Jump to content

Recommended Posts

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Tennant ihana Tennant. Ja dr who. Ja tuo biisi tuota ekaa videoo en oo koskaa nähnytkään :chuckle:

ja tahtoo kans sonic screwdriverin...mitä se tekee? :LOL:

kuolin vaa ku kaikki masterit ja roset ja kaikki vaa iloseesti marssi ja TUO OOD

 

sonic screwdriver pitää ääntä ja siihe syttyy valo :chuckle: olis siellä ollu semmonenki joka olis ollu OIKEE ruuvimeisseli mut ei se ny olis ees nii siistii. mut doctor who experience oli NIIN KIVA omagaaaaawd

Link to comment
Share on other sites

löl en varmaan enää osaa ajaa manuaalilla :LOL:

mut lol se asunto :noey: ihanan pieni. no mut ei kiitos. katottiin sitte netistä ja löyty halvempi+isompi ni siit laitettiin kysely ja jeeei :awesome: saas nähä.

 

edit. hyi oon alottanu liian monta sivua nyt.......

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

kuolin vaa ku kaikki masterit ja roset ja kaikki vaa iloseesti marssi ja TUO OOD

 

sonic screwdriver pitää ääntä ja siihe syttyy valo :chuckle: olis siellä ollu semmonenki joka olis ollu OIKEE ruuvimeisseli mut ei se ny olis ees nii siistii. mut doctor who experience oli NIIN KIVA omagaaaaawd

 

NOH NIIIN :chuckle::awesome:

 

ja :awesome: screwdriverille :awesome:

ja ai niin te kävitte siel :happy:

heh jeee!!!

 

 

blöh menin tunnin liian aikaisin töihi ....noh hu voi mennä tunnin myöhemmin :awesome:

Link to comment
Share on other sites

lol meillä oli työpaikan "palaveri" ja sit jäätiin pomon kans tiskaamaan ja juomaan ja puhumaan maailmankaikkeukdesta ja oon nyt ihna humalassa vähän nolo ja huomenna aamuun töihin :LOL: hahahaha mut olipa jotenkin ihana ja aww ja jotain enmä tiedä. Enkä silti polttanut. Kol,em viikkoa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

näin äske hiiren :'( en ala.

 

sun huoneessa vai? :supersad:

hyyyyyyyyyyyyyyyyyy en tykkäää jyrsijöistä olleskan :noey: en ainakaan sisällä...hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

 

blöh väsyyyyyyyyyyyyyy mut ei tee mieli nukkuuu

 

edit hih Liina palaverille. ja :awesome: tupakoimattomuudelle! Hienoa!!!

Link to comment
Share on other sites

lol meillä oli työpaikan "palaveri" ja sit jäätiin pomon kans tiskaamaan ja juomaan ja puhumaan maailmankaikkeukdesta ja oon nyt ihna humalassa vähän nolo ja huomenna aamuun töihin :LOL: hahahaha mut olipa jotenkin ihana ja aww ja jotain enmä tiedä. Enkä silti polttanut. Kol,em viikkoa! :awesome:

jee! :awesome: oon niin ylpee susta. :kiss:

 

sun huoneessa vai? :supersad:

hyyyyyyyyyyyyyyyyyy en tykkäää jyrsijöistä olleskan :noey: en ainakaan sisällä...hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

 

blöh väsyyyyyyyyyyyyyy mut ei tee mieli nukkuuu

 

edit hih Liina palaverille. ja :awesome: tupakoimattomuudelle! Hienoa!!!

eiku keittiöön se juoks jääkaapin taakse. :'( en haluu tätä ruljanssia taas läpi ja ahistaa nyt jokapaikassa ja ku säilytän esim __kaikkee__ lattialla ja äää ja öö ja vittu. :'(

Link to comment
Share on other sites

No mutta Keith, kuinkas nyt noin oli käyny?

 

Lainasin yhdeltä pojalta Potter-leffat 1-5 lainaan ja awwww vaan kun nää on jotenkin niin kivoja :happy: kattoin just Azkabanin vangin varmaan toista kertaa elämässäni ja sekin oli paljon parempi mitä muistin. Vaikka edelleen vähän häiritti, että Sirius&Remus oli niin eri näkösiä mitä olin kuvitellu.

 

Life, I haz none :noey:

 

Olol Pattinson, tästä nelosen kattomisesta tulee vaikeeta :LOL:

Ja Tennant, mitä kettua? :eek: en ees muistanu että se olis ollu tässä

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

No mutta Keith, kuinkas nyt noin oli käyny?

 

Lainasin yhdeltä pojalta Potter-leffat 1-5 lainaan ja awwww vaan kun nää on jotenkin niin kivoja :happy: kattoin just Azkabanin vangin varmaan toista kertaa elämässäni ja sekin oli paljon parempi mitä muistin. Vaikka edelleen vähän häiritti, että Sirius&Remus oli niin eri näkösiä mitä olin kuvitellu.

 

Life, I haz none :noey:

 

Olol Pattinson, tästä nelosen kattomisesta tulee vaikeeta :LOL:

Ja Tennant, mitä kettua? :eek: en ees muistanu että se olis ollu tässä

 

En mä tiedä mitä sille on käynyt mut ihana se on silti ja jotenkin aww vaan kun raukkapieni.

 

Ja joo Potterit, en oo päässyt Siriuksesta yli enkä ikinä pääsekään, enkä Remuksesta. Ja joo patti sonni, mut Tennant on hyvä vaikka onkin ihan vääränlainen Barty Kyyry junioriks :phu:

Link to comment
Share on other sites

En mä tiedä mitä sille on käynyt mut ihana se on silti ja jotenkin aww vaan kun raukkapieni.

 

Ja joo Potterit, en oo päässyt Siriuksesta yli enkä ikinä pääsekään, enkä Remuksesta. Ja joo patti sonni, mut Tennant on hyvä vaikka onkin ihan vääränlainen Barty Kyyry junioriks :phu:

 

Jotenkin hassua, että minen tainnut kumpaakaan osata kuvitella yksityiskohtaisesti pääni sisällä kirjoja lukiessa, mutta kun ton elokuvan näki niin tuli heti sellainen olo että ne on ihan VÄÄRÄN näköisiä :LOL: no oikeastaan Jameskin näytti jotenkin liian vanhalta ja aikuismaiselta. Missä on ne villit kiharat?! :phu:

Pattisonni on oikeastaan aika söpö tossa elokuvassa :LOL: mut joo kesti hetken tajuta ketä Tennant ees esittää :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Jotenkin hassua, että minen tainnut kumpaakaan osata kuvitella yksityiskohtaisesti pääni sisällä kirjoja lukiessa, mutta kun ton elokuvan näki niin tuli heti sellainen olo että ne on ihan VÄÄRÄN näköisiä :LOL: no oikeastaan Jameskin näytti jotenkin liian vanhalta ja aikuismaiselta. Missä on ne villit kiharat?! :phu:

Pattisonni on oikeastaan aika söpö tossa elokuvassa :LOL: mut joo kesti hetken tajuta ketä Tennant ees esittää :chuckle:

 

Minun Sirius <3 <3 <3 :'( <3 <3 <3

Link to comment
Share on other sites

mitä ihmettä sää emppu jostai twilightista postaat :chuckle:

 

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011110314693217_hu.shtml :noey:

joo nii siis mun sydätä sattuu että lee pace on twilightissa mut on se silti mun suosikkinäyttelijöitä ja niiiiiii se siellä vaa järkkäilee danceoffeja asdflkhgsö :chuckle:

 

kerranki onneks mun kaverit on twilightfaneja (toivottavasti vika kerta ko voin sanoa tollee) ni voin sit rauhassa pummia niiltä tota dvd:tä jos toi joskus oikeesti tulee johonki :yesey:

 

minen ymmärrä mikä tuossa uutisessa on nii ihmeellistä ja miks tuo pyyttoni piti tappaa :erm:

Link to comment
Share on other sites

Tervehdys. Nähtävästi käyn nykyään kolossa niin harvoin, että tunnen tarvetta tervehtiä ennenkö postaan turhaa paskanjauhantaani. :yesey: Eiku :noey: eihän se hyvä juttu ole.

 

Mutta siis elämä on laiffii ja se tuntuu taas vähän ylitsepääsemättömän stressaavalta. :awesome: Tentit ja laskarit ja... noh, siinä sitä pienelle ihmiselle kyllä jo riittääkin harmia ihan tarpeeksi. Plus se että oon nyt aikalailla 98-prosenttisen varma että oon ihan väärällä alalla. Minkä takia aionkin kevätlukukaudella tiputtaa kaiken matikan ja varmaan ainakin puolet fysiikasta pois ja kokeilla, josko sitä mahtuis lukemaan englantia joillekin kursseille. Ihan sama mitä aluetta englannista lukis, kuhan sitä sais lukee.

 

Ja sit olis keväällä taas yhteishaut edessä. :awesome: Onneks Jykälään ei oo yhtään vaikee päästä lukemaan englantia. :awesome: Voi tätä epätoivon määrää, miksei vaan voi pakottaa itseään olemaan taas kiinnostunut fyssasta ja vaan tyytyväisenä lukee itsensä maisteriksi ja alkaa tienaamaan saatanasti rahaa jossain. Eiiiii ku pitää väkisin yrittää pyrkiä yhdelle suosituimmista pääaineista koko yliopistos.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...