Jump to content

Recommended Posts

idsjfnsljngdsngsdfkjgkföldjösf

 

LAUANTAI -

SUNNUNTAI

 

kjfdsfjkldsfnldnöfjsdögfldsgökk!

 

:dance:

 

edit. eli lol mun ei tartte pyytää vapaata :chuckle:

 

:dance::dance::dance:

 

piti käydä tarkistaan.. aattelin, että tiedä vaikka ois joku epic futispeli jossain ja sitä hehkutat :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:$

 

:chuckle::kiss:

 

siis onks elias se poika jota sebastian "vakoili"?! :eek:

 

ja joonatan lol mitäköhä sille on tapahtunu.

 

No on, hahaha se oli ihan kersa just ihan vasta ja nyt se on yhtäkkiä kasvanut kymmenen vuotta vaikka kukaan muu ei oo vanhentunut päivääkään.

 

Ja en tiedä Joonatanista, sehän sillon vaan lähti ja nyt yhtäkkiä enmä tiedä, huomenna varmaan tietää :awesome: Lol haha miks mua ees kiinnostaa koko typerä salkkari kun se on ihan paska. Mutta kun Joonatan vaan aww.

 

 

Ja jee Suvi! En oo ikinä ennen nähnyt sua ni nähään sit joulukuussa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

mä tykkään salkkareista :phu: se on niiiiiiiiiin tarpeellin rutiinia ja aivojen nollaustovi et :phu::chuckle: en ees oo väittänyt olevani kultturelli ja jaksavani kiinnostua kaikesta järkevästä tv-ohjelmatarjonnasta.

 

ja oogletin niin jooo toi oli joonatan

Link to comment
Share on other sites

mä tykkään salkkareista :phu: se on niiiiiiiiiin tarpeellin rutiinia ja aivojen nollaustovi et :phu::chuckle: en ees oo väittänyt olevani kultturelli ja jaksavani kiinnostua kaikesta järkevästä tv-ohjelmatarjonnasta.

 

ja oogletin niin jooo toi oli joonatan

 

Joo siis kyl munkin on pakko aina kattoo ne jos oon kotona mut kun vaan niin huono! Jotenkin vaan koko ajan kun kattoo ni sellasta feispalmausta ja lollailua ja huoh voi haha mut kun vaan aww ja aww silti kaikesta huolimatta. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No on, hahaha se oli ihan kersa just ihan vasta ja nyt se on yhtäkkiä kasvanut kymmenen vuotta vaikka kukaan muu ei oo vanhentunut päivääkään.

 

Ja en tiedä Joonatanista, sehän sillon vaan lähti ja nyt yhtäkkiä enmä tiedä, huomenna varmaan tietää :awesome: Lol haha miks mua ees kiinnostaa koko typerä salkkari kun se on ihan paska. Mutta kun Joonatan vaan aww.

 

 

Ja jee Suvi! En oo ikinä ennen nähnyt sua ni nähään sit joulukuussa! :awesome:

niinkun aina :rolleyes:

 

mäkään en yhtään muista tätä joonatanin tarinaa, mut eiks se oo jotenki lasselle sukuu?

 

ja niimpä! :awesome:

 

ja kaamee ku joonatan näyttää nuorelta tossa kuvassa :chuckle:

 

edit. vappu, elias on sebastian ensimmäinen poika, jota se ei kasvattanu ku vast joskus viis-veenä ja sit se muutti äitinsäkaa pois suomesta joku viime kesänä ja nyt se oli teini-ikäne :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

niinkun aina :rolleyes:

 

mäkään en yhtään muista tätä joonatanin tarinaa, mut eiks se oo jotenki lasselle sukuu?

 

ja niimpä! :awesome:

 

ja kaamee ku joonatan näyttää nuorelta tossa kuvassa :chuckle:

 

edit. vappu, elias on sebastian ensimmäinen poika, jota se ei kasvattanu ku vast joskus viis-veenä ja sit se muutti äitinsäkaa pois suomesta joku viime kesänä ja nyt se oli teini-ikäne :chuckle:

 

aijahas, että ihan normi salkkari-meininki siis :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Joo Joonatanhan oli Lassen joku veljenpoika ja asu Sievisillä siinä ja sit joskus ku Jiri tuli kuvioihin ni se lähti menee. Ja sillä oli se aww rakkaustarina sen mikä se oli Juulia tai joku joka kuoli siinä ku se ravintola mikä se oli ni räjähti. Haha aww. Mut Eliashan on siis oikeesti Cindyn lapsi jonka se anto adoptoitavaksi! On tää jännää ja mielenkiintoista. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

aijahas, että ihan normi salkkari-meininki siis :thumbsup:

jeep jeep.

 

mua häirittee ku sillo peppi kaivossa -aikoina inhosin sitä tyttöö niin paljo mut nyt en enää.. silllä on kiva juoni ja ja tykkään siitä ja sergeistä yhessä :chuckle: ja haluun nähä lisää tätä pepin kämppistä ja sitä 15-wee ku lol ku se jätkä on niin tyhmä ja tän "puuman" reaktiot joka juttuun mitä se jätkä heittää on niin läppii.

Link to comment
Share on other sites

Joo Joonatanhan oli Lassen joku veljenpoika ja asu Sievisillä siinä ja sit joskus ku Jiri tuli kuvioihin ni se lähti menee. Ja sillä oli se aww rakkaustarina sen mikä se oli Juulia tai joku joka kuoli siinä ku se ravintola mikä se oli ni räjähti. Haha aww. Mut Eliashan on siis oikeesti Cindyn lapsi jonka se anto adoptoitavaksi! On tää jännää ja mielenkiintoista. :chuckle:

 

Mitä helvettiä :LOL::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...