Jump to content

Recommended Posts

Joo Joonatanhan oli Lassen joku veljenpoika ja asu Sievisillä siinä ja sit joskus ku Jiri tuli kuvioihin ni se lähti menee. Ja sillä oli se aww rakkaustarina sen mikä se oli Juulia tai joku joka kuoli siinä ku se ravintola mikä se oli ni räjähti. Haha aww. Mut Eliashan on siis oikeesti Cindyn lapsi jonka se anto adoptoitavaksi! On tää jännää ja mielenkiintoista. :chuckle:

unohin kokonaan :eek:

 

edit. ja ai että mua nauratti se ku se lasten psykologi-ihminen oli sievisillä ja ne puhu siitä tukistuksesta ku paula olis lyönny sitä turpaan trolololol.

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

jeep jeep.

 

mua häirittee ku sillo peppi kaivossa -aikoina inhosin sitä tyttöö niin paljo mut nyt en enää.. silllä on kiva juoni ja ja tykkään siitä ja sergeistä yhessä :chuckle: ja haluun nähä lisää tätä pepin kämppistä ja sitä 15-wee ku lol ku se jätkä on niin tyhmä ja tän "puuman" reaktiot joka juttuun mitä se jätkä heittää on niin läppii.

 

Mä en normaalisti tykkää Sergeistä mut Peppi ja se on yhdessä jotenkin niin awwwwwwwwwwww!!! Ja joo Heidi ja mikä se oli se kersa Janne :shifty: ehkä. Ni joo haha paras pari lol lol lol. Ja aw musta vaan Katariina ja Niko kun ne on jotenkin niin rakastuneita koko ajan vaikka olin/oon ihan varma et tästä Katariina-Miika-kuviosta syntyy joku tukholmasyndroomajuttu ja diipadaapa.

Link to comment
Share on other sites

Mä en normaalisti tykkää Sergeistä mut Peppi ja se on yhdessä jotenkin niin awwwwwwwwwwww!!! Ja joo Heidi ja mikä se oli se kersa Janne :shifty: ehkä. Ni joo haha paras pari lol lol lol. Ja aw musta vaan Katariina ja Niko kun ne on jotenkin niin rakastuneita koko ajan vaikka olin/oon ihan varma et tästä Katariina-Miika-kuviosta syntyy joku tukholmasyndroomajuttu ja diipadaapa.

ne on kyllä :happy: ja joo heidi ja janne :yesey: mä en taas kestä sitä niitten romanssia. kokoaja kielet toistensa kurkussa "sä oot niin seksikäs" :vomit:

Link to comment
Share on other sites

Mä en normaalisti tykkää Sergeistä mut Peppi ja se on yhdessä jotenkin niin awwwwwwwwwwww!!! Ja joo Heidi ja mikä se oli se kersa Janne :shifty: ehkä. Ni joo haha paras pari lol lol lol. Ja aw musta vaan Katariina ja Niko kun ne on jotenkin niin rakastuneita koko ajan vaikka olin/oon ihan varma et tästä Katariina-Miika-kuviosta syntyy joku tukholmasyndroomajuttu ja diipadaapa.

 

Katariina selvis sit hengissä, mitä sille miikalle tapahtu?

Link to comment
Share on other sites

mitäs sepolle on sattunu?

 

pitäiskö seurata salkkareita.com :LOL:

 

Sebastian oli just mennyt naimisiin sellasen Marian kans ja sit Seppo ajo sen päälle autolla vahingossa ja nyt Maria on koomassa eikä se ehkä ikinä herää ja Sepolla on hirveet omantunnontuskat mutta se ei uskalla enää kertoo. :yesey:

 

lol

 

edit, suvi ehdit ensin. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

se ajo marian (sebastian vaimon) päälle ja se on koomassa ja ketään muu kuin ismo ei tiedä tästä :(

 

 

ihihihih aaron ramsey.

 

kuka on aaron ramsey :eek:

 

Sebastian oli just mennyt naimisiin sellasen Marian kans ja sit Seppo ajo sen päälle autolla vahingossa ja nyt Maria on koomassa eikä se ehkä ikinä herää ja Sepolla on hirveet omantunnontuskat mutta se ei uskalla enää kertoo. :yesey:

 

lol

 

edit, suvi ehdit ensin. :chuckle:

 

No johan on käänteet salkkareissa :LOL: ian niinku boldikset.. en muuten ymmärrä, miks siinä on nykyään niitä sen toisen sarjan tyyppejä- crossover?

Link to comment
Share on other sites

Moihei!

 

Mitä pikkujoulut?!?? :awesome::awesome: ja vielä kätevästi lauantaina kun oon pe-illat töissä :awesome:

 

Miksi käyn täällä niin harvoin :'(

 

Juuuh!!!! Näin me vähän suunniteltiin, tämmönen äkkiä-jotain-sutinaa- tyyppinen tapahtuma :chuckle:

 

siis.. onko Florencen uus levy ilmestyny jo :eek:

Link to comment
Share on other sites

Liina, onko se jo selvinny, että saitko sä sen paikan?

 

Ei, joulukuussa vasta että saaksen rahoituksen eli sinne asti pitää sit vielä olla epävarma. :yesey:

 

Mut meen nuq, miks ylipäänsä valvon vielä. No tietty koska big bang theory mut kun.

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

täähä on kun vanhoina hyvinä aikoina että tulen kotia ja kolossa on _monta_sivua_ selattavana! :pope:

 

tori amos oli kiva vaikka ei soittanu winteriä mut miksi ois soittanu mut silti jee! :happy: paitsi sen lämppäri oli mun musiikkisnobikorville ihan liikaa ja mun vieres istu mies joka söi kynsiään vähä liian kovaäänisesti. :noey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...