Jump to content

Recommended Posts

Awww!! Mä tahdon myös maalle! Tai no melkein oonkin mutta silleen kunnolla maalle :happy:

 

Mitäs tässä, ei mitään ihmeempiä... päivät kuluu kirotessa tätä läppäriä, lol. Kai sitä vois energiansa kohdistaa johonkin muuhunkin. Mitäs sulle? :awesome:

 

No mut aww :happy: Ei mitään, liikaa töitä ja liian vähän dataamista, sellasta vaan.

 

mitäs mitäs 5 members ja edellisellä sivulla kun olin niin 6! :awesome: varsin vilkasta.

 

Niin nyt heti kö mun pitää mennä nukkumaan :supersad: Mut piti kommata jotain siihen eiliseen naamakirjajuttuun mut en jaksa ja et oo silti nolo. :kiss::chuckle:

 

Öitä. :kiss:

 

ps, minäkin itken aina kun oon titanicin kattonut, ja oon titaniköinyt tampereella mikontalon ranskalaisella parvekkeella jossain kymppikerroksessa kännissä kö käki, onneksi en tippunut.

Link to comment
Share on other sites

mitäs mitäs 5 members ja edellisellä sivulla kun olin niin 6! :awesome: varsin vilkasta.

 

:awesome:

 

ja nyt o 2 :chuckle:

 

 

ja tämän päivän kruunuksi kaadoin puol kuppia kahvia vanhempien sohvalle :facepalm:

 

edit 3 ja öitä Liina :kiss:

minäkin taidan ku nukuttaaa ....:erm: öitäääääääääääääää (kai)

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

[shameless advertising]

Jos on skeittivaatteille polttavaa tarvetta ni Dropinmarketista saatte koodilla hardcore -10% :yesey: Menin liittymää johonki "tosi rajattuun" street teamiin kunnes tajusin että ketään ei kiinnosta. :chuckle: Oikeestihan tuolla on aevan ihania vaatteita mut ne on sen verran kalliita ettei se 10% oikeen jaksa liikuttaa.

[/shameless advertising]

 

DUN DUN DUNNN I REGRET NOTHING

Link to comment
Share on other sites

where's the bloody knife party :dance::awesome:

 

oon ollu tuhma ja tyhmä kun en oo kuunnellu tätä studio mixiä aikaisemmin, vaikka se on roikkunu ikuisuuden mun työpöydällä. En oo varmaan aiemmin kertonu kuinka paljon mä oikeasti vaan rakastan näitä kahta ja sitä musiikkia mitä ne tekee (muiden kanssa) Ihana kun voi vaan hymyillä onnellisena musiikin takia :happy:

:happy::happy:

 

Knife Party on jotain niin mieletöntä. :awesome: AAAAAHHHHH ENÄÄ VIIKKO PENDULUMIIN.

 

Moriar Tea myynnissä :awesome:

 

Oliko se väri aina tommone :erm:

 

En haluu sinistä! D: Mut just vasta pääsin kotiin ja oon ihan onnesta soikeena ku mun Westwood sopii päälle ku nakutettu ja se on muutenkin täydellinen ja ihana ja nää pääkallot ja ANDREW SCOTTIN VEKTOROITU NAAMAVÄRKKI. :awesome: Et ehkä selviin tän kans seuravaan tuotantokauteen (tahi teepaitaan) asti. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Iltaa!!

sauna <3, maisemat mun asunnolta, kahvia ja pullaa. ja ostettiin legoja lahjaksi ja käytiin syömässä. nomnom ruokaa.

 

 

 

636x460boatneck_girls_01.jpg

 

 

ja rakastan tuota paitaa niin :yesey:

ja haluan mun dalekinkin jo!

AWW ONKO TUOTUOTUO THE CURE-PAITA :awesome:!!! Ihana!

Link to comment
Share on other sites

OHAAAAAA SE! :awesome::chuckle::yesey:'/hymiökommunikointia :yesey:

sopisi tähän perjantaihin, vaikken miteskäää ollutkaan in laaaaaaaaaav

Nyt tuli pakottava tarve kuunnella curea :chuckle: friday I'm in love on TÄYDELLINEN ja toi paita niin kaunis!! :yesey:

mulle toi on vaa nii semmone bändi että pari tiettyä biisiä + oikea mieliala = automaattine vollotus :facepalm: *emotionally attached* vaikken oikeestaa ikinä oo _fanittanu_, jooooo sfsdgahdfh

 

hmmm pitäis siivota ja raahata kaverille patja ja tehä kaikkea hyödyllistä mut kone ja dataus ois jotenki nii paljo kivempaa.

Link to comment
Share on other sites

Nyt tuli pakottava tarve kuunnella curea :chuckle: friday I'm in love on TÄYDELLINEN ja toi paita niin kaunis!! :yesey:

mulle toi on vaa nii semmone bändi että pari tiettyä biisiä + oikea mieliala = automaattine vollotus :facepalm: *emotionally attached* vaikken oikeestaa ikinä oo _fanittanu_, jooooo sfsdgahdfh

 

hmmm pitäis siivota ja raahata kaverille patja ja tehä kaikkea hyödyllistä mut kone ja dataus ois jotenki nii paljo kivempaa.

 

noh awwwwwwwww!! en minäkään oo mikkää fani.mul jo jokunen levy ja ne o kivoja ja jooo niin :yesey:

 

ja kuka siivoo pe-illalla klo 23 tai kantaa sillo patjoja ei kukaan

dataaminen taas pe-illan ratoksi on oikein :yesey::chuckle:

 

flunssattaaaaaaaaa --> nukkumaa

Link to comment
Share on other sites

noh awwwwwwwww!! en minäkään oo mikkää fani.mul jo jokunen levy ja ne o kivoja ja jooo niin :yesey:

 

ja kuka siivoo pe-illalla klo 23 tai kantaa sillo patjoja ei kukaan

dataaminen taas pe-illan ratoksi on oikein :yesey::chuckle:

 

flunssattaaaaaaaaa --> nukkumaa

Muttaku vaihtoehdot on tehdä se nyt tai herätä aikasin aamulla tekemää :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

noh mut yksinpuhelu ftw :yesey:

ja onpa tuo mun edellinen viesti fiksu, mut alko v****aaa muutaman kanssamatkustajan "kelle sä tekstaat?"-kommentit

 

väsyttäää mut ei tee mieli nukkuu....ku internet :facepalm:

 

hämentävästi koko päivä sos.elämää :eek:

mut mun kaveriporukan populaarikulttuurin tietämys ku jouduin 5 kertaa selittää mikä mun paita on ja kukaan ei silti tiennyt mikä biisi o friday i'm in love......tai mikä the cure o...tai noh ehkä yks...jooo...

Link to comment
Share on other sites

en osaa enää soittaa musea pianolla. :noey::'( mut opettelin sit common peoplen. :yesey:

 

awwwwwwwwwwwww noh mut harjoittelet vähäsen

mut :awesome: common people:lle tahtoooo kans...mut jooh tahtoo tahtoo mut ei oikeasti ku en saa ikinä ees ostettua sotiinta :LOL:

 

mut nukkumista nyt eikä kaiken sellaisen miettimistä mitä ei oo tullut tehtyä tai hankittua tai harjoiteltua tmstms koska ei sitä ehkä klo 1.48 la-su yönä kuitenkaan. mut sillo sellaisia o toki kiva ttuumia

jooo öitä siiis :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...