Jump to content

Recommended Posts

rip :(

 

mä laitoin big bangin ykköskauden lataukseen :ninja:

mä varmaan oon tumblrssa taas koko päivän, oon taas ollu iha addiktoitunu siihe :noey:

 

big bang theory :awesome: sheldon <3

mul o se 1.kausi reeveereellä mut tahtois lissäääää

mua taas kyllästyttää vaihteeks tumblhaaaaaaa tai en jotenkin jaksa selata sitä :erm:

Link to comment
Share on other sites

big bang theory :awesome: sheldon <3

mul o se 1.kausi reeveereellä mut tahtois lissäääää

mua taas kyllästyttää vaihteeks tumblhaaaaaaa tai en jotenkin jaksa selata sitä :erm:

mä en oo nähny sitä ekaa kautta yhtää :( mut kohta sekin muuttuu, muahahah.

mullaki oli toi vaihe just ja sit.. se muuttu. mut tääki futiksen takia. kokoajan jotai futariblogei kattelen, jne. ARSENAL <3

Link to comment
Share on other sites

mä en oo nähny sitä ekaa kautta yhtää :( mut kohta sekin muuttuu, muahahah.

mullaki oli toi vaihe just ja sit.. se muuttu. mut tääki futiksen takia. kokoajan jotai futariblogei kattelen, jne. ARSENAL <3

 

awww niin noh hyvä kai vaan :LOL: tai jotain mut joo ku ei oikein keksi muutakaan nin saisi sit internetki viihdyttää mut ei heh...

ja kai tumblr vähän niinkuin vaatii jonkun aktiivisen obsession...vähän niinku ainaki

 

edit en kyl laittanut tollasta :D naamaa tonne :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

awww niin noh hyvä kai vaan :LOL: tai jotain mut joo ku ei oikein keksi muutakaan nin saisi sit internetki viihdyttää mut ei heh...

ja kai tumblr vähän niinkuin vaatii jonkun aktiivisen obsession...vähän niinku ainaki

 

edit en kyl laittanut tollasta :D naamaa tonne :chuckle:

no ei siellä kyl muuten oo mitään tekemistä jos ei oo mitään "pakollista" bloggaamis-addiktio-kohdetta, kuten musa, futis, leffat/sarjat, etc.

 

ja :chuckle::D:lle.

Link to comment
Share on other sites

Kolossa on ollut elämää. :happy:

 

Oompa reipas kun oon töissäkin ehtinyt olla jo tänään. Oli jotenkin aika kiva päivä kun oli niin rauhallista. Nyt pitäis siivota kun se eilen jäi mut katotaan nyt miten tässä käy. :chuckle:

 

Hirvee ikävä Pariisiin.

 

Ja lololl näin unta et olin raskaana ja olin siitä jotenkin aika mielissäni ja se oli jotenkin tosi ihanaa ja lol tätä biologista kelloa. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kolossa on ollut elämää. :happy:

 

Oompa reipas kun oon töissäkin ehtinyt olla jo tänään. Oli jotenkin aika kiva päivä kun oli niin rauhallista. Nyt pitäis siivota kun se eilen jäi mut katotaan nyt miten tässä käy. :chuckle:

 

Hirvee ikävä Pariisiin.

 

Ja lololl näin unta et olin raskaana ja olin siitä jotenkin aika mielissäni ja se oli jotenkin tosi ihanaa ja lol tätä biologista kelloa. :chuckle:

 

Awwww töitä, onneks mul ei oo viikonloppuna hajjoisi varmaan päää.

 

lol biologiselle kellolle, jännä paikka ihmsiten aivot ja semmosiet :happy:

 

mun tekee kauheasti mieli jonnekin matkalla jonnekin...

 

ja niin siivota pitäisi kans, imuroida tms...mut blöh...officen 2.tuotantokausi viihdyttää pal enempi....

ja kohta onki jo jarvis tiem.

Link to comment
Share on other sites

sillonku muuttaa, niin tartteeks jotai veropapereita tai jotai maistraatista tai jotai? :ninja: *noob* :$

 

ja unista tuli mieleen, että näin unta että kololaiset oli jollain ns. trooppisella saarella missä oli suomen metsää ja tiikereita, leijonia, jne. ja meitä jahtas semmone iso tiikeri joka yritti syödä meitä ja oltiin oltu jonkin aikaa rauhassa siltä ni minna katteli mettään ja luuli näkevänsä punapandan mut se oliki se tiikeri kaukaa ja sit minä ja minna hypättii mereen ja loput lähti jonneki toiselle puolelle saarta juoksee ni se tiikeri lähti meiän perään uimaan ja sit se loppu :chuckle:

 

aaaa oon katellu big bangia nyt pari tuntia :happy:

Link to comment
Share on other sites

sillonku muuttaa, niin tartteeks jotai veropapereita tai jotai maistraatista tai jotai? :ninja: *noob* :$

 

ja unista tuli mieleen, että näin unta että kololaiset oli jollain ns. trooppisella saarella missä oli suomen metsää ja tiikereita, leijonia, jne. ja meitä jahtas semmone iso tiikeri joka yritti syödä meitä ja oltiin oltu jonkin aikaa rauhassa siltä ni minna katteli mettään ja luuli näkevänsä punapandan mut se oliki se tiikeri kaukaa ja sit minä ja minna hypättii mereen ja loput lähti jonneki toiselle puolelle saarta juoksee ni se tiikeri lähti meiän perään uimaan ja sit se loppu :chuckle:

 

aaaa oon katellu big bangia nyt pari tuntia :happy:

 

ei siihe tartte, muuttoilmoitukset pitää tehdä, mut voi tehdä netissä sitku muuttaa mut ei mitään veropapereita, tai en mä ainakaan oo koskaan tarvinnut,,

 

awwwwwwwwwwww uni :chuckle: :chuckle: punapanda :happy:

 

mä taisin kuluttaa yhden hienon viikonlopun ja katoinkaikki kerralla...:yesey:

 

ah minunki unessa oli kolonaisia :chuckle: btw..ja sit mentiin jonnekin kahvilaan ja joku jota en ees tuntenut antoi mulle sellaisen ku joskus lapsena tehtiin sellaisia punottavia juttuja ns. avaimenperiksi tms...ja siin luki mun nimi ja oli sateenkaarinauhaa..:yesey:

ja katsottiin kahvilassa joka oli hämyinen ja korkealla niin telkkarista jotain verimättö-leffaa :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ei siihe tartte, muuttoilmoitukset pitää tehdä, mut voi tehdä netissä sitku muuttaa mut ei mitään veropapereita, tai en mä ainakaan oo koskaan tarvinnut,,

 

awwwwwwwwwwww uni :chuckle: :chuckle: punapanda :happy:

 

mä taisin kuluttaa yhden hienon viikonlopun ja katoinkaikki kerralla...:yesey:

 

ah minunki unessa oli kolonaisia :chuckle: btw..ja sit mentiin jonnekin kahvilaan ja joku jota en ees tuntenut antoi mulle sellaisen ku joskus lapsena tehtiin sellaisia punottavia juttuja ns. avaimenperiksi tms...ja siin luki mun nimi ja oli sateenkaarinauhaa..:yesey:

ja katsottiin kahvilassa joka oli hämyinen ja korkealla niin telkkarista jotain verimättö-leffaa :yesey:

ai ei! hih sitte :chuckle: ku aattelin et se olis samallail ku nuorisotoimistolla noi, ku siellä tarttee maistraatista jonku konfirmaation sun asuinpaikasta nytte ja sitte kaks jotai veropaperia niin mulla ei oo kumpaakaan ku oon kauniilla välinpitämättömyydellä heittäny kaikki veropaperit veks :noey:

 

semmone vknloppu olis kyl :thumbsup: mä lataanki kaikki noi kaudet ja ajattelin töllätä tässä syksyn aikana.

Link to comment
Share on other sites

ai ei! hih sitte :chuckle: ku aattelin et se olis samallail ku nuorisotoimistolla noi, ku siellä tarttee maistraatista jonku konfirmaation sun asuinpaikasta nytte ja sitte kaks jotai veropaperia niin mulla ei oo kumpaakaan ku oon kauniilla välinpitämättömyydellä heittäny kaikki veropaperit veks :noey:

 

semmone vknloppu olis kyl :thumbsup: mä lataanki kaikki noi kaudet ja ajattelin töllätä tässä syksyn aikana.

 

aiiiih noh en mä ainakaan oo ikinä tarvinnut sellaista...:erm: mut siis riippuu varmaan mistä asuntoa ettii jne...työpaikan ne voi kysyä tai opiskelupaikan ja semmoisia, mut ei kai muut...

 

:awesome: :awesome:

Link to comment
Share on other sites

aiiiih noh en mä ainakaan oo ikinä tarvinnut sellaista...:erm: mut siis riippuu varmaan mistä asuntoa ettii jne...työpaikan ne voi kysyä tai opiskelupaikan ja semmoisia, mut ei kai muut...

 

:awesome: :awesome:

joo, varmistin tän myös siskolta ja sano samaa :yesey: ja sainkin siitä saman tien partnerin kattomaan asuntoa huomiseks :chuckle: ku sillä on kumminki vähän tietoa ja taitoa muuttamisessa niin ihan kiva että tulee mukaa ku musta tuntuu et jos ite menisin niin varmaan jänistäisin ja en ees menis ovesta sisään. tärkeät sosiaaliset tilanteet tuntemattomien kanssa :noey::'(

 

mä en ny tiiä kumpi mua enemmä jännittää toi asuntohomma vai ISKÄN (varotusmerkit jo tässä, hälle maailman tärkein asia on auto) automaattivaihdeautolla ajamine ku ääää. pelottavaa :chuckle:

 

ja WOW ku on jo niin pimeetä :eek:

Link to comment
Share on other sites

joo, varmistin tän myös siskolta ja sano samaa :yesey: ja sainkin siitä saman tien partnerin kattomaan asuntoa huomiseks :chuckle: ku sillä on kumminki vähän tietoa ja taitoa muuttamisessa niin ihan kiva että tulee mukaa ku musta tuntuu et jos ite menisin niin varmaan jänistäisin ja en ees menis ovesta sisään. tärkeät sosiaaliset tilanteet tuntemattomien kanssa :noey::'(

 

mä en ny tiiä kumpi mua enemmä jännittää toi asuntohomma vai ISKÄN (varotusmerkit jo tässä, hälle maailman tärkein asia on auto) automaattivaihdeautolla ajamine ku ääää. pelottavaa :chuckle:

 

ja WOW ku on jo niin pimeetä :eek:

 

awww kiva ku on joku seurana katsomas asuntoa :yesey: kivempaa niiin!

mut joo noi sosiaaliset tilanteet :noey: ku kivempi oisi vaan juosta karkuun

 

hyvin sen auton kans menee

 

ja niin o ihan hurjan pimeetä :eek:

Link to comment
Share on other sites

^AWWWWWWWWW!! ton new born tosta alusta oon kattonut muutamia kertoja ja :'(

ja en oo ladannut minäkään ku kai se siel musebootlegeis o mutku ei oo tunnuksia enää voimas

mut kylhä sen tostakin voi ladata ja ajooo.

mut ai että ku tuli sellainen joku olu

 

siis mitä hittoo mun aivot edit ku kirjoitin olo, ja sit korjasin sen oikein erikseen et olu, koska sehä on sana se.

edit2 toisenlainen aivofail mut jostain syystä siinä nb ja blissin välillä mun aivot kehitti niin ylitsepääsemättömän olon et meinasin purskahtaa vaan itkuun..siis oikeasti :facepalm:

aw ne hetket ku muse kuulsotaa niin tältä ku svaan ja sit ku kaikkeen lisää sen et on ollut tuolla olot niin en vaan nyt pysty mihinkään olotilaan järkevään olleskaan...jooo menen nyt itkemään jonnekin ja kokomaan sitten itseni aj sit nukkumaan

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

^AWWWWWWWWW!! ton new born tosta alusta oon kattonut muutamia kertoja ja :'(

ja en oo ladannut minäkään ku kai se siel musebootlegeis o mutku ei oo tunnuksia enää voimas

mut kylhä sen tostakin voi ladata ja ajooo.

mut ai että ku tuli sellainen joku olu

 

siis mitä hittoo mun aivot edit ku kirjoitin olo, ja sit korjasin sen oikein erikseen et olu, koska sehä on sana se.

edit2 toisenlainen aivofail mut jostain syystä siinä nb ja blissin välillä mun aivot kehitti niin ylitsepääsemättömän olon et meinasin purskahtaa vaan itkuun..siis oikeasti :facepalm:

aw ne hetket ku muse kuulsotaa niin tältä ku svaan ja sit ku kaikkeen lisää sen et on ollut tuolla olot niin en vaan nyt pysty mihinkään olotilaan järkevään olleskaan...jooo menen nyt itkemään jonnekin ja kokomaan sitten itseni aj sit nukkumaan

 

Joo mulla on sama juttu et oon mä noita kattellut mut en koskaan kokonaisena enkä nytkään ehdi eikä se oo kokonaisena kun typerät musenpojjaat kun ei kaikkea voinut bbc näyttää mut mut mä en jotenkaan silti oo vielä päässyt yli readingistä enkä pysty sillain normaalisti suhtautumaan museen tai miten nyt normaalisti mut siinä on vielä joku sellanen en tiedä sellanen ehkä että pieni mieli ei kestä jne. Ja mulla sama homma musebootlegsien kanssa!

 

Ja voi aww olu :chuckle::supersad:

Ja ei mitään facepalmeja kun :happy: ja :supersad: ja kun vaan tuolla hengattiin ja voi et ku sillain muistaa aina et mitä aatteli tuossa ja tuossa kohti ja miltä tuntu olla siellä ja miten kuumaa ja ahdasta oli mutta niin ihanaa ja niin ihanaa ettei sitä voi ihminen kestää ja tajuta!!!! :'( :awesome: :'(

Link to comment
Share on other sites

Joo mulla on sama juttu et oon mä noita kattellut mut en koskaan kokonaisena enkä nytkään ehdi eikä se oo kokonaisena kun typerät musenpojjaat kun ei kaikkea voinut bbc näyttää mut mut mä en jotenkaan silti oo vielä päässyt yli readingistä enkä pysty sillain normaalisti suhtautumaan museen tai miten nyt normaalisti mut siinä on vielä joku sellanen en tiedä sellanen ehkä että pieni mieli ei kestä jne. Ja mulla sama homma musebootlegsien kanssa!

 

Ja voi aww olu :chuckle::supersad:

Ja ei mitään facepalmeja kun :happy: ja :supersad: ja kun vaan tuolla hengattiin ja voi et ku sillain muistaa aina et mitä aatteli tuossa ja tuossa kohti ja miltä tuntu olla siellä ja miten kuumaa ja ahdasta oli mutta niin ihanaa ja niin ihanaa ettei sitä voi ihminen kestää ja tajuta!!!! :'( :awesome: :'(

 

Mä en tiedä mikä normi-muse-suhtautuminen ees on, mut jotenkin kaikki nää on vaan sellaista kylmäävärettäkylmän väreen päälle ja kuuntele sellaisella ololla nyt mitään. pitäisi varmaan kokeilla oos alusta loppouhun...mut jooo. oliskin joku hieno tallennE KAIKESTA sellaista vähän kaipaan, ku liveasioissa on se oma vibansa ja sit ku siel ollut ja koko oos ja äitiiiii

 

huhhuhuhu...:chuckle: tää museilu.

mut niiin ja just meitin kans tosa blissin aikana ku oli ahasta ja tiennyt miten oisi ollut ja mihin mentäsiiin ja liiinaaaaaaaaaaaa :supersad: ku siel oltiin aj kaikki muutkin oli ja joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lol. ja aina välillä ihan muutenkin musesta tulee mieleen ku sä muutaman kerran kysyit pitääkö nyt hyppiä ja awwww ihana muse ja reading ja te ja en nyt tiedä olo ylitsepääsemätön

mut nukkumaan pitää mennä nenn kuin piristyn ksoka ei se pirteys aamuun kestä...

Öitä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Mä en tiedä mikä normi-muse-suhtautuminen ees on, mut jotenkin kaikki nää on vaan sellaista kylmäävärettäkylmän väreen päälle ja kuuntele sellaisella ololla nyt mitään. pitäisi varmaan kokeilla oos alusta loppouhun...mut jooo. oliskin joku hieno tallennE KAIKESTA sellaista vähän kaipaan, ku liveasioissa on se oma vibansa ja sit ku siel ollut ja koko oos ja äitiiiii

 

huhhuhuhu...:chuckle: tää museilu.

mut niiin ja just meitin kans tosa blissin aikana ku oli ahasta ja tiennyt miten oisi ollut ja mihin mentäsiiin ja liiinaaaaaaaaaaaa :supersad: ku siel oltiin aj kaikki muutkin oli ja joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lol. ja aina välillä ihan muutenkin musesta tulee mieleen ku sä muutaman kerran kysyit pitääkö nyt hyppiä ja awwww ihana muse ja reading ja te ja en nyt tiedä olo ylitsepääsemätön

mut nukkumaan pitää mennä nenn kuin piristyn ksoka ei se pirteys aamuun kestä...

Öitä :kiss:

 

Mä oon kuunnellut tosi vähän Musea ja varsinkaan oossia en oo ees yrittänyt alusta loppuun kun en vielä oo valmis siihen mut ehkä vielä joskus. Enkä Micro Cutsiakaan oo kuunnellut enkä katsonut enkä kestä kun se fiilis siinä oli joku maailman mielettömin että piti silmät kiinni olla koska se musiikki vaan tuli ja koko se fiilis ja maailman paras pändi ja maailman paras kappale ikinä siinä livenä ja se oli jotain niin mieletöntä!!!!!!

 

Ja ihana ihana Minna ja se oli vaan niin parasta siinä sit tehdä asioita ja hyppiä ja kun ei olis jaksanut ja jalat tarttu kuraan mut oli pakko hyppiä kun sit jos ei hyppinyt olis litistynyt ja se pappa siinä vieressä joka taputti kaks kertaa, kerran uprisingin jälkeen sillain tap tap ja sit oliko se udn vai resistancen sillain taptaptap ja siinä oli sit se ja aina ku hypin ni osuin siihen pappaan mut SILTI!!! Ja kun meinasin siinä keikan alussa tukehtua ja kaikki vaihtoi paikkaa ja työnsi ja meinasin kuolla ja sit yhtäkkiä se tasapainottu joskus siinä spacedementian aikana ja sit olikin sillain hyvä et enempi tilaa ja Minna<3 ja Ulpu takana jonka kanssa pysty vaihtaan kuulumisia aina välillä ja CE:n jälkeen kun meinasin itkee kun vaan wash me away ja kaikki ja aaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww mua alkaa itkettään kun ajattelen sitä. Ja kaikki ihanat ja kaikki kaikki ja se että pitääkö nyt hyppiä oli vähän sellanen et onks pakko hyppiä kun kaikki hyppi ja oli pakko hyppiä kun ei voinut olla paikallaan mut millään ei olis jaksanut. :chuckle: mut voi oikeesit mielettömyys ja kiitos tytöt kaikki ihanat tästä kaikesta ja <3 aww kun oli paras ja nyyh t. emO_gÖrl^^87^^ mut oikeesti!!! Ja Minna aww oli niin parasta ja voi ei miten siistiä on että on olemassa ihmisiä ketkä hetken mielijohteesta ostaa lippuja puolenvuodenpääästä oleville erimaisille festareille mutta kun ja vähän se oli niin parasta etten vaan kestä ja mullon joku yliemotionaalisuusolotila nyt että :yesey:

 

Mutta öitä Minna ja näe kivoja unia! :happy:

 

ps, vielä se hetki pakko mainita kun siinä aivan lopussa kun kaikki koko montakyttuhatta laulaa täyttä kurkkua nouvansgonnateikmiiölaiv ja kädet ylhäällä ja niin kovaa vaan kun pystyy ja sit jostaitn tuli sellasia viilentäviä tuulenvireitä ja sit siinä kaikki vaan kuorossa ja se oli niin mieletön tunne ja sit vaan ne ilotulitukset ja kaikki että asD GÖlek HYÖLEtky öerky ölk döp dfg ldkgö ldfxÖL k!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111

 

edit vielä et ihan hyvä ettei nähnyt lavalle koska Matti näytti niin hömelöltä tukka pystyssä ja patapadassa. :yesey::chuckle:

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

tulin vielä kännykällä katsomaan tän ja fi mul oikeastaan muuta kuin niinpä byhyy ja +miljoona kaikkeen. KOSKA JUST KAIKKI TUO JUURI NOIN NIIN! Ja en KESTÄ! Ja ihanaa ja parasta ja tuntuu et kaikesta aina unohtaa asioita. Ja sit joku toinen kertoo ja sit ne tulee jostain. Ja :'( :'( :'(

 

joo lol patapata ja hiukset. Ja se loppu :supersad: äiti tarvii aikakoneen.

Link to comment
Share on other sites

mitäs mitäs kolossa on ollut Elämää! :pope: sen kerran kun en ole kotona. mut kaikkeen tohon musejuttuun vaan +3654835483584282458!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(:happy: te.<3333

 

mmut mää kävin kattomassa leijonakuningas-musikaalin!! :awesome: oli kyl niin hieno ettei mitään järkee!

 

ja!!! covent gardenissa oli

1)viulua soittava ihana owen kaksoisolento

2)jossain __viinipaarissa__ poika joka palveli mua oli kun ykköskauden bernard black paitsi ruskeilla silmillä ja sil oli melkein samanlainen aksenttikin niin tuli muutama sisäinen squeeee!!!1-moment siinä. :yesey:

/lol.

Link to comment
Share on other sites

mitäs mitäs kolossa on ollut Elämää! :pope: sen kerran kun en ole kotona. mut kaikkeen tohon musejuttuun vaan +3654835483584282458!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(:happy: te.<3333

 

mmut mää kävin kattomassa leijonakuningas-musikaalin!! :awesome: oli kyl niin hieno ettei mitään järkee!

 

ja!!! covent gardenissa oli

1)viulua soittava ihana owen kaksoisolento

2)jossain __viinipaarissa__ poika joka palveli mua oli kun ykköskauden bernard black paitsi ruskeilla silmillä ja sil oli melkein samanlainen aksenttikin niin tuli muutama sisäinen squeeee!!!1-moment siinä. :yesey:

/lol.

 

:happy::awesome::supersad: <3

Link to comment
Share on other sites

mitäs mitäs kolossa on ollut Elämää! :pope: sen kerran kun en ole kotona. mut kaikkeen tohon musejuttuun vaan +3654835483584282458!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(:happy: te.<3333

 

mmut mää kävin kattomassa leijonakuningas-musikaalin!! :awesome: oli kyl niin hieno ettei mitään järkee!

 

ja!!! covent gardenissa oli

1)viulua soittava ihana owen kaksoisolento

2)jossain __viinipaarissa__ poika joka palveli mua oli kun ykköskauden bernard black paitsi ruskeilla silmillä ja sil oli melkein samanlainen aksenttikin niin tuli muutama sisäinen squeeee!!!1-moment siinä. :yesey:

/lol.

 

hihhi :awesome::happy::awesome:

 

onko pakko olla maanantai?

Link to comment
Share on other sites

Heräsin puoli seiska sellaseen päänsärkyyn että luulin että kuolen. Ja sit mikään ei auttanut enkä voinut nukkua ku oli pää niin kipee mutta väsytti vaan ihan hirveesti eikä mitenkään päin voinut olla mut joo sit makasin sohvalla ja nyt on parempi olo mut vähän hutera vielä, ja kaiken huippu on se et meen kymmeneks töihin ja pääsen yhdeksältä. :yesey: Noo, mani mani mani! lallallaa ja kaikkia kiinnosti. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...