Jump to content

Recommended Posts

KOLO I AM DISSAPOINTED

miten tänne on tullu vaa muutama hassu sivu :erm:

 

asdfjkljsghd pendulum mitä ihmiset tekkee ja ONNEE LIINA italiasta ja marse kämpästä :awesome:

 

barcelooooona oli kiva ja airship myös mut kaik muu o aika :'( ja :pope: yms hei moi

 

aattelin mennä Lahden omaan jos se nyt vaan järkätään, kun ei oo kauheesti järkeä lähteä täältä mihinkään toiselle paikkakunnalle :yesey:

 

awwww :awesome: Airshipin poijjat oli ainakin kehunu sitä päivää/keikkaa :happy: mikäs nyt niin?

Link to comment
Share on other sites

‎Hurtsin lämppäri vaihtuu - Firefox AK ei pääsekään Helsinkiin; tilalle on valittu kotimainen Manboy! Vielä ehdit mukaan: http://bit.ly/pzC8uv

 

:stunned:

 

:stunned:

 

:stunned:

 

 

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :'( ihan turhaan ostin liput

 

no ok, on Hurts ihana ja sillee kyllähän niitä mielellään käy kuuntelemassa, mut oisin niin halunnu nähdä Firefoxin. Manboy :facepalm: kyllä mä niiden jostain levystä tykkäsin joskus mut ei nyt oikein oo hyvä korvaaja

Link to comment
Share on other sites

aattelin mennä Lahden omaan jos se nyt vaan järkätään, kun ei oo kauheesti järkeä lähteä täältä mihinkään toiselle paikkakunnalle :yesey:

 

awwww :awesome: Airshipin poijjat oli ainakin kehunu sitä päivää/keikkaa :happy: mikäs nyt niin?

minen kyllä ymmärrä miten se tapahtuu se kaks keikkaa, nojooo.:chuckle:

 

no se keikka ny ei musta ainakaa ollu kummone vaikka kyllä ne kuulostaa niii pali paremmalta livenä ko levyllä ei voi muuta, luulen nii siis et niillä oli hauskaa lähinnä just sen takia että ne oli hengannu rannalla koko päivän ennen keikkaa... HUH onneks en sinä päivänä menny rannalle mieti ku oisin lahnaillu siellä liian pienissä bikineissäni ja joku tom ja elliot ja marcus ja se neljäs olis vaa tullu jostai ni oisin *~KUOLLU~* äksdeeyms. keikka siis oli aika perus, samaa vaivaantunutta nyökyttelyjalannaputustanssia ku kaikilla tollasilla keikoilla suomessaki, mikä oli lohduttavaa. kukaan mitää lyriikoita osannu tai muuta. mut tom teki semse dramaattise supertekotaiteellisen kaatumisen siinä lopussa ja lollaan yksinäni 4evah.

ja tuo loppu lähinnä sen kunniaks että mun pikkuveli jäi auton alle ja ei siitä sen enempää

Fänks! :happy: Ja mä oon kyllä ainakin mielessäni kovasti menossa Tampereelle että joo. :awesome:

määki melkee voisin ku meni barcelonassa vähemmä rahaa ko piti ni jos en lontoossakaa shoppaa ni onnais. en kyl tiä ko oli nii awkward jo tää viime, toisaalta tuolla ei ehkä olis eksiä ja muita kummituksia. mut nii

se kumiveneyritys huvitutti mua suuresti koska muistan ko twiittasin joskus yli vuos sitte garethille tai jolleki joka kehu rammsteinin keikkaa suuresti että ei pendulumin keikat kaukana oo kunhan heivaatte robin tai benin venhosessa kiertämään yleisön kätten päällä. FINALLY!

 

olipa taas

Link to comment
Share on other sites

lol mun tekis mieli värjätä blondeiks hiukset ku nyt on niin lyhkäsetkin että..

taas sitä näkee ku viime kerralla ku halusin blondiks niin oli ihan kamalat, jne. ja silti haluaa vaan uudestaan kokeilla :chuckle:

 

ja dsalköföf! nyt ostaan chisun uusinta tuotantoa :happy:ku ei torrentia mistään löydy, hmph

 

edit. ihihih tää on aivan ihana levy.

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

lol mun tekis mieli värjätä blondeiks hiukset ku nyt on niin lyhkäsetkin että..

taas sitä näkee ku viime kerralla ku halusin blondiks niin oli ihan kamalat, jne. ja silti haluaa vaan uudestaan kokeilla :chuckle:

 

ja dsalköföf! nyt ostaan chisun uusinta tuotantoa :happy:ku ei torrentia mistään löydy, hmph

 

edit. ihihih tää on aivan ihana levy.

 

MÄ HALUAN NÄHÄ suvin lyhkäset hiukset :yesey:

 

ja noh mut lyhkäisissä on vähemmän blondattavaa sotkettavaksi :awesome:

 

....

Link to comment
Share on other sites

mua väsyttää et nään jo ihan omiani tos london bridgellä tänään ihan varmaan 5 min sissään kävi semmosia :eek:-hetkiä kun kuvittelin nähneeni owen pallettin, steve mackeyn ja damon albarnin mut ei ne ollukkaan. :yesey:

awwwwwwwwwww noh vähänkö oisi ollut kaunista siinä :LOL::eek::yesey:

Link to comment
Share on other sites

no oisi. :yesey: se owen kyllä näytti NIIIIIIIN paljon siltä että en haluu tietää miltä näytin :LOL: onneks se meni toiseen suuntaan kun mää ja ei huomannut. :yesey:

AWWWWWWWWWWW HIHIHIH!

ja Awww HIHIHIH SUN AVA HIHIHIH!!! :happy:

 

Näihin tunnelmiin, hyvää yötä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

AWWWWWWWWWWW HIHIHIH!

ja Awww HIHIHIH SUN AVA HIHIHIH!!! :happy:

 

Näihin tunnelmiin, hyvää yötä :kiss:

 

hih no se on ehkä vähän väliaikainen tai en tiedä mut halusin uuden jarviksen ja sit en keksiny mitään paitsi ton kun kattelin vähän tota videoo eilen illalla ja niin. :yesey: hiiii! haluisin kyllä hipstajarviksen toisaalta mut ehkä myöhemmin.

/oleellista

 

ja tännään soi radios common people ihan kokonansa eikä radio edittiä! :awesome: ja something changed. :happy:

/lisää oleellista.

 

ja öitä öitä menit jo ajat sitten ja kaikki muutkin ja miksen minä vaikka väsytttttääää niin pirusti ja miksi vähän lupauduin menemään huomennakin tuntia aikasemmin moi. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

minen kyllä ymmärrä miten se tapahtuu se kaks keikkaa, nojooo.:chuckle:

 

no se keikka ny ei musta ainakaa ollu kummone vaikka kyllä ne kuulostaa niii pali paremmalta livenä ko levyllä ei voi muuta, luulen nii siis et niillä oli hauskaa lähinnä just sen takia että ne oli hengannu rannalla koko päivän ennen keikkaa... HUH onneks en sinä päivänä menny rannalle mieti ku oisin lahnaillu siellä liian pienissä bikineissäni ja joku tom ja elliot ja marcus ja se neljäs olis vaa tullu jostai ni oisin *~KUOLLU~* äksdeeyms. keikka siis oli aika perus, samaa vaivaantunutta nyökyttelyjalannaputustanssia ku kaikilla tollasilla keikoilla suomessaki, mikä oli lohduttavaa. kukaan mitää lyriikoita osannu tai muuta. mut tom teki semse dramaattise supertekotaiteellisen kaatumisen siinä lopussa ja lollaan yksinäni 4evah.

ja tuo loppu lähinnä sen kunniaks että mun pikkuveli jäi auton alle ja ei siitä sen enempää

 

määki melkee voisin ku meni barcelonassa vähemmä rahaa ko piti ni jos en lontoossakaa shoppaa ni onnais. en kyl tiä ko oli nii awkward jo tää viime, toisaalta tuolla ei ehkä olis eksiä ja muita kummituksia. mut nii

se kumiveneyritys huvitutti mua suuresti koska muistan ko twiittasin joskus yli vuos sitte garethille tai jolleki joka kehu rammsteinin keikkaa suuresti että ei pendulumin keikat kaukana oo kunhan heivaatte robin tai benin venhosessa kiertämään yleisön kätten päällä. FINALLY!

 

olipa taas

 

Ihan höhlää :supersad: Me järkätään kolmen naapurin kans käytäväpartyt silloin lauantaina, joten en tosiaan voi Tampesterille tulla. Kävin eilen pitkästä aikaa Senssissä ja se olikin isompi mitä muistin, joten eiköhän täälläkin kunnon pileet saada pystyyn :awesome:

 

Ne on kyllä paljon paremman kuuloisia livenä :yesey: en ees halua kuvitella miten oisin reagoinu jos tollee olis päässy käymään :LOL: se fanityttöilyn määrä oli jo siellä keikalla aika... yliampuvaa

:eek: hui, toivottavasti ei käyny pahasti

 

:LOL: vähän vaikee kuvitella Robia tekemään sellaista ihan vapaaehtoisesti

 

lol mun tekis mieli värjätä blondeiks hiukset ku nyt on niin lyhkäsetkin että..

taas sitä näkee ku viime kerralla ku halusin blondiks niin oli ihan kamalat, jne. ja silti haluaa vaan uudestaan kokeilla :chuckle:

 

Suvi eeeei, eikö jonku pitäny kieltää sua jos mietit jotain tollaista? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Suvi eeeei, eikö jonku pitäny kieltää sua jos mietit jotain tollaista? :LOL:

öö tais pitää, mut ei mulla enää oo suunnitelmissa blondiks tulla ku värinpoiston jo vähän vaalemmat hiukset ällötti, että eikun ruskea mustan tilalle tuli.

 

miten väsyttää niin vaan perhanasti :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

öö tais pitää, mut ei mulla enää oo suunnitelmissa blondiks tulla ku värinpoiston jo vähän vaalemmat hiukset ällötti, että eikun ruskea mustan tilalle tuli.

 

miten väsyttää niin vaan perhanasti :sleepy:

 

ookei :chuckle:

 

samma här :noey: tosin tuli eilen vähän riehuttua niin ei sinänsä mikään ihme

Link to comment
Share on other sites

 

Mulle tuli sähköpostilla sopimuspaprut tänään, jotka pitää allekirjoittaa :dance: :dance: :dance: Mun kans sinne lähtee kolme muuta, hollannista, saksata ja ranskasta. Toivottavasti ne on kivoja koska meistä tulee kämppiksiä. :dance: :dance: :dance:

 

Tietty tässä voi mennä pieleen vielä esim se, ettei eu annakkaan rahoitusta mutta aika hyvältä näyttää silti nyt jo.

 

 

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

sain suomenmaasta jotain pandan lakua joka on kahvin ja suklaan ja jäätelön makuista. :pope: OM NOM NOM.

 

wuuut? :eek: taidankin lähteä kauppaan :chuckle:

 

Om nom tosiaan, onko tommosta olemassa vai??? :pope:

 

Sain ehkä luultavasti töitä :happy:

 

onnea! :happy:

 

Mulle tuli sähköpostilla sopimuspaprut tänään, jotka pitää allekirjoittaa :dance: :dance: :dance: Mun kans sinne lähtee kolme muuta, hollannista, saksata ja ranskasta. Toivottavasti ne on kivoja koska meistä tulee kämppiksiä. :dance: :dance: :dance:

 

Tietty tässä voi mennä pieleen vielä esim se, ettei eu annakkaan rahoitusta mutta aika hyvältä näyttää silti nyt jo.

 

 

:awesome: mahtavaa! oliko se paikka se mistä ensimmäisenä sait tietää päässeesi?

 

voiko olla typerämpää sanaa kuin päässeesi.. kamala suomen kieli :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:awesome: mahtavaa! oliko se paikka se mistä ensimmäisenä sait tietää päässeesi?

 

voiko olla typerämpää sanaa kuin päässeesi.. kamala suomen kieli :LOL:

 

Joo, Toscanaan siis. :yesey::LOL::dance: Mua vieläkin peloittaa et kaikki menee pieleen koska ei tälllasta tapahdu mulle. Mutta silti. :dance:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...