Jump to content

Recommended Posts

To celebrate the launch of his new book Jarvis Cocker will be talking about and reading from 'Mother, Brother, Lover', at Rough Trade East.

 

Widely regarded as one of the most gifted lyricists of his age, and a funny, wry, tender and insightful observer of the human condition in all its minute and arch glory. Jarvis Cocker's first collection of selected lyrics will be presented by the man himself using PowerPoint and followed by a signing session.

 

 

okei okei okei 5.12. ois tommonennn siinä ois toinen mahtollisuus mennä munaamaan itsensä paitsi et tämäkin tapahtuu taas niihin aikoihin kun pääsen töistä ja toisella puolella kaupunkia. :yesey:

 

mut heh heheheheehidfsdssd ja lol power point :LOL:

Link to comment
Share on other sites

iltaa tyhjä kolo!

 

aaahh kävin nyt vihdoin kattomassa mimmonen levykauppa on se FOPP minkä ohi aina kulin shaftesbury avenuella monta kertaa, ja herranjumala se on halpa! :eek: kaikki perus levyt viidel punnalla ja sit oli paljon kaikkea bluria ja manicseja yms 3 puntaa et joo.

ja ei ole mitään turhia levyjä kun museltakin näin vaan originia siellä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

iltaa tyhjä kolo!

 

aaahh kävin nyt vihdoin kattomassa mimmonen levykauppa on se FOPP minkä ohi aina kulin shaftesbury avenuella monta kertaa, ja herranjumala se on halpa! :eek: kaikki perus levyt viidel punnalla ja sit oli paljon kaikkea bluria ja manicseja yms 3 puntaa et joo.

ja ei ole mitään turhia levyjä kun museltakin näin vaan originia siellä. :yesey:

 

:awesome::awesome: miksi ei suomessa oo tommosia halpoja kauppoja.

 

 

Mulla oli eilen eeppinen Titanic moment töissä, kun olin justiinsa lopettelemassa, viimisiä lattiamopin huiskautuksia siellä tein ja sitten radiosta alkoi soimaan My heart will go on, ja tuli siinä sitten ihan hassu perjantai-illan olo kun semmonen karpaasiduunari alko vielä siinä vieressä sitä hoilaamaan mukana :chuckle: /cool story bro

Link to comment
Share on other sites

Miksi en ennen oo kuunnellu suedea :noey:

 

Charmaine is after any Pulp beauty secrets or regimes the members of the group employ to stay so handsome / lovely / svelte etc.?

We interviewed each member of the group individually on this important matter, and their replies were as follows:

Jarvis: "Are you joking?" Nick: "Alcohol, late nights and Polyfilla." Steve: "Fruit, vegetables, water, exercise, Clinique Factor 21/2 Face Scrub and Turnaround Lotion. Russell and Candida mysteriously share the same secret: Blood of young virgins - Male or Female, they don't care. Names and addresses to the usual place... For some peculiar reason Mr. Webster declined to comment on this question.

 

<3

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Miksi en ennen oo kuunnellu suedea :noey:

 

Charmaine is after any Pulp beauty secrets or regimes the members of the group employ to stay so handsome / lovely / svelte etc.?

We interviewed each member of the group individually on this important matter, and their replies were as follows:

Jarvis: "Are you joking?" Nick: "Alcohol, late nights and Polyfilla." Steve: "Fruit, vegetables, water, exercise, Clinique Factor 21/2 Face Scrub and Turnaround Lotion. Russell and Candida mysteriously share the same secret: Blood of young virgins - Male or Female, they don't care. Names and addresses to the usual place... For some peculiar reason Mr. Webster declined to comment on this question.

 

<3

 

hihih :chuckle:<3

 

ja suede<3 :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Iltaaaaaaaaa! (?)

 

blurista tuli mieleen et ostin levykauppax:sta levyn ja siel o joku muu sisällä, mut millä sen sit todistaa? :unsure: et tääl btw oli tällainen..

väsyttää jonkin verran tolkuttomasti, ja 8 tunnin päästä tulee taas vieraita...en mä tällaista hallitse

Link to comment
Share on other sites

miks sitoo ajaessa vytti niin vaan perkeleesti mut nyt oon taas ihan titityytityytityyy! hkyn kkyn.

 

jalokivet! jollaki oli collarit jalas baaris :facepalm:

 

edit. JA LOL lol

edit2. mikvitun sitoo. autocirrect nyt perkele.

 

mnn joku kerta vierumelsten (=liikuntafriikkien) pippaloissa baarissa jollakin typyllmuuten ihan baarivaatteet mut silloli lenkkarit jalassa :LOL:

 

duh. tuli eilen oltua melkein pilkkuun asti baarissa ja sit yks meid luokan pojista (noniinno miehist oli avautumisen tarpeessa niin keskusteltiin sitten henkevimelkein viiteen asti teekupposen rell oli kyllihanaa puhua kaikkea oikeasti syvlist:happy: tn tuli sitten hertyklo 15.21. Katotaan vaan niin ens yei nukuta :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

heh putosin tn hevosen seltja kypotti vissiin vosumaa ku se natisee ny veplyttti et en ehkviitti ktt siten :LOL: ja nyt on vp kipee :(

 

ja mhaluun jonneki keikalle nyt heti! tai siis toisin sanoen magenta skycoden keikalle koska oon ihan rakastunu niitten musiikkiin :happy:

Link to comment
Share on other sites

joku keikka voisi olla kyl niin kiva....ku ei oo mittään just nyt.

 

nukuin yöllä ihan liian vähän, ja nyt nukuin sit illalla vaan ihan liikaa.

ja selkäni sain jotenkin niin kipeeksi etten pysty istumaan ees ihan kunnolla saati kumartumaan jeeee noh jooo kaipa sitä silti töihin huomenna..

 

en sit kuunnellut jarvistakaan ku nukuin

Link to comment
Share on other sites

Jossain ihme pimennössä oon ollu :noey: tänään vasta luin, että rhcp ois tulollaan Suomeen.. Oisko täällä ketään innokkaita lähtemään sinne?! Onhan noi liput kyllä aika suolaiset, mutta ei oo oikein muutakaan kivaa tiedossa vähään aikaan :( siis keikkoja ;D

 

mä ainakin ajattelin mennä jos vaan oon silloin Suomessa. Hinnat on kyllä ihan persiistä, mutta kattelin tossa just et olin Musen Kalsariniemen keikastakin maksanu jonku 59€ niin ei se nyt niin paljoo oo enemmän (ja voi olla ehkä vähän öö laadukkaampi keikka tiedossa)

 

onko tsili pepperssit ollu suomessa ennne? miten must jotenki randomia. tai no et mikä tahansa iso pändi joka menee suomeen.

 

/tärkeä postaus :yesey:

 

koloon tarvitaan Elämää! :'(

 

joskus tyyliin -86 tai -96 Provinssissa, en ees muista oisko ollu aiemmin.

 

edit: pikku korjaus ne olikin -88

en ees ollu syntyny silloin, lol. Aika outoa jos ne ei oo ollu ton jälkeen. Ei me nyt niin peräkylä olla :phu:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...