Jump to content

Recommended Posts

omg roadkill ja jarviksen eka soololevy alkaa samallalailla onko tämä vain sattumaa! :pope: nyt vasta tajusin mut toisaaaalta en kuuntele we love lifea niin paljon taikka ajatuksella yleensä.

 

oli tärkeä viesti ja piti saada ilmoille just nyt tässä tämän hetkellä ja postaan nyt edes jotain.

Link to comment
Share on other sites

hihiiiiii olipas kiva DEn keikka :happy: kuultiin jopa neljä uutta biisiä! ja tykkäsin kyllä niistä paljon mut muuten oli ihan liian lyhyt keikka :(:(:( tai noi kaikki lost in musicin keikat on ihan liian lyhyitä..

 

pitäis mennä nukkumaan etten taas nuku huomenna tai siis tänään koko päivää niinku viime yönä nukuin 13 tuntia ja en ees ymmärrä et miks ku ei mulla mitään univelkaa pitäis olla.. ei muuten mutta kiva yrittää kääntää rytmi taas sillain et onnistun meneen maanantaina kuudeks töihin :noey:

 

ja kannattaa alkaa nyt miettiin et pitäiskö vaihtaa uus fb profiilikuva...

Link to comment
Share on other sites

hihiiiiii olipas kiva DEn keikka :happy: kuultiin jopa neljä uutta biisiä! ja tykkäsin kyllä niistä paljon mut muuten oli ihan liian lyhyt keikka :(:(:( tai noi kaikki lost in musicin keikat on ihan liian lyhyitä..

 

pitäis mennä nukkumaan etten taas nuku huomenna tai siis tänään koko päivää niinku viime yönä nukuin 13 tuntia ja en ees ymmärrä et miks ku ei mulla mitään univelkaa pitäis olla.. ei muuten mutta kiva yrittää kääntää rytmi taas sillain et onnistun meneen maanantaina kuudeks töihin :noey:

 

ja kannattaa alkaa nyt miettiin et pitäiskö vaihtaa uus fb profiilikuva...

 

nyyyyyyyyyyyh! minäkin haluun kattomaan de :'( ja uusia biisejä ja aaa! aaaa!

Link to comment
Share on other sites

Heippa kolo! Onnistuin flunssastumaa ja kaikki on perseestä mut wooooop Lontoo! Jos vaikka en ressais. Joo!

 

tumblr_lriyr9o20z1qcpc2w.gif

 

Vaikka oonki taas hyvi hämilläni ku en ymmärrä miten hammersmithin asema toimii. Mut kaikki selviää!

 

oh noes :supersad: toivottavast se lähtee pian!

 

hammersmith on vähän jännä kun siinä on district ja piccadilly line että voi vaihtaa ja sit myös hammersmith&city ja circle mut ne on jotenki erikseen, tai viimeks kun olin siellä niin en ainakaan löytäny miten ois päässy vaihtamaan näitten ensimmäisten ja jälkimmäisten kesken ilman et piti mennä portista ulos välillä. mitäs te hammersmithissä?

Link to comment
Share on other sites

Nukuin tuollaiset virkistävät aamupäikkärit sellaiset n. 3 tunnin aamupäikkäri :happy:

 

 

 

K:Felt kinda bad after badmouthing Radiohead's SNL performance, but watched it again. I wasn't harsh enough.Doesn't ANYONE recall The Bends?

 

heh awww voih keeeeeeeeeeeeeeeeith

 

 

 

voi ku jens lekman oli ihana!!

ja oli jättekiva päivä assin kaaaaaaaaaaa :awesome: :awesome:

Link to comment
Share on other sites

keith<33<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333

 

ja :awesome: en tiedä jenssin musiikkia niin hyvin tai varmaan yhtään mut joo. :yesey: ootko nyt jo suomenmaassa vai laivalla vai jossain?

keith vaan tietää mistä puhuu :yesey:

 

laivallahan minä :yesey: siljalla on langaton verkko, joka toimii vaikka se sanoo ettei yhteyttä....mut :awesome:

ja jens oli aivan ihana niin mut sen taisin jo sanoakin :chuckle: mutta oli

paitti se puhus ruottia ja ne taidot ei oo ihan perhaimmat mut jooo

Link to comment
Share on other sites

aaaarrrrggghhh mä en nyt vaan yhtään kestä ku toi mun kämppis on ollu viimiset 6 viikkoo kankaanpääs työssäoppiis ja nyt se tuli tänne takas ja ei siinä mitään ku se on ihan mukava mut ku sen sisko tuli tänne kans muutamaks päiväks ja mä oon nyt jo ihan kypsä sen seuraan.. tai ku se koko aika esittää eikä oo yhtään oma ittensä tai siis voi olla et se on oikeestikki tollanen mut jotenki vaan en ny jaksa ja se kuuntelee jotain ärsyttävää musiikkia ihan liian kovalla :fear: mut onneks on jori sjöroos ja voin kuunnella sen rauhottavaa musiikkia :happy:

 

ja ainiin se sisko toi niitten kaks koiraa tänne mukanansa ja ne on joo ihan söpöjä mut se toinen kusi jo kaks kertaa mun matolle että kiva :):):)

 

oikeesti nyt jotain rauhaa kiitos!

Link to comment
Share on other sites

niin en tiedä. :chuckle:

 

 

mul meni tunti ennenkö pääsin wembleyltä pois. :):) vitun underground. muutenki ollu niin tämmönen päivä että!

 

mua väsyttää liikaa ku nyt kuvittelen vaan juonittelevia banaaneja ja naurattaa..8vuotiaan pojan huumorintaju :yesey:

 

gööööööööööh kotimatkalle :( ja muuteski.

 

 

tääl on niin kovin hurjan aktiivista...ei sillä että mullakaan pal mitään sanomista oisi mut kuiteskiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...