Jump to content

Recommended Posts

OKEi mitä äsken tapahtui, spotifysta musiikki jumitti ja meni vaan semmoseks rätätätätätätä ja tuli sininen ruutu että jotain error ja windows suljetaan ja jotain tai jotain ja jos näet tämän skriinin ensimmäistä kertaa niin käynnistä uudelleen ja jotain ja oli paljon tekstiä vielä ja en kerenny lukea kun kone sammui ja käynnistyi. :stunned:

 

Windows kaatu --> blue screen of death --> uudelleenkäynnistys. No biggie. :yesey:

 

 

Kiitos ihmisille siitä monen sivun takaisesta tsemppauksesta. :kiss: Aina te kaas jaksatte.

Link to comment
Share on other sites

^ha tuo pullukka juttu, ku vaan joooooooo ja arvostan noita pointteja jotka perustuu vaan naisten huonoon omatuntoon...mikä tietenkin on hyvä asia jos sitä voi käyttää jotenkin hyväksi :chuckle: /tosikko, noh en edes ole, mut heh.

 

ulkona on sumuista ja tyyntä...miksei sellaisesta saa ikinä kauniita kuvia vaikka näyttää niin ihanalta.

 

mun yellow submarine tee-sihti upposi ...mut ongin sen pintaan

 

joooooooooooo eipä oikein millainenkaan tiistai, tuhlasin rahaa :yesey:

Link to comment
Share on other sites

^ha tuo pullukka juttu, ku vaan joooooooo ja arvostan noita pointteja jotka perustuu vaan naisten huonoon omatuntoon...mikä tietenkin on hyvä asia jos sitä voi käyttää jotenkin hyväksi :chuckle: /tosikko, noh en edes ole, mut heh.

 

ulkona on sumuista ja tyyntä...miksei sellaisesta saa ikinä kauniita kuvia vaikka näyttää niin ihanalta.

 

mun yellow submarine tee-sihti upposi ...mut ongin sen pintaan

 

joooooooooooo eipä oikein millainenkaan tiistai, tuhlasin rahaa :yesey:

 

Joo lol, laihat on kauniita ja suosittuja ja itsevarmoja ja pullukat (typerä sana sitäpaitsi :chuckle:) epävarmoja ja lol.

 

Aww!

 

Minna huomasitsä mun sulle ommatun tagin tumblerissa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Joo lol, laihat on kauniita ja suosittuja ja itsevarmoja ja pullukat (typerä sana sitäpaitsi :chuckle:) epävarmoja ja lol.

 

Aww!

 

Minna huomasitsä mun sulle ommatun tagin tumblerissa :LOL:

 

(omatunto itsetunto kylläpämä osaan :chuckle: )

noh ei mut niinpä lol !

 

en huomannut :supersad: !

Link to comment
Share on other sites

No siinä oli sellanen aamukahvia juova poika ja tagasin sen et minna eikö tämä voisi olla hän :LOL::supersad:

 

Aaaww nukkuminen.<3.

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwwww :supersad: ainiinku sun sivulla ei näy tagit ja en oo varmaan päässyt tumblrissa sinne saakka ku internet on kakka.

 

mut jooo meen nukkumaan.

huomenna kouluttautumista (ja ilmaista sälää ja karkkia :chuckle: ja ruokaakin toki...)

Link to comment
Share on other sites

awwwwwwwwwwwwwwwwwwww :supersad: ainiinku sun sivulla ei näy tagit ja en oo varmaan päässyt tumblrissa sinne saakka ku internet on kakka.

 

mut jooo meen nukkumaan.

huomenna kouluttautumista (ja ilmaista sälää ja karkkia :chuckle: ja ruokaakin toki...)

 

Joo! Aattelinkin. Mut ei se mitään. Mua vaan nauratti koska ensin katsoin että se on Hän ja sit tuli mieleen ne tuhannet aamukahvijutut. :yesey::supersad:

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

HUOM: tapahtuma siirtyy myöhempään ajankohtaan.

 

Seuraavat Suomen keikat:

Pe 10.2.2012 Tampere, Pakkahuone (nyt myynnissä)

La 11.2.2012 Oulu, Teatria (nyt myynnissä)

Ma 30.4.2012 Helsinki (myynti alkaa 15.12.)

 

Liput voit palauttaa ostopisteeseen tai lähettää postitse osoitteeseen: Tiketti Oy, Urho Kekkosen katu 4-6, 00100 Helsinki (mukaan tili- ja yhteystiedot). Elektronisen lipun ostaneet voivat lähettää palautettavan lipun tarkastusnumeron osoitteeseen: info@tiketti.fi (mukaan tili- ja yhteystiedot). LIPPUPALVELUSTA ostetut liput voi palauttaa Lippupalvelun lippukauppoihin. Jack & Jones, Levykauppa Äx:stä ja Underground Storesta hankitut liput tulee palauttaa kyseisiin pisteisiin. Liput voi palauttaa pe 18.11.20 mennessä

 

Järjestäjä, bändi ja ravintola pahoittelevat!

 

Senssissä järjestetään la 12.11 kuitenkin korvaava tapahtuma jossa soittamassa ovat ainakin Rico Tubbs, Dj Muffler ja MC Reefer. Jo hankitulla ennakkolipulla pääset tapahtumaan ilmaiseksi.

 

Ylläriiii. Renegade <3

Link to comment
Share on other sites

Ylläriiii. Renegade <3

 

ASDFGHJKLÖÄÖLKJHGFDS. Ja just tänään ostin junaliput ja kaikki vittuperkele. En tasan mee minnekään sit helmikuussa, saatanan pellet.

 

 

No luultavasti menen. Mut silti! Eikö yhtään aiemmin olis voinu ilmottaa taaskaan helvetti.

 

Hitto jos multa jotain peruutusmaksujaki peritään niistä junalipuista ni voiiiiii jumaleissön.

Link to comment
Share on other sites

ASDFGHJKLÖÄÖLKJHGFDS. Ja just tänään ostin junaliput ja kaikki vittuperkele. En tasan mee minnekään sit helmikuussa, saatanan pellet.

 

No luultavasti menen. Mut silti! Eikö yhtään aiemmin olis voinu ilmottaa taaskaan helvetti.

 

Hitto jos multa jotain peruutusmaksujaki peritään niistä junalipuista ni voiiiiii jumaleissön.

 

voehan perse :supersad:

mulla on ihan sellanen mielikuva, että tuolloin Tampereen keikkapäivänä mulla ois jotain tärkeetäkin. Tuskinpa. Mut pitää kattoa jaksaako silloin raahautua mihinkään

 

ai että tumblr ? :awesome:

 

vihaaan asioiden hoitamista. :noey: soittaminen joka paikkaan :noey:

 

nälkä! Onneksi kohta ilmaista ruokaa!

 

oon kyllä ollu pitkään sitä vastaan, mutta nyt tuli jotenkin sellainen olo että voisihan sitä kuluttaa aikaansa siellä :LOL:

 

asioiden hoitaminen varsinkin soittamalla on maailman kamalinta :noey: vieraiden ihmisten kanssa puhuminen puhelimessa :noey:

Link to comment
Share on other sites

On se jännä kun ei tuu uni silmään sitten millään. Viihdytin sitten lukemalla näitä väännöksiä näin kellovähänvaillekolme aamuyöstä http://www.nationmaster.com/encyclopedia/List-of-wizarding-terms-in-translations-of-Harry-Potter

 

Täytyy sanoa, että ruåtsin kääntäjä on ollu kamalan tylsä. Mut noi walesin (jota näköjään myös kymriksi kutsutaan) väännökset = <3 :LOL: ihan sama onko iseeviotin teksti oikein vai väärinpäin, kuulostaa yhtä järjettömältä :chuckle:

 

Onneksi ei oo mikään ihan kamala päivä tiedossa. Turhauttavaa silti

Link to comment
Share on other sites

ägfdöäd, meen huomen kattoo asuntoo enkä tiiä yhtään mitä mun pitää kattoo :'(:chuckle: ääääks. kyl siel kaikki on varmaan ok ku tossa lukee "erittäin siisti", jne. et ei siel varmaan mitään kamalaa oo ja ku ei se, voi ei apuva! miksei oo voitu laittaa jotai kuvii siitä asunnosta ni ei olis tälläsii paineita :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ryanair aloittaa lennot turusta lontooseen keväällä :awesome: tekee siitä välistäkin kivempaaaaa reissaamista :awesome:

 

joooo ilta tulee aina niin nopeasti :eek:

 

 

oho! :eek::awesome: tämä meinaa sitä että minna ramppaa n.jokaviikonloppu täällä. :yesey:

 

:chuckle:

 

 

 

the naked and famous oli ihana! :happy: nyt vihtoinkin ku päääsi näkemään.

 

 

ja voi olla ettei mitään interrailia tapahdukkaan ainakaan mun kohdalla heh. :):) vittu.

 

 

 

terse vaan tyhjään koloon.

Link to comment
Share on other sites

oho! :eek::awesome: tämä meinaa sitä että minna ramppaa n.jokaviikonloppu täällä. :yesey:

 

:chuckle:

 

 

 

the naked and famous oli ihana! :happy: nyt vihtoinkin ku päääsi näkemään.

 

 

ja voi olla ettei mitään interrailia tapahdukkaan ainakaan mun kohdalla heh. :):) vittu.

 

 

 

terse vaan tyhjään koloon.

 

näin periaatteessa juu :chuckle:

 

:awesome: naked and famousille!!

 

ja kuis nyt niiiiiiiiiiiiiiiiiii :supersad: ?

 

huoment ...

 

hitto o paha olo, ihan ku oisi joku tauti tulossa...:noey:

Link to comment
Share on other sites

trolololol

 

haluun blondit hiukset

 

 

kävin tänään kattoo sitä yksiöö ja uuu haluan mut sanoin et mietin vknlopun yli ja nyt oon ihan vainoharhane ku se ilmotus on otettu netistä pois :chuckle: kumminki joku toine saa sen. peekele.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...