Jump to content

Recommended Posts

awww niin siistiä :awesome: jos lähden reilaamaan suoraa Itävallasta niin pitää tulla käymään :yesey:

 

Niin joo! Sano nyt vielä millon sä olit sinne menossa! Mähän voin tulla kans käymään Itävallassa, koska se on hieno maa ja mulla on jäänyt se jotenkin ihan sillain huonosti näkemättä, vaikka siellä pari kertaa oon ollutkin! Eikä Italista oo pitkästi! :awesome: Mut joo, tervetuloa vaan! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Niin joo! Sano nyt vielä millon sä olit sinne menossa! Mähän voin tulla kans käymään Itävallassa, koska se on hieno maa ja mulla on jäänyt se jotenkin ihan sillain huonosti näkemättä, vaikka siellä pari kertaa oon ollutkin! Eikä Italista oo pitkästi! :awesome: Mut joo, tervetuloa vaan! :awesome:

 

Helmikuun loppupuolella, 20. päivä alkaa perehdytys siellä :happy: Teretulemast vain :awesome: mun pitäis kyllä vähitellen ruveta täyttämään noita hakupapereita ja pistää ne eteenpäin

Link to comment
Share on other sites

Helmikuun loppupuolella, 20. päivä alkaa perehdytys siellä :happy: Teretulemast vain :awesome: mun pitäis kyllä vähitellen ruveta täyttämään noita hakupapereita ja pistää ne eteenpäin

 

:awesome: Onnea siihen! :awesome: Ihana Eurooppa ja ihanat Euroopan kaupungit ja maat :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ai että tuolla airshippi-Tomilla on ärsyttävä ääni :LOL: Ja sen paha tapa tjsp on äänekkyys ku se juo. Vaikee kuvitella. :chuckle:

 

Hui kamala ei siellä barcelonan keikalla ainakaa kukaa mun mielestä kuvannu, no toivottavasti ei. Jänniä nää kiertuepäiväkirja-asiat, oikiasti miten tuo rumpaliheebo puhuu noin ihmeellisesti kaikki mitä sain selvää oli BIKER MICE FROM MARS mikä o kyl paras lastenohjelma lastenohjelmie historiassa. Yo gabba gabban ohella.

 

Suddenly! Elliott fängöörliys foevah. Mukko oikiasti tuo tapa jolla se virnuu. Joo.

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Mulle tuli sähköpostilla sopimuspaprut tänään, jotka pitää allekirjoittaa :dance: :dance: :dance: Mun kans sinne lähtee kolme muuta, hollannista, saksata ja ranskasta. Toivottavasti ne on kivoja koska meistä tulee kämppiksiä. :dance: :dance: :dance:

 

Tietty tässä voi mennä pieleen vielä esim se, ettei eu annakkaan rahoitusta mutta aika hyvältä näyttää silti nyt jo.

 

 

Aww kuulostaa niin hyvältä toi juttu :awesome:

 

onnea! :happy:

 

Kiitosh :awesome:

Link to comment
Share on other sites

helille onnea töistä ja liinalle myös :awesome:

ja sanna kuin pitkään oot siel itävallassa/millon meinasit reilata jos meinasit? :ninja:

 

mun [me]-ep saapui! :awesome::dance: sit kun noi on joskus musen saappaissa niin hihhii mullapa onkin niitten signattu eepee numero 16. :yesey:

 

mulla loppuu koulu ilmeisesti 30.6. ja sen jälkeen en vielä tiedä mitä tekisin. Ois kyllä kiva lähteä reilaamaan kun on siellä asti, mutta toisaalta pitäis lähteä jo Suomesta rinkan kanssa :shifty: mut visiitille saa tulla :awesome:

 

niillä on astetta huonompi bändin nimi, kun toi on vähän huono googletettava/etsittävä juutuupista, mutta jösses kuulostaa kyllä hyvältä :awesome:

Link to comment
Share on other sites

helille onnea töistä ja liinalle myös :awesome:

ja sanna kuin pitkään oot siel itävallassa/millon meinasit reilata jos meinasit? :ninja:

 

 

mun [me]-ep saapui! :awesome::dance: sit kun noi on joskus musen saappaissa niin hihhii mullapa onkin niitten signattu eepee numero 16. :yesey:

Uuu kuuntelin myös piisin kaks ja aika kovalta kuulosti!

 

Pitäiskö sitä huomenna jotain pendulumlippuja herätä ostamaa :ninja: oho se onki vasta joskus :LOL: no hyvä

Link to comment
Share on other sites

helille onnea töistä ja liinalle myös :awesome:

ja sanna kuin pitkään oot siel itävallassa/millon meinasit reilata jos meinasit? :ninja:

 

 

mun [me]-ep saapui! :awesome::dance: sit kun noi on joskus musen saappaissa niin hihhii mullapa onkin niitten signattu eepee numero 16. :yesey:

 

Kiitoksia :awesome:

 

Ooh pitäsköhän tommosta pändiä kanssa kuunnella.

 

Ahhh kun on semmonen unelmointiolo taas kun jos vaikka pääsis muuttaan täältä vanhempien nurkista pois jne. :happy: mutta sitten taas kun oon niin monta kertaa ennenkin unelmoinu niin pelottaa että sitä taas putoaa johkin maan pinnalle :supersad: mut tahdon omaa tilaa ja rauhaa!

 

Niin että kattelen täällä taas kerran vuokra-asuntoja jne. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

mulla loppuu koulu ilmeisesti 30.6. ja sen jälkeen en vielä tiedä mitä tekisin. Ois kyllä kiva lähteä reilaamaan kun on siellä asti, mutta toisaalta pitäis lähteä jo Suomesta rinkan kanssa :shifty: mut visiitille saa tulla :awesome:

 

niillä on astetta huonompi bändin nimi, kun toi on vähän huono googletettava/etsittävä juutuupista, mutta jösses kuulostaa kyllä hyvältä :awesome:

aaaa hööh no en mää kerkiä ainakaan kylässä käymään. :supersad: ellen onnistu jotain viikonloppuvisiittiä johonki kohin viäntämään.

mut nii jos kaikki nyt menee putkeen niin ollaan joskus heinäelokuussa asan kans reilaamas jossain päin. ois tultu sit kuokkimaan sun luo. :chuckle:

 

ja :awesome: jos tykkäät! :awesome:

 

Uuu kuuntelin myös piisin kaks ja aika kovalta kuulosti!

 

Pitäiskö sitä huomenna jotain pendulumlippuja herätä ostamaa :ninja: oho se onki vasta joskus :LOL: no hyvä

 

:awesome:!

 

hei muuten! mikä päivä te olittekaa tulossa? la? su? joku ilta bar italia y/y? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Kiitoksia :awesome:

 

Ooh pitäsköhän tommosta pändiä kanssa kuunnella.

 

Ahhh kun on semmonen unelmointiolo taas kun jos vaikka pääsis muuttaan täältä vanhempien nurkista pois jne. :happy: mutta sitten taas kun oon niin monta kertaa ennenkin unelmoinu niin pelottaa että sitä taas putoaa johkin maan pinnalle :supersad: mut tahdon omaa tilaa ja rauhaa!

 

Niin että kattelen täällä taas kerran vuokra-asuntoja jne. :facepalm:

 

kannattaa! :awesome:

 

ja :supersad: mut kyl se siitä! mikä se työ oli minkä sait? en muista oliko siit ollu jo jotain puhetta olen seurannu koloa vähän hajanaisesti. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Om nom tosiaan, onko tommosta olemassa vai??? :pope:

 

Sain ehkä luultavasti töitä :happy:

 

Niin minäkin haluan tuollaisia lakuja mu en oo ainakaan tajunnut...

 

ja onnea töistä! millaisia?

Mulle tuli sähköpostilla sopimuspaprut tänään, jotka pitää allekirjoittaa Mun kans sinne lähtee kolme muuta, hollannista, saksata ja ranskasta. Toivottavasti ne on kivoja koska meistä tulee kämppiksiä. :dance:

Tietty tässä voi mennä pieleen vielä esim se, ettei eu annakkaan rahoitusta mutta aika hyvältä näyttää silti nyt jo.

 

:awesome: SIIISTIIIIIIIIIIIIIIII!! ja tulihan sieltä varmistus et :happy:

Jee!

 

Helmikuun loppupuolella, 20. päivä alkaa perehdytys siellä :happy: Teretulemast vain :awesome: mun pitäis kyllä vähitellen ruveta täyttämään noita hakupapereita ja pistää ne eteenpäin

 

Uuuh niin jooo saaks sit sunkin luo tulla käymäään....? :awesome:

 

 

mun [me]-ep saapui! :dance: sit kun noi on joskus musen saappaissa niin hihhii mullapa onkin niitten signattu eepee numero 16. :yesey:

 

 

:awesome::chuckle:

niitte sivuilta ei saanut tilata sitä suomeen, oli surullista :supersad:

 

Kaiser Chiefs oli kiva :happy:

töissä aivan kaamea kiire ja adjsakflsjf joten oli kiva olla jotain tällaista irtautumisviikonloppua.

 

NÄLKÄ!!! ja ei oo hotellihuoneessa ruokkaa :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Uuuh niin jooo saaks sit sunkin luo tulla käymäään....? :awesome:

 

Kaiser Chiefs oli kiva :happy:

töissä aivan kaamea kiire ja adjsakflsjf joten oli kiva olla jotain tällaista irtautumisviikonloppua.

 

Saa ilman muuta! :awesome: Wienistä on sinne joku tunnin junamatka :yesey:

 

:happy: irtautumisviikonloput on kyllä niin mainioita. vaikkei mulla edes oo koulun kanssa ollu mitään kauhean suurta stressiä, kun on niin lyhyitä ja tylsiä päiviä mutta silti oon ollu ihan sairaan väsyny joka päivä. Mutta tänään Hurts, hihi :awesome:

Link to comment
Share on other sites

:awesome:!

 

hei muuten! mikä päivä te olittekaa tulossa? la? su? joku ilta bar italia y/y? :awesome:

Luulisin et oli ens viikon lauantai.. Voi olla sunnuntaiki. Tarkistan jossai kohtaa. :chuckle:

 

Ja EHOTTOMASTI ny ainaki bar italia! :awesome:

 

:awesome::chuckle:

niitte sivuilta ei saanut tilata sitä suomeen, oli surullista :supersad:

:

Jos ulpu tilaa muutaman lisää ja maksan ja roudailen ne suomee? :awesome: Ei muute mut voisin kyl melkke itekki tätä musiikkia taloudellisesti tukea :yesey:

Link to comment
Share on other sites

kannattaa! :awesome:

 

ja :supersad: mut kyl se siitä! mikä se työ oli minkä sait? en muista oliko siit ollu jo jotain puhetta olen seurannu koloa vähän hajanaisesti. :facepalm:

 

Niin minäkin haluan tuollaisia lakuja mu en oo ainakaan tajunnut...

 

ja onnea töistä! millaisia?

 

Kaiser Chiefs oli kiva :happy:

töissä aivan kaamea kiire ja adjsakflsjf joten oli kiva olla jotain tällaista irtautumisviikonloppua.

 

NÄLKÄ!!! ja ei oo hotellihuoneessa ruokkaa :supersad:

 

Semmosia siivousjuttuja :chuckle: nomutta onpahan jotain.

 

Aww Kaiser Chiefs :happy: ainiin sekin oli.

Link to comment
Share on other sites

voi Hurts, Circuksen keikka ei ollu mitään tuohon verrattuna :supersad::happy:

 

ne soitti Affairin ja olin aivan onnesta soikeena, vaikka tekikin vähän mieli itkeä :awesome: paitsi halusin niin paljon heittää takana istuvia jollain, kun ne kälätti koko kappaleen ajan :facepalm:

ja Verona kuulosti ihan mielettömän upeelta! jotenkin sitä on kerenny unohtamaan kuinka hieno ääni Theolla oikeasti on :happy:

 

Theosta puheen ollen, ehkä hieman nauratti kun jonottaessa mun takana olevat tytöt puhu koko ajan TheoNista ja mulle tulee jotenkin automaattisesti mieleen se Lovexin tyyppi :LOL: eikä ne ees muistanu Adamin nimeä, pffffft!

Link to comment
Share on other sites

kävin tänään stonehengellä :awesome: ja kuuntelin sellaista audio guidea ja välillä mainitsi että stone circle ja sit tuli maailmanparantajahipit mieleen. :chuckle:

mut vituttaa koska olen nainen ja on hormoonit jotka pistää vituttamaan vaikkei ole edes syitä. :yesey: ja vaikka mulla on kakkua mut ei se auta. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

VIHAAN kun kirjotan suurta avautumista esim journaliin ja sit tää kursori hyppii taas miten sattuu ja maalaa ja pyyhkii suuria tekstinpätkiä itekseen pois ihan miten huvittaa. :yesey:

 

ja miksei ketään ole internetissä keskel yötä? :'(

 

:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...