Jump to content

Recommended Posts

jossaki lukee että round-face + short hair = no-no. ja sit tämmöstä tulee parissa paikassa niin.

Short hair tends to suit all face shapes, although each face shape has issues to consider when going short. Round faces, for example, can look rounder with a bad short cut. And avoid short cuts if you have super curly hair.

mitä mää teen :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

öitä minna :kiss:

 

ainiin en muista mitä puhuttiin common people-paikasta sillon tässä taannoin mut niin siis se on kanssa lontoossa http://www.whoseview.co.uk/business/Frank-s-Sandwich-Bar-West-Kensington-London-224245.html :awesome:

 

joooo katselin just samaa itte tos pe-ilta ja sitä et mis se on jo joooooo tehdään joskus selainen pulp-pyhiinvaelluspäivä :yesey:

jossaki lukee että round-face + short hair = no-no. ja sit tämmöstä tulee parissa paikassa niin.

 

mitä mää teen :chuckle:

 

kyl mä aattelisin et ne soppii, tai siis o pal ihmisii jol ne soppii vaiks oisi pyöreä naama, mut kai se riippuu et MILLAISET lyhyet..

 

 

tylsistyttää, enkä jaksaisi kuunnella kettään, mut en jaksa lähteäkään mihinkään, tekisi mieli vaan sellaista OMAA aikaa tai en tie mut jotain..lol joo. /tärkeää

Link to comment
Share on other sites

kyl mä aattelisin et ne soppii, tai siis o pal ihmisii jol ne soppii vaiks oisi pyöreä naama, mut kai se riippuu et MILLAISET lyhyet..

 

 

tylsistyttää, enkä jaksaisi kuunnella kettään, mut en jaksa lähteäkään mihinkään, tekisi mieli vaan sellaista OMAA aikaa tai en tie mut jotain..lol joo. /tärkeää

joo, ja vaikka mulla on ny ollu ylä-alamäkee täs hiusongelmassa ni luulen että leikkaan lyhkäset, mutta pitää vaan löytää semmone malli :yesey: ginnifer goodwin on niin nätti lyhkäsissä hiuksissaan, mut mä varmaan haluun vähä enemmä voluumia ja sen sellasta omiini.

 

mulla vähän sama onkelma, aattelin katella indiana jonesit :awesome: että mä rakastan harrinson fordia :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

joo, ja vaikka mulla on ny ollu ylä-alamäkee täs hiusongelmassa ni luulen että leikkaan lyhkäset, mutta pitää vaan löytää semmone malli :yesey: ginnifer goodwin on niin nätti lyhkäsissä hiuksissaan, mut mä varmaan haluun vähä enemmä voluumia ja sen sellasta omiini.

 

mulla vähän sama onkelma, aattelin katella indiana jonesit :awesome: että mä rakastan harrinson fordia :chuckle:

 

noh leikkaaaa :yesey: :yesey: kyl niistä kivat tullee!!

 

awww hehe. mulla tulee fordista jostain syystä tuo alla mainitun ihmisen bändi mieleen.

mut ööööh jos jaksaisi könytä itsensä ylös ja lähtee omille kämpille mut ku ei jaksaaaaais ja ruokaa vanhemmilla ja kaikkee.

haluun twiitata keithille internet high fiven mut mua peloittaa et menee jotenkin pieleen kun en oo ennen laittanu kuvia twitterissa ja niin. :chuckle: ihihihihih.

 

dooo eeet :yesey: mikäs siin ny pieleen voi mennä hihiiiiiiiiiiiii

Link to comment
Share on other sites

Ughhh mun kaveri haluis vieläki lähteä lontoosee ens kuussa mutkumutku ei siellä oo keikkojakaa :'( olin jo valmis menee junal johki eastleighi kattoo jon richardsonia mut seki oli myyty loppuu.

 

asfjhsgjklh tietääkö kukaa jotai superhalpaa hostellia sieltä :facepalm: koska niiiiiiiiiii. ja sit mulla on hirveä vastuu ko oon ollu jo siellä ja sit mun kaveri haluaa nähdä KAIKEN ja aaaaaargh! mut lontoo. ja se lupas tulla doctor who -experiencee mun kaa jos mennää :chuckle: minna voisit tulla mukaa ni pulp- ja doctor who-pyhiinvaellettais? :yesey: srsly

Link to comment
Share on other sites

Ughhh mun kaveri haluis vieläki lähteä lontoosee ens kuussa mutkumutku ei siellä oo keikkojakaa :'( olin jo valmis menee junal johki eastleighi kattoo jon richardsonia mut seki oli myyty loppuu.

 

asfjhsgjklh tietääkö kukaa jotai superhalpaa hostellia sieltä :facepalm: koska niiiiiiiiiii. ja sit mulla on hirveä vastuu ko oon ollu jo siellä ja sit mun kaveri haluaa nähdä KAIKEN ja aaaaaargh! mut lontoo. ja se lupas tulla doctor who -experiencee mun kaa jos mennää :chuckle: minna voisit tulla mukaa ni pulp- ja doctor who-pyhiinvaellettais? :yesey: srsly

 

noh mut eiks oo kivaa et o reissuuuuuu kuiteski

mut oooh äääh dr who experiencelle koska niin oisi kiva :yesey: vaiks oisiiki suunnattu 5vuotiaille tms :chuckle:

ja srsly jos oisin vapaa kaikesta sellaisesta voisn tulla vaikka koko ajan pyhiinvaeltamaan pakkoihin :LOL:

tumblr-teemat ja html-paska :facepalm: nyt en kyllä vaiha enää tän päivän jälkeen kun on ton saannu jotenki kivaks.

 

lol, vois nyt sitä ruokaa mennä pöllii.

 

öh joo tiedän tumvlr teemojen tuskan, en kyl yleensä jaksa ees vaihdella sitä mut silti.

 

ruoka :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ughhh mun kaveri haluis vieläki lähteä lontoosee ens kuussa mutkumutku ei siellä oo keikkojakaa :'( olin jo valmis menee junal johki eastleighi kattoo jon richardsonia mut seki oli myyty loppuu.

 

asfjhsgjklh tietääkö kukaa jotai superhalpaa hostellia sieltä :facepalm: koska niiiiiiiiiii. ja sit mulla on hirveä vastuu ko oon ollu jo siellä ja sit mun kaveri haluaa nähdä KAIKEN ja aaaaaargh! mut lontoo. ja se lupas tulla doctor who -experiencee mun kaa jos mennää :chuckle: minna voisit tulla mukaa ni pulp- ja doctor who-pyhiinvaellettais? :yesey: srsly

 

me oltiin silloin Löndönissä tuolla http://www.piccadillyhotel.net/ ja se nyt oli ainakin ihan kohtuuhintainen varsinki kun sijainti on sen verran hyvä :yesey:

ei se mikään maailman ihanin ollu, mut ihan siedettävä :chuckle:

 

munhan tosiaan piti tänään kirjoittaa se harjoitteluraportti loppuun, mut oon vaan lykänny sen tekemistä ja miettiny mikä päivä ois hyvä päivä tehdä se. ehkä mä vaan meen Helsinkiin koko loppuviikoksi ja otan koneen mukaan ja pakotan itteni tekemään jotain muutakin hyödyllistä kuin vain lorvailla veljen kämpillä..... peeveli. pitäis vissiin vähän muuttaa tätä asennetta koko raporttia kohtaan. mutku en haluu tehä mitään sellaista mistä en tykkää :LOL:

Link to comment
Share on other sites

noh mut eiks oo kivaa et o reissuuuuuu kuiteski

mut oooh äääh dr who experiencelle koska niin oisi kiva :yesey: vaiks oisiiki suunnattu 5vuotiaille tms :chuckle:

ja srsly jos oisin vapaa kaikesta sellaisesta voisn tulla vaikka koko ajan pyhiinvaeltamaan pakkoihin :LOL

oishan se mutta ahistaa ja mulla ois niiiii paljo muitaki rahankäyttökohteita ja haluisin että mulla ois vararahaa lähtee lontoosee jos tulis joku keikka yms eikä tuhlata sitä johonki perusmuseoiluu yms mut ehkä toi doctor who -juttu ois tarpeeks.... emt. se o vaa vaikeet ku mun kaveri o nähny tasan yhe jakson ja seki on blink jonka näytin sil eile ni öööööh joooo sit yksi vaa intoilisin siel :supersad:

 

mua jotenki helpottais hirveest ko olis joku kolmas ihmine lähdös meijä kaa mut sä et tunne oonaa + sulla eeeehkä on töitä :chuckle: pläääh. onks kukaa kololaine vapaa syyslomal lähtee muutenvaa lontoilee :facepalm:

 

me oltiin silloin Löndönissä tuolla http://www.piccadillyhotel.net/ ja se nyt oli ainakin ihan kohtuuhintainen varsinki kun sijainti on sen verran hyvä :yesey:

ei se mikään maailman ihanin ollu, mut ihan siedettävä :chuckle:

siis meille oikeesti kelpais joku patja jossain laatikossa jossain kujalla :yesey: ja siihe meijä pitää varmaa tyytyäki koska toiki o liian kallis ja osin loppuunmyyty :facepalm:''INHOAN varailla juttuja näin lyhyellä varotusajalla, jossaki oli vaa sillee vain soittamalla :):) no varmasti

 

okei ehkä just meijän budjetin rajoissa. hmmmmm

 

hei jos joku on tekemäs pulp-pyhiinvaellusta niin änkeydyn mukaan! :awesome:

joooooo jos oikeesti saan tän jotenki toteutettua ni sit tasan kierrellää josai, ainoo vaa että mun kaveri on semne semifani että sitä ei varmasti jaksais OIKEESTI kiinnostaa mut se ei toisaalta ikinä sano ettei se jaksa tai asiat ärsyttää JOTEN :yesey: ois vaa kova jos minnaki pääsis mut joo :supersad:

 

haluisin käydä sheffieldissäki :yesey: ja oona vahvisti että smackey näyttää mun entiseltä kaveripojalta ja ugh eli se ei ollu vaa mun pään sisällä ja siihe meni seki vanhamies-ihastus /ihme periaatteet

Link to comment
Share on other sites

oishan se mutta ahistaa ja mulla ois niiiii paljo muitaki rahankäyttökohteita ja haluisin että mulla ois vararahaa lähtee lontoosee jos tulis joku keikka yms eikä tuhlata sitä johonki perusmuseoiluu yms mut ehkä toi doctor who -juttu ois tarpeeks.... emt. se o vaa vaikeet ku mun kaveri o nähny tasan yhe jakson ja seki on blink jonka näytin sil eile ni öööööh joooo sit yksi vaa intoilisin siel :supersad:

 

mua jotenki helpottais hirveest ko olis joku kolmas ihmine lähdös meijä kaa mut sä et tunne oonaa + sulla eeeehkä on töitä :chuckle: pläääh. onks kukaa kololaine vapaa syyslomal lähtee muutenvaa lontoilee :facepalm:

 

 

siis meille oikeesti kelpais joku patja jossain laatikossa jossain kujalla :yesey: ja siihe meijä pitää varmaa tyytyäki koska toiki o liian kallis ja osin loppuunmyyty :facepalm:''INHOAN varailla juttuja näin lyhyellä varotusajalla, jossaki oli vaa sillee vain soittamalla :):) no varmasti

 

okei ehkä just meijän budjetin rajoissa. hmmmmm

 

 

joooooo jos oikeesti saan tän jotenki toteutettua ni sit tasan kierrellää josai, ainoo vaa että mun kaveri on semne semifani että sitä ei varmasti jaksais OIKEESTI kiinnostaa mut se ei toisaalta ikinä sano ettei se jaksa tai asiat ärsyttää JOTEN :yesey: ois vaa kova jos minnaki pääsis mut joo :supersad:

 

haluisin käydä sheffieldissäki :yesey: ja oona vahvisti että smackey näyttää mun entiseltä kaveripojalta ja ugh eli se ei ollu vaa mun pään sisällä ja siihe meni seki vanhamies-ihastus /ihme periaatteet

no jos mää kelpaan lontoilevasta kololaisesta niin olen vapaa millon vaan iltasin ja viikonloppuisin. :chuckle: ja heihei niin käydään nyt ainaki bar italiassa kaffella ja niin! :awesome: minnan kanssa jo suunniteltiinkin!

ja jos ootte täällä silleen viiikonlopun yli mitenkään niin vois tehä jonkun päivän tai parin reissun sheffieldiin. :ninja: koska mää nyt pääsisin ainakin sillon liikkumaan lontoon ulkopuolellekkin.

Link to comment
Share on other sites

no jos mää kelpaan lontoilevasta kololaisesta niin olen vapaa millon vaan iltasin ja viikonloppuisin. :chuckle: ja heihei niin käydään nyt ainaki bar italiassa kaffella ja niin! :awesome: minnan kanssa jo suunniteltiinkin!

ja jos ootte täällä silleen viiikonlopun yli mitenkään niin vois tehä jonkun päivän tai parin reissun sheffieldiin. :ninja: koska mää nyt pääsisin ainakin sillon liikkumaan lontoon ulkopuolellekkin.

LENNOT VARATTU 23.-29. JA MAJOTUS TUOLLA SANNAHOSTELLISSA :awesome: Ehdotin jo näitä kaverille ja ainaki bar italia on iha selvä homma, ainoo kunnon sheffieldpäivä olis varmaa sit sunnuntai siinä heti, pitää kattoo :awesome:!! Wheeee lontoo ja kaik. Sit meillä on vielä oikee peräti yks ruumalaukkuki ni voin ostaa frasierboxin ja dalekin!!

 

..Ja liput russell howardin good newsin yleisöön on myös :facepalm: laaaaawl.

 

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ JON RICHARDSON MUN RAKKAUS

JA VETO TULEE SUOMEN KIERTUEELLE

oon onnellinen :chuckle: lisäks vielä kaveriin tartutin todd in the shadowsin, doctor whon, sherlockin, black booksin ja 8 out of 10 catsin fanituksen, kaikki vuorokaudessa. :yesey: Oon tr00 fandom preacher.

Link to comment
Share on other sites

LENNOT VARATTU 23.-29. JA MAJOTUS TUOLLA SANNAHOSTELLISSA :awesome: Ehdotin jo näitä kaverille ja ainaki bar italia on iha selvä homma, ainoo kunnon sheffieldpäivä olis varmaa sit sunnuntai siinä heti, pitää kattoo :awesome:!! Wheeee lontoo ja kaik. Sit meillä on vielä oikee peräti yks ruumalaukkuki ni voin ostaa frasierboxin ja dalekin!!

 

..Ja liput russell howardin good newsin yleisöön on myös :facepalm: laaaaawl.

 

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ JON RICHARDSON MUN RAKKAUS

JA VETO TULEE SUOMEN KIERTUEELLE

oon onnellinen :chuckle: lisäks vielä kaveriin tartutin todd in the shadowsin, doctor whon, sherlockin, black booksin ja 8 out of 10 catsin fanituksen, kaikki vuorokaudessa. :yesey: Oon tr00 fandom preacher.

 

:party: pitäisköhän mun näin matkailun alan opiskelijana ja ehkäkenties tulevana restonomina pistää pulju nimeltään sannahostelli pystyyn :LOL:

 

mut onnea kaikesta :awesome:

 

hihi, tällä viikollaaaa kaikkea kivaa :dance:

Link to comment
Share on other sites

LENNOT VARATTU 23.-29. JA MAJOTUS TUOLLA SANNAHOSTELLISSA :awesome: Ehdotin jo näitä kaverille ja ainaki bar italia on iha selvä homma, ainoo kunnon sheffieldpäivä olis varmaa sit sunnuntai siinä heti, pitää kattoo :awesome:!! Wheeee lontoo ja kaik. Sit meillä on vielä oikee peräti yks ruumalaukkuki ni voin ostaa frasierboxin ja dalekin!!

 

..Ja liput russell howardin good newsin yleisöön on myös :facepalm: laaaaawl.

 

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ JON RICHARDSON MUN RAKKAUS

JA VETO TULEE SUOMEN KIERTUEELLE

oon onnellinen :chuckle: lisäks vielä kaveriin tartutin todd in the shadowsin, doctor whon, sherlockin, black booksin ja 8 out of 10 catsin fanituksen, kaikki vuorokaudessa. :yesey: Oon tr00 fandom preacher.

 

wooopwoop kaikelle!!

ai sheffieldissäkö aattelitte käydä kans? SIISTIII!

minä tahdon kans! mut en mä vaan voi joten joooo.

mut ainakin ne lontoo-pulp-asiat pitää sit joskus tsekata :yesey:

hihihi dalek <3

 

:yesey: jee kaikelle!

Jännä ko kaikki keikat mitä osuu tohon haitarille on jotai britney spears+jonas brotherseista joku :chuckle: MINNAMINNA nyt voin ostaa LISÄÄ sitä Tasokasta lehtee! Ja jos vaikka löytäisin vielä sen pelin itelleni :LOL:

 

VOI NIIN SE LEHTI. jos niis o jotain eeppisyyksiä diilaa mullekin hihihih

 

 

ääää ku tuli jonnekin lähtöolo! mut töitä ja skdfksldjsdklghskhfd /angst

 

ja koska quottasin väärän viestin viel niin hihihih pulp-videoista ja oloista.

 

olin tänään ihan liikaa ylitöisssä...ahistusangst-pahistus. joku muukin saisi valittaa joskus töistään ololol ei mut on siel ihan kivaa tavallaan mut siis piru vie sitä kiirusta ja soittamista. VIHAAN SOITTAMISTA. ja sit tietotekniikkaa joka ei toimi ja saneluita ja paperitöitä jnejne../

 

mut huomen saan mun silmälasit ja arskat!

Link to comment
Share on other sites

Baxter Durylla olis näköjää ainaki keikka :yesey:

 

 

:vomit:

 

LOLOL! voi vaan sitä

 

 

mietin muuten et soittiks eilen jarvis sitä radioshow:ssaan? ku en saanut selvää..onkohan jossian joku playlist...ku olen ihan varma et se sanos sen nimen ja sit mua nauratti ku se kehus niitä, ja en mä tajunut niitten vetovoimaa ainakaan....:LOL:

 

http://www.bbc.co.uk/programmes/b01551sd#segments

soittiha se Baxter Dury - Happy soup

siinäpä biisin nimi :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...