Jump to content

Recommended Posts

^tuliko hienoja kuvia :happy:

 

alon tossa lukemaan lekuriksi ulkomailla opasta ja

- esim lauseet jossa sanotaan että eu:n työaikadirektiivin mukaan työaika ei saa olla yli 48tuntia /vko, mutta tätä rikotaan paljon, erit brittein saarilla

jotenkin 50tuntinen työviikko ei iha älyttömästi houkuta vaikka ei paljon toki eroa ylitöillä nykyisestä mutta silti..

joo kiintoisaa mut blöööööh

Link to comment
Share on other sites

^tuliko hienoja kuvia :happy:

 

alon tossa lukemaan lekuriksi ulkomailla opasta ja

- esim lauseet jossa sanotaan että eu:n työaikadirektiivin mukaan työaika ei saa olla yli 48tuntia /vko, mutta tätä rikotaan paljon, erit brittein saarilla

jotenkin 50tuntinen työviikko ei iha älyttömästi houkuta vaikka ei paljon toki eroa ylitöillä nykyisestä mutta silti..

joo kiintoisaa mut blöööööh

 

no ei ees :LOL:: mun kameras on niin huonot asetukset eikä väritkään jostain syystä tallennu kunnolla et joo. enkä osaa kuvata mitenkään hienosti eli on vaan paljon average kuvia puista. :yesey:

 

ja tervetuloa vaan britannian työelämään. :chuckle:

(kuin vakavasti oot harkitsemassa???? :awesome: jotain ulkomaille menoa??)

Link to comment
Share on other sites

"Fuck birthdays and fuck y'all. But thanks ^_^"

Voi rob ja animuhyniöt.

 

Skinit hakkas mun serkun madridissa, black books ep 1 ruined 4 lyf. Ja muutenki usko ihmisyyteen menetetty. :facepalm:

 

se on harvinaisen jännä ihminen.

 

:supersad: kävikö sille kuinka pahasti?

 

potteria sivuten

 

http://youtu.be/vEJtZLPstLk?t=1m19s

 

tuosta kohdasta eteenpäi

nuo welshnimet aaaw :LOL: johonki 2:30 asti vaa

 

welsh muutenki

http://www.youtube.com/watch?v=LkXEfJK4No4

 

:LOL: Wfftitwff pride! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

no ei ees :LOL:: mun kameras on niin huonot asetukset eikä väritkään jostain syystä tallennu kunnolla et joo. enkä osaa kuvata mitenkään hienosti eli on vaan paljon average kuvia puista. :yesey:

 

ja tervetuloa vaan britannian työelämään. :chuckle:

(kuin vakavasti oot harkitsemassa???? :awesome: jotain ulkomaille menoa??)

awwwwwwwwwww kuville...en mäkään osaa koskaa mut siis se on kivaaaaa

 

(silleen semi-vakavasti...mutta e tajua tota brittien systeemiä ollenkaan :'( ja työajat klo 8-20 ainakin jossain siis oikeasti :stunned: ?? ja en tajua mistäänmitään tai et mihin voisin ees teoriassa olla ees kelvollinen...ja jotkut oikeudet jotka pitää maksaa et saa toimia pitää hakea 9kk ennen hakemista....ja :eek: jooo mut viihdytän itseäni nhs jobs sivustolla, vaikken siitä mitään ymmärräkään :chuckle: mutta ku en yhtään tiedä mitä esmes ens syksynä teen ja ku oisi se vaan kviaa olla ulkomailla töissä...mut en tiedä britland kyl atm kaikkinensa vaikuttaa aika hullulta työpaikalta...ethkmmmmm mutku..)

Link to comment
Share on other sites

awwwwwwwwwww kuville...en mäkään osaa koskaa mut siis se on kivaaaaa

 

(silleen semi-vakavasti...mutta e tajua tota brittien systeemiä ollenkaan :'( ja työajat klo 8-20 ainakin jossain siis oikeasti :stunned: ?? ja en tajua mistäänmitään tai et mihin voisin ees teoriassa olla ees kelvollinen...ja jotkut oikeudet jotka pitää maksaa et saa toimia pitää hakea 9kk ennen hakemista....ja :eek: jooo mut viihdytän itseäni nhs jobs sivustolla, vaikken siitä mitään ymmärräkään :chuckle: mutta ku en yhtään tiedä mitä esmes ens syksynä teen ja ku oisi se vaan kviaa olla ulkomailla töissä...mut en tiedä britland kyl atm kaikkinensa vaikuttaa aika hullulta työpaikalta...ethkmmmmm mutku..)

hmm mullei ole kyl hajuakaan miten tollaiset oikeat työpaikat täällä menee :erm: tai mitkää viralliset asiat. :facepalm: mut kai se tollaista voi olla, jossai lontoossa nyt ainakin kaikki on ressaavaa ja kiireistä aina.

Link to comment
Share on other sites

hmm mullei ole kyl hajuakaan miten tollaiset oikeat työpaikat täällä menee :erm: tai mitkää viralliset asiat. :facepalm: mut kai se tollaista voi olla, jossai lontoossa nyt ainakin kaikki on ressaavaa ja kiireistä aina.

 

joooo niinhääääääääää se varmaan on

tää tällainen ikkuna-työshoppailu on oikeastaan kovin ahistavaa..ja kovin paljon haetaan myös paljon viksumpia ihmisiä :chuckle:

mul o noista palkoistaki hankala taajuta kunnol miten ne suhtautuu suomen palkkoihi ku ne on pa, eli kai per vuosi...

 

mut jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo--oooooooooo

ei ainakaan oisi sitä sosiaalisen deprivaation pelkoa jos oisi 12 tuntia päivässä jo ihan töissä :chuckle:

 

edit

heh olin kirjoittanut joskus 15min sitten edit ja sit vaan hengasi tää tässä auki.

joo. Hyvät yöt :kiss:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

mun piti nähä mun kaveria tänään kun se on lontoossa mut näänkin vasta huomenna ja nyt en tiiä mitä tekisin kun asennoiduin jo lähtemäään ja tekis kyl vähän mieli mennä jonnekkin vaiks levyjä ostelemaan vaikka ei mulla oikeestaan ole rahaa kun just piti maksaa vuokra ja travel card EIKÄ mulla edes ole sellaista levyjenostamisoloa (:pope:!) plus miks lähtisin minnekkään SUNNUNTAINA?? koska jokapaikassa on liikaa porukkaa ja ää.

/tärkeää.

Link to comment
Share on other sites

miksei levykaupat tääl ees oo auki sunnuntaina ?

 

piti mennä jonneki retrotorille/brunssille mut sit kukaan ei vastaan puhelimeen niin ei mennä sit...mut tylsäääääääääääääääää ehkä menen tuhlaamaan rahaa vaatteisiin tai jotain

tai sit makaan vaan tässä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

miksei levykaupat tääl ees oo auki sunnuntaina ?

 

piti mennä jonneki retrotorille/brunssille mut sit kukaan ei vastaan puhelimeen niin ei mennä sit...mut tylsäääääääääääääääää ehkä menen tuhlaamaan rahaa vaatteisiin tai jotain

tai sit makaan vaan tässä :yesey:

aaahh haluun kans tuhlaamaan rahaa kaikkeen! :LOL: vaikka ei edes nyt ole. :chuckle: miksei ole teleporttia tarvitsisin just nyt jotain __shoppailu___ juttua eli vaan menemistä random paikkoihin ja kälättämistä. (kamalaa mitkä naishormoonit tässä nyt hallitsee elämää. :noey:)

 

tahon jotku saappaat/maiharit sellaiset mut miksi ne on niin kalliita. :'( mut ehkä menen vaan rimpsalle ja katon jos hmv:ltä löytys jotain kivaaaa voisin haluta ehkä divine comedya olen täs nyt aamun kuunnellut ja tää kuulostaa kivalta! :awesome: ja kun oon näin aikasin kerran ylhäällä ja jarvikseenkin on vielä aikaa.

Link to comment
Share on other sites

aaahh haluun kans tuhlaamaan rahaa kaikkeen! :LOL: vaikka ei edes nyt ole. :chuckle: miksei ole teleporttia tarvitsisin just nyt jotain __shoppailu___ juttua eli vaan menemistä random paikkoihin ja kälättämistä. (kamalaa mitkä naishormoonit tässä nyt hallitsee elämää. :noey:)

 

tahon jotku saappaat/maiharit sellaiset mut miksi ne on niin kalliita. :'( mut ehkä menen vaan rimpsalle ja katon jos hmv:ltä löytys jotain kivaaaa voisin haluta ehkä divine comedya olen täs nyt aamun kuunnellut ja tää kuulostaa kivalta! :awesome: ja kun oon näin aikasin kerran ylhäällä ja jarvikseenkin on vielä aikaa.

 

HIH mut munkin tekee mieli just jotain tällaista naisellista typeryyttä :chuckle: mut laitoin mekon päälle ja katson tietokonetta...:yesey: ja kaupat menee "kohta" jo kiinni niin mikäs täs sit enää.

 

mä haluaisin kanssa ku ku ku eilen oli niistä hetki juttua niin tekee mieli maiharit omistaa...:supersad:

ja divine comedy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anteeksi mut on aina niin kivaa ku joku sanooe t joku mistä itte tykkää on kivaa ku jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :awesome: mutta lämpimästi suosittelen koska tykkääään vaan niiiiiin !!

 

mut ehkä mäkin menen toteuttamaan itseäni ostoskeskukseen :LOL:

 

(mun korvissa soi ja humisee :'( ja en oo ees ollut missään keikoilla/kuunnellut musiikkia kovalla et mitä tää o ??

Link to comment
Share on other sites

HIH mut munkin tekee mieli just jotain tällaista naisellista typeryyttä :chuckle: mut laitoin mekon päälle ja katson tietokonetta...:yesey: ja kaupat menee "kohta" jo kiinni niin mikäs täs sit enää.

 

mä haluaisin kanssa ku ku ku eilen oli niistä hetki juttua niin tekee mieli maiharit omistaa...:supersad:

ja divine comedy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anteeksi mut on aina niin kivaa ku joku sanooe t joku mistä itte tykkää on kivaa ku jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :awesome: mutta lämpimästi suosittelen koska tykkääään vaan niiiiiin !!

 

mut ehkä mäkin menen toteuttamaan itseäni ostoskeskukseen :LOL:

 

(mun korvissa soi ja humisee :'( ja en oo ees ollut missään keikoilla/kuunnellut musiikkia kovalla et mitä tää o ??

itsensä toteuttaminen on niin hyvä termi tähän, taidan täst lähtee itsekkin. :yesey:

 

ja divine comedy jooooo mun on niin pitkään pitäny tsekata mimmosta tää on kun oot niin useasti maininnu :awesome: ja tykkään!

Link to comment
Share on other sites

(mun korvissa soi ja humisee :'( ja en oo ees ollut missään keikoilla/kuunnellut musiikkia kovalla et mitä tää o ??

 

Mulla tinnitti tänäaamuna :eek: Sillain et aattelin et jos tää ei kohta tästä ni tuun hulluksi. Ei sitten onneks kauaa enää. Mutta en mäkään oo kuunnellut musaa kovalla enkä keikkaa enkä sellasta. Hämärää. Mietin vaan sit sitä et miten jotkut joilla tinnittää koko ajan, ni miten karua sellanen varmasti on vaikka siihen kyl kai tottuu.

Link to comment
Share on other sites

plöö ei ollut divine comedyn vanhoja levyjä :supersad: en sit ostanu kun en halunnu ostaa sikaa säkissä kun noi mitä kuuntelin oli jotain 90-luvun juttuja, vaikka varmaan uudempikin on ihan hyvää mut pitää ensin tsekata spotifysta. mut löysin pulpin ITin!!!! :awesome:

ja kävin beyond retrossa ostamassa pari hipster villapaitaa koska mulla on joku heikkous niihin :facepalm:

ja TFL museosta uusia mukeja!!! :awesome:

ihanaa ostella asioita! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Meil o ollut joku yhteinen korvavaurio Liinan kanssa unissa :yesey:

 

höööö ettei ollut divine comedya! :(

:awesome: it:lle!!! mun freaks ei koskaan tullut ja :supersad: joo tuli vaan mieleen.

:awesome: hipster-villapaidoille :awesome: millasia ostit.

ja mukeille.. mun ostosreissu vähän feilas ku ei tehnyt mitään mieli ja oli maailman kaunein hame mutta oli liian kallis ja sitä ei ees tehdä mun koossa :'( (ja se ei näytä tossa miltään...mut irl oli kaunis)

mut ostin sellaisen juhla-asian ku tarviin mun sinisen mekon päälle sellaisen jonkun villatakin...

 

mä haluan mukeja jotian kivoja mukeja :yesey:

 

miksi mä oon aina jotenkin extra innostunut ku töäää jarvis on live :chuckle:

 

väsyttää niin pal et tuntuu et kuolen :stunned:

Link to comment
Share on other sites

:kiss:

kai sitä tulipaloa on joku sammuttamassa?

ja kyl se savu siitä laantuu mut joo :noey:

 

no kyl se nyt on jo sammunu mut silti hirveetä. :noey: mietin vaan et kuin ne pääsi noin ylös asti kun aika korkee kuitenki toi talo. vaikka tossa aika keskellä toi palo oli ja aattelin jo et se leviää siit jokapaikkaan sit. :noey: mut kaipa ne osaa hommansa ja toi nyt tommonen moternimpi kerrostalo niin kai se on vähän paloturvallisemmaks rakennettu kun perus brittitalot.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...