Jump to content

Recommended Posts

hehhee meen äitin ja iskän kans ens lauantaina turisteilee stonehengelle. :chuckle: mut ei semitää oon aina halunnu käydä siellä! :awesome:

 

:awesome: kuulostaaa hyvältä ja justiinsa joku stongehenge kuitnekin sellaisia paikkoja joita on :awesome: nähdä.:happy:

 

 

 

vääääsyyyyyyyyytttääääääääää ja tylsistyttääääää joten hyvät yöt allihopa!:happy:

Link to comment
Share on other sites

hehhee meen äitin ja iskän kans ens lauantaina turisteilee stonehengelle. :chuckle: mut ei semitää oon aina halunnu käydä siellä! :awesome:

 

:awesome: Mäkin haluan vielä joskus käydä siellä! Luin sellasia ylihyviä kirjoja jotka kerto naisesta joka joutu vahingossa Stonehengestä 1700-luvun Skotlantiin mut ne oli hyviä kirjoja mutta varo silti ettet joudu. :yesey::chuckle:

 

Ja öitä, Minna. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Apua apua apua mun kämppä on ihanan kaunis (noh, niin kaunis ku DDR-asunto voi olla) ja tulee olemaan tän illan jälkeen vielä kauniimpi ja mun kiintee netti toimii ja se on sairaan nopee ja värikäs ja äsken sain ruokaa ja UUTTA 65DOSIA AAAAAAAAAAAAAAAAAPUUUUUUUVVVAAAAAHHHH JA SE ON NIIN KAUNISTA. :'( Yks biisi vaan, mut UUTTA 65DOSSIIAAAAAA!!! :dance: :'(

Link to comment
Share on other sites

Apua apua apua mun kämppä on ihanan kaunis (noh, niin kaunis ku DDR-asunto voi olla) ja tulee olemaan tän illan jälkeen vielä kauniimpi ja mun kiintee netti toimii ja se on sairaan nopee ja värikäs ja äsken sain ruokaa ja UUTTA 65DOSIA AAAAAAAAAAAAAAAAAPUUUUUUUVVVAAAAAHHHH JA SE ON NIIN KAUNISTA. :'( Yks biisi vaan, mut UUTTA 65DOSSIIAAAAAA!!! :dance: :'(

 

Onnea! :awesome:

 

If I see a light flashing

Could this mean that I'm coming home

If I see a man waving

Does this mean that I'm not alone

 

:dance:tääsoimullajokojatkuvastipäässätaisittenvaantekeemieliainakuunnella:dance:

 

gaaaah alle kolme tuntia aikaa palauttaa tentti, joka on ollu netissä jo varmaan kuukauden. Minen jaksaisi tehä :noey:

Link to comment
Share on other sites

tumblr_lsuhbgrvVj1qj8pifo1_500.png

ihanat! <3

http://www.smithandburrows.co.uk/ ja tuolta voi ladata niitten piisin ja se on kans ihana.<3

Oon kuitenkin jutellut Andy Burrowsin kanssa :chuckle:

 

ihania :happy: :happy:

Apua apua apua mun kämppä on ihanan kaunis (noh, niin kaunis ku DDR-asunto voi olla) ja tulee olemaan tän illan jälkeen vielä kauniimpi ja mun kiintee netti toimii ja se on sairaan nopee ja värikäs ja äsken sain ruokaa ja UUTTA 65DOSIA AAAAAAAAAAAAAAAAAPUUUUUUUVVVAAAAAHHHH JA SE ON NIIN KAUNISTA. :'( Yks biisi vaan, mut UUTTA 65DOSSIIAAAAAA!!! :dance: :'(

 

:awesome: jeee kämpälle! millainen kämppä sul onkaan? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Onnea! :awesome:

Tänks! :awesome:

:awesome: jeee kämpälle! millainen kämppä sul onkaan? :awesome:

Mulla on sellanen kahden solu täältä Kortepohjan ylioppilaskylästä. Tää muutaman rakennuksen kompleksi, jossa mun kämppä on, tunnetaan myös DDR:nä. Et joo. :LOL: Mut oon mä tän 18,5 neliön huoneeni saanu ny tosi kivan näköseks ja oon tyytyväinen. :happy: Ny ku vielä joku kiva sänky löytyis jostai ni olis oikeinki mukavata.

 

http://www.tiketti.fi/uutiset/6896

 

Rrrrriiiiiiight. Nyt Pendulumilla on sitten kolme DJ-settiä buukattuna samalle päivälle ja Knife Partylla yks. Oonko ehkä vähän epäluulone :LOL:

 

Tampere ois kyllä paikkana kivempi, mut minen jaksa täältä liikkua mihinkään :chuckle:

 

Joo tää koko touhu alkaa mennä ny ihan maharottomaks. :LOL: Mut Tampereelle on pakko mennä jos se on oikeesti niinQ iha legit yo. :awesome: Koska sinne ei maksa matkat oikeesti paljo mittääääääää. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Tänks! :awesome:

 

Mulla on sellanen kahden solu täältä Kortepohjan ylioppilaskylästä. Tää muutaman rakennuksen kompleksi, jossa mun kämppä on, tunnetaan myös DDR:nä. Et joo. :LOL: Mut oon mä tän 18,5 neliön huoneeni saanu ny tosi kivan näköseks ja oon tyytyväinen. :happy: Ny ku vielä joku kiva sänky löytyis jostai ni olis oikeinki mukavata.

 

 

 

Joo tää koko touhu alkaa mennä ny ihan maharottomaks. :LOL: Mut Tampereelle on pakko mennä jos se on oikeesti niinQ iha legit yo. :awesome: Koska sinne ei maksa matkat oikeesti paljo mittääääääää. :awesome:

 

tuo DDR kuulostaa oikein lupaavalta :chuckle:

mut :awesome: silti awwww !! jos sul ei oo sänkyy niin missä sä nyt nukut?..ja niin onneksi olkooon ihanasta huoneeeeeesta :yesey:

Link to comment
Share on other sites

tuo DDR kuulostaa oikein lupaavalta :chuckle:

mut :awesome: silti awwww !! jos sul ei oo sänkyy niin missä sä nyt nukut?..ja niin onneksi olkooon ihanasta huoneeeeeesta :yesey:

 

Ja se on enemmän ku kuvaava nimitys. :LOL: Mä nukun samalla ilmapatjalla, jolla oon nukkunu syyskuun alusta asti. :yesey: On se ehkä vähä köppääne mut parempi ku ei mitään. Ja ku se on vielä sellanen korkee, ni ei tarvi lattianrajas makoolla. :awesome: Ja noh kiitos kiitos. Kyllä kuule ku keikkaliput sai tota nättiäkin nätimpää korkkiseinää peittämään ni alko näyttää niin jesus vie kodikkaalta notta. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

 

noh kyl mul kelppaisi ilmaiseet lennot:yesey:

 

Ja se on enemmän ku kuvaava nimitys. :LOL: Mä nukun samalla ilmapatjalla, jolla oon nukkunu syyskuun alusta asti. :yesey: On se ehkä vähä köppääne mut parempi ku ei mitään. Ja ku se on vielä sellanen korkee, ni ei tarvi lattianrajas makoolla. :awesome: Ja noh kiitos kiitos. Kyllä kuule ku keikkaliput sai tota nättiäkin nätimpää korkkiseinää peittämään ni alko näyttää niin jesus vie kodikkaalta notta. :awesome:

 

ah så :awesome: noh kylkai sellaisel patjallakin menee, ja musta ne korkeammat on oikeaztahan ihan mukavia :yesey:

ja tuo keikkalippujen ripustus on jotnekin totta, kun sai liput jääkaapin oveen niin tuli heti parempi olo, vaikka asioita on vielki levällään ja sekaisi :yesey:

Link to comment
Share on other sites

KOLO I AM DISSAPOINTED

miten tänne on tullu vaa muutama hassu sivu :erm:

 

asdfjkljsghd pendulum mitä ihmiset tekkee ja ONNEE LIINA italiasta ja marse kämpästä :awesome:

 

barcelooooona oli kiva ja airship myös mut kaik muu o aika :'( ja :pope: yms hei moi

Link to comment
Share on other sites

voi kolo :supersad: indeed.

työssäkäyvän ihmisen elämä on omituista ku töihin menee niin pal aikaa :chuckle:

jooo...mut mul on kämpäs sellainen semijärjestys ekaa kertaa ja ai etttä ku tuntuu hyvältä :happy: (ja näyttää)

 

edit ja miksi internet on joskus niin tolkuttoman tylsä :erm: tuntuu työlläältä tä,lainen selaaminen. joo. nukkumaan siis -->

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...