Jump to content

Recommended Posts

Pendulumilla DJ-setit OULUSSA JA TURUSSA wuuuuuuuut! Marraskuussa. :awesome:

 

Hiiieman alkaa määrällisesti mennä yli tämä :yesey:

 

Turussa missä turussa?:LOL:

ei sil et mä ees Pendulumista tai dj-seteistä mitään ymmärtäisin :LOL: mut silti

paitti o niil ennenki sillo joskusjoskus :yesey:

jos joku tullee ilmoitelkaa jos tarvii yöpaikkaa eniveis :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Turussa missä turussa?:LOL:

ei sil et mä ees Pendulumista tai dj-seteistä mitään ymmärtäisin :LOL: mut silti

paitti o niil ennenki sillo joskusjoskus :yesey:

jos joku tullee ilmoitelkaa jos tarvii yöpaikkaa eniveis :yesey:

HYI muistan ton biisin sieltä keikalta :noey: oikeesti mua SUUTUTTI se keikka :LOL:

 

UUUUUUUU aivan tää vois houkutella ainaki pari kololaista turkuu ja sit voitais yöpyillä siellä sulla!! :awesome: Paikkana on caribia areena :chuckle:

 

onks mitää kehittävämpää tekemistä ko omien facebook-kommentie poistelu.. Hyi hirveä ko pitää lukea näitä, häpeän itteeni. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

HYI muistan ton biisin sieltä keikalta :noey: oikeesti mua SUUTUTTI se keikka :LOL:

 

UUUUUUUU aivan tää vois houkutella ainaki pari kololaista turkuu ja sit voitais yöpyillä siellä sulla!! :awesome: Paikkana on caribia areena :chuckle:

 

onks mitää kehittävämpää tekemistä ko omien facebook-kommentie poistelu.. Hyi hirveä ko pitää lukea näitä, häpeän itteeni. :chuckle:

 

NOH Sans muuta sen keikan kanssa!

 

niin jos tykkäätte niin pääsette, paitti millo se on ...ei mul pal suunnitelmii ikinä mitäään ooo. muutama lauantai

ja lol caribia areena :chuckle: mut siis oisi kyl kiva!!

Link to comment
Share on other sites

Pendulumilla DJ-setit OULUSSA JA TURUSSA wuuuuuuuut! Marraskuussa. :awesome:

 

Hiiieman alkaa määrällisesti mennä yli tämä :yesey:

:stunned::facepalm:

 

olol, ainaki Renegadella rupee menemään yli.

varsinki kun 25 € molemmat _earlybird_hinnalla

 

Suomen suurin elektronisen musiikin tapahtuma

 

Esiintymässä maailman tunnetuin artisti genressään ja kaikki aiemmat Suomen keikkansa ennätysajassa loppuunmyynyt

 

Elokuun 20 000-päisen On The Beach -festarin odotetuin esiintyjä

 

Renegade Helsinki

Taivas varjele mitä sieltä tulee!! Päätimme arpoa 10kpl vapaalippuja tapahtumaan! 5 poikaa ja 5 tyttöä voittaa.

 

Kutsu Facebook ystäviäsi keikalle ja kirjoita sen jälkeen tapahtuman seinälle PENDULUM + kutsuttujen ystävien määrä niin olet mukana arvonnassa.

 

voihan naamapalmu sentään.

 

pst. mikä tää on

http://www.tiketti.fi/tapahtuma/13319

onneksi se on siellä Joensuussa ja en tod olisi muutenkaan maksamassa 16 € (/20€) erikseen afterpartyista vaikka arvatenkin Ben&Gaz on siellä :yesey::LOL:

on muute melkee loppuunmyyty Joensuun keikka

 

 

mutta tosiaan. menee kohta hohto koko bändistä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:stunned::facepalm:

 

olol, ainaki Renegadella rupee menemään yli.

varsinki kun 25 € molemmat _earlybird_hinnalla

 

voihan naamapalmu sentään.

 

pst. mikä tää on

http://www.tiketti.fi/tapahtuma/13319

onneksi se on siellä Joensuussa ja en tod olisi muutenkaan maksamassa 16 € (/20€) erikseen afterpartyista vaikka arvatenkin Ben&Gaz on siellä :yesey::LOL:

on muute melkee loppuunmyyty Joensuun keikka

 

mutta tosiaan. menee kohta hohto koko pändistä :LOL:

Mut ehkä tämmöset överit tähän on iha hyvä koska sitte niitä ei nää johonki puoleentoista vuotee :yesey: Mut hinta ehkä vähän kirpeä silleen kuitenki..

 

Ollaanko me varmoja että se on gaz ylipäätää? :erm:

Link to comment
Share on other sites

Mut ehkä tämmöset överit tähän on iha hyvä koska sitte niitä ei nää johonki puoleentoista vuotee :yesey: Mut hinta ehkä vähän kirpeä silleen kuitenki..

 

Ollaanko me varmoja että se on gaz ylipäätää? :erm:

 

noo rehellisesti sanottuna mulla ois muutakin käyttöä noille rahoille ja tohon hintaan kun vielä ynnää matkat ja muut kulut niin juuei. tosin en vielä mee vannomaan, katotaan sit lauantain jälkeen mikä jessuksen fanityttöolo on taas päällä :chuckle:

 

ei. ainiinjoo.

itken verta jos en nää niitä pehmoisia käsiä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

LENNOT VARATTU 23.-29. JA MAJOTUS TUOLLA SANNAHOSTELLISSA :awesome: Ehdotin jo näitä kaverille ja ainaki bar italia on iha selvä homma, ainoo kunnon sheffieldpäivä olis varmaa sit sunnuntai siinä heti, pitää kattoo :awesome:!! Wheeee lontoo ja kaik. Sit meillä on vielä oikee peräti yks ruumalaukkuki ni voin ostaa frasierboxin ja dalekin!!

 

..Ja liput russell howardin good newsin yleisöön on myös :facepalm: laaaaawl.

 

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ JON RICHARDSON MUN RAKKAUS

JA VETO TULEE SUOMEN KIERTUEELLE

oon onnellinen :chuckle: lisäks vielä kaveriin tartutin todd in the shadowsin, doctor whon, sherlockin, black booksin ja 8 out of 10 catsin fanituksen, kaikki vuorokaudessa. :yesey: Oon tr00 fandom preacher.

 

:awesome::awesome:!

Link to comment
Share on other sites

Pendulumilla DJ-setit OULUSSA JA TURUSSA wuuuuuuuut! Marraskuussa. :awesome:

 

Hiiieman alkaa määrällisesti mennä yli tämä :yesey:

Tsih. Joo en mee, mut silti, tsih.

 

mutta tosiaan. menee kohta hohto koko bändistä :LOL:

 

Pshhhh, eihän noihin dj-setteihin mennä Pendulumia kattomaan, vaan los baila-bailaamaan. :awesome: Pendulum ny vaan sattuu tarjoomaan soundträkit ja toivottavasti yhtä hyvän fiiliksen ku aiemmin. :yesey:

 

...Tai tää on ainakin syy siihen miks oon menos Joensuuhunki. En niinkään Watercolouria fiilistelemään, vaan vain sen takia et saan pitkitettyä juhlimista. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Tsih. Joo en mee, mut silti, tsih.

 

 

 

Pshhhh, eihän noihin dj-setteihin mennä Pendulumia kattomaan, vaan los baila-bailaamaan. :awesome: Pendulum ny vaan sattuu tarjoomaan soundträkit ja toivottavasti yhtä hyvän fiiliksen ku aiemmin. :yesey:

 

...Tai tää on ainakin syy siihen miks oon menos Joensuuhunki. En niinkään Watercolouria fiilistelemään, vaan vain sen takia et saan pitkitettyä juhlimista. :LOL:

Mä voisin kyllä tonne turkuu lähteä :yesey: paitsi ettei mulla oo varaa. No ei se mua ennenkää oo estäny. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...