliin sit. :supersad: tai ei sil myöhäsyydellä ois niin väliä koska valvon siihen aikaan kuitenkin mut en jaksa missään konetta ja oma sänkyä kauempana mielelllään olla PLUS mua ahistaa lauantaiyönä kaikkien ghettojen läpi bussilla. :facepalm: vittu miksen aikasemmin tajunnu vaiks tossaha lipussakin lukee et doors 21:00

 

noh höööh mut ymmärrön kyl tuon bussimatkustus tms pointit mut öh silti

kiva ku mun kämppis toi niitten koiran tänne kämpälle täks viikoks.. tai no on se ihan kiva koira mut en kyllä yhtään tykkää ku nytki se mun kämppis lähti jonneki hevosia katteleen ja jätti ton koiran tänne ja äskön ku palasin kirpparilta ni naapuri tuli valittaan et toi koira on haukkunu tääl koko tunnin :facepalm: että kiva kiva :) ja se joutuu oleen tää joka päivä ainaki 4 tuntii yksin et toivon vaan ettei se oo silloin koko aikaa haukkunu :noey: en kyllä oikeesti tajuu et mitä järkee oli raahata niitten koiran tänne ku ei se oo tottunu oleen missään kerrostalos ja yksin. ja toi on sentään vaan jackrusselinterrieri ja parin viikon päästä toi kämppis meinaa tuoda tänne jonku ajokoiran ja jonku toisen vähä isomman koiran ni mitähän siitä silloin tulee.. ja ne ei varsinkaan oo tottunu missään kerrostalos olemaan vaan maatilalla eli onko mitään järkee tuoda niitä tänne? no ei oo...

 

niin ja toi koira on vissiin täällä lauantaihin asti :):):):):)

 

mitä hitttooooooooooooooooooo ei mitenkään viksuinta käytöstä olleskaan :noey: :noey:

 

 

 

 

 

blöh onneks kello o jo noin pal ei tartte enää stressata et tekisi tänään jtn :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Oon koko ajan luullu ettei mulla oo tullut niitveropapruja ja oon ollut ihan et no mistmnyt tied ettpaljnoko saan veronpalautusta vai pitkmun maksaa. Mietin jo et pakko soittaa sinne ettmitt tlanen on, ti penko porukoilla paperit li ettonko se siellja olin ihan varma etten oo ikinnnytkn sit Sit kaveri k ken ja sanoin sille etten tiedmissse on ja se sano et kyl se on sulle tullut ja sanoin et oho niimponkin se on ts pianon pllollut koko ajan. Miten voi olla nn lahop! Ei tarvinut edes ettikun siinse oli ihan nyvl ollut koko ajan, turhaa angstannut lol. Haha. Nojoo, tulipa nyt ken sellanen tieto et saan viikonpstkakssataa ja ihan kiva koska en ollut tosiaan yhtn varautunut sellaiseen. Lol.

 

Ei mulla muuta. Mitteille? :happy:

Link to comment
Share on other sites

en tiedmiten totta non mut tossa lukee ainaki et tositarinoita ja en oo pitkn aikaan itkeny ja nauranu nn paljo. :LOL::LOL::LOL::LOL:

 

 

Tositarinoita, jotka on poimittu Pirkka-lehden kysymyspalstalta:

 

- Yksi juttu, jota en ole koskaan ymmtyt, ovat liharuoat. Kaupoissa ja mainoksissa liha on punaista, mutta lautasella ruskeaa.

 

Ratkaisu: Naudan, sian ja lampaan lihan vi muuttuu kypsennettss Raaka liha on punaista, kypsruskeaa. Broilerin ja vaalean kalan liha muuttuu vaaleanlikuultavasta luonnonvalkoiseksi.

 

- Hyv ettlehdessoli yksityiskohtaisesti selitetty liivatteen ktt Olen aikaisemminkin yrittyt tehdhyytelt mutta ne eiv koskaan hyytyneet. Nyt tied, ettliivatteiden liotuksen jkeen ruokaan lisn liivatteet eiksitliotusvett

 

- Monissa resepteissneuvotaan ruskistamaan voi pkinruskeaksi. Mutta minulla voi aina ennt sulaa pannulle.

 

Ratkaisu: Sulaminen kuuluu asiaan. Voin ruskistaminen on juuri sit ettvoi paistinpannulla tai kasarissa sulatetaan ja annetaan kuumentua, kunnes vi on pkinruskea.

 

- Pitsi taas ostaa uusia pannulappuja. Non taas ihan liasta kankeita.

 

Ratkaisu: Pannulappuja voidaan pest Tehdasvalmisteisissa, tikkikankaasta valmistetuissa pannukintaissa ja -lapuissa on usein mukana pesuohjekin. Itsevirkatut tai -neulotut pannulaput voi pestkin haaleassa vedess(pesupulverin kanssa).

 

- Minin kokkaisin mielelli, mutta kun en oikein tajua reseptej Kun ohjeessa sanotaan, ettvoidellaan vuoka, niin kummalta puolelta se oikein voidellaan?

 

Ratkaisu: Vuoka voidellaan sisuolelta. Rasvalla voiteleminen est sen, ettei ruoka tartu liiaksi vuokaan kiinni. (!)

 

- Yst antoi omasta mielestn helppotekoisen kaurakeksien ohjeen Leipominen tyssi heti siihen, etten ltyt kaupasta ohjeessa vaadittavia kauraryynej

 

Ratkaisu: Kauraryyni on kansanomainen sanonta kaurahiutaleista. Etsi seuraavan kerran pakettia, jossa lukee kaurahiutaleita tai kaurasuurimoita.

 

- Monissa leivontaohjeissa neuvotaan, ettkohoamista voi nopeuttaa laittamalla taikinan nousemaan lpimn veteen. Se on vain niin kovin hankalaa.

 

Ratkaisu: Lpimn veteen asetetaan koko taikinakulho, jossa taikina on tehty. Taikinaa ei kaadeta veteen ilman astiaa.

 

- Annoimme sukulaiselle lahjaksi kahvinkeittimen ja kysyimme myemmin, onko se toiminut hyvin. - En osaa vielsanoa, minulla on niin harvoin ktt kymmenelle kupilliselle.

 

Ratkaisu: Keittimellei tarvitse valmistaa enimmsmr kahvia. Pienempikin kuppimronnistuu hyvin.

 

- Suomessa on paljon meitsipuliallergikkoja. Miksi les kaikissa ruokaohjeissa on silti sipulia?

 

Ratkaisu: Sipulin voi jt pois, tai korvata sen jollain muulla mausteella. Sipuli ei vaikuta ruoan rakenteeseen, ellei kyseessole erityinen sipuliruoka kuten sipulikeitto tai ttetyt sipulit.

 

- Onkohan tslusikkaleipien reseptissjoku vika, kun taikinan mrtuntuu niin suurelta? Minulla on ihan normaali mrlusikoita, mutta taikinaa ei ole mennyt kuin kolmannes ja kaikki lusikat on jo ktetty.

 

Ratkaisu: Lusikka on vain muotti. Pikkuleipaikina painetaan lusikan pesn ja kaapaistaan sitten pois lusikasta pellille. Yksi lusikka riitt.

Link to comment
Share on other sites

trololol "ylpeä" 19,5 m2 vuokra-asunnon vuokralainen :chuckle:

Onneksi olkoon!

ja :chuckle: nuo kaikki kysymykset..kun vaan LOLOLOLOL!

 

 

vaatetus klfjalfjsafl ongelma mut jooo ei se mittäää

 

edit 600 markkaa kuulostaa kyl aika reippaalta hinnalta :eek:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

meillä oli tuolla terveyskeskusasiassa sellainen kone että siihen kun meni niin se mittasi pituuden ja painon ja verenpaineen. :yesey: kaikkea sitä. (sen mukaan olin 171 pitkä! :eek: oon vähän kasvanu. vaikka en tajua miten se muka sen mittasi mut ehkä siin oli jotku sensorit.) ja siitä sai tommosen tiketin missä on nyt pituudet ja painot ja pelit monessa yksiköss kyllä on kätevää. :yesey:

 

 

on kivaa postata kun sivu on vaihtunu. :yesey:

 

 

 

mulla on myös yliemotionaalinen olo koska ihan kauhee päivä ja sit queenia ja freddie mercurya jokapaikas :'(:'(

 

 

~the coolest stories eva~ bro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...