Jump to content

Recommended Posts

Meil o ollut joku yhteinen korvavaurio Liinan kanssa unissa :yesey:

 

höööö ettei ollut divine comedya! :(

:awesome: it:lle!!! mun freaks ei koskaan tullut ja :supersad: joo tuli vaan mieleen.

:awesome: hipster-villapaidoille :awesome: millasia ostit.

ja mukeille.. mun ostosreissu vähän feilas ku ei tehnyt mitään mieli ja oli maailman kaunein hame mutta oli liian kallis ja sitä ei ees tehdä mun koossa :'( (ja se ei näytä tossa miltään...mut irl oli kaunis)

mut ostin sellaisen juhla-asian ku tarviin mun sinisen mekon päälle sellaisen jonkun villatakin...

 

mä haluan mukeja jotian kivoja mukeja :yesey:

 

miksi mä oon aina jotenkin extra innostunut ku töäää jarvis on live :chuckle:

 

väsyttää niin pal et tuntuu et kuolen :stunned:

 

ah multa jäi tää välistä.

 

toinen oli aika perus paita raidallinen mut hienon värinen ja vähän liian pieni mut PAKKO oli ostaa koska hienon värinen. :yesey: ja toinen on maailman hipsterein siinä on rusetteja ja glitteröi :awesome:

 

mää tahon oman kaapin mukeille koska niitä on LIIKAA ja tahon lisää kaikkea.

 

ja on se aina kivaa kun jarvis on LIVELIVELIVE. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

no kyl se nyt on jo sammunu mut silti hirveetä. :noey: mietin vaan et kuin ne pääsi noin ylös asti kun aika korkee kuitenki toi talo. vaikka tossa aika keskellä toi palo oli ja aattelin jo et se leviää siit jokapaikkaan sit. :noey: mut kaipa ne osaa hommansa ja toi nyt tommonen moternimpi kerrostalo niin kai se on vähän paloturvallisemmaks rakennettu kun perus brittitalot.

 

Noh niin o hirveetä mut hyvä et saisen sammumaan. Ja on sellaisiaku osaa sammuttaa

ei nyt mikään yllätys, mut ei olis musta kyl sellaiseen...:noey:

Link to comment
Share on other sites

(miksi jarvis tekee tota ääntä :LOL:

 

/liveblogging)

Jarviksen äänet :chuckle:<3 vaikken nyt tarkalleen tiedä mitä ääntä näin jälkikäteen :chuckle:

 

mistä saisin 300 puntaa ylimäärästä et voisin lentää islantiin. :erm::supersad:

 

ONpas ne tyyriitä? .:eek:

lotosta :yesey:

ah multa jäi tää välistä.

 

toinen oli aika perus paita raidallinen mut hienon värinen ja vähän liian pieni mut PAKKO oli ostaa koska hienon värinen. :yesey: ja toinen on maailman hipsterein siinä on rusetteja ja glitteröi :awesome:

 

mää tahon oman kaapin mukeille koska niitä on LIIKAA ja tahon lisää kaikkea.

 

ja on se aina kivaa kun jarvis on LIVELIVELIVE. :chuckle:

 

rusetteja JA glitteriä!! :awesome: kuulostaa hyvältä

awwwwwwwwwwwwwww mukeille!! :happy: mä tahdon vaan lisää koska mul ei oo tarpeeksi ollenkaan.

 

ja niin on...

 

 

David Bowie <3

mä kyl vähän jaan jarviksen saksofoni-inhotuksen aina välillä.

Link to comment
Share on other sites

Jarviksen äänet :chuckle:<3 vaikken nyt tarkalleen tiedä mitä ääntä näin jälkikäteen :chuckle:

 

 

 

ONpas ne tyyriitä? .:eek:

lotosta :yesey:

 

 

rusetteja JA glitteriä!! :awesome: kuulostaa hyvältä

awwwwwwwwwwwwwww mukeille!! :happy: mä tahdon vaan lisää koska mul ei oo tarpeeksi ollenkaan.

 

ja niin on...

 

 

David Bowie <3

mä kyl vähän jaan jarviksen saksofoni-inhotuksen aina välillä.

en nyt osaa kuvailla sitä ääntä mut joo. :chuckle: niin jarviksen äänet. <3 jjjjoo.

 

ja semmonen 200-300 välillä on menopaluu, ei se nyt _sinänsä_ niin kallista KAIT kun niihin hintoihin sisälty verot ja kaik, en sit tiedä laskutettaisko laukuista sit lisää mut en kai jokatapauksessa ottas muutaku käsimatkatavarat. mut niinkun ei sinne näy lentävän ku icelandair ja niillä oli tommoset hinnat. :supersad: eikö niil vois olla vielä joku economy luokasta alempi voisin mennä sellaisessa ei mulle oo mitään väliä luokkajaottelulla. tai miksei halppisyhtiöt voisi mennä.

 

ihanniinkun oisin lomaa saamassa taas tälläiseenkin mut joo onhan sitä aina kiva miettiä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

en nyt osaa kuvailla sitä ääntä mut joo. :chuckle: niin jarviksen äänet. <3 jjjjoo.

 

ja semmonen 200-300 välillä on menopaluu, ei se nyt _sinänsä_ niin kallista KAIT kun niihin hintoihin sisälty verot ja kaik, en sit tiedä laskutettaisko laukuista sit lisää mut en kai jokatapauksessa ottas muutaku käsimatkatavarat. mut niinkun ei sinne näy lentävän ku icelandair ja niillä oli tommoset hinnat. :supersad: eikö niil vois olla vielä joku economy luokasta alempi voisin mennä sellaisessa ei mulle oo mitään väliä luokkajaottelulla. tai miksei halppisyhtiöt voisi mennä.

 

ihanniinkun oisin lomaa saamassa taas tälläiseenkin mut joo onhan sitä aina kiva miettiä. :yesey:

 

:happy:

 

selllainen joku slummiluoka, ei mut ihan oikeasti NII_III! jah eikös sinne meee mikään halvempi vaihtoehto...

ja miksi lomien saaminen on niin ahistavaa, tai siis se pyytäminen niin ahistavaa?

 

 

ens viikonloppuna on paljon kaikkea et tulee ihmisiä ja haluaa tehdä kakkua!! mut en tiedä mitä ja mitä osaisin. tahtoo kuitenki :yesey: /kiintoisaa

Link to comment
Share on other sites

:happy:

 

selllainen joku slummiluoka, ei mut ihan oikeasti NII_III! jah eikös sinne meee mikään halvempi vaihtoehto...

ja miksi lomien saaminen on niin ahistavaa, tai siis se pyytäminen niin ahistavaa?

 

 

ens viikonloppuna on paljon kaikkea et tulee ihmisiä ja haluaa tehdä kakkua!! mut en tiedä mitä ja mitä osaisin. tahtoo kuitenki :yesey: /kiintoisaa

joo niin pitäisi. :yesey: raiskihan meinas tehä semmosia lyhyille lennoille että seisomapaikat, ja maksais vaan muutaman punnan mut siin oli joku turvallisuusjuttu sitkun kaikkien pitää istua nousut ja laskut ja niin.

ja noiki halvat islanninlennot tulis kans sit loppupeleissä yli 200 puntaa ääääsdpösdädfsd :facepalm: haluan!

ja kattelen nyt jo wieniin lentoja jos sais pitkän viikonlopun joskus tai voisin perjantainaki olla muutaman tunnin aamusta töistä jos menisin kun on illalla lento aaaääääsdsdsdf eikä maksais paljo!

millonhan sitä uskaltais ottaa nää lomat puheeksi. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

joo niin pitäisi. :yesey: raiskihan meinas tehä semmosia lyhyille lennoille että seisomapaikat, ja maksais vaan muutaman punnan mut siin oli joku turvallisuusjuttu sitkun kaikkien pitää istua nousut ja laskut ja niin.

ja noiki halvat islanninlennot tulis kans sit loppupeleissä yli 200 puntaa ääääsdpösdädfsd :facepalm: haluan!

ja kattelen nyt jo wieniin lentoja jos sais pitkän viikonlopun joskus tai voisin perjantainaki olla muutaman tunnin aamusta töistä jos menisin kun on illalla lento aaaääääsdsdsdf eikä maksais paljo!

millonhan sitä uskaltais ottaa nää lomat puheeksi. :chuckle:

 

heh seisomapaikat, okei naurataa mut siis jooo!!

 

voi wien! <33333333333 se on vaan niin kaunis ja ihanaaaaaaaa kaupunki...awwwwwwwww kaikki matka suunnitella kaikkee.

ja niin se lomapuhumisstressi :noey:

Link to comment
Share on other sites

okei tukholmaan maksais 24 puntaa menopaluu esmes tammikuussa :pope: haluun mennä kaikkialle NYT.

 

:happy: awwwwwwwwwww kaikkialle meneminen!

 

mä en tiedä miksi kommentoin ku ei oo mitään sanottavaa ees :facepalm:

mut miksei oo töitä joissa saisi aina silloin tällöin lomia ja helposti, ku varmasti työmotivaatio ja jnejne oisi parempi jos voisi aina lomailla pikkuisen silloin tällöin...?:yesey:

nomnom vanukasta :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No munkiin pitäis pyytää lomaa kun haluaisin lähtä käymään Hollannissa mut tiedän ettei se tuu onnistumaan tai jos tulee ni vähän pitkin hampain ni on vähän ikävää. Ja sit just tajusin et se meidän pikkujoulunjälkeissunnuntaikin olis ihan hauska olla vapaalla, en voi pyytää sitä vapaaks jos pyydän sen edellisen viikonlopun plus muutaman ylimääräisen päivän, koska vaan ää ja sit pikkujoulujen jälkeisenä sunnuntaina on vähän nihkee mennä töihin. Mietin sellasta et jos vaan sillain vaivihkaa kyselisin et miten tiivistä tässä nyt on ja et kuinka paljon ylipäänsä vapaapäivätoiveita voi ottaa vastaan ja jos pomo sanoo et no eipä oikeen ni sit kysyn sitä sunnuntaita ja jos se sanoo et no ihan vapaasti ni sit pyydän sitä hollantia ja sit joudun mennä pikkujoulujenjälkeissunnuntaina töihin mut toisaalta ihan sama jos oon just ollut hollannissa ja äääääääää kun se pomokin on vähän peloittava enkä uskalla. Tai sit vaan kiltisti en pyydä mitään ja toivon et on vapaita mut sekin on ihan typerää. Joulusesonki tuollasessa työpaikassa. :noey:

Link to comment
Share on other sites

No munkiin pitäis pyytää lomaa kun haluaisin lähtä käymään Hollannissa mut tiedän ettei se tuu onnistumaan tai jos tulee ni vähän pitkin hampain ni on vähän ikävää. Ja sit just tajusin et se meidän pikkujoulunjälkeissunnuntaikin olis ihan hauska olla vapaalla, en voi pyytää sitä vapaaks jos pyydän sen edellisen viikonlopun plus muutaman ylimääräisen päivän, koska vaan ää ja sit pikkujoulujen jälkeisenä sunnuntaina on vähän nihkee mennä töihin. Mietin sellasta et jos vaan sillain vaivihkaa kyselisin et miten tiivistä tässä nyt on ja et kuinka paljon ylipäänsä vapaapäivätoiveita voi ottaa vastaan ja jos pomo sanoo et no eipä oikeen ni sit kysyn sitä sunnuntaita ja jos se sanoo et no ihan vapaasti ni sit pyydän sitä hollantia ja sit joudun mennä pikkujoulujenjälkeissunnuntaina töihin mut toisaalta ihan sama jos oon just ollut hollannissa ja äääääääää kun se pomokin on vähän peloittava enkä uskalla. Tai sit vaan kiltisti en pyydä mitään ja toivon et on vapaita mut sekin on ihan typerää. Joulusesonki tuollasessa työpaikassa. :noey:

 

voi :noey: tai siis niiin koska kaikki tuollainen jouluasia mut ...öääääääää se oma firma joka tekee asiaax ja siitä tienaa vaan kivoihin asioihin rahnaa sellaista tarpeeksi kaikkeen kivaan ja sit voisi olla lomia ilman angstia ja joooo :yesey: Jooko?

nyt muotibl0ggaan. mut haluan esitellä hipstapaitani koska oon ihan rakastunu siihen.<3454567

 

 

 

ololol peilin kautta mut joo.

 

DSCN9650.jpg

ja ei näy tos kunnolla mut noi harmaat osiot noissa ruseteissa kimmeltää <3<3<3<3

 

 

 

hihhi melekin pyysinkin muotiblog-entryä. mut voi awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! ku o ihana paita :happy: (myös aika hipsta mut joo)

ja miten siel o noin valoisaa

Link to comment
Share on other sites

voi :noey: tai siis niiin koska kaikki tuollainen jouluasia mut ...öääääääää se oma firma joka tekee asiaax ja siitä tienaa vaan kivoihin asioihin rahnaa sellaista tarpeeksi kaikkeen kivaan ja sit voisi olla lomia ilman angstia ja joooo :yesey: Jooko?

 

 

hihhi melekin pyysinkin muotiblog-entryä. mut voi awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! ku o ihana paita :happy: (myös aika hipsta mut joo)

ja miten siel o noin valoisaa

 

valoisaa...? kun on valot påäällä? :chuckle: ulkona on pimeää kyllä. :yesey:

 

(mulle tulee noist raidoista tai niitten asettelussa tos paidas vähän mieleen se keithin yksi paita. joo hmmhg. :yesey::facepalm:)

Link to comment
Share on other sites

valoisaa...? kun on valot påäällä? :chuckle: ulkona on pimeää kyllä. :yesey:

 

(mulle tulee noist raidoista tai niitten asettelussa tos paidas vähän mieleen se keithin yksi paita. joo hmmhg. :yesey::facepalm:)

se näyttää ihan ku tulisi valoa ikkuinoista.

:phu: ainakin mun silmät näin aatteli

 

:chuckle: vähäsen aina ku joskus näkee sellaisia paitoja mis on semmottin raitoja niin joo lol :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

valoisaa...? kun on valot påäällä? :chuckle: ulkona on pimeää kyllä. :yesey:

 

(mulle tulee noist raidoista tai niitten asettelussa tos paidas vähän mieleen se keithin yksi paita. joo hmmhg. :yesey::facepalm:)

 

Hieno paita! :awesome: Nyt sulaudut hyvin sinne sun alakerran kahvilan porukkaan. :chuckle: no ei vaan. Ja sit mun piti sanoa et ekana kun puhuit siitä hienonvärisestä paidasta jossa on raitoja ni ekana automaattisesti aattelin just sitä keithin just sitä samaa paitaa, haha. Mut tuossa kuvassa huomio kiinnitty myös oos-julisteeseen! :awesome::supersad:

 

voi :noey: tai siis niiin koska kaikki tuollainen jouluasia mut ...öääääääää se oma firma joka tekee asiaax ja siitä tienaa vaan kivoihin asioihin rahnaa sellaista tarpeeksi kaikkeen kivaan ja sit voisi olla lomia ilman angstia ja joooo :yesey: Jooko?

 

No nii-iin! Ja pointti on siinä et tuolta toisesta työpaiikasta vois olla pois käytännössä melkein millon vaan, aina saa melkein järkättyä asioita eikä sunnuntaina tarvi koskaan olla töitä. Sit kun sen muutama kuukausi vuodesta tai no lähinnä marras-joulukuu kun tuolla toisessa olis hommia ni ei siitä kehtaa sit pyytää mitään lomia. Mutta kun haluaisin käydä siellä Hollannissa. :supersad: Voin tietty käydä vuoden alussa joskus mut sit jos lähden sinne Italiaan helmikuun lopulla ni onko se sit yhtä ramppaamista eestaas. Ja sit mietin et jos sinne Italiaan lähden ni olis niin ihana mennä junalla sit Hollannin ja Pariisin kautta, mut sit kymmenen kuukauden tavarat mukana vois olla vähän nihkeetä. :supersad: Mun pitää nyt miettiä tätä. Niin ja siis just tuo et miks ei vaan vois olla sellanen homma josta sais rahaa mut sais aina olla pois ku haluaa? Niin epäreilua! :phu::yesey:

Link to comment
Share on other sites

jari sillanpää soittaa lontoos ens kuussa :LOL::LOL: lol

 

Haha kai sä meet! Huuda sieltä jotain et paita pois, Jarski ja se varmaan ottais. :yesey:

 

Miks katon aina vaan uuden ja uuden jaxon bigbangtheorya vaikka oon niin väsynyt etten jaksa mennä ees nukkumaan. :yesey:

 

Öitä nyt kuitenkin sitten. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Haha kai sä meet! Huuda sieltä jotain et paita pois, Jarski ja se varmaan ottais. :yesey:

 

Miks katon aina vaan uuden ja uuden jaxon bigbangtheorya vaikka oon niin väsynyt etten jaksa mennä ees nukkumaan. :yesey:

 

Öitä nyt kuitenkin sitten. :kiss:

 

no se maksaa kolmekymppiä niin ehkä en :LOL: ja näin sen jo suonenjoella, se veti bohemian rhapsodyn sillon ja jopa ihan hyvin! :pope: mut on siltsu kyl hyvä esiintyjä se täytyy sanoa. :yesey:

 

ja öitä! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

mun internet ei toimi tai toimii duh, mut ei toimi kuin jonkun 10minuuttia kerralla ja sit menee liian kauan ennenkuin tän saa uudelleen päälle :noey:

 

 

 

ja blöööööööööööööööh masentaa ku tuntuu et koskaa ei riitä enää et ollaan vaan me kaverit ku aina pitää olla mies tai mies ja lapset mukana ja kuka siihen sit on sanomas et ei saa tulla...turhaa valitusta ja en varmaan vaan ymmärrä, mut tuli vaan niin blöh olo jooo-o

 

 

 

ja täää lennon -dokkari :'(

Link to comment
Share on other sites

OKEi mitä äsken tapahtui, spotifysta musiikki jumitti ja meni vaan semmoseks rätätätätätätä ja tuli sininen ruutu että jotain error ja windows suljetaan ja jotain tai jotain ja jos näet tämän skriinin ensimmäistä kertaa niin käynnistä uudelleen ja jotain ja oli paljon tekstiä vielä ja en kerenny lukea kun kone sammui ja käynnistyi. :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...