Jump to content

Recommended Posts

http://www.nme.com/news/pulp/59679

Aww :chuckle:

 

Mitä tekisi.

 

Awwwwwwwwww!! :happy:

ajauduin ehkä vähän tumblrin kautta taas mutta http://fi.wikipedia.org/wiki/Testikuva !!

voi niitä aikoja ennen tsättejä ja pelejä kun tuli telkkarista testikuvaa tai lumisadetta kun ei tullu ohjelmaa! :awesome: ei sillä että oisin telkkaria kattonu viimeseen neljään vuoteen mut silti.

 

mullon tylsää miksi kaikilla on elämä. :awesome:

 

TESTIKUVA! :awesome: noh niii-iiiiiiiiiiiiii noita vanhoja hyviä aikoja :yesey:

 

 

Huomenia! (nauratti muuten eilen kaupassa josku kahdelta iltapäivällä ku joku tyttö tuli sisään ja sanosi myyjille huomenta...joo lol..)

mut joo. mitäs tänään sit tekisi? ei varmaan mitään mut jooh

Link to comment
Share on other sites

:supersad: ehkä sillä jarviksen vesikammolla on ihan syynsä..tai miten päin tämä menee..

 

liikaa karkkia elimistössä..tässä eilisestä saakka...öklötää

 

niin jaa ei se ehkä näinpäin ainakaan mene. :chuckle:

mut se oli joku festari ensin mihin katsottiin ketä mahtui line uppiin (ja sit myöhemmin joku työpaikka missä karsittiin ihmisiä) ja sit ne jotka ei enää mahtunut pistettiin jossain metallikapseleissa jokea pitkin alas johonki vesiputoukseen (en tiedä miten ne metalliasiat kellui mut ne kellui) ja sit jossain vaiheessa näin et jarviskin menee siellä :'( sit se kuitenkin oli päässyt pois siitä kapselista ja pääsi vielä veden pintaan ja ojensi mulle jonkun pienen kirjan mut sit se ei enää jaksanut. :supersad:

mistä tää sit kertoo alitajunta sen yksin tietää.

 

mut näin myös unta et äiti ja iskä toi mulle suomesta hirmusesti karkkia ja suklaalevyn joka oli sellainen normaali oven kokoinen ja sitä piti kantaa semmosessa kantohihnassa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

niin jaa ei se ehkä näinpäin ainakaan mene. :chuckle:

mut se oli joku festari ensin mihin katsottiin ketä mahtui line uppiin (ja sit myöhemmin joku työpaikka missä karsittiin ihmisiä) ja sit ne jotka ei enää mahtunut pistettiin jossain metallikapseleissa jokea pitkin alas johonki vesiputoukseen (en tiedä miten ne metalliasiat kellui mut ne kellui) ja sit jossain vaiheessa näin et jarviskin menee siellä :'( sit se kuitenkin oli päässyt pois siitä kapselista ja pääsi vielä veden pintaan ja ojensi mulle jonkun pienen kirjan mut sit se ei enää jaksanut. :supersad:

mistä tää sit kertoo alitajunta sen yksin tietää.

 

mut näin myös unta et äiti ja iskä toi mulle suomesta hirmusesti karkkia ja suklaalevyn joka oli sellainen normaali oven kokoinen ja sitä piti kantaa semmosessa kantohihnassa. :yesey:

 

Aww! :supersad: Olikse kirja little book of calm? :chuckle: Mut voi ei silti!

 

Ja :stongue:

Link to comment
Share on other sites

niin jaa ei se ehkä näinpäin ainakaan mene. :chuckle:

mut se oli joku festari ensin mihin katsottiin ketä mahtui line uppiin (ja sit myöhemmin joku työpaikka missä karsittiin ihmisiä) ja sit ne jotka ei enää mahtunut pistettiin jossain metallikapseleissa jokea pitkin alas johonki vesiputoukseen (en tiedä miten ne metalliasiat kellui mut ne kellui) ja sit jossain vaiheessa näin et jarviskin menee siellä :'( sit se kuitenkin oli päässyt pois siitä kapselista ja pääsi vielä veden pintaan ja ojensi mulle jonkun pienen kirjan mut sit se ei enää jaksanut. :supersad:

mistä tää sit kertoo alitajunta sen yksin tietää.

 

mut näin myös unta et äiti ja iskä toi mulle suomesta hirmusesti karkkia ja suklaalevyn joka oli sellainen normaali oven kokoinen ja sitä piti kantaa semmosessa kantohihnassa. :yesey:

 

hui herra jee tollaista unta :supersad: voi jarvis...:supersad:

 

nomnomnom karkkia! :awesome::chuckle:

 

aattelin et nyt pistän stopin kaikelle jherkuttelulle tänä viikonloppuna

mut ostin sit kiss-kiss-karkkipussin :awesome:

ööh oon tässä kuussa kuunnellu ehkä kaks levyä spotifysta ja nyt se sanoi että you have reached your limit. :facepalm: kiitti täst.

 

:noey: kaikki kiva muutetaan niin hankalaksi ja rajoitetuksi :noey:

 

 

karkkia ja telkkaria sitten :yesey: ku on tällaisia kaikkia jänniä kaapelikanavia viel tän päivän ilmaiseksi...jos sieltä tulisi jotian kivaa

Link to comment
Share on other sites

hei stalkkasin sun lastfmmää, kuulostiks [me] miltään? :awesome:

 

hei jooo kuulostihan se! tykkäsin sen pojan äänestä kyl tosi paljon :yesey: ja oli kivoja biisejä

tuli mieleen jotain kaikkea mut oli kyl hyvää. ja niitten nettisivuilta sai ladata jonkun biisin mut se tallentui jotenkin pölhösti nin ei skroblaantunut. mut oli kyl kivvaaa!!! :awesome: :awesome:

Link to comment
Share on other sites

hei jooo kuulostihan se! tykkäsin sen pojan äänestä kyl tosi paljon :yesey: ja oli kivoja biisejä

tuli mieleen jotain kaikkea mut oli kyl hyvää. ja niitten nettisivuilta sai ladata jonkun biisin mut se tallentui jotenkin pölhösti nin ei skroblaantunut. mut oli kyl kivvaaa!!! :awesome: :awesome:

 

aa mulla skroplaantuu. :chuckle:

 

sielt sai ostettua jonkun eepeenkin ja tilasin nyt koska! :awesome: maksoi 5 puntaa ja mul on niin hyvä mieli täst pändistä että mikäs jottei.

Link to comment
Share on other sites

aa mulla skroplaantuu. :chuckle:

 

sielt sai ostettua jonkun eepeenkin ja tilasin nyt koska! :awesome: maksoi 5 puntaa ja mul on niin hyvä mieli täst pändistä että mikäs jottei.

 

:supersad: oleellista mut mul sanos vaan ID3-tag jotain blabla tyhmää :phu: ehkä jos jaksaisin korjata sen mut olleelliista nää skroblaukset

 

mun teki kans mieli tilata mut lol mut oli pari kivaa biisiä ja jos rahaa menee tuollaiseen niin ei mee niin turhuuksiin ja esim. karkkiin..polol....ehkä siis tilaan kans :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

jarvis<3<3<33<3<33 :LOL: miksi se on niin paras.

 

ja the smiths. :chuckle:

 

 

 

/IHANAA MINNA ET LIVEBLOGGAAT KANS! :LOL:

 

OLOLOL: livebloggasin vähän tässä välissä kinkkulaan just noi samat asiat noin suurinpiirtein :chuckle:

 

mut ku lol!!!

 

epäilen taas mielenterveyttäni kuin paljon tää kikatuttaa mua et smithsiä ja jooo...

ja jarviksen LIVELIVELIVE -jutut ja lol.

Link to comment
Share on other sites

OLOLOL: livebloggasin vähän tässä välissä kinkkulaan just noi samat asiat noin suurinpiirtein :chuckle:

 

mut ku lol!!!

 

epäilen taas mielenterveyttäni kuin paljon tää kikatuttaa mua et smithsiä ja jooo...

ja jarviksen LIVELIVELIVE -jutut ja lol.

 

NOAIJJAA noi livelivelive ja muutenkin kaikki mitä se soittaa nauhalta ja on se kaiku ja kaikkea joo :LOL: ehkä meen livebloggaa vaan kinkkuun. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kuinka monta paitaa tai asiaa ihminen voi perustellusti omistaa? ei varmaan kovin monta mut tekisi mieli kaikkia kauniita asioita taas...miksi ostaminen on nin kivaa :'(

 

 

ja oon hävittänyt hammasharjan :noey:

noh onneksi on kaupat viel auki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...