Jump to content

Recommended Posts

Hauskaa iltaa Liinalle!! :happy:

 

mun pitäisi illalla lähteä valmistujais-juhlimissyömään. ei sosialisoiduta niin yhtään eikä mitään muutakaan mut lol joo kai se siitä...'

 

enkä löytänyt jotenkin mitään levymessuilta, kaikki tuntui liian kalliilta oli liikaa vinyyliä joita teki mieli katsella mut en kehannut ku joo lol. ja jooo.

 

edit ai nii oli muuten jossain käytetyis levyissä baxter duryn levy en ostanut mut nauratti :chuckle:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

suvi äänestän kans tokaa. :yesey:

 

ja tähtitaivaan haluan minäki. :'( ei täällä toimi sellaiset.

mut mulla on taas uusia levyjä. :awesome::dance:

 

/okei tossa yhessä ei ollu levyä sisällä. :erm: mennäppä nyt takasin sinne selittämään tämä asia varmaan luulevat et huijjaan. :facepalm:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

jossain käyminen on niin huonoa mun kaikelle, et on sellainen maailmankaikkeus -angst päällä et huhheijaa.

 

mut onneksi on kaunis tähtitaivas jota siskon kanssa äsken toljoteltiin. mut äsh miksi kaikki on niiin tämmöistä möh ja jotenkin pettymyksiä ja lame...?

lol

 

edit

oli tää tässä auki tovin

mut niin ja myös tuota Liinan asiaa pikkuisen koska vaan huoh maailma..

 

mut mitäs Liinalle?

muille? kelle vaan?

Link to comment
Share on other sites

Ei muutaku että förever älöne ja aivan sama. :yesey:

 

Pitäis nukkumaan mennä varmaankin nukkumaan humala pois jne.

 

:kiss: noh mööööööööööööööööööööööööööööööööh!! :supersad: vaikka sanoitki et aivan sama mut silti.

 

ja niin kai kanssa vaikka en ota tästä humalatilasta mitään selkoa mut joo pitäisi...ja nukkua mut ei väsytä niin yhtään.

Link to comment
Share on other sites

:kiss: noh mööööööööööööööööööööööööööööööööh!! :supersad: vaikka sanoitki et aivan sama mut silti.

 

ja niin kai kanssa vaikka en ota tästä humalatilasta mitään selkoa mut joo pitäisi...ja nukkua mut ei väsytä niin yhtään.

 

Ja ja ja miks Assassin vaan kuulostaa nyt niin hyvältä :'(

 

Eiku pointti on täsä vaan se et mua kyrsii kun ees ärsyynnyn tällasissta nuoristamiehistä ja sellasista jutuista jos ignoraa ei tarvi jutella tai mitään ja saa kääntää katseenkin pois jos vahingossa oo äm gee tulee catzecontacti ja jutella söpöjen tyttöjen kans mut eniten mua ärsyttääse että mua ärsyttää tällanen koska ei mua tarvis ärsyttää.

 

Mutta nyt on 13 päivän työputki takana ja huomenna on _vapaa_päivä_ jonka aion kuluttaa siihen et nukun ja sit makaan ja sit nukun ja sit ehkä syön. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:kiss: kaikille

 

:kiss: itelles

 

nuq- öitä- :kiss:

'

edit muta onneks persejoen kivoimman kuppilan omistaja oli niin ihana ja aww kun se aina hymyili ja sit halasi mua kun hyvästelin siinä kö lähedettiin. kun sillon kerran vietin pariisi-iltapäivää siellä ja join punkkua ja se laitto mulle ranskalaista musaa ja musta on ihana et mut muistetaan jostain tuollaisesta pienestä jutusta. aww.

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Ja ja ja miks Assassin vaan kuulostaa nyt niin hyvältä :'(

 

Eiku pointti on täsä vaan se et mua kyrsii kun ees ärsyynnyn tällasissta nuoristamiehistä ja sellasista jutuista jos ignoraa ei tarvi jutella tai mitään ja saa kääntää katseenkin pois jos vahingossa oo äm gee tulee catzecontacti ja jutella söpöjen tyttöjen kans mut eniten mua ärsyttääse että mua ärsyttää tällanen koska ei mua tarvis ärsyttää.

 

Mutta nyt on 13 päivän työputki takana ja huomenna on _vapaa_päivä_ jonka aion kuluttaa siihen et nukun ja sit makaan ja sit nukun ja sit ehkä syön. :yesey:

 

noh ei kai tarttiskaan mut ei kai se niin toimi. tai ku ei oo sellaisia off-katkaisin kaikista tällaisista asioista. niin sit ärsyttää kaikki.

mut tiedän ton ärsytyksen tavallaan turhasta, koska miksi pitää ärsyttää.

 

mua ei ees ärsytä mikään tollainen, paitsi joskus itse itseäni, koska en ees ikinä ajattele mitään, huomaa mitään, tai yhtään mitään nin ei voi ärsyttääkään. paitsi yleensä aina joskus se et miksi edes teoriassa huomaa jotain kivoja ihmisiä ku ei siitä koskaan ole mitään hyötyä.

mut en nyt muutenkaan tajua mistään mitään, ja ihmiset ärsyttää ja kaikki ärsyttää.

 

noh huhhuh työputken kanssa minä en ainakaan kunnolla siedä elämää silloin jos ei oo viikonloppuja tasapainottamassa oloja välissä. :noey: joten olet tollaisen päivän kyllä ansainnut.

 

ja öitä Liina :kiss:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh ei kai tarttiskaan mut ei kai se niin toimi. tai ku ei oo sellaisia off-katkaisin kaikista tällaisista asioista. niin sit ärsyttää kaikki.

mut tiedän ton ärsytyksen tavallaan turhasta, koska miksi pitää ärsyttää.

 

mua ei ees ärsytä mikään tollainen, paitsi joskus itse itseäni, koska en ees ikinä ajattele mitään, huomaa mitään, tai yhtään mitään nin ei voi ärsyttääkään. paitsi yleensä aina joskus se et miksi edes teoriassa huomaa jotain kivoja ihmisiä ku ei siitä koskaan ole mitään hyötyä.

mut en nyt muutenkaan tajua mistään mitään, ja ihmiset ärsyttää ja kaikki ärsyttää.

 

noh huhhuh työputken kanssa minä en ainakaan kunnolla siedä elämää silloin jos ei oo viikonloppuja tasapainottamassa oloja välissä. :noey: joten olet tollaisen päivän kyllä ansainnut.

 

:kiss:

Link to comment
Share on other sites

Hymmmmmm :happy:

 

täyttelin kalenteria kaikilla mahdollisilla deadlineilla ja melkein rupes jo veetuttamaan mut eeei nyt kykene olemaan ärsyyntynyt mistään. Onneksi maailmassa on niin paljon hyvää musiikkia ja onneksi kaikki typerät asiat tekee mut onnelliseksi :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...