Jump to content

Recommended Posts

mä en oo tienny et Cydonia sijaitsee Marsissa :eek:

kaikkea sitä tunneilla oppii. eli ei mitään hyödyllistä tietoa :LOL:

 

ihana kun voi vielä ajoittain tuntea ittensä ihan Muse-n00biksi

 

hih awwwwwwwwwwwwwwww!!

alkaa vähä vaikuttaa että en välttämättä pääse pikkujouluihin.................

 

fuuuu-

 

kui nyt niin :supersad:

 

määää haluan kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansssssssss

http://www.doctorwhogear.co.uk/Life_Size_Cardboard_Cut_Out_-_The_Master.htm

afköshgöhgasdf

 

mitäköhä kaikkea mun pitäis tuolta ylipäätää tilailla ku "tarviin" mun penkkariasuun :yesey: dalek-ilmapallojaki löytyis. squeee!

omg pahvi-master :eek:

ja ja ja omg tarvitsen KAIKEN!

dalek-ilmanraikastin :yesey:

dalek-naamari

tardis leikkiteltta

tarvitsen tarvitsen tarivten :yesey:

 

blööööööööööööööh selkäkipu

awwwwwwww ku ihmiset on kivoja ( :stunned: varmaan joku sairaus tuollainen lause)

blööööööööööööööööhhh ku pitää äitin ajaa mut töiihin ja takaisin ku en pysty ajaaaan autoa :facepalm:

varmaan ehkä jotain muutakin mut en keksi mitä

 

kolossa on liian hiljaista..

Link to comment
Share on other sites

miksi mun winamp tekee sitä että kun se on soittanu kappaletta jotain reilu 40 sekunttia niin se lakkaa toimimasta? :erm: ja tämä tapahtuu vaan jos kappale on mun playlistiltä jossa on kaikki tiedostot tos ulkoisella kovalevyllä, jos soitan koneen kovalevyltä jotain niin se on ihan ookoo, taikka jos laitan tost ulkoiseltakin jotain mut sitä kautta että menen kansioon ja sieltä avaan.

dear tietokone-eki, help!

Link to comment
Share on other sites

tumblr_lupx66aMak1qb7hfho8_500.jpg

 

...oonko ainoa josta noi jalat on jopa pituutee nähden jotenki aivan kohtuuttoman suuret :chuckle:

VOI LEE JA PULISONGIT JA IHANA mut toi on ku se on matkalla twilightin kuvauksii :'( en kestä ees ajatusta

 

tänää oli mun kolmas ajo ja EN KESTÄ sitäkää ku se opettaja AINA puhuu nii rauhallisesti vaikka vetelen kuuttakymppiä pisin pientareita ja kaistalta toiselle :facepalm: mulle pitää ärähdellä että tajuan :yesey: ja opin ja kehityn

Link to comment
Share on other sites

ainii ja mistä lähtien voicella on soinu pulp... siitäki taisin vaahdota sille mun opettajalle siinä samalla ko yritin tiellä pysytellää :yesey: miten radio on perseestä ja olin lontoossa keikalla ja se oli että AI olitko siellä vaihdossa? aitäh mitää :LOL: sitähä se vaatii :phu:

 

...mhh. masentava kolo!

 

shame on heikki se kysy mikä pändi soi, no suede, no hyi kuulosti hyvältä mut vanha teinipopbändi johon sillä on "joskus tullut kammo" aijjaa no selvä hei hei.

 

jos spämmin täällä Ilosia Asioita pari sivua ni kellää ei oo varmaa mitää sitä vastaa.

Link to comment
Share on other sites

ja nyt tähän viellä, fuuu- mitä nuorten syrjintää...... minä haluan kämpän, SO OLEN 19-VUOTIAS NUORI, se ei välttämättä tarkota, että biletän joka vitun ilta ja joka vitun yö olis kauhee meteli. haistakaa kukkane.

möööööh :supersad:tästä tulkittaen et siis viel oo löytänyt kämppää=

Link to comment
Share on other sites

aaaaahihihih smashing pumpkins oli NIIN. HYVÄ. :awesome: ja mulla toimii internetti! :dance: ja huomennaKIN 10 tunnin työpäivä että nukkumaan kai pitäs mut mitäs pienistä. :yesey:

 

:awesome:

 

Käytiin äsken iltateellä lempikuppilassa ja siellä soi apso melkein kokonansa :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...