Jump to content

Recommended Posts

tumblr_lt2j3oD9Gb1qc0t5ko1_400.jpg

 

2002 on 3 päivän lippu maksanu saman verran ku tänävuonna päivälippu. ja samat pändit! =D

 

ei varmaan ois ollu kiva nähä muse ja pulp samoilla festareilla ei. :'( (vaikka oishan siihen tänäki vuonna pystyny ja onneks en nähnykkään molempia muutamanpäivän sissään. :thumbsup: MUT 2002 IHAN ERI ASIA!!1) ja miksi mulla on jotenkin squeeee!-olo kun ne lukee tossa tolleen noin nätisti vierekkäin. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

mää en osaa päättää

-mitä kuuntelisin

-vai katsoisko jotain

mut jos katsoisi jotain niin pitäisi syödä ja

-mitä söisi? kun ei ole vielä nälkänälkä mut en suoraan halua syödä kakkua kun ensin pitäisi syödä jotain suolaista.

-mut mitä sit edes katsoisi? haluisin vähän kattoa ehkä musea readingista sen minkä latasin mut en tiedä.

 

lol on vaikeaa.

Link to comment
Share on other sites

mää en osaa päättää

-mitä kuuntelisin

-vai katsoisko jotain

mut jos katsoisi jotain niin pitäisi syödä ja

-mitä söisi? kun ei ole vielä nälkänälkä mut en suoraan halua syödä kakkua kun ensin pitäisi syödä jotain suolaista.

-mut mitä sit edes katsoisi? haluisin vähän kattoa ehkä musea readingista sen minkä latasin mut en tiedä.

 

lol on vaikeaa.

 

Mitä musea readingistä oot ladannut? mäkin haluan

ja kakkkuuuuaaa :yesey:

 

 

millast ohjelmaa emppu meette kattoo..ja jimmy carr :awesome:

Link to comment
Share on other sites

millast ohjelmaa emppu meette kattoo..ja jimmy carr :awesome:

Alexander Armstrong's Big Ask, joku ihme josta yhen jakson löysin entistä ja oli iha ok :yesey: oisin halunnu tohon josa oli vieraana jimmy ja robert webb mut sit päästii semsee misä o jimmy ja rufus hound ja joku naikkone, se kuvataa aikasemmi mikä o iha kiva :yesey:

 

hihi jimmy hihihihihihi :awesome: oikeesti nyt ko oon alkanu kattelee kaikkia brittikoomikkoihmisiä ni tekis niiden perässäki ravata koko aja englannissa, jos vaa suosiolla muuttaisin jo sinne :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

http://www.foyles.co.uk/Public/Events/Detail.aspx?eventId=1358&aCode=AFW&awc=1414_1318791540_3d2cfa17434408acb8df38b991664a42

 

VOI PASKA NE MENEE PÄÄLLEKÄI :'( jimmy carr vai jarvis, ololol helppo päätös? paitsi et nii no oona ja ööh ja juu ja joo.

 

jarvis <3

mä tahdon kans :chuckle: nimen kirjaan...jooooo

 

musebootlegista sen minkä bbc lähetti. :yesey: eli ei siinä taida originia olla paljo mittään mut Silti.

 

mul ei oo sin enää tunnuksia ku en muistanut käyttää sitä sen alu n jälkeen jooo

mut ymmärrän silti siltin :yesey:

 

 

 

MITÄ JOS

en vaan selaisi tumblria...ku en yhtään jaksais ...mut haluan nähdä kaikki kauniit kuvat :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

http://www.foyles.co.uk/Public/Events/Detail.aspx?eventId=1358&aCode=AFW&awc=1414_1318791540_3d2cfa17434408acb8df38b991664a42

 

VOI PASKA NE MENEE PÄÄLLEKÄI :'( jimmy carr vai jarvis, ololol helppo päätös? paitsi et nii no oona ja ööh ja juu ja joo.

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :pope:Ä MIYTÄ VITTUA MIKSI TOHON AIKAAN AKLDFDGHKLDDG EN KERKIÄ :'( skdhjfgsdfklsdflökks miksen ees tienny tuommosesta aösfgjd jos meet tonne kerro jarvikselle terkkuja :'(

 

 

(paitsi et en ikimaaaailmassa uskaltais mennä mihkää nimmarijonoon vaikka kerkeisinki KOSKA JARVIS. ::LOL: omägä. )

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :pope:Ä MIYTÄ VITTUA MIKSI TOHON AIKAAN AKLDFDGHKLDDG EN KERKIÄ :'( skdhjfgsdfklsdflökks miksen ees tienny tuommosesta aösfgjd jos meet tonne kerro jarvikselle terkkuja :'(

 

 

(paitsi et en ikimaaaailmassa uskaltais mennä mihkää nimmarijonoon vaikka kerkeisinki KOSKA JARVIS. ::LOL: omägä. )

mää haluaaaaaan :'( mut sit sielläki pitäis jonotella ja joooooo. ja sain jo noi liput tuonne toisee ja jimmy carr :supersad: koska mutku eipä joo 5 sekunttia awkward jarvis time vai tunti kaks tasokasta komediaa, VAIKEETA

Link to comment
Share on other sites

mää haluaaaaaan :'( mut sit sielläki pitäis jonotella ja joooooo. ja sain jo noi liput tuonne toisee ja jimmy carr :supersad: koska mutku eipä joo 5 sekunttia awkward jarvis time vai tunti kaks tasokasta komediaa, VAIKEETA

 

mää haluun 5 sekunttia jarvis time :'( awkward tai super awkward ihansama! mut äää ööööö en aadkjfgdf. AAAAAAAAAAAARRRGHJGHJDF. mut jos menen kuokkimaan sinne töitten jälkeen kuitenkin hämärästi jonnekkin kulmille hiippailemaan jos se vielä jossain hengaisi. :ninja: JOO! :awesome: tai ehkä ei. :LOL: tämä ois helpompaa jos ois joku henkinen tuki, emppu sun täytyy sniikkailla ulos sielt kuvauksista! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

mää haluun 5 sekunttia jarvis time :'( awkward tai super awkward ihansama! mut äää ööööö en aadkjfgdf. AAAAAAAAAAAARRRGHJGHJDF. mut jos menen kuokkimaan sinne töitten jälkeen kuitenkin hämärästi jonnekkin kulmille hiippailemaan jos se vielä jossain hengaisi. :ninja: JOO! :awesome: tai ehkä ei. :LOL: tämä ois helpompaa jos ois joku henkinen tuki, emppu sun täytyy sniikkailla ulos sielt kuvauksista! :LOL:

Jaahas että jonoon asettuminen ja asiallinen tervehtiminen ja nimen raapasu kirjaa max. 5s on ylivoimasta mutta stalkkiminen kujilla ihan perus ja ongelmatonta :LOL:

 

en tiä jotenki tuon kuvauksen vois tosta ehkä perua :ninja: koska mitä siitä että saatiin vittu PRIORITY TICKETS, kuitenkaa ei päästäis meitä sinne :phu: ja sit odotettais siellä turhaa ja missattais jarvis JA ohjelma ja elämä olis kaikenkaikkiaa perseestä. joko kysyn huomenna oonan mielipidettä asiasta tai sitte en vaa kerro sille lainkaa niinku hyvät ystävät aina tekee :yesey: koska jarvis. ja oikeesti sit mulla olis jarviksen nimi kirjassa ja olisin koskenu sen mahaa, mehä oltais käytännössä sit jo niinku naimisissa. :yesey:

 

voiskohan sille viedä lahjan :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Jaahas että jonoon asettuminen ja asiallinen tervehtiminen ja nimen raapasu kirjaa max. 5s on ylivoimasta mutta stalkkiminen kujilla ihan perus ja ongelmatonta :LOL:

 

en tiä jotenki tuon kuvauksen vois tosta ehkä perua :ninja: koska mitä siitä että saatiin vittu PRIORITY TICKETS, kuitenkaa ei päästäis meitä sinne :phu: ja sit odotettais siellä turhaa ja missattais jarvis JA ohjelma ja elämä olis kaikenkaikkiaa perseestä. joko kysyn huomenna oonan mielipidettä asiasta tai sitte en vaa kerro sille lainkaa niinku hyvät ystävät aina tekee :yesey: koska jarvis. ja oikeesti sit mulla olis jarviksen nimi kirjassa ja olisin koskenu sen mahaa, mehä oltais käytännössä sit jo niinku naimisissa. :yesey:

 

voiskohan sille viedä lahjan :ninja:

 

NO MUT! :LOL: jos hengaisin vaan ihan normaalisti siel jossain kadulla kävelisin ympyrää. :):) ja sit vahingossa näkisin kun se menee jossain 78758 metrin päässä ja sit hihittäisin itekseni vähän, on se mun kohalla normaalimpaa kun se et odotan jonossa ja TIEDÄN et tulisin kohtaamaan sen ja siinä se kaikki sellainen joku kerkeisi ylikuormittua ja sit kun pääsisi siihen niin sit vaan

tumblr_liaheodSNy1qajv59.gif

tumblr_ll5k0lkDYk1qdybxp.gif

 

 

 

15ydiqq.jpg

Link to comment
Share on other sites

sanokaa jarvikselle terkkuja, en kyl uskaltaisi sille sanoo mitään ..oisin vaan akslhfalk ja ei tulisi sanaakaan ulos

mut niin jarvis :supersad:

 

edit ei kukaan menis mun puolest töihin huomen? ei tee jotenkin mieli yhtääääääääääääääääääääää..

mut joo nukkumaan pitäasi ainaki men...jos joku tekisi töitä mun puolest niin voisi nukkua pidempään:yesey: /lol

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Jes mun tavoite on toteutunut, koko vkl siitä kun lauantaina pääsin kolmelta töistä tähän asti oon maannut sohvalla. Kävin tosin sängyssä nukkumassa välillä ja muutaman kerran jääkaapilla. :yesey: Vähän säälittävä olo kyl.

Link to comment
Share on other sites

Mojren!

 

Selasin eilen koloa ja oi ja voih, ku on ihania asioita tapahtunu meidän kololaisille. Ihan nolottaa ku en oo miljoonaan vuoteen ollunna täällä teidän kanssa, mutta pakko oli tulla heittään pari kommenttia.

 

sain suomenmaasta jotain pandan lakua joka on kahvin ja suklaan ja jäätelön makuista. :pope: OM NOM NOM.

 

Hih, mun veli oli ostanu noita lakuja Pandan tehtaanmyymälästä :happy: ja oli hyviä!!

 

Om nom tosiaan, onko tommosta olemassa vai??? :pope:

 

Sain ehkä luultavasti töitä :happy:

 

Oijoi, onnittelut halien muodossa :happy:

 

Mulle tuli sähköpostilla sopimuspaprut tänään, jotka pitää allekirjoittaa :dance: :dance: :dance: Mun kans sinne lähtee kolme muuta, hollannista, saksata ja ranskasta. Toivottavasti ne on kivoja koska meistä tulee kämppiksiä. :dance: :dance: :dance:

 

Tietty tässä voi mennä pieleen vielä esim se, ettei eu annakkaan rahoitusta mutta aika hyvältä näyttää silti nyt jo.

 

 

Ja omg, voi Liina kuinka upeeta :dance: Onnea!! Muistan ku juteltiin sun ulkomaille lähdöstä siellä Ulpun "katolla" ja kateltiin ihania maisemia, nysse sit toteutuu :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ja omg, voi Liina kuinka upeeta :dance: Onnea!! Muistan ku juteltiin sun ulkomaille lähdöstä siellä Ulpun "katolla" ja kateltiin ihania maisemia, nysse sit toteutuu :happy:

 

Moi Vappu! :happy: Ja joo, ihana ihana Ulpun kattoterassi ja sen näkymät ja ihana Lontoo ja kaikki! :happy::supersad: Ja kiitos, toivottavasti! :happy:

 

Meen kyl nukkumaan kun en jaksa huomenna muuten herätä, meen koko päiväksi töihin pitkästä aikaa. Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

moi :sleepy: oon vähä miettiny et pitäis hakee jonneki muualle töihin ku ei oikeen nappaa noi kuuteen töihin menot :noey: tai ku emmä osaa mennä tarpeeks aikasi nukkuun...

 

ja HELI! nii se magenta skycoden lost in musicin keikka on nyt torstaina :awesome: eli ootko tulossa?

Link to comment
Share on other sites

NO MUT! :LOL: jos hengaisin vaan ihan normaalisti siel jossain kadulla kävelisin ympyrää. :):) ja sit vahingossa näkisin kun se menee jossain 78758 metrin päässä ja sit hihittäisin itekseni vähän, on se mun kohalla normaalimpaa kun se et odotan jonossa ja TIEDÄN et tulisin kohtaamaan sen ja siinä se kaikki sellainen joku kerkeisi ylikuormittua ja sit kun pääsisi siihen niin sit vaan

http://i7.photobucket.com/albums/y268/mjyyyzer/lolz/tumblr_liaheodSNy1qajv59.gif[/img

http://i7.photobucket.com/albums/y268/mjyyyzer/lolz/tumblr_ll5k0lkDYk1qdybxp.gif[/img

 

 

 

http://i7.photobucket.com/albums/y268/mjyyyzer/lolz/15ydiqq.jpg[/img

Tuo on kyllä totta :LOL: tuo ylikuormittuminen.. mulla on iha normaaleissa keskusteluissaki replat yleensä valmiiks mietittynä ja silti menee sanat sekasi ni koitappa vieraalla kielellä jolleki jarvikselle nojooooo :LOL:

 

Oona ei jotenki iha samalla tavalla lämminny idealle ja piti ittestääselvänä että mennää sinne gameshowhu. BWAHAHAHAHA luulexxx mehä tasan kökötetää tuolla kirjakaupassa vaadittu määrä aikaa :yesey: Oon hyvä ja huomioonottava ystävä. Muttaku tämmösiä tsäänssejä nolata ittensä idoliensa edessä EI missata!

 

hetken harkitsin tekeväni sille lapaset. mutta tuota noi nii. :LOL: jos tekisin iiiihan yksinkertaset ja paksusta langasta ni yks ilta menis telsua kattellessa. ja kyllä niillä aina käyttöä löytyy vaikka kaatuiski tää plääni... joo ehkä en. voiskoha siellä settilistaanki saara nimen :ninja:

 

Ni mite olis jos treffataa tuolla hoodeilla ko tuut töistä? :awesome: Siitä bar italiaa ja ehkä tilanteesta riippuen hienovarasta stalkkausta? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...