Jump to content

Recommended Posts

Miten Airshippi- ja muut helsinkikeikkailijat on huomenna siellä? Tai mihin aikaan siis?

 

Melkeen unohdin koko Airshipin :chuckle:

Ihan tyhmää etten oo tulossa ku en oo terveystietoa muutenkaa lukenu ni ei oikeesti varmaa ees vaikuttais lopputuloksee jos tulisin suoraan keikalta kokeesee :noey:

Link to comment
Share on other sites

Ihan tyhmää etten oo tulossa ku en oo terveystietoa muutenkaa lukenu ni ei oikeesti varmaa ees vaikuttais lopputuloksee jos tulisin suoraan keikalta kokeesee :noey:

 

Aww :supersad: no mutta voithan sä tulla vielä jos kovasti haluttaa, eikös Minnalla ollu joku ylimääränen lippukin?

 

Edit: ^niin ja Muse :happy: en oo mäkään kuunnellu, ainut oli että OoSia tuli kuunneltua sillon ennen reissua mutta muuten en oo kuunnellu pitkään aikaan! Pitäsköhän joku päivä tässä :happy:

Link to comment
Share on other sites

Aww :supersad: no mutta voithan sä tulla vielä jos kovasti haluttaa, eikös Minnalla ollu joku ylimääränen lippukin?

 

Edit: ^niin ja Muse :happy: en oo mäkään kuunnellu, ainut oli että OoSia tuli kuunneltua sillon ennen reissua mutta muuten en oo kuunnellu pitkään aikaan! Pitäsköhän joku päivä tässä :happy:

No en tiä jos en kuitenkaa sabotoi omaa suoritustani iha lopullisesti :chuckle: Luotan siihe että ne on joskus HUUUGE ja ravaa suomessa sit jatkuvasti :yesey: Taitaa ainoo sopiva bussi vielä lähtee kolmelta yöllä --> oisin raumalla seittemältä --> suoraan kouluu, ei taida olla ihan ideaalista. Eli vikisin taas lämpimikseni. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

No en tiä jos en kuitenkaa sabotoi omaa suoritustani iha lopullisesti :chuckle: Luotan siihe että ne on joskus HUUUGE ja ravaa suomessa sit jatkuvasti :yesey: Taitaa ainoo sopiva bussi vielä lähtee kolmelta yöllä --> oisin raumalla seittemältä --> suoraan kouluu, ei taida olla ihan ideaalista. Eli vikisin taas lämpimikseni. :yesey:

 

Nooo mutta olisit ihan hyvin voinu bussissa nukkua/lukea ja silleen :chuckle: mut eiköhän ne tosiaan tänne vielä tuu :yesey:

 

Uh oh en tiiä millä edes ite menisin... autoilu houkuttais muttakun meidän paremmassa autossa on jotain lukko-ongelmia ja olis hieman ikävää jos ei avain mee virtalukkoon enää Helsingin päässä :chuckle: niin joko meen tolla romulla tai sitten bussilla tms. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Miten Airshippi- ja muut helsinkikeikkailijat on huomenna siellä? Tai mihin aikaan siis?

 

Melkeen unohdin koko Airshipin :chuckle:

 

mun juna on vissiin joskus 12 helsingis mut mun pitää mennä vantaalle joskus kolmen aikoihin näkemään mun tätiä.. ja en tiiä et kauanko mulla siä menee aikaa..toivottavasti ei kovin kauan..

Link to comment
Share on other sites

:( mä niin mielellään näkisin mut jaa kerkeekö sitä ku pääsen töistä neljältä (jos ei mee yli :facepalm: ) turussa sit aikaisintaan klo 16.30jtn joten tuurilla sit oisin viiden junassa ja helsingissä klo 19...mmhjooo mut todennälöisempänä pidän etten tuohon kerkee ja oon vasta klo 20 helsingissä ja sit varmaan pitänee jo suunnata sinne Nosturiin.

ja mun seuraki o kipee joten meen ihan yksiksein ...jos se ei tervehdy tästä :(

 

ja tosiaan mulla o se Airship lippu jos joku kaipaa...*winkwink*

Link to comment
Share on other sites

mun juna on vissiin joskus 12 helsingis mut mun pitää mennä vantaalle joskus kolmen aikoihin näkemään mun tätiä.. ja en tiiä et kauanko mulla siä menee aikaa..toivottavasti ei kovin kauan..

 

Okei :awesome:

 

:( mä niin mielellään näkisin mut jaa kerkeekö sitä ku pääsen töistä neljältä (jos ei mee yli :facepalm: ) turussa sit aikaisintaan klo 16.30jtn joten tuurilla sit oisin viiden junassa ja helsingissä klo 19...mmhjooo mut todennälöisempänä pidän etten tuohon kerkee ja oon vasta klo 20 helsingissä ja sit varmaan pitänee jo suunnata sinne Nosturiin.

ja mun seuraki o kipee joten meen ihan yksiksein ...jos se ei tervehdy tästä :(

 

ja tosiaan mulla o se Airship lippu jos joku kaipaa...*winkwink*

 

 

Selvä :yesey: no mutta katellaan miten käy. Mä nyt varmaan tuun omalla autolla jaaaah ehkä lähen joskus neljän aikaan tms. niin että ehkä oon joskus kuuden aikaan paikalla kunhan oon ensin eksyny muutaman kerran ja saanu parit sakot yms. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Okei :awesome:

 

 

 

 

Selvä :yesey: no mutta katellaan miten käy. Mä nyt varmaan tuun omalla autolla jaaaah ehkä lähen joskus neljän aikaan tms. niin että ehkä oon joskus kuuden aikaan paikalla kunhan oon ensin eksyny muutaman kerran ja saanu parit sakot yms. :chuckle:

 

Mihin aikaan ootte suuntaamas tavastialle? tai ei teil varmaa mitään suunnitelmia, mut silti?

ja hih äläs nyt mittään sakkoja :chuckle:

 

mietin itteki et jos tulis autol mut ...äsh en mä uskalla,jaksa viitti.

Link to comment
Share on other sites

Mihin aikaan ootte suuntaamas tavastialle? tai ei teil varmaa mitään suunnitelmia, mut silti?

ja hih äläs nyt mittään sakkoja :chuckle:

 

mietin itteki et jos tulis autol mut ...äsh en mä uskalla,jaksa viitti.

 

En mä tiedä, ovet siellä kai aukee kaheksalta.. ja on joku lämppärikin. Ei oo suunnitelmia tosiaan :yesey:

 

Ei siitä ikinä tiedä kun niin harvoin ajelee missään isommassa kaupungissa niin sitten oon aina ihan hukassa siellä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

En mä tiedä, ovet siellä kai aukee kaheksalta.. ja on joku lämppärikin. Ei oo suunnitelmia tosiaan :yesey:

 

Ei siitä ikinä tiedä kun niin harvoin ajelee missään isommassa kaupungissa niin sitten oon aina ihan hukassa siellä :chuckle:

 

nosturis taisi aukea seiskalta...et hmmmmmh...mut kathellaan!

 

mä pelkään helsinkiä ihan liikaa :chuckle: et joo kiitos ei. julkiset it is.

Jaahas meenkin tallille aamulla töihin tälleen lyhyellä varotusajalla :chuckle: noh ansaitsenpahan bensarahaa :awesome: vaikkakin aikanen herätys = :vomit: enkä osaa varmaan mennä aikasin nukkumaankaan sitä varten :noey:

 

:awesome: bensarahoille

:noey: herätykselle aikaiselle.

Link to comment
Share on other sites

murrr. ihan hyvää hyvyyttämme (kröhömn meille sanottiin että pitää) mentiin auttaa toista töissä ja sit se vaan "no niin viis tuntia täynnä, mä lähen moro" ja jätti kaikki kamansa, jne. että me tehtiin sen hommat loppuun. teh fuck? joo, huomenna jutellaan pomon kanssa tästä. paskiaine.

 

ääääää, viikko.

 

juuri nyt surulliset biisit kuullostaan niin ihanilta :happy:

Link to comment
Share on other sites

Mua ärsyittää kun porukat tulee käymään huomenna ja mun pitäis siivota kun ei täällä voi olla mut en jaksa enkä huomenna enää ehdi. Diudau. Ei mulle muuta. Öitä. :kiss:

 

Mööh mut voiha ne tulla sotkuseenkin lkämppään, mut ymmärrän :kiss:

Öitä myös täältä suunnasta! :kiss:

niin hiljasta jotnekin joka paikassa....:erm:

Link to comment
Share on other sites

mää näin tänään junassa henkilön jolla oli silmät ku jarviksella! sassum.png

/oleellista :yesey:

 

en muista mitä muuta tulin postaamaan. :yesey:

 

tihihihih :awesome:

 

arvostan ton ylen aamutelkkarin sedän kirkkaan sinisiä housuja :yesey:

väsy. tukkostuttaa. mut keikkaa. ensin töitä...mut jo torstai!! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Muistui kyllä taas eilen hyvin mieleen kuinka kivaa keikoilla käyminen on :happy: Tori oli aivan ihana :happy: varsinkin kun se soitti ns. toisena encorena Mr Zebran (vihdoin ja viimein kuulin sen!) ja sen perään Tear in your handin ja sit vielä Silent all these yearsin ja olin aivan :awesome::'(:awesome: ja sen lämppärikin oli aika ihana, pianoa soittava heteromies :awesome:

 

Mä nyt ainakin haahuilen tän päivän kaupungilla ja tähtään viimeistään vähän ennen kaheksaa Tavastialle :yesey: et jos joku haluaa nähdä aiemminkin niin sopii kyllä

Link to comment
Share on other sites

Muistui kyllä taas eilen hyvin mieleen kuinka kivaa keikoilla käyminen on :happy: Tori oli aivan ihana :happy: varsinkin kun se soitti ns. toisena encorena Mr Zebran (vihdoin ja viimein kuulin sen!) ja sen perään Tear in your handin ja sit vielä Silent all these yearsin ja olin aivan :awesome::'(:awesome: ja sen lämppärikin oli aika ihana, pianoa soittava heteromies :awesome:

 

Mä nyt ainakin haahuilen tän päivän kaupungilla ja tähtään viimeistään vähän ennen kaheksaa Tavastialle :yesey: et jos joku haluaa nähdä aiemminkin niin sopii kyllä

 

:awesome::awesome:

 

Mä tässä mietin mihin aikaan jaksais lähtee ajeleen sinne päin... tai no ei mulla oo vielä autookaan vaikka äitin piti jo puolen päivän aikaan tuoda se kotiin :shifty:

 

Miten mun selkä jotenkin jumittu tallilla :noey:

Link to comment
Share on other sites

Omg enkust alustavasti 274 pistettä = vois vielä olla ällä

psykologiast 27 pistettä = vois vielä olla e :awesome:

 

Okei, enkusta aineen pisteet tosin laskee ja pisterajat nousee ja pskologiassa koska jokerit oli helppoja ja kaikki teki ne ni pisteet laskee ja rajat nousee ja woop, e ja c kuiteski. PELOTTAA!

 

Hauskaa airshippia/sitä toista bändiä kaikille! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...